MVV algemeen

02 sept 2016 10:04
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 571
Meer
MVV algemeen #3031

jovkle schreef : Misschien loop ik te ver voor de muziek uit als ik zeg dat het voor MVV interessant zou kunnen zijn om te onderzoeken of er, gelet op de laatste ontwikkelingen, een samenwerkingsverband zou kunnen ontstaan met Arsenal FC. Niet geschoten is altijd mis!


Die is er al in feite, doet MVV toch goed. Zou idd fijn zijn als dit bestuurlijk vastgelegd wordt. Arsenal staat in de top van grootste clubs ter wereld. En we kunnen zeggen van Andries wat we willen. Voor supporters had hij alle tijd, schreef indertijd zelfs een plan om MVV naar een hoger niveau te tillen. Nooit te beroerd voor een praatje en het was het jaar van de geboorte van de ultras.

Een wedstrijdje op de opendag zou natuurlijk fantastisch zijn.

Maar voor nu: bedankt Andries ! Iemand die niet vergeten is waar hij vandaan komt. Idem Erik Meijer. Die ontzettend betrokken is bij zijn clubje. Er wordt ontzettend hard gewerkt rond de club. Puntjes worden langzaam op de i gezet. Mankracht en geld is nog steeds een probleem. Maar ben er van overtuigd dat er een basis wordt gelegd op dit moment voor misschien het moment dat er een investeerder of grote geldschieter komt. Want die zijn er , ook bij MVV melden zich af en toe mensen met praatjes en geld heb ik vernomen. Nu wachten dat het bestuur het schot in de roos vindt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u SJENG@BOSCHPOORT, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2016 12:42
Maikelll043
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
MVV algemeen #3032

Karakter schreef : Mét een jaarlijkse oefenwedstrijd in de Geusselt! :cheer:


Daar teken ik voor :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2016 18:18
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
MVV algemeen #3033
Een mooie zomeravond voetbalavond verkloot om dat Oranje zo nodig (een dag eerder-) moet spelen. Waarom de JL daarvoor stil ligt snap ik niet.
Straks zitten we weer te vernikkelen van de kou terwijl het nu ideaal weertje is voor wat meer publiek te trekken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Robin, opadiehard, Iech mats mvv

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2016 19:11
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1177
Meer
MVV algemeen #3034
Moet zeggen MVV heeft altijd wel mensen gehad die een hart voor de club hebben/hadden.
Daardoor bestaan we nu ook nog.

Andries is daar ook eentje van. Hopelijk kunnen we elk jaar wel genieten van 1 of 2 spelers van Arsenal,
En dan nog van Genk zo af en toe een spelertje.
We komen er wel alleen niet zo snel en misschien op een manier wat vooral wij niet leuk vinden, maar wel een goede manier.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 sept 2016 05:41
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 851
Meer
MVV algemeen #3035

Boer458 schreef : Een mooie zomeravond voetbalavond verkloot om dat Oranje zo nodig (een dag eerder-) moet spelen. Waarom de JL daarvoor stil ligt snap ik niet.

Omdat meer nationale teams dan oefenen. De aanstaande Engelse internationals die bij MVV spelen zouden bijv. kunnen worden opgeroepen... :thumbsup:


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 sept 2016 13:47
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 523
Meer
MVV algemeen #3036

Ben Salemans schreef :

Boer458 schreef : Een mooie zomeravond voetbalavond verkloot om dat Oranje zo nodig (een dag eerder-) moet spelen. Waarom de JL daarvoor stil ligt snap ik niet.

Omdat meer nationale teams dan oefenen. De aanstaande Engelse internationals die bij MVV spelen zouden bijv. kunnen worden opgeroepen... :thumbsup:


En niet alleen deze aanstaande internationals, mogelijk ook onze enige echte international: Moustafa :)

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2016 11:40
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
MVV algemeen #3037

Aswin schreef :

Ben Salemans schreef :

Boer458 schreef : Een mooie zomeravond voetbalavond verkloot om dat Oranje zo nodig (een dag eerder-) moet spelen. Waarom de JL daarvoor stil ligt snap ik niet.

Omdat meer nationale teams dan oefenen. De aanstaande Engelse internationals die bij MVV spelen zouden bijv. kunnen worden opgeroepen... :thumbsup:


En niet alleen deze aanstaande internationals, mogelijk ook onze enige echte international: Moustafa :)


Is die dan geselecteerd voor de wedstrijd tegen Saudi-Arabië ???

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2016 21:46
SJENG@BOSCHPOORT
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
MVV algemeen #3038
Veel anders dan de boodschap vorig seizoen tijdens de jaarlijkse persdag waren de mededelingen vandaag niet. ‘Step by step’, gebruikte trainer Ron Elsen meerdere malen om aan te geven in welk tempo MVV vooruit gaat. En ondanks de niet zo nieuwswaardige teksten, is er in ieder geval wel vooruitgang geconstateerd.

Niet alleen de bredere selectie met meer contractspelers dan vorig jaar op dit moment, maar ook het afkopen van het spelersfonds (waardoor MVV het geld voor verkochte spelers niet mocht houden) haalden Ron Elsen en directeur Paul Penders als voorbeelden van vooruitgang aan. “Alles wat wij bij MVV doen is er op gericht om dichter bij ons doel te komen: eredivisie. Maar dat gaat niet in een tempo zoals supporters dat graag zouden zien, van level 2 naar level 10 ineens, maar dat gaat step by step, van 2 naar 3, van 3 naar 4, enzovoorts. We willen MVV op een niveau krijgen zodat de club structureel kansrijk gaat worden voor promotie.” En dat moet allemaal op eigen kracht, iets waar de clubleiding trots op is. “We hebben geen buitenlandse eigenaren en geen suikerooms”, vertelde voorzitter Bert Kersten. Elsen vult hem aan: “Wij gaan omhoog zonder in de problemen te komen. Bij andere clubs is dat wel eens anders.”

Met het afkopen van het spelersfonds is een last van de schouders van MVV gevallen. Penders: “Het budget dat door de verkoop van Croux is vrijgekomen, kunnen wij nu eindelijk zelf investeren.” De directeur concludeert dat MVV nog altijd een negatief eigen vermogen heeft, maar wel stappen omhoog maakt. Toch blijft ook hij realistisch. “Het fundament blijft broos en kwetsbaar.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ivinho

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2016 12:28 08 sept 2016 14:04 door Mr Sjaan.
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 473
Meer
MVV algemeen #3039
Leuk artikel in het AD:

www.ad.nl/eredivisie/historisch-mvv-tric...eert-terug~aa614119/

Foto is verkeerd om afgedrukt, de ster staat ineens op de rechterkant van de borst. Foto van de Geusselt is ook niet recent genomen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2016 13:41
Willems
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 69
Meer
MVV algemeen #3040
Eindelijk een krant die zijn klassiekers kent, leuk artikel.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2016 13:46
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
MVV algemeen #3041
Hebben ze natuurlijk gezien op mvv.nl: www.mvv.nl/nieuws/historisch-mvv-tricot-keert-terug-op-toneel

Hier ook een wat uitgebreider artikel. Maar altijd fijn als een landelijk dagblad als het AD hier aandacht aan besteed mooie promotie van onze club.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2016 15:19
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 909
Meer
MVV algemeen #3042
De media krijgt automatisch van MVV een persverklaring over alle nieuwtjes. Ze hoeven de site dus niet te lezen.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 okt 2016 14:58
Al Bundy
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 37
Meer
MVV algemeen #3043
www.vi.nl/radio/mvv-is-het-feyenoord-van-de-jupiler-league.htm

Geluidsfragment van VI.nl
Laatste stukje gaat over MVV.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

22 okt 2016 07:45
Clochard
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 63
Meer
MVV algemeen #3044
Wat een mooi compliment! Had alleen gehoopt dat ie ook het aspect volksclub in de vergelijking mee zou nemen :)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2016 20:32
Brokamp
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 54
Meer
MVV algemeen #3045
Afgelopen vrijdag hebben we verloren van Volendam. Jammer ! MVV had zeker een punt verdiend. Maar ik heb desondanks genoten. Zeker van de eerste 20 minuten. Ik vond MVV uitstekend spelen. Bij vlagen subliem.

Vooropgesteld, je weet natuurlijk nooit hoe een seizoen verloopt en welke tegenslag we nog te verwerken krijgen, maar ik denk dat dit MVV het in zich heeft dit jaar te promoveren en zelfs kampioen te worden !
Een zwaluw maakt nog geen lente, maar ik denk dat we met Nwakali een goudhaantje binnen de gelederen hebben. Wat een talent ! Een eer dat deze jongen bij MVV komt voetballen. Daar gaan we nog veel plezier aan beleven.
Maar dit MVV is ook in de breedte veel sterker dan andere jaren. We hebben een volwaardige bank. Ron Elsen heeft de mogelijkheid om op alle fronten goede wissels toe te passen. Als er straks spelers geschorst zijn of wellicht geblesseerd kan er volwaardig vervangen worden.
We hebben twee spitsen. Verheydt en Nkoy. Daarmee hebben we twee volwaardige spitsen in de selectie. Spelers moeten concurreren en zijn daardoor scherper. Ik denk ook dat we meer een team zijn en voor elkaar willen knokken.
Ik ga hier nu niet alle spelers evalueren, maar mijn gevoel zegt dat het dit jaar kan (MOET) gebeuren.
Kom op die roeie ! :applaus:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, jovkle

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.408 seconden