MVV algemeen

14 mrt 2016 16:13
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
MVV algemeen #2926
Verhaal wat hier op MVVfans staat is voor elk persoon met een stel hersenen een stuk geloofwaardiger dan wat er allemaal door die moffen propaganda machine wordt verteld. "Ik was er bijna niet meer geweest" en dan iemand in beeld brengen die nog niet eens een blauw oog heeft of iets dergelijks. Maar Dreeke is natuurlijk bevooroordeeld en daarom klinken, alle door de moffen verspreide leugens, hem natuurlijk als muziek in de oren. Misschien kan je beter oprotten naar het oosten. Volgens mij voel je, je daar beter thuis dan tussen die slechte sjengen die altijd alleen maar ellende veroorzaken en altijd eenzijdig de schuldige zijn van alle spanningen tussen supporters. :lachen: :lachen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjeng14

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

15 mrt 2016 07:46
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV algemeen #2927
Ik hoef echt niet naar het oosten al heb ik er gespeeld maar de waarheid kan hard zijn .je bent de bekerwedstrijd zeker vergeten toen de trainer moest vrezen voor zijn leven en ook andere incidenten die gebeurd zijn . Allemaal de schuld van anderen zeker,hou toch op met alles goed te praten wat deze hooligans uit halen dan ben je pas een echte sjeng .
De volgende gebruiker (s) zei dank u Punterke

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

15 mrt 2016 08:44
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1954
Meer
MVV algemeen #2928
Dreeke, met alle respect, maar praat alsjeblieft geen onzin.
De buschauffeur van de kidsbus heeft op televisie verklaard dat die bus niet is aangevallen.
De trainer heeft geen moment voor zijn leven gevreesd. Dat weet ik toevallig omdat ik het van de beste man zelf gehoord heb. Het was een onacceptabel incident wat in Cuijck is gebeurd maar ga het alsjeblieft niet lopen dramatiseren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, middenstip, opadiehard, Raffalaldo, Sjeng14

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

15 mrt 2016 10:23
Sjeng14
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 88
Meer
MVV algemeen #2929
dreekemvvke dramatiseert nogal graag heb ik het idee. Werknemer van 1L toevallig?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

15 mrt 2016 12:20
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV algemeen #2930
Ik dramatiseer niet maar legd de vinger op de rotte plekken die er bij mvv supporters zitten en waar de meeste mensen niet voor uit durven te komen ,maar laat het lekker zo verder gaan en we komen nooit meer in de eredivisie,ik vind het jammer maar ik schaam me toch wel dat er zulk soort mensen zich supporter durven te noemen van mvv .en verder ben ik er klaar mee.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

15 mrt 2016 12:28 15 mrt 2016 12:30 door Sjeng14.
Sjeng14
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 88
Meer
MVV algemeen #2931
Je vinger leg je op de zere plekken of je wijst de rotte appels aan, dreekemvvke ;)

Mooi dat je er klaar mee bent. Doordat er opstootjes zijn zullen we inderdaad nooit gaan promoveren, want aan promotie wordt net en correct gedrag van de support geëist. Was ik helemaal vergeten. Bedankt nogmaals voor je zeer nuttige bijdragen op dit forum. Mooi om te horen dat je hier nu klaar mee bent en dat mensen die echt iets te zeggen hebben weer de boventoon kunnen gaan voeren.

Tuurlijk heb je gelijk dat er , hoe jij het in benoemd rotte plekken, in een supportersgroep zitten. Echter, alles wordt nu van één kant belicht waar jij ook kennelijk een voorstander van bent. Als je beide verhalen luistert en analyseert kun je tot een conclusie komen. Ik heb dit dan ook gedaan dreekemvvke, omdat ik me niet door één iemand laat inlichten. Als je het naast elkaar legt, kun je concluderen dat MVV supporters en Roda supporters allereerst de ontmoeting niet hadden zien aankomen. Toen ze op de hoogte waren van elkaars aanwezigheid kun je wrijvingen verwachten. Pas toen Roda kledingstukken begon te stelen, is het uit de hand gelopen. MVV eiste de stukken terug en hierdoor is een confrontatie ontstaan. De Kidsbus is hierbij niet aangevallen, maar ook kinderen liepen op het parkeerterrein rond en zijn hiervan getuigen geweest. Doordat MVV de muts terug wilde en de hersenloze Jordy zich voor de busingang ging posteren hebben ze hem eruit getrokken. Hierdoor is zijn zielig verhaaltje bij Hart van Nederland en 1L ontstaan.

Verder ga ik hier geen woorden aan vuilmaken, zolang jij dat ook maar niet doet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Raffalaldo, Janepie

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

15 mrt 2016 21:39 15 mrt 2016 21:41 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2457
Meer
MVV algemeen #2932

dreekemvvke schreef : Ik dramatiseer niet maar legd de vinger op de rotte plekken die er bij mvv supporters zitten en waar de meeste mensen niet voor uit durven te komen ,maar laat het lekker zo verder gaan en we komen nooit meer in de eredivisie,ik vind het jammer maar ik schaam me toch wel dat er zulk soort mensen zich supporter durven te noemen van mvv .en verder ben ik er klaar mee.



REAGEER nu niet zo fel je kent de ins and outs niet...wacht eerst even af wat de resultaten zijn van het onderzoek!
Dus eerst resultaat met aantoonbare daders en dan pas een,,afschuw,, naar dergelijke supporters,als ze er al zijn...gr opa ;)

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

16 mrt 2016 14:02
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 624
Meer
MVV algemeen #2933
Nou, dat ze er zijn lijkt me duidelijk, ik ga er vanuit dat als er ergens rook is, er ook vuur is.
Zeker niet zo erg als dat de media doet vermoeden, maar er zullen vast en zeker wat klappen over en weer zijn gegaan.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 mrt 2016 12:05
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 460
Meer
MVV algemeen #2934
MVV is de enige Limburgse club in de 'veilige' financiële categorie 2. Roda JC, Fortuna Sittard en VVV-Venlo moeten van de KNVB allemaal werken aan financieel herstel.

Naast Roda JC bivakeren ook eredivisionisten ADO Den Haag, De Graafschap, NEC, FC Twente en PEC Zwolle in categorie 1.
900.000
FC Den Bosch en RKC Waalwijk zijn samen met VVV en Fortuna de vier ploegen uit de Jupiler League in categorie 1. Fortuna dreigde onlangs al de licentie te verliezen maar slaagde erin de 900.000 euro die nodig waren om het seizoen uit te spelen, bij elkaar te halen.

Gepromoveerd
Ten opzichte van een jaar geleden zijn Telstar en FC Dordrecht 'gepromoveerd' naar categorie 2. De licentiecommissie van de KNVB baseert zich bij de indeling op de jaarstukken 2014/’15 en prognosecijfers 2015/’16. Elf clubs zitten in de 'veilige' categorie 3, dertien scoren een voldoende en zitten in categorie 2.

MVV
De clubs met de beste cijfers zijn: Ajax, Almere City FC, SC Cambuur, Excelsior, Feyenoord, Go Ahead Eagles, FC Groningen, sc Heerenveen, FC Oss, PSV en Willem II. In categorie 2 zitten naast MVV: AZ, FC Dordrecht, FC Eindhoven, FC Emmen, Helmond Sport, Heracles Almelo, NAC Breda, Sparta Rotterdam, Telstar, FC Utrecht, Vitesse en FC Volendam.

Groeten oet Bierum : Delfzijl
De volgende gebruiker (s) zei dank u SJENG@BOSCHPOORT

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 apr 2016 11:17
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
MVV algemeen #2935
In het vak boven de spelerstunnel is onlangs blijkbaar behoorlijk wat vuurwerk afgestoken. De stoeltjes zaten vol roet (er goed met de voeten ingewreven) en je kreeg ze bijna niet schoon. Het was gewoon een varkensstal, en geloof me Boer weet hoe dat uitziet.
Een aangesproken bestuurslid gaf aan dat mensen van de MTB de vloer hadden geveegd maar de stoeltjes niet. Je zou er bijna om moeten lachen als het niet zo triest was.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

11 apr 2016 09:12
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV algemeen #2936
ook de stoeltjes in VAK C waren om te huilen, ik snap niet dat die niet om de zoveel tijd worden afgespoten / geveegd.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

11 apr 2016 10:07
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
MVV algemeen #2937
We dachten dat jullie dan wel moesten gaan staan vrijdag. Maar helaas missie mislukt.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

11 apr 2016 16:04
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 624
Meer
MVV algemeen #2938
Daar staat om de zoveel tijd een groep supporters die tijdens de wedstrijden van de jeugdelftallen wat vuurwerk afsteken.
Heb zo hier en daar wel eens wat langs zien komen op Facebook hiervan.

Denk dat het daar vandaan komt..

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

15 apr 2016 12:50
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 787
Meer
MVV algemeen #2939
Las gisteren of eergisteren in de krant dat het hebben van een beloftenelftal ons zo'n 200.000 per jaar zou kosten. Was eigenlijk altijd wel een voorstander van een beloftenelftal, maar als dit zoveel kost mag het wat mij betreft wegblijven en dit geld gestoken worden in het eerste elftal. Wat vinden jullie hiervan?

Enige nadeel is dat er geen mogelijkheid is om in competitieverband wedstrijdritme op te doen, al zullen, zoals in dat stuk ook genoemd wordt, regelmatig oefenwedstrijden tegen amateurclubs uit de regio worden gespeeld zoals dit seizoen af en toe ook al gebeurd.

Ook als je kijkt naar wat onze laatste jeugdspelers ons hebben opgeleverd. Smeets en Braken bijvoorbeeld. Deze zijn transfervrij (opleidingsvergoeding) de deur uit gelopen. Kuipers had een leuk bedrag kunnen opleveren, maar ik denk niet dat dat iets waar je op kunt blijven gokken en je als club op de korte termijn er meer aan hebt om die 200.000 in het eerste elftal te steken en daarmee proberen binnen een paar jaar de stap naar de Eredivisie te maken. Als je die stap gemaakt hebt zal zo'n 200.000 makkelijker te 'missen'.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2016 10:35
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
MVV algemeen #2940
Er komt een musical over voetbalclub MVV. De musical gaat in het najaar in première in het Theater aan het Vrijthof.

Theatergezelschap 't Mestreechs Volleks Tejater is momenteel volop bezig met de musical over de Maastrichtse voetbalclub.

Voetbal in theater
Volgens MVV is het voor het eerst dat er een musical gemaakt wordt over een voetbalclub uitkomend in Jupiler League. Voorzitter Bert Kersten kan alvast niet wachten op het resultaat. "Ik ben zeer benieuwd naar hoe voetbal vertaald wordt naar het theater."

Mooiste onderwerp
De musical wordt in het Maastrichts opgevoerd en zal zich afspelen in de jaren vijftig van de vorige eeuw, vertelt producent Peter Noten. "'Us MVV-ke' is Maastricht pur sang. Een mooier onderwerp om een musical over te maken is bijna niet denkbaar."

Onthullingen
Hoe de musical gaat heten en wie de hoofdrollen gaan vertolken, is nog niet bekend. Dat wordt begin mei bekend gemaakt.

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.317 seconden