MVV algemeen

05 feb 2016 12:27
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV algemeen #2851
Heb net het artikel gelezen in de Limburger van vandaag en moet zeggen dat het er goed uitziet de samenwerking met racink Genk ,nu maar hopen dat ze meer sponsors erbij kunnen betrekken dan ziet de toekomst er toch veel beter uit .dus kom op bedrijven uit de regio Maastricht laat eens wat positiefs van jullie horen en ga zorgen dat MVV Maastricht weer terug komt waar het behoord.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2016 19:21
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
MVV algemeen #2852
Ik geloof niet dat er veel vermogende maastrichtenaren zijn die geld willen steken in mvv. dat hoeft ook niet. Maar, als wij een gezonde club zijn zijn er vast wel mensen zijn die daar brood in zien om er in te investeren. Een club in een stad die internationaal gewaardeerd wordt. MVV gewoon doorgaan als nu en gemeente, doe je best. Komt allemaal goed.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2016 02:10
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 571
Meer
MVV algemeen #2853

krampioen schreef : Ik geloof niet dat er veel vermogende maastrichtenaren zijn die geld willen steken in mvv. dat hoeft ook niet. Maar, als wij een gezonde club zijn zijn er vast wel mensen zijn die daar brood in zien om er in te investeren. Een club in een stad die internationaal gewaardeerd wordt. MVV gewoon doorgaan als nu en gemeente, doe je best. Komt allemaal goed.


Kom op mensen , kip of het ei. Zolang MVV geen faciliteiten aanbied aan kleine sponsoren <1500€ zal het hier nooit wat worden. Zolang mensen in trainingspak naast een sponsor van 10000 staan zal er nooit cohesie ontstaan. Het bouwbedrijf wil netwerken met het advocatenkantoor die op zijn beurt weer een loodgieter tegenkomt die alle leidingen vervangt. Op dit moment zijn ALLE sponsors van MVV puur op clubliefde daar. Begin eens met te faciliteren met een visie, creëer een platform van gelijken, waar een sponsorschap ook rendement oplevert. Dan praten we verder! Dit gaat nergens over. MVV zit slechts op 20% van hun mogelijke rendement. Net zoals het 1e elftal! Het enige wat binnen MVV een stevige fundering heeft is het supprtersgebeuren. Ik zou als MVV maar gauw in actie schieten anders is dat ook weg!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2016 13:41
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
MVV algemeen #2854
Vermeer pop in de Arena
boete? puntaftrek ?
niets aan de hand mensen, gewoon doorlopen.... :whistle:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2016 15:27
Drerjc
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 41
Meer
MVV algemeen #2855

Boer458 schreef : Vermeer pop in de Arena
boete? puntaftrek ?
niets aan de hand mensen, gewoon doorlopen.... :whistle:



Vergeten wat jullie met Scheurs deden zeker?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2016 15:49 07 feb 2016 15:50 door Raffalaldo.
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 367
Meer
MVV algemeen #2856

Drerjc schreef : Vergeten wat jullie met Scheurs deden zeker?


:P :lolno: :lolno: :applaus:

Die was leuk hè :lachen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjappie

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2016 16:03
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV algemeen #2857

Drerjc schreef :

Boer458 schreef : Vermeer pop in de Arena
boete? puntaftrek ?
niets aan de hand mensen, gewoon doorlopen.... :whistle:



Vergeten wat jullie met Scheurs deden zeker?


Wir haben es nicht gewüsst....

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2016 16:08
Drerjc
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 41
Meer
MVV algemeen #2858
Nja, ik vindt het wel ludiek hoor. Ook met Vermeer. Beetje heisa om niks. Zoiets moet niet standaard zijn, maar er zijn ongeschreven regels als je tegen je rivaal speelt. Maar ik vond de promotie leuker hoor ;)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2016 16:28
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV algemeen #2859

Drerjc schreef : Nja, ik vindt het wel ludiek hoor. Ook met Vermeer. Beetje heisa om niks. Zoiets moet niet standaard zijn, maar er zijn ongeschreven regels als je tegen je rivaal speelt. Maar ik vond de promotie leuker hoor ;)


Op die lètste zin nao waor d'n beriech bis zinneg...

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 feb 2016 09:18
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
MVV algemeen #2860

Drerjc schreef :

Boer458 schreef : Vermeer pop in de Arena
boete? puntaftrek ?
niets aan de hand mensen, gewoon doorlopen.... :whistle:



Vergeten wat jullie met Scheurs deden zeker?


mijn boodschap was: "wij" hebben flink moeten boeten voor "onze" misstappen, puntenaftrek geldboetes e.d.
Wat ik me afvraag of de klassejustitie nog zodanig functioneert dat de grote jongens er wel mee wegkomen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 feb 2016 19:03
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2457
Meer
MVV algemeen #2861

Boer458 schreef :

Drerjc schreef :

Boer458 schreef : Vermeer pop in de Arena
boete? puntaftrek ?
niets aan de hand mensen, gewoon doorlopen.... :whistle:



Vergeten wat jullie met Scheurs deden zeker?


mijn boodschap was: "wij" hebben flink moeten boeten voor "onze" misstappen, puntenaftrek geldboetes e.d.
Wat ik me afvraag of de klassejustitie nog zodanig functioneert dat de grote jongens er wel mee wegkomen.


Daarom drerjc eerst even door informeren wat er met zoeen uitspraak bedoeld word! :daag: ...gr opa ;)

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 feb 2016 19:58
Aon de geng!
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 125
Meer
MVV algemeen #2862
Mooi artikel in de krant met veel waarheden. Ik vind het nog niet zo erg dat we de aansluiting weer gaan missen maar waarom moet dat met een heel leger vreemde spelers. Als we toch weer een overgangsjaar hebben laat dan onze eigen jeugd spelen (bv Gebroeders Martina). Waarom moeten we spelers overal vandaan halen als we toch niet verder komen. Hou dan onze jongens hier (Voorjans, Braken......) en speel dan voor plek 10. Nu worden we elk jaar aan het begin van het seizoen lekker gemaakt en iedereen koopt weer een nieuwe seizoenkaart terwijl we eigenlijk geen stap verder komen.
Ik denk dat het mogelijk is om hoger te eindigen met deze groep want we hebben vaak gezien dat ze goed kunnen voetballen. Ik denk alleen niet dat Elzen deze spelers beter kan maken, met andere woorden: tijd voor een (echte) nieuwe trainer.
Ik blijf hoop houden maar vrees het ergste.....Schrouf is op weg.....

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

16 feb 2016 15:41
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 926
Meer
MVV algemeen #2863
Vamorgen in de geusselt werd mij verteld dat het niet hebben van een tweede elftal hun zwaar op de maag ligt.

Jonge jongens en spelers die terug komen van een blessure kunnen geen ritme opdoen.
Ik schrok toen ik hoorde dat daar geen euro voor in de kast is( oa voor de dure busreizen.
Een nieuwe Directeur met Hbo opleiding die men wil aantrekken krijgt alleen een redelijke onkosten vergoeding.

De Mvv mensen die ik sprak waren redelijk negatief over de financiele toekomst. .

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

16 feb 2016 17:46
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV algemeen #2864

ouwe rot schreef : Vamorgen in de geusselt werd mij verteld dat het niet hebben van een tweede elftal hun zwaar op de maag ligt.

Jonge jongens en spelers die terug komen van een blessure kunnen geen ritme opdoen.
Ik schrok toen ik hoorde dat daar geen euro voor in de kast is( oa voor de dure busreizen.
Een nieuwe Directeur met Hbo opleiding die men wil aantrekken krijgt alleen een redelijke onkosten vergoeding.

De Mvv mensen die ik sprak waren redelijk negatief over de financiele toekomst. .


Ouwe rot, hoezo schrok je daarvan? Het is toch al sinds 2010 bekend dat er geen euro in kas is voor Jong MVV? En dat we geen reservepotje hebben is ook bekend.

Je zou, aan de hand van een artikel op rtvmaastricht van vandaag misschien kunnen denken dat MVV wel geld heeft voor betere camera's. Maar ik heb zo'n vermoeden dat dat gewoon een eis is van de KNVB, die pikken het in 2016 niet langer dat er camera's hangen van 100 bij 100 pixels, de gemiddelde smartphone filmt beter vanaf 10 meter...Dit is begroot.

Dispensatie voor een 2de elftal word dan weer wel makkelijker gegeven....óók volgend seizoen! En we hebben al 2 man met hoofdtrainer papieren...misschien Dusseldorp volgend jaar eens proberen?

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

17 feb 2016 15:04
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
MVV algemeen #2865
Waarom kan Dusseldorp niet per direct hoofd trainer worden, heeft zijn papieren toch? Of niet?

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.321 seconden