MVV algemeen

26 okt 2015 10:50 26 okt 2015 10:53 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV algemeen #2761
Soms is het ook goed als je noodgedwongen afstand moet doen van bepaalde eigendommen, ondanks dat het allemaal niet de schoonheidsprijs verdient. Het zit natuurlijk een deel in de huur verwerkt bepaalde onkosten, maar ik denk niet dat MVV blij zou zijn als deze onverwachte kostenpost nu op de eigen begroting kwam.

Nu hoop ik voor de Gemeente Maastricht dat de aannemers de aanbesteding niet te goedkoop begroten, zodat je over tien jaar weer de made in Taiwan constructie kunt vervangen. Het nieuwe dak op de Noord-tribune is ook al flink aan het verweren.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

26 okt 2015 11:14
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1954
Meer
MVV algemeen #2762

SJENG@BOSCHPOORT schreef : Aan de voorkant van het stadion zou ik dat graag zien!
Maarjeh de gemeente kennende!

Jammer dat je suggestieve opmerkingen naar de gemeente denkt te moeten maken als je geen idee hebt hoe het in elkaar zit.
Zoals al tig keer op dit forum uitgelegd. de zogenaamde voorkant van het stadion is een bedrijvengebouw. Dat staat feitelijk vóór het stadion. De gemeente is daar helemaal geen eigenaar van dus kán de gemeente daar helemaal niks mee.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjappie

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

26 okt 2015 12:26
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 571
Meer
MVV algemeen #2763
Misschien kan er wel voorzichtig gelobbyd worden, ook in het kader van de verdere professionalisering van MVV, om de voorkant (ook al is dit van een 3de partij) te voorzien van een licht plan. Grote (led) spots die rood en wit licht voeren en de gevels kleuren. Zowel van de autoweg als de doorgaande weg naar berg en terblijt te zien. Gewoon dat je ziet dat daar iets rood/wit gaande is. Lijkt me geen spectaculaire investering. Verder mag er eindelijk wel eens geïnvesteerd worden in de informatie voorziening in het stadion. Je ziet de grote led-schermen al zelfs bij amateur clubs. Lijkt me dat je deze schermen snel terugverdiend met ruimte die je verkoopt aan sponsors. Misschien nog een camera er aan koppelen om supporters te filmen, prijswinnaars in de rust etc.

Verder iets waar we vrij weinig aan kunnen doen. Voor mijn eigen werkzaam heden vorige week in de kantoren boven de business ruimte geweest voor de 1e keer. Wat een fantastische locatie is dat, gemiste kans om hier skyboxen te verkopen. Schitterend uitzicht op het veld waar menig club stront jaloers op zou zijn. Ik dacht dat indertijd deze boxen ook voor MVV bedoeld waren maar helaas onze kroonjuwelen verkocht.
De volgende gebruiker (s) zei dank u SJENG@BOSCHPOORT, Janepie

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

26 okt 2015 12:37
SJENG@BOSCHPOORT
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
MVV algemeen #2764

Boschpoort schreef :

SJENG@BOSCHPOORT schreef : Aan de voorkant van het stadion zou ik dat graag zien!
Maarjeh de gemeente kennende!

Jammer dat je suggestieve opmerkingen naar de gemeente denkt te moeten maken als je geen idee hebt hoe het in elkaar zit.
Zoals al tig keer op dit forum uitgelegd. de zogenaamde voorkant van het stadion is een bedrijvengebouw. Dat staat feitelijk vóór het stadion. De gemeente is daar helemaal geen eigenaar van dus kán de gemeente daar helemaal niks mee.

Als je het maar ziet aan de voorkant van het stadion.
Kunnen ze evt ook anders oplossen, bijvoorbeeld door het op het dak van de geusselt dus gemeente eigendom te bevestigen op palen, zoals McDonald's dat doet. Het is maar een idee.
Zolang het maar zichtbaar is, dit is natuurlijk ook goed zichtbaar vanaf de a2 waar enorm veel verkeer doorrijd op een dag.
Ik bedoel maar, het is ook meteen goede reclame.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

26 okt 2015 13:31 26 okt 2015 13:44 door Janepie.
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
MVV algemeen #2765

Boschpoort schreef :

SJENG@BOSCHPOORT schreef : Aan de voorkant van het stadion zou ik dat graag zien!
Maarjeh de gemeente kennende!

Jammer dat je suggestieve opmerkingen naar de gemeente denkt te moeten maken als je geen idee hebt hoe het in elkaar zit.
Zoals al tig keer op dit forum uitgelegd. de zogenaamde voorkant van het stadion is een bedrijvengebouw. Dat staat feitelijk vóór het stadion. De gemeente is daar helemaal geen eigenaar van dus kán de gemeente daar helemaal niks mee.

Klopt, daar is geen twijfel over mogelijk al vind ik wel dat sjeng@boschpoort wel een punt heeft.

Doordat dat gebouw voor de Geusselt staat is het stadion -en dus MVV- nauwelijks zichtbaar (op de lichtmasten na natuurlijk als MVV thuis speelt). Vanaf de A2 staat het hotel en de oude Kamer van Koophandelgebouw ervoor en vanaf de voorzijde zie je enkel een kantoorgebouw met een wokrestaurant eronder, niet echt een uitnodigende entree.

Ik weet niet of het mogelijk is enkele logo's of de naam Stadion De Geusselt o.i.d. -desnoods- in de lichtmasten boven de hoekkantoren te plaatsen of iets te doen met led-verlichting?

Tevens kan men wellicht proberen om met de eigenaar van dat kantorengebouw tot een compromis te komen, twee logo's op de gevel links en rechts en in het midden de tekst Stadion de Geusselt Officepark o.i.d..

Zou in ieder geval de entree een stuk boeiender en aantrekkelijker maken dan de kille sfeer die het nu uitademt.
Het is immers een multifunctioneel voetbalstadion met kantoren eromheen en niet een kantorenpark waarin ook gevoetbald (en gekegeld) kan worden ;)

Facta Non Verba
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, SJENG@BOSCHPOORT

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

26 okt 2015 13:39
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
MVV algemeen #2766

webmastersfm schreef : Misschien kan er wel voorzichtig gelobbyd worden, ook in het kader van de verdere professionalisering van MVV, om de voorkant (ook al is dit van een 3de partij) te voorzien van een licht plan. Grote (led) spots die rood en wit licht voeren en de gevels kleuren. Zowel van de autoweg als de doorgaande weg naar berg en terblijt te zien. Gewoon dat je ziet dat daar iets rood/wit gaande is. Lijkt me geen spectaculaire investering. Verder mag er eindelijk wel eens geïnvesteerd worden in de informatie voorziening in het stadion. Je ziet de grote led-schermen al zelfs bij amateur clubs. Lijkt me dat je deze schermen snel terugverdiend met ruimte die je verkoopt aan sponsors. Misschien nog een camera er aan koppelen om supporters te filmen, prijswinnaars in de rust etc.

Verder iets waar we vrij weinig aan kunnen doen. Voor mijn eigen werkzaam heden vorige week in de kantoren boven de business ruimte geweest voor de 1e keer. Wat een fantastische locatie is dat, gemiste kans om hier skyboxen te verkopen. Schitterend uitzicht op het veld waar menig club stront jaloers op zou zijn. Ik dacht dat indertijd deze boxen ook voor MVV bedoeld waren maar helaas onze kroonjuwelen verkocht.

Een led-scherm is destijds meen ik al onderzocht door VZM, volgens mij was dat toen te duur, zie topic 'Veer dinke met'.
Uiteraard zou dat scherm nog steeds welkom zijn in de hoek op de Boschpoorttribune, waar nu een buffervak is.

Als je nu dat altijd verplicht lege vak ombouwd tot een vak met scherm verdien je er nog iets aan door tijdens de wedstrijd mensen te laten sms-en, prijsvragen organiseert, sponsorboodschappen op laat zien etc.

Misschien is het nu of later wel mogelijk iets dergelijks te organiseren en te plaatsen, de prijzen van zulke schermen zijn ook gedaald denk ik t.o.v. toendertijd.

Facta Non Verba
De volgende gebruiker (s) zei dank u SJENG@BOSCHPOORT

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

26 okt 2015 15:41
Hartmans1973
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 232
Meer
MVV algemeen #2767
Waar een wil is is een weg. Als je echt zo'n video wall wilt waar je zeker geld mee kunt verdienen dan moet je wat meer je best doen om het voor elkaar te krijgen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

28 okt 2015 19:10 28 okt 2015 19:11 door Lassie80.
Lassie80
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 222
Meer
MVV algemeen #2768
Zelfs Achilles '29 kan zo'n video-wall betalen!

Maar goed, kwestie van prioriteiten...

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2015 16:00
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV algemeen #2769
is het niet mogelijk om de tussen standen ook op de led bording te laten verschijnen.
Op de angelsite kun je deze standen nooit zien.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2015 16:44
Ster_Drager
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
MVV algemeen #2770
Led boarding is toch enkel en alleen voor reclame lijkt mij. Maar het zou inderdaad wel handig zijn, ook de tijd en score is niet te zien vanaf de angelside. Misschien zou een zelfde score bord aan de andere kant van het stadion een optie zijn. kan toch niet zo duur zijn?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2015 16:57
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3882
Meer
MVV algemeen #2771
Ik denk dat jullie je verkijken op de financiële onmogelijkheden van MVV en op de kosten van zo'n ding.

www.athleteshop.nl/stramatel-frc-ad-35-scorebord-6000-x-1400-mm

Dit is vergelijkbaar met het scorebord op de Angel Side. 30.000 euro. En dan hangt het nog niet op. Ik kan me voorstellen dat de club liever dat geld uitgeeft aan een leuke speler, versterking van de technische staf of aflossen schuld.

Van de andere kant horen dit soort dingen gewoon bij een profvoetbalclub en is het triest dat het in al die jaren nooit gelukt is een tweede scorebord op te hangen, laat staan een led-schermpje. Ach ja, MVV hè. :schamen:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2015 18:06
Ster_Drager
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
MVV algemeen #2772
Had nooit gedacht dat zo een ding zo duur is. Nou jeh voor mvv begrippen dan.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2015 18:24 29 okt 2015 18:26 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV algemeen #2773

Ster_Drager schreef : Had nooit gedacht dat zo een ding zo duur is. Nou jeh voor mvv begrippen dan.


Er zit wel gratis verzendkosten bij. (Standaard verzekerd tot 500,- euro.)

Laat maar komen. Ron hangt hem wel even op, heeft vast nog wat FTE uurtjes openstaan. Er komt wel nog 100 meter installatiedraad bij als ze de kortste route nemen met de minste afwerking richting de skybox van Frans Jacobs.

Een scherm zou een betere oplossing zijn. In de rust twee minuten promotiefilmpje van een sponsor (zonder achtergrond muziek) gemaakt door vrijwilligers. De ins en outs van een bedrijf voorgeschoteld aan alle bezoekers. Dat is meer waard dan een reclamebord. Dat moet zich toch wel kunnen terugverdienen?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo, SJENG@BOSCHPOORT

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2015 09:24 30 okt 2015 09:28 door webmastersfm.
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 571
Meer
MVV algemeen #2774

Jacques schreef : Ik denk dat jullie je verkijken op de financiële onmogelijkheden van MVV en op de kosten van zo'n ding.

www.athleteshop.nl/stramatel-frc-ad-35-scorebord-6000-x-1400-mm

Dit is vergelijkbaar met het scorebord op de Angel Side. 30.000 euro. En dan hangt het nog niet op. Ik kan me voorstellen dat de club liever dat geld uitgeeft aan een leuke speler, versterking van de technische staf of aflossen schuld.

Van de andere kant horen dit soort dingen gewoon bij een profvoetbalclub en is het triest dat het in al die jaren nooit gelukt is een tweede scorebord op te hangen, laat staan een led-schermpje. Ach ja, MVV hè. :schamen:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2015 09:52
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 571
Meer
MVV algemeen #2775

Jacques schreef : Ik denk dat jullie je verkijken op de financiële onmogelijkheden van MVV en op de kosten van zo'n ding.

www.athleteshop.nl/stramatel-frc-ad-35-scorebord-6000-x-1400-mm

Dit is vergelijkbaar met het scorebord op de Angel Side. 30.000 euro. En dan hangt het nog niet op. Ik kan me voorstellen dat de club liever dat geld uitgeeft aan een leuke speler, versterking van de technische staf of aflossen schuld.

Van de andere kant horen dit soort dingen gewoon bij een profvoetbalclub en is het triest dat het in al die jaren nooit gelukt is een tweede scorebord op te hangen, laat staan een led-schermpje. Ach ja, MVV hè. :schamen:


Jacques hoop niet dat jij het huishoudboekje beheert en grote aankopen doet want je hoeft geen raketgeleerde te zijn dat dat ledboard in jouw link misschien wel 30x over de kop gaat qua materiaal. Vast en zeker voor wat Belgische amateurclubs met dikke sigaarrokende voorzitters die alles kopen wat ze als 1e zien op internet. 30.000€.... Daar heb je een nieuwe dikke audi A3 voor. Met navigatie...Na wat navraag komt, een scherm van ongeveer 2,5 meter doorsnede en een pixeldichtheid van 10 tot 16 ppi (zelfde systeem als de led boarding, rood groen blauw leds,wazig van kortbij, duidelijker van ver af) kom je ongeveer op 10 à 15 duizend. Waar de 1e led schermen in stadions gewoon grote ledtvs waren die waterdicht waren, gaat met nu terug naar het ouderwetste rgb principe. Zoals de oude tv's waren. Het is vrij simpele techniek met printplaten die kort op elkaar zitten. Is er ene kapot dan wordt dit vervangen. Heb begrepen dat een substantieel deel van het bedrag voor de software is om het aan te sturen. Logisch eigenlijk. Probeer voor ongeveer 250/500€ reclame te verkopen per wedstrijd en het ding is terugbetaald in 2 seizoenen. Koppel er een sms functie aan à 50 cent of 1 € per sms , toon dit automatisch op het scherm en je hebt hem in 1 jaar terug.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Sjotelsplak, Janepie

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.312 seconden