MVV algemeen

18 mei 2016 09:26
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 909
Meer
MVV algemeen #2956

Us Clubke schreef : Wanneer worden prijzen seizoenskaarten bekend?


A.s. week begint de verkoop van de seizoenkaarten. Door de drukte op kantoor rond de nacompetitie wedstrijden en de onzekerheid over wel of niet Ieredevisie is de verkoop helaas verlaat.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u Us Clubke

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

26 mei 2016 10:30 26 mei 2016 10:31 door Peter Pan.
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 787
Meer
MVV algemeen #2957
Nieuwe shirts:

Thuis:
www.mvv.nl/IManager/Image/680/60220/70402/1497582/0/0/1/

Uit:
www.mvv.nl/IManager/Image/680/60220/70403/1497582/0/0/1/

Tja, vind het uitshirt nog wel mooi eigenlijk, maar thuisshirt zo te zien buiten een kleine aanpassing op de mouw (volgens tekst op site) niet verandert. Jammer :thumbsdown:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

26 mei 2016 10:57
You Are
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 166
Meer
MVV algemeen #2958
Het uitshirt vind ik echt geweldig,al had ik een zwart broekje er beter bij vinden passen!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

26 mei 2016 15:15
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1381
Meer
MVV algemeen #2959
He weer dat idiote poppetje voorop! :thumbsdown:

Ik vond de shirts uit de nacompetitie 100x mooier met een normale shirtsponsor! Kan Fred Rompelberg niet voor een heel seizoen gepolst worden?

En zijn ergens shirts verkrijgbaar voor fans met Fred Rompelberg als sponsor of zonder shirtsponsor? Dan wil ik er zo een hebben!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

26 mei 2016 18:26
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV algemeen #2960
Ik heb best goede herinneringen al aan dat gelukspoppetje, dus het mag van mij blijven!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

27 mei 2016 11:31 27 mei 2016 11:56 door Boschpoort.
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1954
Meer
MVV algemeen #2961
MVV nog steeds in Categorie 2. Roda ondanks de financiele injectie van Schrouff nog steeds in categorie 1 met zelfs een publieke waarschuwing aan de broek. (zie ander topic). Dit kopieer ik vanaf de KNVB site:

De nieuwe categorie-indeling van clubs in het betaald voetbal is bekend. De licentiecommissie van de KNVB stelde de indeling samen op basis van de halfjaarcijfers 2015/’16 en dit is het tweede meetmoment van 2016.

Twaalf clubs scoren goed op basis van hun financiële huishouding en zitten in categorie 3. In vergelijking met het vorige meetmoment zit AZ nu ook in de hoogste categorie. Veertien clubs bevinden zich in categorie 2. Voor ADO Den Haag en PEC Zwolle betekent hun aanwezigheid in de tweede categorie ‘promotie’ uit de laagste categorie. In categorie 1 zitten acht clubs, twee clubs minder dan in het vorige meetmoment, en zij moeten actief werken aan financieel herstel.

Categorie-indeling

Categorie 3: Ajax, Almere City, AZ, SC Cambuur, Excelsior, Feyenoord, Go Ahead Eagles, FC Groningen, sc Heerenveen, FC Oss, PSV en Willem II.

Categorie 2: ADO Den Haag, FC Dordrecht, FC Eindhoven, FC Emmen, Helmond Sport, Heracles Almelo, MVV Maastricht, NAC Breda, Sparta Rotterdam, Telstar, FC Utrecht, Vitesse, FC Volendam en PEC Zwolle.

Categorie 1: FC Den Bosch, De Graafschap, Fortuna Sittard, N.E.C., RKC Waalwijk*, Roda JC, FC Twente en VVV-Venlo.

* RKC Waalwijk blijft op basis van vangnetbepaling ingedeeld in categorie 1

Clubs in categorie 1 moeten werken aan financieel herstel. Zij zijn daar zelf verantwoordelijk voor en bepalen zelf op welke wijze zij dit doen. Daartoe maken de clubs een plan van aanpak dat er op is gericht de club binnen maximaal negen meetmomenten (een termijn van drie jaar) structureel naar categorie 2 of 3 te brengen.

Gedurende het traject houdt de licentiecommissie de clubs strikt aan de gemaakte afspraken in het plan van aanpak. Als de club daar zonder toestemming vanaf wijkt, kunnen sancties volgen oplopend van een waarschuwing, winstpunten in mindering tot intrekking van de licentie.

Over de categorie-indeling

De categorisering van clubs is al jaren onderdeel van het licentiesysteem van de KNVB. Door publicatie van de categorie-indeling ontstaat transparantie over de financiële situatie van de Nederlandse clubs. De KNVB meent dat transparantie bijdraagt aan het waarborgen van de continuïteit van de Nederlandse competities, omdat het de aandacht en inzet voor een gezonde financiële huishouding vergroot.

De licentiecommissie beoordeelt de financiële situatie van de clubs aan de hand van een puntensysteem. Per jaar zijn er drie meetmomenten. Clubs worden per meetmoment ingedeeld in een van de drie categorieën. Doelstelling van het systeem is het waarborgen van de continuïteit van de competities betaald voetbal en in het verlengde daarvan de continuïteit van de clubs.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

27 mei 2016 11:53
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1167
Meer
MVV algemeen #2962
Nog steeds categorie 2 ? Wie o wie weet waarom?

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

27 mei 2016 12:01
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1954
Meer
MVV algemeen #2963

Sjotelsplak schreef : Nog steeds categorie 2 ? Wie o wie weet waarom?


Dat blijft zo tot de schuld aan hendriks e.a. is afgelost. Zoals bekend is het voormalige spelersfonds door de KNVB verboden en is dat omgezet in een schuld aan hendriks. Pas als die helemaal is afgelost, en dat duurt nog een jaar of drie denk ik, kunnen we uit categorie 2 komen. Geen redden voor paniek of ongerustheid dus.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

27 mei 2016 12:04
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 973
Meer
MVV algemeen #2964

Boschpoort schreef :

Sjotelsplak schreef : Nog steeds categorie 2 ? Wie o wie weet waarom?


Dat blijft zo tot de schuld aan hendriks e.a. is afgelost. Zoals bekend is het voormalige spelersfonds door de KNVB verboden en is dat omgezet in een schuld aan hendriks. Pas als die helemaal is afgelost, en dat duurt nog een jaar of drie denk ik, kunnen we uit categorie 2 komen. Geen redden voor paniek of ongerustheid dus.

voor mijn gevoel zeiden ze 2 jaar geleden ook al dat het nog maar 3 jaar zou duren..... (het gaat iig ten koste van wat anders). Zucht..
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

27 mei 2016 14:27 27 mei 2016 14:28 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV algemeen #2965

pinobel schreef :

Boschpoort schreef :

Sjotelsplak schreef : Nog steeds categorie 2 ? Wie o wie weet waarom?


Dat blijft zo tot de schuld aan hendriks e.a. is afgelost. Zoals bekend is het voormalige spelersfonds door de KNVB verboden en is dat omgezet in een schuld aan hendriks. Pas als die helemaal is afgelost, en dat duurt nog een jaar of drie denk ik, kunnen we uit categorie 2 komen. Geen redden voor paniek of ongerustheid dus.

voor mijn gevoel zeiden ze 2 jaar geleden ook al dat het nog maar 3 jaar zou duren..... (het gaat iig ten koste van wat anders). Zucht..


Daarom moet je ook niet op je gevoel afgaan maar op feiten!

Toen het spelersfonds van Nol nog bestond, vond KNVB dat al niet goed, en zakte MVV naar cat 2.
Toen het spelersfonds afgekocht was, betekende dat een EXTRA schuld die in ongeveer 4 jaar afgelost zou worden, bovenop de schuld, opgebouwd in seizoen 12-13 (Die inderdaad in 3 jaar afgebouwd zou worden). Maar MVV lost wel degelijk af, en laten we hopen op wat successen als een periode, playoffs of beker, want dat helpt gigantisch aangezien MVV dat niet begroot als omzet.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

27 mei 2016 16:47
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
MVV algemeen #2966
Als ik het me goed herinner, lost MVV ongeveer 50K per jaar af en zal dit nog 1 of 2 jaar duren.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

27 mei 2016 17:33
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV algemeen #2967

αναρχος schreef : Als ik het me goed herinner, lost MVV ongeveer 50K per jaar af en zal dit nog 1 of 2 jaar duren.



Over het bedrag van Nol ja. Dat afkopen koste iets meer dan 2 ton, maar de boete als het door zou lopen vanuit KNVB alleen al 50K per jaar. Afkopen scheelt dus een boete, en die 50K kan dan naar aflossen. Maar er staat verder nog een bedrag open van het verlies uit 2012-2013. Hier word volkomen transparant over gecommuniceerd door MVV en de schuld is omlaag aan het gaan uiteraard.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2016 02:14
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 851
Meer
MVV algemeen #2968
Het zal ongetwijfeld wel ergens staan, maar wie kan me vertellen hoeveel schuld MVV op dit moment nog moet aflossen, ook rekening houdend met de extra inkomsten van de play-offs/nacompetitie?


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2016 09:07
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1954
Meer
MVV algemeen #2969

Ben Salemans schreef : Het zal ongetwijfeld wel ergens staan, maar wie kan me vertellen hoeveel schuld MVV op dit moment nog moet aflossen, ook rekening houdend met de extra inkomsten van de play-offs/nacompetitie?

Volgens de meest recente balans - die van seizoen 2014/2015 - stond er per 30 juni 2015 nog 165.000 euro open. Als dit seizoen aan de aflossingsverplichting is voldaan, moet nu nog 110.000 worden afgelost. Dus dan zijn we over twee jaar van de schuld af. Ik verwacht en hoop dat eventuele extra inkomsten in de organisatie en selectie worden gestoken. De aflossingen worden sowieso begroot.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2016 09:12
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
MVV algemeen #2970

Boschpoort schreef :

Ben Salemans schreef : Het zal ongetwijfeld wel ergens staan, maar wie kan me vertellen hoeveel schuld MVV op dit moment nog moet aflossen, ook rekening houdend met de extra inkomsten van de play-offs/nacompetitie?

Volgens de meest recente balans - die van seizoen 2014/2015 - stond er per 30 juni 2015 nog 165.000 euro open. Als dit seizoen aan de aflossingsverplichting is voldaan, moet nu nog 110.000 worden afgelost. Dus dan zijn we over twee jaar van de schuld af. Ik verwacht en hoop dat eventuele extra inkomsten in de organisatie en selectie worden gestoken. De aflossingen worden sowieso begroot.


Ik verkeer in de veronderstelling dat er daarnaast nog een schuld is van het voormalige spelersfonds van 230.000. Heb ik het mis ?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.336 seconden