MVV algemeen

18 sept 2015 12:07
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
MVV algemeen #2686
De app deed het op dat moment inderdaad niet dus waren ze wat aan het aanpassen waarschijnlijk dus geen gebruikersprobleem. Ik heb anders al pushberichten gehad ook bv. dat de kassa's tegen NAC tussen 10-12 open waren dus dat is positief.
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvvke4life

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 sept 2015 11:21
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1881
Meer
MVV algemeen #2687
Er moet me toch wat van het hart !
Sinds een paar maanden ben ik trotse vader van een zoon , omdat ik jaren sponsor ben geweest heb ik natuurlijk ook MVV( bestuur) hier van op de hoogte gebracht door het sturen van een kaartje en een uitnodiging
En wat denk je ??

helemaal niets vernomen , totaal geen kaartje , briefje of wat dat dan ook .
Ik vind dat persoonlijk echt schandalig en ook een gemiste kans , een beetje aandacht geven aan supporters/sponsoren zeker bij de geboorte van een kind os toch niet moeilijk !!

Dus Frans Erens en bestuur , jullie snappen er nog steeds geen ene bal van !!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 sept 2015 11:45 19 sept 2015 11:46 door Al Bundy.
Al Bundy
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 37
Meer
MVV algemeen #2688
@ Napoleon:

Allereerst proficiat met je zoon. Hopelijk in goede gezondheid evenals je vrouw.

Echter je kunt van MVV niet verwachten dat ze bij elke geboorte, doopsel, vormsel, verjaardag, bruiloft etc. een kaartje/ acte de presence gaan geven...

Wel ben ik met je eens dat MVV meer aandacht aan sponsoren kan geven, echter wel in het stadion, met de middelen die MVV tot haar beschikking heeft. Wat dat betreft heeft MVV nog ( vele )stappen te maken m.b.t pr/marketing....

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 sept 2015 11:48 19 sept 2015 11:51 door Napoleon.
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1881
Meer
MVV algemeen #2689

Al Bundy schreef : @ Napoleon:

Allereerst proficiat met je zoon. Hopelijk in goede gezondheid evenals je vrouw.

Echter je kunt van MVV niet verwachten dat ze bij elke geboorte, doopsel, vormsel, verjaardag, bruiloft etc. een kaartje/ acte de presence gaan geven...

Wel ben ik met je eens dat MVV meer aandacht aan sponsoren kan geven, echter wel in het stadion, met de middelen die MVV tot haar beschikking heeft. Wat dat betreft heeft MVV nog ( vele )stappen te maken m.b.t pr/marketing....



dank je wel voor je felicitaties.
Ik denk dat MVV wel zou kunnen doen ( als je het weet) het is maar een kleine moeite om als is t maar een mailtje te sturen ( dat kost helemaal niets) en zo de felicitaties over te brengen !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 sept 2015 12:20 19 sept 2015 12:21 door Janepie.
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
MVV algemeen #2690
Perfisia met de kleine Napoleon! Weer 'ne nuije towkomstige MVV supporter d'rbei ;) :applaus:



Overigens OT: vind ik wel dat Napoleon een punt heeft, zeer zeker omdat hij een kaartje naar MVV gestuurd heeft verwacht je toch op z'n minst een felicitatie terug ook al is dit via een mail/e-card.

Facta Non Verba
De volgende gebruiker (s) zei dank u Napoleon

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 sept 2015 12:24
Al Bundy
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 37
Meer
MVV algemeen #2691
Ik denk dat het een beetje een kip en het ei verhaal is.

Zonder tijd/ budget/ mankracht -> weinig aandacht voor sponsoren betekent : geen aanwas van sponsoren ->geen budget/ mankracht voor aandacht en tijd voor sponsoren.

Wat kun je sponsoren bieden, zodat ze graag bij de MVV-familie willen horen...
Je moet een goed en aannemelijk verhaal kunnen overleggen, waardoor een ondernemer vertrouwen krijgt om zijn geld in MVV te willen investeren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 sept 2015 14:32 19 sept 2015 14:37 door Janepie.
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
MVV algemeen #2692

Al Bundy schreef : Ik denk dat het een beetje een kip en het ei verhaal is.

Zonder tijd/ budget/ mankracht -> weinig aandacht voor sponsoren betekent : geen aanwas van sponsoren ->geen budget/ mankracht voor aandacht en tijd voor sponsoren.

Wat kun je sponsoren bieden, zodat ze graag bij de MVV-familie willen horen...
Je moet een goed en aannemelijk verhaal kunnen overleggen, waardoor een ondernemer vertrouwen krijgt om zijn geld in MVV te willen investeren.

Deze cirkel kan natuurlijk worden onderbroken door je huidige sponsoren net dat beetje meer aandacht te geven zodat hij aan (con-)collegabedrijven aangeeft dat het bij MVV zo goed is om sponsor/supporter te zijn. In jouw cirkel staat MVV stil, ik opteer liever voor het volgende.

Maak tijd/ met het huidige budget/ met de huidige mankracht -> om meer aandacht te geven aan je huidige en vroegere sponsoren betekent : waardering van de huidige sponsoren en aandacht van andere sponsoren voor het sponsorpakket dat MVV kan bieden. -> meer budget/mankracht voor aandacht en tijd voor sponsoren.

M.a.w. geef je huidige (en je oude - haal ze terug) sponsorpakket meer aandacht en laat mond-op-mond-reclame zijn werk doen. Stilstand is achteruitgang en het zijn nu net die kleine dingen waarin MVV zich zou kunnen onderscheiden die een sponsor over de streep kan trekken.

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 sept 2015 14:46
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
MVV algemeen #2693
Dit had nou goed in het ontevredenheidstopic gepast. ;)

Gefeliciteerd nog met de geboorte van je zoon. Herken me niet in jouw verhaal. Heb destijds 15 maanden terug ook een geboortekaartje naar MVV gestuurd. Kreeg netjes een kaart zie foto's.



De volgende gebruiker (s) zei dank u Napoleon, Janepie

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 sept 2015 15:43 19 sept 2015 15:50 door Janepie.
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
MVV algemeen #2694
Zo te zien hebben we voldoende babyborrels die VZM kan cateren ;) en kan de Geusselt dus multifunctioneel ingezet worden :)

Anna D was/ben jij sponsor van MVV zoals Napoleon dat was/is?
Neemt natuurlijk niet weg dat het vreemd is dat Napoleon hetzelfde heeft gedaan als Anna en er verschillend gereageerd wordt door MVV als dat al zo is in feite.

Ik neem aan dat er dan sprake is van een misverstand ofwel dat Postnl het kaartje niet bezorgd heeft bij Napoleon, maar wijt het eerder aan de achterstand binnen MVV zoals ze recent ook achterstallig onderhoud aan de mvv.nl site hebben gepleegd hetgeen ook nooit mag gebeuren imho, ondanks mindere mankracht, hou je huidige (en oude) potentieel zo tevreden mogelijk.

Maar goed voor in herhaling te vallen; al met al zijn dit dus puntjes voor verbetering.

Facta Non Verba
De volgende gebruiker (s) zei dank u Napoleon

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 sept 2015 20:33
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
MVV algemeen #2695

Janepie schreef : Anna D was/ben jij sponsor van MVV zoals Napoleon dat was/is?


Ik ben vaste sponsor van Veer Zien MVV en hun producten. ;)

1 tip bij de volgende kleine, plak een postzegel op je brief Napoleon. ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 sept 2015 21:03
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1177
Meer
MVV algemeen #2696
Perfisia Napoleon. Ut sjoenste in de wereld is dich gegeven!

Misschien de volgende investering van VZM steken in een functie voor het onderhouden/aantrekken van nieuwe sponsors? Volgens mij kon hier in het verleden al op gestemd worden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 sept 2015 21:29
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 973
Meer
MVV algemeen #2697
Of investeren in luiers met MVV-opdruk. Hoe meer ze p..... en s......., hoemeer MVV verdient. Pis MVV de eredivisie in!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 sept 2015 22:04
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1206
Meer
MVV algemeen #2698

Napoleon schreef : Er moet me toch wat van het hart !
Sinds een paar maanden ben ik trotse vader van een zoon , omdat ik jaren sponsor ben geweest heb ik natuurlijk ook MVV( bestuur) hier van op de hoogte gebracht door het sturen van een kaartje en een uitnodiging
En wat denk je ??

helemaal niets vernomen , totaal geen kaartje , briefje of wat dat dan ook .
Ik vind dat persoonlijk echt schandalig en ook een gemiste kans , een beetje aandacht geven aan supporters/sponsoren zeker bij de geboorte van een kind os toch niet moeilijk !!

Dus Frans Erens en bestuur , jullie snappen er nog steeds geen ene bal van !!!!





Sorry Napoleon maar wat denk je hier mee te bereiken ?? We weten inmiddels allemaal dat je sponsor van MVV bent/bent geweest . Maar ik vind het een beetje zielig dat je dit op het forum gooit . Maar dat is mijn persoonlijke mening .


ps

Proficiat met de geboorte van je zoontje .

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 sept 2015 00:10 20 sept 2015 00:15 door Janepie.
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
MVV algemeen #2699

pinobel schreef : Of investeren in luiers met MVV-opdruk. Hoe meer ze p..... en s......., hoemeer MVV verdient. Pis MVV de eredivisie in!

Dit helpt overigens ook tegen verbrande of onder gesch... stoeltjes :whistle:
(en die luiers moeten zwart/geel zijn dan zien we het verschil niet of ze ondergesch... of gepi... zijn om over de stank maar te zwijgen)

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 sept 2015 12:50 20 sept 2015 12:51 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV algemeen #2700
Limburgse profclubs willen praten met provincie

CDA-gedeputeerde Ger Koopmans gaat binnenkort om de tafel zitten met de vier Limburgse betaald voetbalclubs.
In een statencommissie zei de gedeputeerde dat de voorzitters van Roda JC, VVV, MVV en Fortuna Sittard daar in een gezamenlijke brief om hebben gevraagd.

Geen FC Limburg
Volgens Koopmans is het nadrukkelijk niet de bedoeling om de vorming van één FC Limburg weer op de agenda te zetten. "'Ik ken alle gevoeligheden maar ga oprecht het gesprek aan met de vier voorzitters. Als provincie moeten we goed nadenken of we een rol in het betaald voetbal kunnen of willen spelen", aldus de gedeputeerde.
Voetbal noemde hij één van de belangrijkste en meest beoefende sporten in deze provincie.

Voortdurende zorgen
Koopmans kwam met zijn mededeling naar aanleiding van een vraag van GroenLinks-statenlid Andy Rossel. Die stelde dat de Limburgse betaald voetbalclubs voortdurend financiële zorgen hebben waar gemeenten dan weer bij betrokken worden. Daarom pleitte hij ervoor om te bekijken welke rol de provincie zou kunnen spelen om bij te dragen aan de verbetering van de continuïteit en het niveau van de clubs. Hij noemde als mogelijk voorbeeld de ondersteuning van een regionale jeugdopleiding. "We moeten een nieuw FC Limburg-debâcle voorkomen. De provincie moet dan ook niet van bovenaf sturen hoe het betaald voetbal er in Limburg uit moet zijn maar luisteren naar de wensen die van onderop leven", stelde Rossel.

Bron 1Limburg.nl

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.309 seconden