MVV algemeen

22 okt 2015 21:36
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV algemeen #2731
Misschien was het niet duidelijk. Maar mijn vingertje was niet richting MVV of haar transparantie. Maar richting die 23% van de sponsoren die afhaakten. Aan een faillissement kunt je niet veel doen, dat is een gegeven van deze tijd met dalende afnemers en stijgende lasten. Maar tussen die 23% zitten ook sponsoren die misschien MVV prima hadden kunnen blijven steunen, maar struikelen over formaliteiten. Of juist mensen die roepen dat ze meer van MVV verwachten, terwijl ze dat jaar helemaal niet de omzet hebben gedraaid om te kunnen sponsoren (Elitair gezichtsverlies). We zouden Limburg niet zijn als we A denken B zeggen en C bedoelen.

Ik lees hierboven dat MVV dan maar de prijzen moet aanpassen. Aantrekkelijker moet worden. Alsof MVV in die luxe positie verkeert om zelf de prijs te bepalen van een pakket . Daar zit een markt aan vast die niet door MVV gereguleerd wordt. Daar zit een commerciële functie in verwerkt, waar MVV budgettair niet eens toe in staat is. Laat staan de komende seizoenen als deze negatieve tendens zich voortzet. MVV staat met de rug tegen de muur.

Ik denk dat die sponsoren zich eens in de spiegel moeten gaan afvragen wat ze van dit MVV willen verwachten. En wat een club als MVV voor hun op de lange termijn kan betekenen, dan meteen resultaat en warmte van de club willen ontvangen voor elke euro die ze in de club duwen. MVV is een huis dat je eerst moet afbouwen, voordat je er in kunt wonen. Als dat punt bereikt is, dan pas kun je gaan spreken van samenwerken en eisen vind ik. Dat 'club op één, bedrijf op twee' gevoel mis ik hier. En nog een laagje hoger moeten ze zich kapot schamen voor het arbeidsklimaat dat ze hebben neergezet rondom een stad als Maastricht. Want daar begint al de hele ellende.

AGOVV is failliet gegaan op zes ton toen de begroting daalde onder de 2 miljoen. Om maar even een voorbeeld te noemen. Ik denk dat mensen zich niet beseffen hoe zwaar MVV het heeft en hoe hulp afhankelijk de club momenteel is. Ik ben erg benieuwd naar de jaarcijfers in december die een daadwerkelijke beeld geven van de situatie.

Nogmaals ik verwijt MVV helemaal niets. Het is juist knap hoe ze het schip rechthouden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Peter Pan

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2015 01:48 23 okt 2015 01:53 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 851
Meer
MVV algemeen #2732

houtengerard schreef : Ik zie op Facebook dat men ook nog MVV aan het complimenteren is met het persbericht.. Hier vallen me werkelijk de schoenen van uit. Die mensen realiseren zich niet hoe slecht dit nieuws is. (...)
Netto staan we er niet veel beter voor dan onze Oosterburen. Ja die hebben een schuld in het veelvoud van MVV, 9 miljoen euro tegen vier ton. Maar zolang dat niet opgeëist wordt moet je naar dat andere plaatje kijken. (...) Het is nu wel duidelijk waarom MVV samen met VVV, Fortuna en Roda bij de provincie aan het janken zijn om ondersteuning. (...) En ik kan het alleen maar met hem eens zijn dat Maastricht geen voetbalclub wilt binnen haar stadsgrenzen.

Sorry, Houten Gerard, maar wat ben jij het laatste jaar (of, voorzichtiger: de laatste maanden) toch vaak negatief en zuur. Niks deugt meer bij MVV, zo straal je uit, ook al zeg je in je laatste bericht dat je MVV niets verwijt en dat je het knap vindt hoe MVV het schip rechthoudt. Waar is de oude Houten Gerard gebleven?


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2015 07:20 23 okt 2015 07:21 door Napoleon.
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1881
Meer
MVV algemeen #2733
@houten

je betoog hierboven raakt kant nog wal, sponsoren die eens in de spiegel moeten kijken en de lange termijn moeten aanhouden zijn pittige teksten.

ik betrek het even op mijn bedrijf : we zijn zeker 8 jaar sponsor geweest, we hebben club liefde, we hebben in de spiegel gekeken etc, en wat levert het op !! wel geteld 0 klanten in 8 jaar

Voor datgene wat je bij MVV moest betalen kreeg je veel te weinig voor terug , ik heb dat veel vaker geroepen verleden jaar ook nog, die jaren daarvoor ook, die 23% daling is de daling van dit jaar maar verleden jaar was er ook al een daling etc.

Mijn conclusie is niets anders dat MVV het niet in de vingers heeft om bedrijven met elkaar in verbinding te brengen, als je 2500 euro per business stoel rekent mag je verwachten dat er regelmatig contact is met je sponsoren en dat je verbindingen legt, kun je dat als club niet , verlaag dan het sponsor bedrag.

Je schrijft ook dat de club op 1 moet staan en het bedrijf op 2 , dat zal bij de meeste zo zijn maar eigenlijk is dat natuurlijk een opmerking van iemand die zelf die 2500 euro niet hoeft te betalen, want als je zelf die 2500 per stoel betaalt staat je investering die je doet ( want dat is het) onder druk en zul je die ooit moeten terug verdienen.

Ik kan niet anders dan concluderen en dat MVV dat niet in de vingers heeft en dat is ontzettend jammer.
Om je een voorbeeld te geven, Maurice Schoemakers van MVV stuurde mij begin van dit seizoen een mail voor verlenging van contract, we hadden 2 stoelen !, ik heb de beste Maurice het hele jaar niet gezien of gesproken , vanuit MVV geen enkele interesse in mij of mijn bedrijf . Ik gaf hem aan dat ik over de gang van zaken niet tevreden ben ( per mail) , geen enkele reactie ontvangen vanuit zijn kant , dus voor mij boek dicht.

Toen werd onze zoon Jim geboren , ik heb MVV een kaartje gestuurd en zelfs uitgenodigd voor de borrel, op die borrel waren heel veel zakelijk contacten , ook o.a de directie van Fox televisie en oud MVV sponsoren , voor MVV ( schoemakers) een enorme mogelijkheid om eens buiten zijn gebied in contacten te komen met warme leads en wat oude leads weer aan te spreken .
Wat denk je , niemand van MVV gezien, ik sprak hier nog over met Frans Erens, zijn antwoordt was, ja we kunnen niet naar ieder feestje of borrel toe gaan, tja die 23% begrijp ik dus wel

Dus Houten , dat betoog van jou over betrokkenheid is echt bull shit, MVV zelf maakte hierin de verkeerde beslissingen en dit is niets anders dan gevolg van beleid , en dat beleid biedt naar mijn inziens veel te weinig voor wat je er voor moet betalen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2015 07:52
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
MVV algemeen #2734
Wil iedereen alvast maar even 11 december 2016 in zijn agenda noteren....vind het wel beetje raar dat we moeten wachten van april tot 11 december.... :P :P :P

Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2015 08:46
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3882
Meer
MVV algemeen #2735

Ben Salemans schreef : Sorry, Houten Gerard, maar wat ben jij het laatste jaar (of, voorzichtiger: de laatste maanden) toch vaak negatief en zuur. Niks deugt meer bij MVV, zo straal je uit, ook al zeg je in je laatste bericht dat je MVV niets verwijt en dat je het knap vindt hoe MVV het schip rechthoudt. Waar is de oude Houten Gerard gebleven?


Ik vind dit ook, volgens mij is er vorig jaar iets "geknapt" bij Houten. De slechte serie voor de winterstop vorig seizoen was voor hem de druppel blijkbaar. Maar goed, tegelijkertijd schrok ik ook van dit nieuws. En dan heel specifiek het gedeelte van 23% minder sponsorgelden. Want:

Napoleon schreef : die 23% daling is de daling van dit jaar maar verleden jaar was er ook al een daling etc.


Ik lees dat iemand het heeft over de crisis bij die sponsordaling. Maar sorry, in 2014-2015 was de crisis al een jaar of 7 bezig. Of afhankelijk van je perspectief, is de crisis voorbij. De economie lijkt langzaam aan te trekken. Om dan in 2014-2015 nog 23% van je sponsorgelden te verliezen... Ik schrik daar ook van. Dat heeft niets met crisis te maken. Vraag blijft wel hoe dit precies in elkaar steekt. Zijn er ook 23% van de sponsoren in aantallen opgestapt? Dat is vervelend. Of zat er bij het seizoen ervoor nog een hoofdsponsorbijdrage van Qpark van enkele tonnen, nu niet meer, en is dat 20% van bedrag? Dat is financieel gezien even vervelend, maar dan maak ik me minder zorgen, dan rennen de sponsoren blijkbaar niet massaal het stadion uit.

Het is typisch de nieuwe, negatieve, Houten om dat door te trekken en over AGOVV-scenario's te beginnen. Maar ik kreeg ook een vervelende smaak bij het nieuwsbericht.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2015 09:38 23 okt 2015 09:39 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
MVV algemeen #2736

Napoleon schreef :
ik betrek het even op mijn bedrijf : we zijn zeker 8 jaar sponsor geweest, we hebben club liefde, we hebben in de spiegel gekeken etc, en wat levert het op !! wel geteld 0 klanten in 8 jaar


Napoleon, ik zou zonder MVV nog nooit gehoord hebben van Conect telecom. MVV kan je naamsbekendheid geven (hoeveel dat is ligt er natuurlijk aan of je ook een bord op hebt hangen in het stadion etc), je kunt netwerken in de business lounge etc. Misschien moeten ze wat meer organiseren voor de sponsoren maar daar zit volgens mij ook al verbetering in... kost nou eenmaal tijd en het contact moet beter ja.

Wat MVV niet kan is jou de klanten bezorgen.. had je dat soms verwacht? Je zit natuurlijk wel in een moeilijke markt, blijkende uit de enorme hoeveelheid verkopers van zakelijke mobiele abonnementen die mij steeds op werk opbellen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2015 10:09
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1881
Meer
MVV algemeen #2737
@jeoff

de discussie gaat hierover dat MVV 23 procent minder sponsor inkomsten heeft, daarbij maakte Houten een aantal opmerkingen waar ik op geageerd heb.

Ik kan niet anders concluderen dat MVV helemaal niet weet wat sponsoren eigenlijk zoeken bij MVV, is het naamsbekendheid , zijn het directe contacten , is het kennis , noem het maar op
MVV heeft nooit in kaart gebracht wat de behoeftes bij sponsoren zijn , als ze dat namelijk wel hadden gedaan hadden ze veel beter in kaart kunnen brengen waarom iemand sponsort .

Het is nu zo van je betaalt 5000 euro en zoek het maar uit , daar komt het kort gezegd op neer, die daling van 23% dit jaar is voor mij dan ook heel goed verklaarbaar, en geloof maar dat wanneer ze op deze manier blijven werken dat die daling zich doorzet.

advies is in gesprek met je 'klanten" en zoeken naar pakketten en oplossingen en meerwaarde creeren zodat mensen actief blijven sponsoren

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2015 10:17
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1881
Meer
MVV algemeen #2738

jeoff schreef :

Napoleon schreef :
ik betrek het even op mijn bedrijf : we zijn zeker 8 jaar sponsor geweest, we hebben club liefde, we hebben in de spiegel gekeken etc, en wat levert het op !! wel geteld 0 klanten in 8 jaar


Napoleon, ik zou zonder MVV nog nooit gehoord hebben van Conect telecom. MVV kan je naamsbekendheid geven (hoeveel dat is ligt er natuurlijk aan of je ook een bord op hebt hangen in het stadion etc), je kunt netwerken in de business lounge etc. Misschien moeten ze wat meer organiseren voor de sponsoren maar daar zit volgens mij ook al verbetering in... kost nou eenmaal tijd en het contact moet beter ja.

Wat MVV niet kan is jou de klanten bezorgen.. had je dat soms verwacht? Je zit natuurlijk wel in een moeilijke markt, blijkende uit de enorme hoeveelheid verkopers van zakelijke mobiele abonnementen die mij steeds op werk opbellen.



@ jeoff, waarom ben jij nog geen klant bij ons ?? ;-)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2015 10:48
Hugo
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 115
Meer
MVV algemeen #2739

Napoleon schreef : @jeoff

de discussie gaat hierover dat MVV 23 procent minder sponsor inkomsten heeft, daarbij maakte Houten een aantal opmerkingen waar ik op geageerd heb.

Ik kan niet anders concluderen dat MVV helemaal niet weet wat sponsoren eigenlijk zoeken bij MVV, is het naamsbekendheid , zijn het directe contacten , is het kennis , noem het maar op
MVV heeft nooit in kaart gebracht wat de behoeftes bij sponsoren zijn , als ze dat namelijk wel hadden gedaan hadden ze veel beter in kaart kunnen brengen waarom iemand sponsort .

Het is nu zo van je betaalt 5000 euro en zoek het maar uit , daar komt het kort gezegd op neer, die daling van 23% dit jaar is voor mij dan ook heel goed verklaarbaar, en geloof maar dat wanneer ze op deze manier blijven werken dat die daling zich doorzet.

advies is in gesprek met je 'klanten" en zoeken naar pakketten en oplossingen en meerwaarde creeren zodat mensen actief blijven sponsoren


Manager Commerciele zaken (op vrijwilige basis natuurlijk) niks voor jou? De kennis heb je zo te zien in ieder geval... ;)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2015 10:52
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3882
Meer
MVV algemeen #2740
Ik vind dat helemaal niet zo natuurlijk, dat dat op vrijwillige basis zou moeten. Dat de administratie vrijwel volledig door stagiaires gedaan wordt, kan ik begrijpen. Maar zo iets wezenlijks als de commerciële zaken, daar moet je een professional op zetten wiens hoofdbezigheid dat is. En ja, dat kost geld. Maar ik ben er van overtuigd dat je dat geld op de lange termijn dubbel en dwars terugverdient.

Ik ben het niet met alles wat Napoleon zegt eens, maar hij raakt wel iets dat mij ook opvalt, ik kan geen enkele strategie in het commerciële beleid van MVV ontdekken.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2015 11:33
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV algemeen #2741
Ik kan begrijpen dat MVV niet goed met sponsoren omgaat.
Aangezien ik vind dat ze ook beter kunnen omgaan met seizoenkaart houders.

Indien ik er naast zit of over heen gelezen heb, alvast mijn excuses.

We hadden meer als 4500 man in het stadion zitten en nu is er dus een actie, mensen die aanwezig waren kunnen een kaartje bestellen voor 5 euro voor de komende wedstrijd.
Super actie, hopelijk houd je zo het aantal toeschouwers hoog.
Maar is het nou te veel gevraagd om je vaste publiek een gratis consumptie te geven?
Mensen zonder seizoenskaart krijgen 5 euro of meer korting afhankelijk van welke tribune, en de seizoenkaart houder krijgt zoals gewoonlijk weer NIKS.

Het gaat mij niet om het geld of de gratis consumptie, maar meer het gevoel van de succes supporter krijgt weer iets extra en de vaste klant niks.
Als MVV op die manier met hun sponsoren omgaat kan ik best voorstellen dat die niet happy zijn.

En voor de mensen die positief kijken naar het bericht van MVV.
25% inkorten op personeel en 23% minder sponsoren is in mijn ogen niet positief hoor.
Dat betekent dat ook al presteren we goed en zouden we 25% meer sponsoren krijgen na een goed seizoen dat je nog steeds het zelfde budget hebt als vorig jaar.
Ik ben blij dat ze open zijn, maar ik vind het wel negatief.
De schuld is weer op het zelfde niveau als vorig jaar. ( goed dat het spelersfonds is afgelost ) maar dit betekent wel dat het bekende toekomst plan voor MVV, Alweer met een jaar verlengt zal worden.
Zoals ze de afgelopen jaren iedere keer gedaan hebben.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2015 11:49
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1881
Meer
MVV algemeen #2742
& hugo, nee op basis van vrijwillige basis zeker niet, vrijwillig en commercie is een vreemde mix

Ik zou wel een heleboel zaken anders aanpakken en mijn regio vergroten als ik MVV was, voetbal moeten voor investeerders ( sponsoren ) eigenlijk op plan 2 zitten, het gaat sponsoren er ook om hoe vergroot ik mijn omzet gebied en doelgroep en hoe kan ik aan nieuwe contacten/inkomsten komen.
Daar waar Roda, Fortuna, VVV allemaal in de regio midden limburg actief zijn , heb ik MVV nooit gezien , een gemiste kans denk ik nog steeds.

De Business Club MVV is een "club"zonder strategie , men heeft geen idee wat men doet en wat men wil bereiken en daarom loopt het ook weer met 23% terug , dat is een gevolg van structureel geen sponsor beleid toepassen op MKB, bedrijven die 1-4 stoelen willen afnemen.

Wat bijvoorbeeld nooit is gebeurd en wat ik als ik MVV was allang had gedaan, is gekeken bij mijn bestaande sponsoren of er diensten of producten of andere zaken die door leden van de sponsor groep worden aangeboden interesse voor is, je houdt een onderzoek en vraagt waar sponsoren evt eens wat meer info over willen hebben, dat kan zijn lease auto's, vastgoed, geldzaken, telecom , leasure en pleasure en ga maar door.
Dat breng je in kaart en dat gebruik je weer binnen je netwerk om bedrijven aan elkaar vrijblijvend te linken
Ik geloof namelijk niet dat bij alle sponsoren nooit de behoefte leeft in Telecom ( dat is wat wij doen) waarom zouden ze bij ons geen afspraak, nu moet je op het juiste moment de persoon treffen die er over gaat, veel beter zou zijn als van te voren in kaart wordt gebracht waar bedrijven behoeften aan hebben dmv gesprekjes en op die manier contacten tot stand brengt.

iets heel simpels maar het creeert verbindingen.... maar MVV struikelt in haar strategie over dat vraagstuk en heeft dus geen idee hoe en wat dus dat zweef je als kleine sponsor maar wat rond en dat is ook bij ons gebeurd, dan is het op een gegeven moment genoeg geweest.... en dat heeft 23% dit jaar blijkbaar ook zo ervaren, jammer maar wel begrijpelijk

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2015 12:14
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
MVV algemeen #2743

Jacques schreef : Dat Drink Water staat er natuurlijk niet uit luxe. Als er een sponsor een half miljoen per jaar zou willen neertellen voor een plek op het shirt zou Drink Water er vandaag nog afgehaald worden.


MVV krijgt hier circa 2 ton voor.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2015 12:48 23 okt 2015 12:56 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV algemeen #2744
@Ben

Ben, dit heeft niks met negatief willen zijn te maken. Ik had gehoopt dat we dit jaar als club groei gehad hadden. En dat bedoel ik niet alleen sportief, maar vooral financieel. Dat het zakenleven in Maastricht bewust zou worden hoe mooi het is om een voetbalclub te hebben. Nog geen jaar geleden werd een rooskleurig driejarig plan uitgesproken door onze vorige voorzitter. Een plan waarvan je nu al kunt concluderen dat het mislukt is als je maar om en nabij een ton aflost op je schuld per jaar. Daar heb je nog zeker vier tot vijf jaar voor nodig op dit tempo. Ja op dat punt ben je schulden vrij, dat is super, maar vier jaar is lang als je ieder jaar keldert in je begroting. Ik snap niet dat niemand de ernst hiervan inziet. Dat je straks als club op een punt komt waarbij je niet meer aan de voorwaarden van de KNVB kunt voldoen. Het keldert, het krimpt en stagneert, in plaats van het groeit, krijgt meer grip en verbetert. Zo zie ik het.

Je negatief uitlaten over dit onderwerp, betekent niet automatisch destructief zijn. Je mag ook kritisch zijn en benoemen als dingen voor jouw gevoel niet goed gaan. Anderen zien blijkbaar een beter scenario voor zich, ik zie toch echt een muur op de club afkomen waarvan ik niet zou weten hoe ze daaromheen moeten rijden als de lijn van de afgelopen twee jaar zich zo blijft voortzetten. Anderen vinden het blijkbaar normaal dat we geen betaalde trainer hebben, geen keeperstrainer, uitgeklede selectie etc. Dat is niet de weg omhoog hoor, dat is krimp en bezuinigen. Daar heeft MVV hulp bij nodig om uit die spiraal te komen.

@Napoleon

Ik begrijp hoe je als ondernemer denkt, maar laten we realistisch zijn. Had je echt verwacht contracten te slijten in zo' n kleine sociale setting, terwijl de meeste ondernemers ook direct toegang hebben vanuit hun bureaustoel tot die nieuwe, alles dodende markt die internet heet?Waarbij de kleine zelfstandige moet concurreren met de grote megacorporatie. Tijden veranderen. Dit MVV kan daar niet omheen gaan werken. Zeker in een tijd waarbij de provider je een beter zakelijk aanbod kan doen dan een tussenpersoon, ondanks de betere service. De 'gun-factor' bestaat anno 2015 in mijn ogen niet meer, het gaat erom wie het beste aanbod heeft voor de zo goedkoop mogelijke prijs. Dat is niet MVV schuld vind ik, dat is hoe de huidige markt is.

MVV is opzoek naar sponsoren die belangeloos sponsoren. Die 2500 euro (ps) neerleggen en 0 euro terug verwachten. En heel misschien 250 op tien jaar terugverdienen. En niet alleen MVV, het hele Limburgse voetbal zoekt deze sponsoren. De tijden dat je door informatie-macht met een volle portemonnee naar huis ging uit de Business Club ligt al meer dan tien jaar achter ons.

Je doet alsof MVV het allemaal zelf schuld is. Daar ben ik het niet mee eens, MVV is ook machteloos. MVV verbloemt het wel, maar aan de andere kant van de organisatie zeggen ze wel eerlijk hun gedachten dat ze middelen tekort komen.

Weet je wat. Laten we Croux en Peeters maar ontslaan en van dat geld huren we een commerciële man die iedere dag een kop koffie komt drinken bij de sponsoren, is dat wat jullie willen? Want die schatkist is leeg. En zoals je al zegt niemand gaat die brug slaan op vrijwillige basis. Dat is beulen werk als je daar niet een gepaste vergoeding voor krijgt. En levert het wat op is een tweede met zoveel clubs die meer te bieden hebben op dit moment.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2015 12:58
Hugo
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 115
Meer
MVV algemeen #2745
@Napoleon,

Op vrijwillige basis was natuurlijk als grapje bedoeld.

Ik ben het met jullie eens dat een goede commerciele kracht zichzelf terug verdient. Dit kost enige tijd en dus gaan de kosten voor de baten uit, maar het gaat zeker geld opbrengen.

Maar goed, als je 25% teruggaat in je salarisbudget betekent dat keuzes maken waar dat budget dan wel nog naartoe kan gaan. En MVV heeft dan, misschien naar te toekomst gezien niet helemaal terecht, de keuze gemaakt om dat budget in te zetten voor het 1e elftal.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.353 seconden