MVV algemeen

27 nov 2015 17:45 27 nov 2015 17:46 door seppo.
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 322
Meer
MVV algemeen #2821
Als ik in een buitenlandse stad zou wonen zou ik ook de lokale club bezoeken mits de sfeer goed is bijv. Daarvoor hoef je de "taal" niet te spreken. Neem aan dat er ook voldoende buitenlandse studenten zijn die ook in het weekend in Maastricht verblijven en zo een band kunnen opbouwen met MVV. Voetbal liefhebbers genoeg toch?

Laat het gewoon zijn gangetje gaan en zie of het iets is of niet...kan toch geen kwaad

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

27 nov 2015 17:52 27 nov 2015 17:57 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV algemeen #2822

seppo schreef : Als ik in een buitenlandse stad zou wonen zou ik ook de lokale club bezoeken mits de sfeer goed is bijv. Daarvoor hoef je de "taal" niet te spreken. Neem aan dat er ook voldoende buitenlandse studenten zijn die ook in het weekend in Maastricht verblijven en zo een band kunnen opbouwen met MVV. Voetbal liefhebbers genoeg toch?

Laat het gewoon zijn gangetje gaan en zie of het iets is of niet...kan toch geen kwaad


Natuurlijk. Maar we zijn niet de enige voetbalclub hier, dat is het punt. We zijn een tweede divisionist. terwijl bijna al onze buren op het hoogste niveau acteren. (Genk, Standard, Gemeenteclub Kerkrade, PSV, St Truiden etc.). Dan spreek je al over toerisme. En een toerist, kies voor mijn gevoel altijd voor het aantrekkelijkst. Een student omdat het gratis is. Maar wat doet die student als hij moet gaan betalen? (volle mep) Dat is mijn punt. Het succesverhaal van Boschpoort is voor mijn gevoel een unicum, hoewel we blij mogen zijn dat hij zijn hart verloren heeft aan de club. Maar er ligt een veel grotere doelgroep voor de deur, die makkelijker te overtuigen zijn, mits je de middelen hebt en de cultuur aanpast. Maar zelfs dat vormt al een te hoge drempel.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

27 nov 2015 18:01
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
MVV algemeen #2823
Tjahhh....dit is zeer tweestrijdig natuurlijk....hey liefst zijn wij een echte sjengen-club die niks moet weten van boeren en hollenders...mjahhh....gros van de selectie zijn boeren en hollanders...dus waar hebben we het over...laat die gasten gewoon hier maar hun centjes uitgeven en de nodige pinten achterover slaan....van de andere kant Ik hoor het al voor me zo rond oud en nieuw...de ene k#t hollender tegen de andere...: zeg keerl...zalle wij eens een sfeer verhogend stukkie vuurwerk op het veld gaan werpen.. :huh: .(ff lezen met hete aardappel in de mond)....dat was de winst dan...zal die een rotzorg zijn of ze een stadion verbod krijgen....dat geld niet bij korfbal tennis en volleybal...

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

27 nov 2015 18:02
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 322
Meer
MVV algemeen #2824
Dan sta ik er persoonlijk gewoon anders in ;). Ik kom altijd bij de slechtere teams terecht tijdens steden tripjes en zo! Hoort er blijkbaar bij als MVV supporter en vind dat persoonlijk juist leuker om bij de "underdog" te zijn

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

28 nov 2015 19:59
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV algemeen #2825

Sjonnie schreef : Sorry Opa maar als je het stadion vol wil hebben laat dan iedereen met een seizoenskaart iemand gratis meenemen . Studenten hebben geen band met Maastricht .


Dit kan toch prima naast elkaar bestaan, deze acties?

Ik heb een heel legertje studenten die passanten zijn maar wél graag naar MVV willen. Ze deinzen terug voor €18 maar komen graag voor €8. Als ze binnen zijn zuipen ze wel allemaal 5 stuks! Stukje maatwerk en erkenning dat Maastricht een studentenstad is, is toch prachtig! Supportersoverleg wil de student (15% van de Maastrichtse populatie) ook graag betrekken, dit is breder gedragen. Denk buiten je hokje, als je wilt dat MVV uit de Jupilerleague komt!

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u SJENG@BOSCHPOORT

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

28 nov 2015 22:30
vette sajs
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 93
Meer
MVV algemeen #2826
@ Houten, nu moet ik toch reageren, Itteren Fortuna bolwerk??? :evil:
Hier zijn nog 2 of 3 verdwaalde FSC ers, Je zal verbaasd zijn hoeveel er in de Geusselt zitten. Fsc begint in Geulle.
De rest van je verhaal klopt helemaal..
Denk dat het studenten verhaal een tijdje geprobeerd wordt, niet geschoten is altijd mis.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 dec 2015 14:09
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 787
Meer
MVV algemeen #2827
MVV moet op zoek naar nieuwe directeur

Frans Erens stopt aan het eind van het seizoen als algemeen directeur van MVV. Hij zal nog wel actief blijven bij de club, maar in welke rol dat wordt, weet hij zelf nog niet. Dat bevestigt Erens, die het vanwege zijn leeftijd rustiger aan wil gaan doen, aan MVV TV.

De huidige directeur vermoedt dat het vinden van een geschikte kandidaat nog een flinke opgave wordt. "We moeten iemand vinden die dit aankan en bereid is om 50 uur per week in de club te steken. En dat wordt nog moeilijk genoeg aangezien je zo iemand meestal een behoorlijk salaris moet bieden. En dat is vaak het probleem bij MVV." Erens is overigens wel positief over de weg die MVV heeft ingeslagen. "Als we zo verder gaan zoals het nu gaat, spelen we ongeveer in 2020 waarschijnlijk in de eredivisie."

In MVV TV morgen meer over het vertrek van Frans Erens.

www.rtvmaastricht.nl/nieuws/16497685/mvv...aar-nieuwe-directeur


Het vijfjarenplan werd een meerjarenplan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 dec 2015 17:42
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1881
Meer
MVV algemeen #2828
tja , wat zal ik daar eens over zeggen... laat ik het eens eenvoudig houden
Frans bedankt voor je inzet en t gaat je goed
De volgende gebruiker (s) zei dank u Peter Pan

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 dec 2015 18:01
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV algemeen #2829

Peter Pan schreef : txt

Het vijfjarenplan werd een meerjarenplan.


Een echt Koreaans "Wij van WC-Eend" interview. Bij het windhondenrennen vangen de honden ook nooit de kunsthaas op de racebaan. Maar het houdt ze wel lekker bezig. Nieuwe haas, nieuwe kansen.
We gaan gewoon het 25 jarig jubileum vieren in de Jupiler League, daar ben ik heilig van overtuigd. En dat is ook helemaal niet erg zolang het voetbal vermakelijk is. Over twee weken komt het jaarverslag online, dan weten we ook meteen wat 25% sponsorverlies betekent en waarom er weer een nieuwe kunsthaas op de reling is gezet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Peter Pan

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 dec 2015 21:48
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2457
Meer
MVV algemeen #2830

houtengerard schreef :

Peter Pan schreef : txt

Het vijfjarenplan werd een meerjarenplan.


Een echt Koreaans "Wij van WC-Eend" interview. Bij het windhondenrennen vangen de honden ook nooit de kunsthaas op de racebaan. Maar het houdt ze wel lekker bezig. Nieuwe haas, nieuwe kansen.
We gaan gewoon het 25 jarig jubileum vieren in de Jupiler League, daar ben ik heilig van overtuigd. En dat is ook helemaal niet erg zolang het voetbal vermakelijk is. Over twee weken komt het jaarverslag online, dan weten we ook meteen wat 25% sponsorverlies betekent en waarom er weer een nieuwe kunsthaas op de reling is gezet.


Sjeraar je hebt gelijk het duurt mij ook te lang,zeker als er weer zoiets uit de ,,kast,, komt...gr opa ;)

....

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 dec 2015 22:40
Meeser
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 119
Meer
MVV algemeen #2831
Ik sluit mij aan bij Napoleon, Frans bedankt en geniet van het leven.
Frans Erens was nu niet echt een directeur die Mvv verder zou helpen, hij straalde het niet uit en was ook niet bepaald innoverend. Laten we het daar maar bij houden...

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 dec 2015 23:06
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
MVV algemeen #2832
Heeft MVV niet meer baat bij een commercieël directeur ipv een algemeen directeur? Of zou deze functie gecombineerd kunnen worden? Erens heeft wel gelijk dat het bij onmogelijk is om iemand te vinden die geschikt is en geen dik salaris verdient. Alternatief is dus met alle respect een type als Frans Erens die het uit clubliefde doet en dit zo goed mogelijk doet echter levert het minder op voor de club.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

11 dec 2015 15:26
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1177
Meer
MVV algemeen #2833
Frans bedankt!

En wat Meeser zegt dat hij niet echt een directeur is die MVV verder zou helpen...
Wie is in jouw ogen dan wel geschikt? We mogen blij zijn met Frans, dat er iemand zoveel tijd en energie wilt steken in MVV.
Maar dan niet met een al te dik salaris.
Ik denk dat we nu ook een opvolger gaan krijgen die MVV niet echt veel verder kan helpen , maar er staat tenminste iemand die voor een niet al te dik salaris ervoor werkt.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2015 18:36
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 787
Meer
MVV algemeen #2834

Limburgse voetbalclubs willen half miljoen steun per jaar


De vier Limburgse betaald voetbalclubs willen jaarlijks elk een half miljoen euro steun van provincie en gemeenten.

Dat zei VVV- voorzitter Hai Berden in het programma AvondGasten van L1.

Tegenprestatie
De vier clubs hebben dinsdag een rapport ingediend bij de provincie. Het geld moet als tegenprestatie dienen voor de rol die de clubs spelen in de breedtesport en maatschappelijke projecten. Het gaat daarbij onder meer om talentontwikkeling, gezondheidsprojecten en ondersteuning van kwetsbare doelgroepen.

'Niet meer dan redelijk'
De clubs en het bedrijfsleven kunnen het geld dat daar voor nodig is, volgens Berden niet alleen opbrengen. De VVV-voorzitter vindt het daarom niet meer dan redelijk dat de clubs financieel ondersteund worden. De steun, die structureel zou moeten zijn, is volgens Berden ook niet in strijd met Europese regels.


www.1limburg.nl/limburgse-voetbalclubs-w...f-miljoen-steun-jaar

Wat moeten we hier van vinden? Aan ene kant zou 500.000 enorm veel geld zijn voor MVV extra, maar aan de andere kant wordt bijvoorbeeld VVV en Fortuna beloond voor hun wanbeleid op deze manier.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2015 19:02 15 dec 2015 19:03 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV algemeen #2835
Goh, die zagen we niet aankomen..
Zul je zien dat wij de enige club zijn, die het Gemeentelijke deel niet krijgen van onze 'principe' Gemeente. Gerdo zal zijn verwoestende speech gegarandeerd al aan het voorbereiden zijn nav dit artikel. En de Gemeente Kerkrade zal voor iedere euro die de provincie in de club duwt er nog een euro bovenop duwen ter stimulatie van de maatschappelijke ondersteuning van oud mijnwerkers, want zo noemen ze zich daar allemaal tegenwoordig. Maar vijf ton krijgen, zodat de Kuuper een paar oudjes vooruit kan duwen naar het sigarenwinkeltje is natuurlijk niet slecht verdiend. Ik ken maatschappelijke instellingen in Maastricht die minder aan de goodwill van vrijwilligers verdienen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.515 seconden