MVV algemeen

17 feb 2016 18:03
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1167
Meer
MVV algemeen #2866

ouwe rot schreef : Vamorgen in de geusselt werd mij verteld dat het niet hebben van een tweede elftal hun zwaar op de maag ligt.

Jonge jongens en spelers die terug komen van een blessure kunnen geen ritme opdoen.
Ik schrok toen ik hoorde dat daar geen euro voor in de kast is( oa voor de dure busreizen.
Een nieuwe Directeur met Hbo opleiding die men wil aantrekken krijgt alleen een redelijke onkosten vergoeding.

De Mvv mensen die ik sprak waren redelijk negatief over de financiele toekomst. .

Zolang er geen mensen komen met zakken vol met geld gaan wij dezelfde route op als Fortuna. Als we daar al niet mee bezig zijn. De afgelopen 15 jaar zijn er tig aantal plannen geweest met verschillende bestuurders. Iedere keer weer de hoop dat het echt beter zal gaan in de toekomst. Vooral de groep Rinkens, na Goumans en Jongen , was een goede groep vol met plannen. Het zou nu echt beter gaan! Inmiddels moet je gewoon concluderen dat ook hun het niet is gelukt. Wie lukt het dan nog wel ?

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

17 feb 2016 18:13
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 520
Meer
MVV algemeen #2867
Beleidsplan MVV
Uitgangspunten: Hoe?, Wat en wanneer?

Doelstelling: Het structureel spelen van betaald voetbal i Maastricht op financieel gezonde basis, met als doelstelling het promoveren naar de hoogste klasse in het betaald voetbal binnen nu en 5 jaren, met daarbij een structureel verblijf in de middenmoot met uitschieters naar boven.


Randvoorwaarden:

Een begroting van 12- 20 mio, waarbij de gemeente in samenwerking met de provincie een beleid dient te voeren dat niet enkel gericht is op cultuur en dienstverlening maar op een evenwichtige verdeling van industrie, cultuur en dienstverlening in het werkgelegenheidsaanbod in Maastricht, waarbij potentiele sponsoren voor MVV betrokken worden. Hiervoor dient MVV actief beleid te ontwikkelen richting Gemeente Maastricht, mede gezien het feit dat de huidige Burgemeester zich ook in deze trant heeft uitgelaten over de economische ontwikkeling van Maastricht.

Sterke punten:
MVV dient zich ervan bewust te zijn dat Maastricht een internationale naam heeft en wat betreft ligging de poort van Europa genoemd kan worden. Dit aspect dient door een commerciele medewerker op internationaal niveau aan sponsoren voorgehouden te worden.

Financieel:

MVV zal breder moeten gaan kijken dan regionaal en zal de Branding van het merk Maastricht meer moeten uitbuiten. Hierbij valt te denken aan internationale sponsoring en een sportief beleidsplan waar men over 10 jaren wil staan.

Beleidsplan:
Er dient een gecombineerd financieel en sportief beleidsplan te komen dat openbaar is waarbij ambties en bijbehorende meetpunten worden kenbaar gemaakt.

Bedrijfsmatig beleid:
Betaald voetbal is een commercieel bedrijf en MVV behoort ook als zodanig geleid te worden. Bedrijfsmatig beeid betekent het elimineren van concorrentie, dit gebeut te weinig, men is veel te lief voor de concurrentie, Maastricht dient als hoofdstad van de provincie de toonaangevende betaald voetbalploeg te leveren, de rest mag weggesaneerd worden.

Meetpunten:

In het financieel en sportieve beleidsplan dienen meetpunten te worden aangegeven, waarbij is aangegeven welke doelstelling( financiele status en sportieve status) bereikt moeten worden.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

17 feb 2016 18:18
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 434
Meer
MVV algemeen #2868
Uiteraard begrijpelijk deze reacties... Geen promotie, geen topteam op de mat... Maar onderschat niet wat deze mensen wel gerealiseerd hebben... Puin geruimd en nog maar een geringe schuld... Nee en dan kun je idd zeggen met dit beleid word je geen kampioen... maar is er wel een gezonde basis voor het voortbestaan (lees... betaald voetbal maar geen kampioen) en er is een mogelijk basis zodat het aantrekkelijk is om (wishfull thinking) voor een geldschieter/sponsor om in te stappen bij usMVVke. Peen hawwe!

Sjotelsplak schreef :

ouwe rot schreef : Vamorgen in de geusselt werd mij verteld dat het niet hebben van een tweede elftal hun zwaar op de maag ligt.

Jonge jongens en spelers die terug komen van een blessure kunnen geen ritme opdoen.
Ik schrok toen ik hoorde dat daar geen euro voor in de kast is( oa voor de dure busreizen.
Een nieuwe Directeur met Hbo opleiding die men wil aantrekken krijgt alleen een redelijke onkosten vergoeding.

De Mvv mensen die ik sprak waren redelijk negatief over de financiele toekomst. .

Zolang er geen mensen komen met zakken vol met geld gaan wij dezelfde route op als Fortuna. Als we daar al niet mee bezig zijn. De afgelopen 15 jaar zijn er tig aantal plannen geweest met verschillende bestuurders. Iedere keer weer de hoop dat het echt beter zal gaan in de toekomst. Vooral de groep Rinkens, na Goumans en Jongen , was een goede groep vol met plannen. Het zou nu echt beter gaan! Inmiddels moet je gewoon concluderen dat ook hun het niet is gelukt. Wie lukt het dan nog wel ?

De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Jacques, opadiehard, Raffalaldo, SJENG@BOSCHPOORT

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2016 15:20 20 feb 2016 15:22 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV algemeen #2869

Boschpoort schreef : Beste mensen,
het niveau van dit forum wordt bepaald door de gebruikers. Niet door de administrators.
Afhaken tot uiteindelijk alleen de notoire zeikerds - en die zijn er inderdaad genoeg - nog iets posten is dodelijk voor het forum.
Ik betrap mij er de laatste tijd ook op dat ik veel minder zin heb om iets te posten. Ik ben er gewoon moe van.

Laten we proberen in elk geval iets te posten wat enig hout snijdt. We hebben laatst een goeie discussie gehad in ditzelfde topic waarbij die twee heren (ik denk tenminste dat het heren zijn) van die club uit het oosten prima meededen. Voor scheldpartijen ga je maar naar facebook. (maar ja, dat is niet zo anoniem, dus lastiger)


@iedereen

Ik besef dat ieder zijn emoties moet kunnen tonen, en het meeste gevoel wordt toch gedeeld net na een wedstrijd, in die emotie.
Besef echter ook dat best al wat fora van andere voetbalclubs gesloten zijn omdat er alleen maar gezeikt werd.

Op Facebook schrijven mensen zelfs met naam en toenaam nare dingen over spelers, trainer, bestuur, directeur en ga zo maar door. Vrijwel elke post vanuit MVV, of MVV gerelateerde bronnen zie je dit terugkomen. Ook daar zie je dat de positieven, terwijl ze vroeger nog wel eens ertegen in gingen, tegenwoordig de situatie negeren, omdat de negatievelingen constant en pertinent deze kots blijven spreiden en niet hiermee willen stoppen. Daarmee komt het nóg negatiever over.

Vrijheid van meningsuiting is prima, maar deze personen beseffen niet dat ze zelf MVV het graf in trekken door een negatief imago rond de club te creëren. Kritiek mag maar zeik niet om te zeiken. Nieuwe bezoekers lezen deze teksten van MVV wellicht ook, en zien dat er alleen maar gezeikt wordt. Dit gedrag werkt dan ook nog eens aanstekelijk.

Ein club ein familie zie ik totaal niet terug. Constant word gewezen naar 'fouten' van spelers, trainer, bestuur, directeur etc. Terwijl die mensen, samen met een aantal actieve supporters, fucking hun best doen om iets van de club te maken. Dat MVV laag staat, doet niets aan dat best doen af. Ik vind het gewoon respectloos. Maar kennelijk kennen velen dat woord niet meer.

VeerZienMVV's motto is het creëren van een positief imago rond de club. Ook Roei Baank riep al meerdere keren over MVV te spreken als WIJ en niet als zij. Ik sluit me daar gigantisch bij aan, put daar mijn energie uit, en het geeft mij de kracht door te gaan als vrijwilliger voor MVV.

Een MVV forum, sjiek en sjoen, maar er zijn grenzen. Stop de demonisering van Us MVVke!

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Roei baank, Jacques, opadiehard, Tuor, Boer458, De Zwarte Vogel, Hartmans1973, La Chouffe

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2016 17:07
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 909
Meer
MVV algemeen #2870
Of ik nu het forum van Genk, Standard of club Liegeois lees het is bijna altijd bagger. Dit forum verschilt daar niet van. De stemming is vaak gelijk aan de resultaten op het veld. Toch vind ik een forum interessant. Van kritiek, terecht of onterecht, kan men veel leren en daaruit kan MVV dan zijn voordeel halen.
Hier zeiken moet iedereen zelf weten. De tijd dat ik me daaraan deranger heb ik al heel lang achter me gelaten. Ik kan me wel heel goed voorstellen dat andere mensen zich hier wel aan storen en vroeg of laat afhaken. Jammer. Iets om eens over na te denken.
De resultaten op het plein vallen erg tegen op het ogenblik maar ik zie genoeg zaken die me positief stemmen voor de toekomst. Vooral de gedrevenheid bij iedereen die pro deo hun diensten aanbieden aan MVV. Chapeau.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard, Ivinho, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 feb 2016 10:40
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV algemeen #2871
Roei Baank verwoord het eigenlijk goed, de sfeer en stemming op het forum word bepaald door de prestaties van de club.
En natuurlijk hebben wij een grote bijdrage daar aan.
Dat het op financieel vlak wat beter gaat betekent in mijn ogen niet dat we hier meteen super vrolijk moeten doen.

Ik ben dan nog niet mijn hele leven fan van MVV, Maar zolang ik fan ben hebben de praatje van het bestuur mij niet overtuigd, Tegenvaller hier, foute berekeningen daar, Weer 3 jaar extra voor we uit de schulden zijn en ga maar door.
Hier word je in mijn ogen niet vrolijker van.
Ik snap dat het voor hun ook niet makkelijk is om alles in 1 jaar op te lossen en een top 3 team neer te zetten.
Maar om ieder jaar weer met een excuus te komen of weer een paar jaar extra aan je plan te koppelen vind ik niet fijn.

Dan de prestaties op het veld. Deze zijn al jaren niet naar wens. Natuurlijk willen we allemaal promoveren maar dat is niet realistisch dat snap ik zelf ook wel.

Ik zou graag een constante ploeg willen zien, niet een ploeg die 1 wedstrijd verliest met 6-0 om de volgende weer met 4-1 te winnen en dergelijke. Je speelt een goede wedstrijd tegen een kampioenskandidaat om vervolgens weer de boot in te gaan tegen de nummer 16.
Ook dit is makkelijker gezegd als gedaan, maar er zijn clubs die het we kunnen, die niet veel meer budget hebben als wij of zelfs minder.

Dan zijn er altijd mensen die roepen kijk om je heen, alle clubs hebben het moeilijk, alle clubs spelen niet constant.
Mijn moeder zei vroeger altijd als iedereen van de brug springt doe jij dat dan ook???? Ik vind dit dus ook slappe smoesjes en excuses om je te verbergen achter slechte resultaten en door maar naar andere te wijzen.

Daarom is een forum er om je mening te geven frustraties te uiten, want rechtstreeks naar de club of spelers toe kunnen we niet.
MVV moet begrijpen en inzien dat bij iedere nederlaag of slechte bevochten wedstrijden de achterban het moeilijk heeft, teleurgesteld is, meer strijd had willen zien en een beter resultaat had willen behalen.

Dit al te samen zorgt voor de sfeer op het forum.
En om nou te zeggen dat wij maar positief moeten gaan doen, terwijl er niet veel positiefs te vertellen is vind ik kant en klare onzin. Wij betalen de club en niet anders om, wij komen naar het stadion om weer in de kou naar een saaie pot te kijken.

De vraag die alle andere vragen overbodig zou maken, wanneer draaien we eens heel seizoen constant. en dan bedoel ik niet met een seizoen constant bij de laatste 5.
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 feb 2016 14:57
SJENG@BOSCHPOORT
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
MVV algemeen #2872
Iemand vertelde mij dat veer zien mvv vanaf volgend seizoen de catering niet meer zou mogen doen. (ivm vergunning)
En dat dit overgenomen word door particulieren.
Ik denk en hoop vooral dat dit kletspraat is.
Iemand die hier duidelijkheid over kan geven?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

24 feb 2016 14:11 24 feb 2016 14:14 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV algemeen #2873
Met het gegeven dat er straks nog maar twee betaald voetbalclubs in Zuid-Limburg zijn. (Wat niet te hopen is voor de mannen uit Sittard.) Zou MVV met het oog op de toekomst eens iets meer voor neutraliteit moeten zorgen binnen hun eigen club. Het toekomstplaatje van onze club is niet rooskleurig en ik verwacht dat men (media) weer probeert te gaan zinspelen op een fusie. Misschien wel een gedwongen fusie uit financiële wanhoop. Want laten we eerlijk zijn economisch zitten we al een beetje op dat punt te hobbelen.

MVV moet proberen dit gegeven voor te zijn vind ik. Door een stukje neutraliteit binnen de club te creëren waarin een grotere doelgroep zich kan vinden. Een merk worden, in plaats van een stad. Inspelen op de regio, in plaats van alleen maar op loyalisten. Met het voetbalaandeel dat mogelijk verdwijnt in Sittard moet je proberen om ook Itteren weer korter bij Borgharen te krijgen. De bufferzone, die men nu niemandsland noemt moet verdwijnen vind ik. In het Noorden van Maastricht ligt die extra potentie en in het oosten de tegendruk.

Het idee:
- Verander MVV Maastricht weer in MVV. Een merk met een eigen identiteit.
- Neem afscheid van het Maastrichts volkslied, maak plaats voor het clublied. (verstevigt het merk, behoudt de traditie)
- Hernoem het stadion: " Geusselt (Zuid-)Limburg Stadion" (verbreedt de associatie)
- Ga met de Gemeente in gesprek over de parkeergelegenheid rondom het stadion. Met het oog op groei, regionale bezoekers. Het belemmert door de huidige problematiek rondom de Geusselt, de groei en ontwikkeling van de club.
- Behoudt Maastrichtse kernwaarden, maar geef ook ruimte voor andere Zuid-Limburgse invloeden. Bijvoorbeeld een podium voor nieuwe artiesten in de rust van de wedstrijd of tijdens speciale avonden.
- Verwerk de Limburgse Griffioen/leeuw in het shirt. Maar behoud het clublogo en de kleuren.
- Speel geen Limburgs Volkslied in het stadion, laat de sfeer en zang over aan het publiek.
- Wacht niet op de pers als je iets van de politiek wilt. Stuur zelf als MVV een persbericht uit via sociale media. Persberichten met een noodkreet hebben meer effect dan mooi weer berichten. Zo mag er ook eens een persbericht uit die de daadkracht van de stad aan de haak stelt op een nette, met feiten opbouwende manier. Bijvoorbeeld: " Was de koers voor detailhandel en toerisme wel de juiste voor de stad en club"? Overtuig de politiek dat een voetbalclub draait op het welvaren van een stad, draag de schuld niet alleen.
- Uit de identiteit van MVV in artwork van het verleden van stad en omstreken. Bijvoorbeeld de mergelwinning, mosasaurus (Hoe cool was ie niet in Jurassic world?), industriële revolutie, handel, bisdom en culturele drieslag. Niet alleen de stads skyline, maar ook geschiedenis van het hele achterland uitbeelden op de merchandise. Maak er een mannelijke club van, strijdthema' s die een voetbalgevoel versterken, met elementen uit ijzer en staal. Geleend uit Waalse, Vlaamse en Limburgse invloeden.

Ik denk dat als je dat doet, je voor generatie Y en Z een stap in de toekomst zet voor MVV als zelfstandige club met 1 directe concurrent. Dan dat je nu star gaat afwachten en een hele identiteit verloren ziet gaan in een nieuwe club of faillissement. Je kunt beter nu water bij de wijn doen vind ik en hopen dat je weer wat bewegingsruimte krijgt om je club uit te bouwen, zonder dat je het gevoel hebt dat je een complete voetbalclub hebt weggegeven.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

24 feb 2016 14:24
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
MVV algemeen #2874
Met die ideeën jaag je eerder een deel van je vaste aanhang weg ben ik bang. Ik zit er in ieder geval niet op te wachten. Fuck limburg!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

24 feb 2016 14:31 24 feb 2016 14:38 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV algemeen #2875

αναρχος schreef : Met die ideeën jaag je eerder een deel van je vaste aanhang weg ben ik bang. Ik zit er in ieder geval niet op te wachten. Fuck limburg!


Ik begrijp wat je wilt zeggen. Maar laat je niet leiden door die misselijke image die Aachen-noord eroverheen gegooid heeft, van dat Koempel-Limburgs. Lanaken is ook Limburg, een Limburg met een andere identiteit, met dezelfde oorsprong maar andere geschiedenis (50% NL emigranten). Limburgers die meer verwant zijn met ons eigen dialect wonen aan de Westkant. Dat zou niet mogen beteken dat Roda hier het alleenrecht op heeft om die term te misbruiken. Wij hebben evenveel rechten op de vlag en het lied als hun, om daar onze eigen culturele betekenis aan te geven. Je hoort nu al bij sommige bezoekers van Roda, dat ze een beetje moe worden van het Duitse imago en zoeken naar dat stukje eigen identiteit van het Limburgschap. MVV zou daarop kunnen inspelen met raakvlakken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

24 feb 2016 17:00
SJENG@BOSCHPOORT
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
MVV algemeen #2876
Ergens begrijp ik houtendgerard wel.
Maar anderzijds voelt het ook als de ziel van je club verkopen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

24 feb 2016 17:51
Bieske
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 156
Meer
MVV algemeen #2877

houtengerard schreef : Met het gegeven dat er straks nog maar twee betaald voetbalclubs in Zuid-Limburg zijn. (Wat niet te hopen is voor de mannen uit Sittard.) Zou MVV met het oog op de toekomst eens iets meer voor neutraliteit moeten zorgen binnen hun eigen club. Het toekomstplaatje van onze club is niet rooskleurig en ik verwacht dat men (media) weer probeert te gaan zinspelen op een fusie. Misschien wel een gedwongen fusie uit financiële wanhoop. Want laten we eerlijk zijn economisch zitten we al een beetje op dat punt te hobbelen.

MVV moet proberen dit gegeven voor te zijn vind ik. Door een stukje neutraliteit binnen de club te creëren waarin een grotere doelgroep zich kan vinden. Een merk worden, in plaats van een stad. Inspelen op de regio, in plaats van alleen maar op loyalisten. Met het voetbalaandeel dat mogelijk verdwijnt in Sittard moet je proberen om ook Itteren weer korter bij Borgharen te krijgen. De bufferzone, die men nu niemandsland noemt moet verdwijnen vind ik. In het Noorden van Maastricht ligt die extra potentie en in het oosten de tegendruk.

Het idee:
- Verander MVV Maastricht weer in MVV. Een merk met een eigen identiteit.
- Neem afscheid van het Maastrichts volkslied, maak plaats voor het clublied. (verstevigt het merk, behoudt de traditie)
- Hernoem het stadion: " Geusselt (Zuid-)Limburg Stadion" (verbreedt de associatie)
- Ga met de Gemeente in gesprek over de parkeergelegenheid rondom het stadion. Met het oog op groei, regionale bezoekers. Het belemmert door de huidige problematiek rondom de Geusselt, de groei en ontwikkeling van de club.
- Behoudt Maastrichtse kernwaarden, maar geef ook ruimte voor andere Zuid-Limburgse invloeden. Bijvoorbeeld een podium voor nieuwe artiesten in de rust van de wedstrijd of tijdens speciale avonden.
- Verwerk de Limburgse Griffioen/leeuw in het shirt. Maar behoud het clublogo en de kleuren.
- Speel geen Limburgs Volkslied in het stadion, laat de sfeer en zang over aan het publiek.
- Wacht niet op de pers als je iets van de politiek wilt. Stuur zelf als MVV een persbericht uit via sociale media. Persberichten met een noodkreet hebben meer effect dan mooi weer berichten. Zo mag er ook eens een persbericht uit die de daadkracht van de stad aan de haak stelt op een nette, met feiten opbouwende manier. Bijvoorbeeld: " Was de koers voor detailhandel en toerisme wel de juiste voor de stad en club"? Overtuig de politiek dat een voetbalclub draait op het welvaren van een stad, draag de schuld niet alleen.
- Uit de identiteit van MVV in artwork van het verleden van stad en omstreken. Bijvoorbeeld de mergelwinning, mosasaurus (Hoe cool was ie niet in Jurassic world?), industriële revolutie, handel, bisdom en culturele drieslag. Niet alleen de stads skyline, maar ook geschiedenis van het hele achterland uitbeelden op de merchandise. Maak er een mannelijke club van, strijdthema' s die een voetbalgevoel versterken, met elementen uit ijzer en staal. Geleend uit Waalse, Vlaamse en Limburgse invloeden.

Ik denk dat als je dat doet, je voor generatie Y en Z een stap in de toekomst zet voor MVV als zelfstandige club met 1 directe concurrent. Dan dat je nu star gaat afwachten en een hele identiteit verloren ziet gaan in een nieuwe club of faillissement. Je kunt beter nu water bij de wijn doen vind ik en hopen dat je weer wat bewegingsruimte krijgt om je club uit te bouwen, zonder dat je het gevoel hebt dat je een complete voetbalclub hebt weggegeven.


Ik ben het vaak eens met je ideeën, alleen hier kan ik me helemaal niet in vinden. Gelukkig is dit een forum en mogen meningen verschillen ;)

De Maastrichtse identiteit van MVV is iets dat, al zolang het me kan heugen, een constante factor is geweest bij MVV en haar toeschouwers. Het is iets waar ik mij persoonlijk ook in herken. Dit fundament veranderen kan je wellicht wel een aantal nieuwe toeschouwers opleveren (of niet), maar kan er ook voor zorgen dat een gedeelte van je huidige hondstrouwe fans zich vervreemd voelen en afhaken. Want laten we nu eerlijk zijn, de mensen die op dit moment op de tribune zitten komen echt niet voor het 'top sport klimaat' dat er op dit moment in Maastricht heerst. Nee je komt omdat je een band hebt met de club en uiteraard het sociale aspect van een uitje naar de Geusselt.
De vraag is sowieso of iemand van dorpen om Maastricht zich stoort aan een naam en een Maastrichts volkslied? Ik zie zelf twee andere grote beperkende factoren:Ten eerste het chauvinisme van een Sjeng dat er voor zorgt dat buitenstaanders vaak niet 'welkom' zijn in de Geusselt ('Wat motte die kut studente heij'). Ten tweede de beperkingen die de organisatie zich zelf lijkt op te leggen in de positionering van het 'merk' MVV. Je kunt mijn inziens best meer mensen bereiken zonder het Maastrichtse karakter aan te passen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

24 feb 2016 23:34
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3881
Meer
MVV algemeen #2878
Ik heb laatst wat beloofd aan boe is dat feeske?, houten, dus ik zal niet insttincief reageren op je voorstel. Maar ik denk dat we voor de Limburg-kaart te laat zijn. Die heeft Roda al lang getrokken.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

25 feb 2016 12:13
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 863
Meer
MVV algemeen #2879
Onzin Bieske , MVV -MAASTRCHT moet je brengen voor een leuk arrangement dagje Maasticht voor je gezin , Samen hapje eten
leuk winkelen daarna gaat vader en kids naar mvv-maastricht en vrouw lief bv naar de kapper ,enz .

Maak gebruik van de groene loper verkoop Maastricht samen met MVV , koop zendtijd van de regionale tv stations en verkoop daar winkelstad Maastricht met mvv in de groene loper zonder rellen en ander onheil MVV moet klinken als dat moet je meemaken en daar past het volkslied zeer goed in .

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

25 feb 2016 12:20
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
MVV algemeen #2880
Dank je wel Houte dat je je nek durft uit te steken met een gedurfde mening !
Ik zal eerlijk zijn en bekennen dat ik het nooit heb aangedurfd om op dit forum het overdreven Maastrichtse chauvinisme eens tegen het licht te houden. Noem het de vrees voor een shitstorm en een lifetime ban.
Met name het Maastrichts volkslied heeft me altijd gestoord. De uitvoering door bepaalde artiesten werkt daarnaast bij mij en ook bij sommige Maastrichtenaren in mijn vak tenenkrommend.
Trek zoals Houte zegt meer de kaart van "Maastricht & omgeving", maar waarschijnlijk is het hier al te laat voor en zal de ondergang van Fortuna ons meer kwaad dan goed doen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.332 seconden