MVV algemeen

09 mrt 2017 12:21
Kay
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 255
Meer
MVV algemeen #3106
Wat mij vooral opvalt is de uitspraak van Penders: "Natuurlijk streven we naar deelname...". Hiermee spreekt MVV zich dus ook uit voor deze competitievervalsing. Ik zie dit helemaal niet als iets wat 'natuurlijk' is.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 mrt 2017 13:11
Badjakker
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 248
Meer
MVV algemeen #3107
Kan iemand het stuk hier plaatsen?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 mrt 2017 13:38 09 mrt 2017 13:40 door De_Lange. Reden: bijlage krant toegevoegd
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 505
Meer
MVV algemeen #3108

This browser does not support PDFs. Please download the PDF to view it: Download PDF

Kay schreef : Wat mij vooral opvalt is de uitspraak van Penders: "Natuurlijk streven we naar deelname...". Hiermee spreekt MVV zich dus ook uit voor deze competitievervalsing. Ik zie dit helemaal niet als iets wat 'natuurlijk' is.


Ik denk dat wat Penders wil zeggen is, dat je op een gegeven moment wel mee zult moeten gaan, omdat jouw beloften / jong elftal anders buiten alle competities valt en is aangewezen op alleen maar vriendschappelijke wedstrijden tegen regionale / lokale amateurs. Hoe onsportief dit ook is, zolang niemand eens met een vuist op tafel slaat van de huidige clubs die flink benadeeld worden en alleen maar blijven ja-knippen, zal het alleen maar erger worden.

Clubs zijn bang voor de KNVB, bang om deze monopolistishce organisatie tegen zich in het harnas te jagen dus zal er altijd mee worden gestem, hoe jammer het voor ons als supporters ook is.
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 mrt 2017 13:48
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3881
Meer
MVV algemeen #3109
Het is niet duidelijk op welke vraag hij eigenlijk antwoordt. Misschien heeft Penders het wel over deelname aan enige competitie met het beloftenteam, bijvoorbeeld de reguliere beloftencompetitie. Gezien het feit dat MVV nu niet eens daaraan deel kan nemen lijkt me dat in ieder geval een veel praktischer streven dan een team in de piramide hebben.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 mrt 2017 14:45
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1881
Meer
MVV algemeen #3110
wel heel apart hoe hoog ze daar in Kerkrade van de toren blazen, die Caanen al 2 seizoenen niets gepresteerd alleen maar in degradatie noot wil nu instromen met een 2de team
Lekker makkelijk lullen als het je eigen geld niet eens, daarbij denk ik zowiezo dat de dagen van die Caanen daar geteld zijn.
Wat nog meer bizar zou zijn als ze daar straks per abuis 2 teams in de JL hebben spelen maar dat zal volgens de regels wel niet mogen....;-)

Goed deze hele discussie geeft de idioten verhoudingen wel weer in het voetbal. MVV amper kleedkamers voor een 2de team maar los van het feit dat we het geld er niets eens voor hebben dus voor ons is het geen enkele discussie.
Eigenlijk heel armoedig als je daar eens over na denkt

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

10 mrt 2017 12:41
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 449
Meer
MVV algemeen #3111

Napoleon schreef : wel heel apart hoe hoog ze daar in Kerkrade van de toren blazen, die Caanen al 2 seizoenen niets gepresteerd alleen maar in degradatie noot wil nu instromen met een 2de team
Lekker makkelijk lullen als het je eigen geld niet eens, daarbij denk ik zowiezo dat de dagen van die Caanen daar geteld zijn.
Wat nog meer bizar zou zijn als ze daar straks per abuis 2 teams in de JL hebben spelen maar dat zal volgens de regels wel niet mogen....;-)

Goed deze hele discussie geeft de idioten verhoudingen wel weer in het voetbal. MVV amper kleedkamers voor een 2de team maar los van het feit dat we het geld er niets eens voor hebben dus voor ons is het geen enkele discussie.
Eigenlijk heel armoedig als je daar eens over na denkt



Leer typen, man

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

10 mrt 2017 21:59
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
MVV algemeen #3112

jovkle schreef :

Napoleon schreef : wel heel apart hoe hoog ze daar in Kerkrade van de toren blazen, die Caanen al 2 seizoenen niets gepresteerd alleen maar in degradatie noot wil nu instromen met een 2de team
Lekker makkelijk lullen als het je eigen geld niet eens, daarbij denk ik zowiezo dat de dagen van die Caanen daar geteld zijn.
Wat nog meer bizar zou zijn als ze daar straks per abuis 2 teams in de JL hebben spelen maar dat zal volgens de regels wel niet mogen....;-)

Goed deze hele discussie geeft de idioten verhoudingen wel weer in het voetbal. MVV amper kleedkamers voor een 2de team maar los van het feit dat we het geld er niets eens voor hebben dus voor ons is het geen enkele discussie.
Eigenlijk heel armoedig als je daar eens over na denkt



Leer typen, man


wat een reactie.....
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, peeke

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

29 mrt 2017 18:41
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV algemeen #3113
Wul e keertsje veur aonstaonde zoondag kouipe via ut web... :applaus:
mog eindelik vaan d'n dokter...eine maond nao mien ooperaasie :thumbsup:
roejbaank zow zinge : R U ready of ze boj is bek in town ( met daank aon Dun Lieske)
had iech al deikser gedoon...
keertsjes koupe via ut web dus...
drum kreig iech noe (te pas en ontepas) meel van MVV beij jekere toeswedstrijd of iech ezzebleef e keertsje wul koupe..
lrb wult dus oetbreeke...

is noe iech bestelle wul....kin dat neet....geit neet....is mien meelaadres neet bekind...? :angry:
de moord zeet de jong ...
tot ze dat bestelle via internet mer in hun !@%^$#&#%$ duije :daag:
soppegreun zoe geel wie ‘n kweipeer...
daan mer neet

Väöl plezeer allemaol... laot uuch huure en...


Houw mer op die kis
Houw mer op die kis
Houw mer op die kis
Tot e look debinne is

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

29 mrt 2017 22:13 29 mrt 2017 22:14 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV algemeen #3114
letste neuts :applaus: en merepis veur sommige... :P
LRB is present :evil:
twie en e haaf oor naotot iech mien keertsje wow bestelle...
kreeg iech pas nne link um e nui paswoort in te stelle...
liekend wel e bittekke op 't gebraggel vaan us MVV-ke... :oops:
soodemijaar zow iech bekans zegge...
mer dat daon iech mer neet....wul gein watsj vaan Marianneke kriege..
dus...
Zóndagmiddag geit LRB nao MVV
Nao de jónges die get kinne
Zien vruike blieif zitte mèt de koffie en de tee
Want veer wèlle ze zien winne
En zinge veer e klubleed, dat deit de jónges good
En gief hun goje mood



R U watchin Zitterd ?




Mvv-hee-ke, Mvv-hee-ke
Mvv-ke vaan Mestreech
Mvv-hee-ke, Mvv-hee-ke
geit veur niemes oet de weeg

D'r is gein aander klub die Mvv-ke evenaard

Want zie späölt 'n klas apaart

Mvv-hee-ke, Mvv-hee-ke

Mvv-ke vaan Mestreech







Can you hear the Angelside !
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Roei baank, johan

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

01 apr 2017 15:46
Boys_in_Red
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 200
Meer
MVV algemeen #3115
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mr Sjaan, bokkesprongen

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

03 apr 2017 21:49
Fabrice
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 251
Meer
MVV algemeen #3116
Voor de kijkers van Voetbal Inside ...

Red Bull Maastricht V.V. ?
:ohmy:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

03 apr 2017 21:56
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3881
Meer
MVV algemeen #3117

Fabrice schreef : Voor de kijkers van Voetbal Inside ...

Red Bull Maastricht V.V. ?
:ohmy:


Natuurlijk niet, wij verkopen onze ziel niet zo goedkoop. Mochten onze oosterburen degraderen en de Zwitserse Rus uit Dubai die al op zijn dertigste volledig legaal miljardair is en die via internet verliefd werd op traditionele topclub Roda JC toch weglopen daar, dan zie ik hun dat wel doen. Maar Red Bull kennende pakken ze net zo lief een club uit nog lagere regionen, een RBC in de amateurs oppikken of zo. Haarlem. Almere zou me ook niets verbazen, passen prima bij elkaar.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Fabrice, Tuor, thomas043

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 apr 2017 15:40
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 702
Meer
MVV algemeen #3118
Je moet er inderdaad niet aan denken om tegen een soortgelijk logo als deze aan te kijken... :P

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 apr 2017 16:07
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 429
Meer
MVV algemeen #3119
De dag dat Red Bull MVV zou overnemen knip ik mijn seizoenskaart door midden en zie je mij nooit meer in de Geusselt terug. Red Bull, of eender welk bedrijf dan ook. Gelukkig zullen wij inderdaad waarschijnlijk geen serieuze optie zijn, gezien onze situatie niet financieel uitzichtloos is, Red Bull zich eerder zal richten op lagere divisie clubs en ik gewoon ervan uitga dat het bestuur nooit onze ziel zou verkopen aan dit walgelijke bedrijf. Lijkt me inderdaad wel absoluut iets wat Roda zou kunnen doen. Red Bull JC. RJC. Naam hebben ze al mee.

KNVB heeft overigens laten weten dat een clubovername door Red Bull in principe niet mogelijk is in Nederland. Om dezelfde reden dat destijds Bilgic vanwege zijn functie bij Fenerbahce niks bij MVV mocht doen. Ongetwijfeld heeft Red Bull daar wel een of andere trucje voor, maar laten we hopen dat ze in Nederland buiten de deur kunnen worden gehouden.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 apr 2017 20:16
thomas043
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 76
Meer
MVV algemeen #3120

Fabrice schreef : Voor de kijkers van Voetbal Inside ...

Red Bull Maastricht V.V. ?
:ohmy:

Als ik me niet vergis is het zogenoemde 'gouden aandeel' (degene met dat aandeel bepaalt de speelplaats, clubkleuren etc) in handen van de supporters of in ieder geval van mensen met een MVV-hart. Onze oosterburen hebben een soortgelijke constructie.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.339 seconden