MVV algemeen

27 jan 2017 15:15
Lucas
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 23
Meer
MVV algemeen #3061
Vandaag fietste ik door de stad en toen viel mij op dat er op de stadsbussen geen vlaggetje van MVV meer zit terwijl het wel een wedstrijddag is. Iemand die weet waarom Arriva dit niet heeft overgenomen van Veolia?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

27 jan 2017 16:19
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV algemeen #3062
ik reis nooit met het openbaar vervoer, maar van iedereen die ik ken die dat wel doet / moet, zeggen ze allemaal het zelfde, Wat een kut bedrijf dat Arriva.Meestal te laat, stoppen niet en niet klant onvriendelijk.

Dus ik denk omdat het een kut bedrijf is dat ze het niet doen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Puime, omnisciens

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

27 jan 2017 16:31
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 863
Meer
MVV algemeen #3063
Vanuit Valkenburg rijdt Arriva naar stadion De Geusselt en ook terug naar Valkenburg .dit was onmogellijk met Veolia deze stopte op de Scharnerweg .........

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

28 jan 2017 11:30
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV algemeen #3064

Lucas schreef : Vandaag fietste ik door de stad en toen viel mij op dat er op de stadsbussen geen vlaggetje van MVV meer zit terwijl het wel een wedstrijddag is. Iemand die weet waarom Arriva dit niet heeft overgenomen van Veolia?


Dat höb 'ch 'n week of 2 geleie 'ns gevraog aon 'ne sjeffäör, en dee vertèlde tot Arriva ziech riech op 't provinciale... :puke:

2 opties dus: Of de sjeffäör zeet mer get, of Arriva is gewoen kut.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

28 jan 2017 12:14
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1954
Meer
MVV algemeen #3065
Ik weet niet meer van wie of waar ik het gehoord heb maar ik heb eens gehoord dat het was omdat de chauffeurs die vlaggetjes er zelf op moesten zetten en dat dat arbotechnisch niet meer mocht. Zou te gevaarlijk zijn omdat ze dan met een trapje dat vlaggetje in de houder moesten zetten. Is hier niemand die een chauffeur kent die het werkelijke verhaal kan bevestigen?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

29 jan 2017 23:02
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2455
Meer
MVV algemeen #3066
Stel me beschikbaar als fultime glazenwasser om ze donderdags s avond op de bussen te prikken...gr opa ;)

Boschpoort schreef : Ik weet niet meer van wie of waar ik het gehoord heb maar ik heb eens gehoord dat het was omdat de chauffeurs die vlaggetjes er zelf op moesten zetten en dat dat arbotechnisch niet meer mocht. Zou te gevaarlijk zijn omdat ze dan met een trapje dat vlaggetje in de houder moesten zetten. Is hier niemand die een chauffeur kent die het werkelijke verhaal kan bevestigen?


....

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

30 jan 2017 06:41
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 393
Meer
MVV algemeen #3067
Er zitten nu geen vlaggetjeshouders op de nieuwe bussen m.a.w. er is nog geen plek om het vlaggetje te bevestigen. Arriva gaat binnenkort in gesprek met Mvv.
Het verhaal met trapje en arbo is een fabel.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boschpoort

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

01 feb 2017 12:52
Badjakker
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 248
Meer
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Bieske, Us Clubke, Tuor, SJENG@BOSCHPOORT, Euskens, Boys_in_Red

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

06 feb 2017 13:51
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
MVV algemeen #3069
HET WORDT STEEDS MOOIER BIJ RODA naast een nieuwe grasmat, willen ze nu ook
een nieuwe trainer niemand minder dan Thierry Henry.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 feb 2017 17:00
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 909
Meer
MVV algemeen #3070
Voor de last minute beslissers.

Vanavond vindt in Stadion de Geusselt, onder leiding van de brandweer én in samenwerking met de stewardorganisatie van MVV Maastricht, een grootscheepse en zeer realistische calamiteiten- en ontruimingsoefening plaats.

Doel is te testen in hoeverre de organisatie in staat is het hoofd te bieden aan onverwachte gebeurtenissen die grote risico's kunnen hebben voor de bezoekers van voetbalwedstrijden in het stadion. Om de oefening zo realistisch mogelijk te laten verlopen doet MVV Maastricht, mede op verzoek van de hulpdiensten, een beroep op supporters en andere geïnteresseerden, om aan deze realistische oefening deel te nemen.

Datum: woensdag 8 februari, aanvang 19.00 tot 20.00 uur. Locatie: Rabobank Maastricht Business Lounge

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 feb 2017 20:08 08 feb 2017 20:11 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1381
Meer
MVV algemeen #3071
Grappig, zeer oud huis-aan-huisblad. Ook toen al maakten de voorlopers van De Limburger en Fox MVV het leven blijkbaar al zuur. Weet iemand wanneer dit was?



Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 feb 2017 21:40
BOCA
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 50
Meer
MVV algemeen #3072
1964
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2017 10:22
Iech mats mvv
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
MVV algemeen #3073
Weet iemand hier een antwoord op? Ik heb steeds overal gelezen dat MVV - fortuna op zondag 2 april zou worden gespeeld nu lees ik net ergens dat deze wedstrijd op 31 maart zal plaats vinden. Wat is nou de juiste datum?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2017 10:33
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
MVV algemeen #3074

Iech mats mvv schreef : Weet iemand hier een antwoord op? Ik heb steeds overal gelezen dat MVV - fortuna op zondag 2 april zou worden gespeeld nu lees ik net ergens dat deze wedstrijd op 31 maart zal plaats vinden. Wat is nou de juiste datum?


Wordt gewoon gespeeld op het 115-jarig jubileum van MVV, op 2 april dus.
Je kunt ook nog een jubileumshirt aanschaffen om op deze dag te dragen ;)

www.mvv.nl/nieuws/bestel-nu-het-mvv-jubileumshirt-c-q-tenue

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2017 10:34
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1954
Meer
MVV algemeen #3075
Waar staat dan dat het 31 maart is?
Speeldag is gewoon zondag 2 april 2017, de dag dat MVV 115 jaar bestaat.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.326 seconden