MVV algemeen

07 sept 2015 13:04
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 845
Meer
MVV algemeen #2671
Nu we toch bezig zijn... Trepke B op Facebook zojuist:

Oondaanks tot veer oonbetrouwbare bronne höbbe, kinne veer melle tot Ramon Voorn oppe training waor vendaog
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Frostie_999, Sjuulke

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 sept 2015 13:08
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 909
Meer
MVV algemeen #2672
Trepke B is meestal wel goed op de hoogte van het weer in de Ardennen.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Badjakker, Anna D., opadiehard, SJENG@BOSCHPOORT, Frostie_999

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 sept 2015 18:55
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1177
Meer
MVV algemeen #2673
9 van de 10 keer klopt de info van Trepke B wel.
Het zijn ook mensen dus eens 1x naast zitten kan er ook eens bij zitten.

En over Voorn die gaat wel komen let maar op. ;)
Al is het maar tot het einde van het jaar , waar MVV hem langer wilt binden en dit enigste obstakel nog zal zijn. (Denk ik)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjop

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 sept 2015 13:29 09 sept 2015 13:32 door Janepie.
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
MVV algemeen #2674
Kan er niet iets geregeld worden met TV/Radio Maastricht, dat er een soort van live galaprogramma wordt gemaakt met echte Maastrichtse artiesten (denk dat er zat mee willen werken als het gevraagd wordt) en dat er dan gedoneerd kan worden aan en voor VZM of MVV? Programma live vanuit de Geusselt (of bij slecht weer het MECC) met rechtstreeks verslag op TV Maastricht en Radio? De 'Boonte Störrem' en 'Sleuteloverdracht' komen ook live op TV Maastricht.

Giro 1902 doneer voor VZM/MVV of zoiets, ja ben ook maar hardop aan het denken.... ;)
Exposure van MVV in de regio is nodig en donaties zijn dan sneller, via sms, call center (sponsor door call centers in de buurt, Mercedes, Vodafone, Xerox etc), Facebook, Twitter en andere social media?

Als je voor een kleine 100K of meer(!) ophaalt die avond ben je al weer ietsje verder... nietwaar?

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

12 sept 2015 16:01 12 sept 2015 16:02 door peeke.
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 460
Meer
MVV algemeen #2675
De kunstgrasmat in stadion Geusselt is 89.500 euro duurder uitgevallen dan aanvankelijk geraamd. De kostenstijging is het gevolg van een fout binnen de gemeente Maastricht.
Een ambtenaar gaf goedkeuring aan de gunning van de klus zonder bespreking met het college.

Drie ton

Afgesproken was dat Maastricht maximaal 300.000 euro zou reserveren voor aanleg van kunstgras in het MVV-stadion. Een eerste raming van de klus, uitgevoerd door Ceelen Sport Constructies uit Zeewolde, kwam uit op een bedrag van 273.000 euro, exclusief nieuwe beregeningsinstallatie en trainingsverlichting.

Iets duurder

Maar uiteindelijk bleken de kosten voor de mat uit te komen op 362.500 euro. Er werd overgegaan tot gunning van de klus zonder de overschrijding van het budget te melden aan het college van burgemeester en wethouders.

Te laat

Ingrijpen was geen optie meer, schrijft sportwethouder André Willems (Seniorenpartij) aan de gemeenteraad. "Toen deze omissie werd geconstateerd en gerapporteerd, was het werk (gezien de heel korte termijnen) al aangevangen en was een eventuele heroverweging niet meer mogelijk."

Onderzoek

Het stadsbestuur zegt de fout te betreuren. Er zal een onderzoek komen naar de gang van zaken en de controle op het proces. Aan de hand van dat onderzoek worden maatregelen genomen om "te voorkomen dat een soortgelijke situatie zich in de toekomst opnieuw zal voordoen."

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

12 sept 2015 16:11
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 909
Meer
MVV algemeen #2676
Nog een kleine aanvulling.

MVV, hoofdbespeler van het stadion, gaat jaarlijks 40.000 euro extra huur betalen vanwege
de aanleg van het kunstgras.
Dat bedrag was de eerstedivisionist voorheen kwijt aan training accommodatie Klein Geusselt en het onderhoud
van het natuurgrasveld.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

12 sept 2015 18:39
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1167
Meer
MVV algemeen #2677
Kortom, MVV is Klein Geusselt kwijt. Er is geen onderhoud meer nodig in Stadion de Geusselt wat betreft het veld. Het stadion kan multifunctioneel voor heel de stad worden gebruikt. Maar toch moet er 40.000 extra huur worden betaald.

Ik dacht juist dat dit MVV een flinke besparing zou opleveren.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Jacques, Nao Väöre

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2015 17:34
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV algemeen #2678
Is de app van mvv zo populair? Hij hangt nu al vast. Krijg hem niet geopend.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 sept 2015 09:34
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 624
Meer
MVV algemeen #2679
Roda JC, NEC, PEC Zwolle en FC Twente verkeren in de financiële gevarenzone. Dat meldt de KNVB. De vier Eredivisieclubs zijn door de licentiecommissie van de voetbalbond ingedeeld in Categorie 1 op basis van de begrotingscijfers van dit seizoen. Ook FC Den Bosch, RKC Waalwijk en VVV-Venlo zitten in de laagste KNVB-categorie.

Categorie 2: ADO Den Haag, FC Dordrecht, FC Eindhoven, FC Emmen, Excelsior, Fortuna Sittard, De Graafschap, Helmond Sport, MVV Maastricht, NAC Breda, Sparta Rotterdam, FC Utrecht, Vitesse, FC Volendam, Willem II.

Categorie 3: Ajax, Almere City FC, AZ, SC Cambuur, Feyenoord, FC Groningen, Go Ahead Eagles, sc Heerenveen, Heracles Almelo, FC Oss, PSV en Telstar.

Bron: www.ad.nl/ad/nl/1016/Nederlands-voetbal/...varenzone-KNVB.dhtml

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 sept 2015 10:20
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV algemeen #2680

mvvke4life schreef : Is de app van mvv zo populair? Hij hangt nu al vast. Krijg hem niet geopend.


Dus ga jij er vanuit dat bij iedereen die app vast hangt?
Ik heb hem geïnstalleerd en werkt perfekt, stukke beter dan de oude app. Vasthangen kan altijd wel een keer natuurlijk. Dat hoeft niet eens aan de app te liggen op dat moment.

Jammer vind ik dan wel dat het eigenlijk gewoon een web-app is die dus de MVV website inlaad. Ik snap dat MVV geen duizenden euro's tegen een app aan kan gooien dus ik klaag niet, maar ik weet dat apps bouwen zoveel beter kan.

Hoop dat ze via de app ook Pushberichten gaan sturen, van : Kom straks ook naar MVV.

Downloaden maar!

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 sept 2015 10:43 18 sept 2015 10:46 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV algemeen #2681

Sjappie schreef : Roda JC, NEC, PEC Zwolle en FC Twente verkeren in de financiële gevarenzone. Dat meldt de KNVB. De vier Eredivisieclubs zijn door de licentiecommissie van de voetbalbond ingedeeld in Categorie 1 op basis van de begrotingscijfers van dit seizoen. Ook FC Den Bosch, RKC Waalwijk en VVV-Venlo zitten in de laagste KNVB-categorie.

Categorie 2: ADO Den Haag, FC Dordrecht, FC Eindhoven, FC Emmen, Excelsior, Fortuna Sittard, De Graafschap, Helmond Sport, MVV Maastricht, NAC Breda, Sparta Rotterdam, FC Utrecht, Vitesse, FC Volendam, Willem II.

Categorie 3: Ajax, Almere City FC, AZ, SC Cambuur, Feyenoord, FC Groningen, Go Ahead Eagles, sc Heerenveen, Heracles Almelo, FC Oss, PSV en Telstar.

Bron: www.ad.nl/ad/nl/1016/Nederlands-voetbal/...varenzone-KNVB.dhtml


Ja? En nooit gebeurt er niks mee. Ik hoef maar 1 bekende club uit categorie 1 als voorbeeld te noemen. Het is allemaal poppenkast. Als je omvalt val je om en als je niet omvalt wandel je lekker in categorie 1. Zonder puntenaftrek, zonder niks.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 sept 2015 10:46
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3882
Meer
MVV algemeen #2682
Ik meen dat AGOVV en RBC beiden niet in categorie 1 zaten toen ze omvielen. En onze oosterburen zitten in categorie 1, waarbij je iedere uitgave groter dan 50k zou moeten verantwoorden, die geven aan geen huur te betalen, maar kunnen toch een spits halen die 400.000 euro per jaar verdient, en zoals ik net las een bonus van 250.000 euro bij een bepaald aantal doelpunten.

Kortom: Wat schapendonk zegt. Het maakt blijkbaar geen ene flikker uit.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 sept 2015 10:51
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 506
Meer
MVV algemeen #2683
Ze gebruiken die hele categorie indeling in hun eigen voordeel. Waar ze clubs eventueel een poot mee kunnne uitdraaien doen ze het en waar ze meer toezicht moeten doen, geven ze niet thuis.

die hele KNVB is een groot luchtkasteel, zoiets als de FIFA maar dan in het klein :)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 sept 2015 11:13
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV algemeen #2684

Boe is dat feeske? schreef :

mvvke4life schreef : Is de app van mvv zo populair? Hij hangt nu al vast. Krijg hem niet geopend.


Dus ga jij er vanuit dat bij iedereen die app vast hangt?
Ik heb hem geïnstalleerd en werkt perfekt, stukke beter dan de oude app. Vasthangen kan altijd wel een keer natuurlijk. Dat hoeft niet eens aan de app te liggen op dat moment.

Jammer vind ik dan wel dat het eigenlijk gewoon een web-app is die dus de MVV website inlaad. Ik snap dat MVV geen duizenden euro's tegen een app aan kan gooien dus ik klaag niet, maar ik weet dat apps bouwen zoveel beter kan.

Hoop dat ze via de app ook Pushberichten gaan sturen, van : Kom straks ook naar MVV.

Downloaden maar!


Dit was een vraag omdat hij bij mij niet werkte.
Misschien was men bezig met aanpassingen aan de app of zo.

Verder geen klachten of opmerkingen.
Veel beter als de oude app. Die had ik al na een minuut weer gewist.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 sept 2015 11:46
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV algemeen #2685
:thumbsup:

Ik denk dat er qua snelheid nog wel wat stappen gemaakt kunnen worden. En hoop dat met het nieuwe ticketsysteem van KNVB straks de app een handige manier wordt om een ticket te bestellen, dus met een echt app-achtig bestelsysteem, niet een webpagina die inlaadt.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.333 seconden