MVV algemeen

17 aug 2016 07:39
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1881
Meer
MVV algemeen #3016
@Anna, goed om te lezen dat we wat dit betreft op een lijn zitten

wat ik wil aangeven met bestuur en medewerkers op de tribune's , niet dat ze met iedereen in gesprek moeten gaan want dan kan natuurlijk niet , alleen nu zie ik nooit iemand en is er wat dat betreft veel afstand, daarbij zijn er nog genoeg supporters die MVV niet zo zeer via social media echt volgen of via dit forum.
Als ik al bij mij kijk in Vak D wat daar aan kleine MKB ers zitten en overige dan is er nog veel te halen voor ons als club als het gaat om input, sponsoring etc, die mensen zijn nu passief ( supporters) zouden zomaar actief sponsor kunnen worden , mits het plan klopt en het de investering waard is
Zo zou je het op weg naar de eredivisie pakket kunnen maken waarin je een 3 jarige overeenkomst met de sponsor afsluit en waarin je ieder jaar iets meer gaat betalen bijvoorbeeld.
Hoe leuk is het om pakketten en diensten te maken/bedenken die ook echt hout snijden en die ondernemers verbindt en nieuwe relaties en contacten en dus ook handel/werk tot stand brengt.

Zo heb ik destijds bij Tini Ruijs het idee neergelegd ( en hij ging dat ook toen , echter toen gebeurde het incident in Cuijck) om een training aan sponsoren te geven ( voetbal) en zo elkaar op een andere manier te leren kennen. Tini zou dan bijvoorbeeld met Coockie Voorn een x-aantal sponsoren een training geven ( in het stadion) en daarna wat netwerken etc.
Leuke van dat idee , het kost de club niets , je leert mensen niet in een formele setting kennen maar in een trainingspak en daarbij is het leuk om te doen, helaas is dit om bovenstaande reden niet meer door gegaan

Maar genoeg ideen die niks hoeven te kosten die mensen bij elkaar brengt die waarde toekennen aan een sponsorpakket en die uiteindelijk tot relaties en contacten leidt
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Bieske, Anna D., bokkesprongen

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2016 09:09
minckeleers
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 18
Meer
MVV algemeen #3017

Anna D. schreef : Komt niet vaak voor maar ben het grotendeels met Napoleon eens. Zeker goed plan om concreet te streven naar 1 juli 2020 (mooi jaartal ook) als datum wanneer MVV de promotie heeft bewerkstelligd. Mag ook eerder natuurlijk, maar nu is het inderdaad 'we zien het wel'. Echter denk ik dat het bestuur wel degelijk kijkt naar wat de achterban te vertellen heeft. Zag op Facebook nog toevallig een conversatie tussen voorzitter en een bezorgde supporter en die gingen maandag even om de tafel zitten. Ook is er het supportersoverleg waar de laatste keer dat ik daar van op hoogte was supporters vanuit allerlei geledingen in vertegenwoordigd waren. Is makkelijk gezegd, maar ze kunnen moeilijk tijdens een wedstrijd met iedereen een praatje gaan maken en kijken of er kennis opgedaan kan worden. Maar doet me deugd om te lezen dat jij er zelfs vertrouwen in hebt dat de Eredivisie te bereiken is!



Diezelfde bezorgde supporter was vroeger boekhouder bij mvv in de tijd van coumans en consorten....

Dus bezorgdheid, prima, maar ook twijfelachtig

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2016 10:33
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 909
Meer
MVV algemeen #3018
Tip gratuit. Realiseer goed dat alles wat hier en in sociale media wordt geschreven door een bepaalde bril gelezen moet worden. De meeste bijdragen zijn gebaseerd op aannames en/of gedeeltelijke informatie die rond gaan in het “circuit”. De meeste lezers interpreteren dit echter als de waarheid wat een zeer negatief beeld van MVV geeft en in strijd is met de werkelijkheid. Tevens werkt dit zeer demotiverend voor alles en iedereen die zich inzet, vaak pro deo, om MVV richting ieredevisie te loodsen. Van kritiek kan men leren maar kritiek op basis van geen kennis en dan ook nog vaak de manier waarop, werkt alleen maar averechts. Soit.
Ik ben elke wedstrijd te vinden in de gracht en na de wedstrijd in de Ster boven. Ik hoor dan vaak onwaarheden die hier de revue passeren en welke ik dan telkens moet weerspreken. Het gesprek zou toch moeten gaan over hoe helpen WE MVV om een volgende stap te zetten.
Ik realiseer me goed dat de zichtbare stapjes klein zijn. Misschien niet zo groot en snel als de meesten willen maar we gaan vooruit. Zelf denk ik dat we een hele grote, tevens minst kostende stap, kunnen zetten door een eenheid te worden en uit te stralen. Niet meer praten over die…. maar over veer….. Met trots. Sinds 1902. Dat is een club waar mensen willen bijhoren.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib, jovkle

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2016 10:47
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1881
Meer
MVV algemeen #3019
@Roeibaank, ik begrijp je betoog niet helemaal, de meeste hebben het gevoel dat we niet een concrete doelstelling durven uit te spreken en die ook echt naleven, daarbij denk ik juist als er van bovenaf dit topdown wordt neergezet we misschien zelfs meer samenhorigheid krijgen.

Mijn gevoel op dit moment en zo beleven veel supporters bij mij in Vak D , we gaan naar MVV kijken en we zien t wel , het maakt ze eigenlijk niet echt zo veel uit wat t wordt, ik mis de focus en niet alleen ik.
MVV moet veel meer uitspreken ons gezamenlijk doel en hier beleid op maken , dat zal zeker met kleine stapjes gaan maar velen hier hebben nu het idee dat we niet vooruit komen , en als je mij nu vraagt denk ik idd dat we ieder jaar een stapje achteruit gaan ipv vooruit

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2016 11:34
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 909
Meer
MVV algemeen #3020
Toch een vrij duidelijk betoog.

Betreffende doelstelling. We hebben toch allemaal dezelfde doelstelling. Ieredevisie. Persoonlijk vind ik dat er uiteraard een plan moet zijn maar dat het in de voetbalwereld geen zin heeft om dit incl. jaartallen met veel toeters en bellen naar buiten te brengen. Hoe vaak hebben we al een 3 of 5 jaren plan zien voorbij komen. Ik wil ieder seizoen het hoogst haalbare en de lat steeds hoger leggen.


als je mij nu vraagt denk ik idd dat we ieder jaar een stapje achteruit gaan ipv vooruit

Nieuwsgierig. Waar is dit op gebaseerd ?

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2016 11:57
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1881
Meer
MVV algemeen #3021
@ RoeiBaank

dat komt we ieder jaar onze beste spelers moeten laten gaan en dat is al structureel al de laatste jaren het geval.
Tevens lopen onze bezoekers aantallen jaarlijks een beetje terug en worden de inkomsten niet verhoogd , te daarbij de stand van de ranglijst op ook daar maken we geen progressie, kort samengevat we ieder jaar een beetje minder ( helaas)


Ik pleit wel voor een duidelijk 3-5 visie met echt uitgesproken doelstellingen , temeer om bovengaande te doen doorbreken , althans een poging hiertoe en de weg naar de Eredivisie in te zetten en gelet daarop is die verder weg dan ooit , maar niets is onmogelijk

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2016 12:59
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV algemeen #3022

Janepie schreef : Nu Vodafone toch samen gaat met Ziggo, valt daar niks te regelen? Of gaat Vodafone helemaal op in Ziggo en gaan ze uiteindellijk helemaal weg uit Maastricht? Dat is wel de verwachting.

Vodafone heeft nooit iets terug gedaan voor MVV of voor Maastricht, terwijl Enci en Sphinx wel altijd voor MVV klaar stond, onder andere shirt sponsor etc. Het zou ze sieren als ze bij een afscheid van Maastricht iets terug zouden doen.

Wat 'ne onzin!
Vodafone opgaan in Ziggo? Weg uit Maastricht gaan? Er klopt geen zak van, wat gebruik jij in hemelssnaam?

De reden dat VF niet sponsort is al vaker uitgelegd en die weet jij ook, vanuit de tijd dat je daar nog werkte.

Malpertoni schreef : Vodafone gooit liever het geld in de dure autosport, gewoon kapitaalvernietiging. Als men bijv. 10 miljoen geeft in de autosport dan zouden ze bij MVV blij zijn met 1 miljoen.

Vodafone's laatste sponsoring in F1 was seizoen 2013, toch al 3 jaar geleden.
En M.U. sponsoring was tot 2005...

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2016 13:07 17 aug 2016 13:28 door Janepie.
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
MVV algemeen #3023

MVV4life schreef :

Janepie schreef : Nu Vodafone toch samen gaat met Ziggo, valt daar niks te regelen? Of gaat Vodafone helemaal op in Ziggo en gaan ze uiteindellijk helemaal weg uit Maastricht? Dat is wel de verwachting.

Vodafone heeft nooit iets terug gedaan voor MVV of voor Maastricht, terwijl Enci en Sphinx wel altijd voor MVV klaar stond, onder andere shirt sponsor etc. Het zou ze sieren als ze bij een afscheid van Maastricht iets terug zouden doen.

Wat 'ne onzin!
Vodafone opgaan in Ziggo? Weg uit Maastricht gaan? Er klopt geen zak van, wat gebruik jij in hemelssnaam?

De reden dat VF niet sponsort is al vaker uitgelegd en die weet jij ook, vanuit de tijd dat je daar nog werkte.

Malpertoni schreef : Vodafone gooit liever het geld in de dure autosport, gewoon kapitaalvernietiging. Als men bijv. 10 miljoen geeft in de autosport dan zouden ze bij MVV blij zijn met 1 miljoen.

Vodafone's laatste sponsoring in F1 was seizoen 2013, toch al 3 jaar geleden.
En M.U. sponsoring was tot 2005...

MVV4Life; dat weet ik, ik kwam evenwel tot mijn post n.a.v. onderstaand bericht op RTV Maastricht, dus ik begrijp waarom je zo reageert. Wat ik gebruik is simpelweg gezond verstand ;) hoef je niet zo agressief op te reageren. VF HQ Maastricht is de afgelopen jaren afgebouwd en dit lijkt een volgende stap om volledig uit Maastricht te vertrekken, VF Düsseldorf ligt vlakbij en VF Eindhoven ook.

Het ligt echter erg voor de hand dat men wederom voor de Randstad (HQ Ziggo en HQ Vodafone liggen al daar) kiest voor de nieuwe joint-venture (hoe die ook mag komen te heten Vodafone of Ziggo, ik geef toe mijn formulering was wat ongelukkig), maar goed de tijd zal het leren.

Uiteraard hoop ik dat Vodafone 'gewoon' in Maastricht aanwezig blijft.

Het is nog niet bekend wat de gevolgen gaan zijn van de fusie tussen Vodafone en Ziggo voor het hoofdkantoor van de telecomgigant in Maastricht. Dat laat een woordvoerder van het bedrijf weten op vragen van RTV Maastricht.

Nu de fusie tussen Vodafone en de televisie- en internetprovider goedkeuring heeft gekregen van de Europese Commissie, bestaat de kans dat beide hoofdzetels samengevoegd gaan worden.

Het aantal banen in Maastricht zou daardoor onder druk komen te staan. Vodafone heeft op het hoofdkantoor aan de Avenue Ceramique een vijfduizendtal mensen werken en is daarmee een van de grootste werkgevers van de stad. Een woordvoerder kon nog niks zeggen over de toekomst van het Maastrichtse kantoor, omdat er intern nog geen besluit is genomen.

www.rtvmaastricht.nl/nieuws/31149683/toe...vodafone-nog-ongewis

Maar goed dit gaat niet over Vodafone maar over MVV en het blijft hoe dan ook gewoonweg jammer dat Vodafone NL nooit geld heeft willen steken in MVV (op een klein Libertel bord na in de begintijd). Andere Vodafone delen hebben wel lokaal geld in clubs gestopt, behalve in Nederland.

(ps ik neem het RTV Maastricht bericht ook met een korreltje zout want er werken echt geen 5000 mensen op HQ Maastricht.)

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2016 13:46 17 aug 2016 13:59 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV algemeen #3024
Seizoensresultaten sinds 2010:

10/11= 10e
11/12= 8e
12/13 = 5e
13/14 = 11e
14/15 = 11e
15/16 = 10e

Opvallend is dat we gemiddeld hoger eindigen dan de resultaten van het vorige bestuur, met veel minder middelen. Maar dat structureel het linkerrijtje is nog heel ver weg lijkt. (voor 2010, gemiddeld 14e)

Verkochte Seizoenskaarten:

eerder = mij onbekend
12/13 = 2300
13/14= 1700
14/15= 1500
15/16= 1600
16/17= 1650

Een duidelijke krimp te zien (100.000 euro ongeveer), maar ook een stabiel gemiddelde.

Gemiddeld aantal toeschouwers per jaar:
2010/2011= 5490
2011/2012= 5320
2012/2013= 5380
2013/2014= 5100
2014/2015= 4230
2015/2016= onbekend

900 toeschouwers minder na 2014?


Positieve ontwikkelingen:

- Spelersfonds is afgelost, dus MVV krijgt transferinkomsten
- MVV kan weer contracten voor langere tijd geven
- MVV heeft nu kunstgras en kan probleemloos promoveren naar de eredivisie
- Supporters hebben de catering overgenomen en steunen de club
- MVV krijgt van de gemeente nieuwe kleedkamers
- MVV heeft in het kader van veiligheid en sfeer wijzigingen aangebracht in de Geusselt (Hekken, camera's )
- MVV controleert de kaartverkoop nu met een controlesysteem.
- MVV heeft een samenwerkingsverband met de jeugd van Genk en mag talenten huren.
- Maatschappelijke projecten creëren kunstmatige sponsoren

Negatieve ontwikkelingen:
- Sinds 2013 geen budget meer voor de trainerspositie
- Scouting apparaat volledig wegbezuinigd
- Selectie is aanzienlijk gekrimpt in omvang door de jaren (Individuele Kwaliteit iets omhoog)
- Topspelers hebben allemaal een aflopend contract (talenten niet)
- MVV heeft grond verloren aan de Gemeente Maastricht
- MVV kan sinds 2013 niet meer haar volledige begroting benutten door een nieuwe schuld
- Talentvolle jeugdspelers zijn een betaalmiddel voor de samenwerking met Genk
- Geen volwaardige hoofdsponsor meer sinds 2013

Hoe jullie het willen interpreteren laat ik aan jullie zelf over, maar dit zijn de feiten. (zeker niet compleet (jaarverslagen), en 100% objectief)

Mijn interpretatie: Bovenstaande cijfers interpreteert ik als normaal, we presteren naar het gemiddelde van de afgelopen 10 jaar, met kleine tegenslagen de laatste jaren . Het probleem is de ambitie vind ik, die ligt hoger dan het gemiddelde en vind ik niet terug in de cijfers. Ik vond trouwens de verwoording van de Voorzitter en de trainer in de nieuwbrief van Veer Zien MVV meer in lijn liggen van het bovenstaande, dan de toon vooraf aan het seizoen. Als je de kleine schommelingen wegdenkt, dat staan we stil. We gaan niet achteruit, maar ook niet vooruit richting die ambitie. Thans niet zichtbaar voor mij, een mening van iemand die alles als MVV supporter beleeft en geen insider is. Maar dat is een mening, en daarvoor is dit een forum. Als je als club door de mening of fantasieën van één iemand wankelt op sociale media, dan komt dat doordat die mening in de buurt komt van een gevoelige waarheid en klopt iets niet aan de weerbaarheid van je organisatie. Want dan zou er niets meer over zijn van een bedrijf als Volkswagen of PostNL als iedere negatieve mening over deze bedrijven op internet zouden leiden tot instabiliteit en onrust. Het zou werkelijk een wereldprestatie zijn als iemand dit MVV aan het wankelen kreeg met misinformatie op dit forum, wanneer we 25 selectiespelers hadden en bovenaan de Jupiler League meededen. Maar ook dat valt onder normaal gebruik van een forum, waar persoonlijke meningen worden geschreven en verwachtingen worden uitgesproken, dat moet losstaan van de werking van de organisatie. We delen hier allemaal dezelfde passie. Maar als MVV wankelt in de media, dan ligt dat toch echt aan degene die deze artikelen publiceren (Subjectief of Objectief gefundeerd) en degene die de waarheid hiervan probeert te verdedigen met de verkeerde informatie, niet de mening van 1 supporter die ergens op internet iets onbezonnen neerkalkt over MVV. Dat mag geen invloed hebben.

Edit: Toeschouwersaantallen toegevoegd
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, Frank Salemans, Ben Salemans, Napoleon, Sjotelsplak, Tuor, Lassie80, Boer458, De Zwarte Vogel, Janepie en1 andere mensen hebben ook bedankt..

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 aug 2016 22:21
Robin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 212
Meer
MVV algemeen #3025
Wat beteft de kleinere MKB-ers. Ik heb nog altijd een idee om voor kleinere bedrijven een 2e businesshome te hebben in het stadion (wellicht ergens onder bij de Q-Park tribune). Breng dat soort bedrijven informeel samen. Bij de grote businessclub gaat het toch meteen om grote bedragen voor veel bedrijven. Begin laagdrempelig en wie weet wat dat in de toekomst zou kunnen brengen.

MVV, Door Dik En Door Dun

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2016 11:51
Sjarelke
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 160
Meer
MVV algemeen #3026
Prima verhaal van Houten Gerard met gewoon de keiharde feiten. Ook positieve, laten we dat niet vergeten. Bedankt HG voor dit duidelijke overzicht! :thumbsup:

Wat me nog het meest zorgen baart is dat MVV geen fatsoenlijke hoofdsponsor heeft. Daar staat of valt best veel mee. Ik begrijp dat Q-Park wel 'een' sponsor is maar niet hoofdsponsor. Waarom zou dit 100% Maastrichtse bedrijf (dat recent in juni, na een paar mindere jaren, weer positief in het nieuws kwam met het bericht dat er 91 miljoen euro winst is gemaakt) niet MVV als paradepaardje willen gebruiken? Ik weet niet wat er achter de schermen gebeurt maar dit zou pure Maastricht-promotie zijn. Er zijn wellicht meerdere opties? Er zijn veel callcentra in Maastricht (DHL, Xerox, Teleperformance). Wellicht hebben die, net als Vodafone, het probleem dat ze wereldwijd opereren en daarom de voorkeur geven aan grote voetbalclubs. Maar goed, ik denk dat voor MVV dat het grootste speerpunt moet zijn. Ik weet niet wie nu de commerciële zaken doet bij MVV maar daar zal hij of zij werk van moeten maken.

Wat betreft het dalende bezoekersaantal, dat heeft m.i. te maken met het aantal jaren dat we al in de JL spelen. Het is na 16 jaar (15 jaar eerder eigenlijk al) niet meer aantrekkelijk om naar FC Oss, Telstar, Achilles, Almere City of Helmond Sport te kijken. Je merkt het bij de nacompetitie wat er leeft zodra MVV de Eredivisie ruikt. Tegen FC Volendam en De Graafschap was het genieten in De Geusselt (ook in de uitwedstrijden zag MVV 'er goed uit' met zoveel aanhang!). Ik denk dat als het er ooit van komt dat MVV Eredivisie gaat spelen, het stadion wekelijks vol zit. Dus als de kans er is wil ik niet horen 'we zijn er niet klaar voor' want met die instelling kom je nooit ergens.Je ziet aan de meest promovendi dat die het prima doen in de Eredivisie. Dus waarom MVV niet?

Nog maar even blijven dromen .....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, SJENG@BOSCHPOORT

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2016 17:36 26 aug 2016 17:41 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV algemeen #3027

Sjarelke schreef : Prima verhaal van Houten Gerard met gewoon de keiharde feiten. Ook positieve, laten we dat niet vergeten. Bedankt HG voor dit duidelijke overzicht! :thumbsup:

Wat me nog het meest zorgen baart is dat MVV geen fatsoenlijke hoofdsponsor heeft. Daar staat of valt best veel mee. Ik begrijp dat Q-Park wel 'een' sponsor is maar niet hoofdsponsor. Waarom zou dit 100% Maastrichtse bedrijf (dat recent in juni, na een paar mindere jaren, weer positief in het nieuws kwam met het bericht dat er 91 miljoen euro winst is gemaakt) niet MVV als paradepaardje willen gebruiken? Ik weet niet wat er achter de schermen gebeurt maar dit zou pure Maastricht-promotie zijn. Er zijn wellicht meerdere opties? Er zijn veel callcentra in Maastricht (DHL, Xerox, Teleperformance). Wellicht hebben die, net als Vodafone, het probleem dat ze wereldwijd opereren en daarom de voorkeur geven aan grote voetbalclubs. Maar goed, ik denk dat voor MVV dat het grootste speerpunt moet zijn. Ik weet niet wie nu de commerciële zaken doet bij MVV maar daar zal hij of zij werk van moeten maken.

Wat betreft het dalende bezoekersaantal, dat heeft m.i. te maken met het aantal jaren dat we al in de JL spelen. Het is na 16 jaar (15 jaar eerder eigenlijk al) niet meer aantrekkelijk om naar FC Oss, Telstar, Achilles, Almere City of Helmond Sport te kijken. Je merkt het bij de nacompetitie wat er leeft zodra MVV de Eredivisie ruikt. Tegen FC Volendam en De Graafschap was het genieten in De Geusselt (ook in de uitwedstrijden zag MVV 'er goed uit' met zoveel aanhang!). Ik denk dat als het er ooit van komt dat MVV Eredivisie gaat spelen, het stadion wekelijks vol zit. Dus als de kans er is wil ik niet horen 'we zijn er niet klaar voor' want met die instelling kom je nooit ergens.Je ziet aan de meest promovendi dat die het prima doen in de Eredivisie. Dus waarom MVV niet?

Nog maar even blijven dromen .....


Ach wat heet dromen....Eerder waarom niet !

Es "pielemuiske" zoonder enig bezaai vaan voetbal zaog iech MVV-ke vaan DOS winne in de jaore 60 ...
Waor leuk...mer neet mie daan dat en de olieneutsjes waore interessanter...

Later in de jaore 70 begos ut ( :evil: toen mien testosteron opspeulde) en iech met roeie Willie, Connie, Peter, Herman, Diederik en num ze mer op ..genoot vaan de Witte, Dijkstra, de Keers, Hoene , Colombain , de Körver en num ze mer op !

De jaore drop moste veer wel erg weene aon de neergaank en woorte gelökkig tiedelijk blij gemaak...
door Suuper Ceesie en Erik M...

Toch weene deedste neet ech ....aoch neet wie uzze Trots ( Renee oet de verbooje stad) prieze hoolde met Mestreechse jonges vief jaor geleije....

Jao Sjarelke....vieftien jaor heet ut gedoord tot iech eindelik aksepteer tot veer zien wee veer noe zien... :blush:
mer GRUUTS bin en blijf iech altijd op uzzen Matadoore en zier zeekr us Supporters
( vaan Pilelmuiske wie iech oets waor, via aajt Ultraa tot aww Buule wie Lililan ( dat meitske met e Teesjurt vaan Herman :P ), Opdahiehard en väöle aandere).


mer al vief tot tien jaor ( Sparta en RKC oetgezoondert) heet niemes ech indrök gemaak op miech in uzze Geusselt...
Zelfs *oda neet...die woonte allein mer twie NC wedstrije op un gelökkig menier nao e jaor met voetbal um te kriete....

Rene moch jaommergenog neet proomooveere.... mer iech zegk boerum noe neet ....?

wie Sjarelke : Dus waarom MVV niet?
Gewoon doen !
dan zien we wel en komt geld vrij, komen ook de sponsoren en stijgt de omzet uit recettes, seizoneskaarten en VZM initiatieven... Hell Yeah !
De stad en veer zien daor klaor veer...Jeh neet daan ?



Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Jacques, SJENG@BOSCHPOORT

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2016 18:27
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1205
Meer
MVV algemeen #3028
Weet er iemand waar ik de interviews van spelers en coaches van na de wedstrijd kan vinden ??

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2016 07:42
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 449
Meer
MVV algemeen #3029
Misschien loop ik te ver voor de muziek uit als ik zeg dat het voor MVV interessant zou kunnen zijn om te onderzoeken of er, gelet op de laatste ontwikkelingen, een samenwerkingsverband zou kunnen ontstaan met Arsenal FC. Niet geschoten is altijd mis!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2016 09:34
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 702
Meer
MVV algemeen #3030
Mét een jaarlijkse oefenwedstrijd in de Geusselt! :cheer:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.327 seconden