MVV algemeen

21 apr 2017 10:36
Badjakker
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 248
Meer
MVV algemeen #3136

Sjappie schreef :

Badjakker schreef : Dus Sjappie..... Es iech gebore weur in Mestreech en iech 36 jaor (m.u.v. 4 x 2 jaor neet) in Mestreech woen, en iech moot veur mien wèrk daan nao Dubaï veur 16 jaor, is Dubaï daan mien "home"?

De Mestreechteneer huurt toes in Mestreech.
MVV huurt toes in de Ieredivisie.

Ç'est ça.


Iech bin aog vaan meining dat veer de ieredivisie motte naostreve, en de mieste supporters hubbe de ieredivisie aog nog metgemaak.
Echter, het leedsje "I wanna go home" dat door gamins weurt gezoonge, die höbbe de ieredivisie noets metgemaak.

Of veer daor toes huure, sentimenteel gezeen jao, prestaties bekeke, neij.


Sjappie,

Zoe kinne veer netuurlijk bezig blieve. En de teams die de aofgelaope jaore via Play-Offs zien gepromoveerd, hadde die qua prestaties rech op promosie? Neet ech.

Dit loonk nao 't verhaol: "MVV is neet klaor veur de Ieredivisie".
MVV is altied klaor veur de Ieredivisie. Ut brink ellein mer geld op, boedoor speulersbudget umhoeg kin en mét 'nne gooje Technisch Direktäör (dee veer höbbe in de vörm vaan Elsen), kinste nao mien meining lekker métballe in de hoegste klasse KNVB.

Och jao: geef die gamins 'ns oongeliek. Die zien 't ouch beu um tege Achilles'29 en Telstar te balle (thoes en OET), ouch al höbbe ze de Ieredivise neet mètgemaak! Zie höbbe dao in diverse bekerwedstrijden wel al aon maage preuve, en dat beveel sjeinbaar prima.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Tuor

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 apr 2017 14:23
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 624
Meer
MVV algemeen #3137
Daor höbse gans geliek in.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 apr 2017 17:12
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV algemeen #3138

Sjappie schreef :

Badjakker schreef : Dus Sjappie..... Es iech gebore weur in Mestreech en iech 36 jaor (m.u.v. 4 x 2 jaor neet) in Mestreech woen, en iech moot veur mien wèrk daan nao Dubaï veur 16 jaor, is Dubaï daan mien "home"?

De Mestreechteneer huurt toes in Mestreech.
MVV huurt toes in de Ieredivisie.

Ç'est ça.


Iech bin aog vaan meining dat veer de ieredivisie motte naostreve, en de mieste supporters hubbe de ieredivisie aog nog metgemaak.
Echter, het leedsje "I wanna go home" dat door gamins weurt gezoonge, die höbbe de ieredivisie noets metgemaak.

Of veer daor toes huure, sentimenteel gezeen jao, prestaties bekeke, neij.


Iech kin diech volge...mer es 't um prestaassies geit, daan heet mei es de hellef vaan de Ieredevisie dao niks te zeuke :thumbsdown:

En 't zinge vaan de gamins...tja zoe kin iech aoch dinke euver de anti-*oda geluije vaan veule...
Dao zien mer wienig die uzze konfrontaasies op Kaalheij höbbe metgemaak... mer dat is 'n aander diskussie !

Klaor of niet ....zjus veur die gamins weurt 't ins tied tot ze de power & the glory metmaake op 't hoogste nivoo.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 apr 2017 23:09
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
MVV algemeen #3139
Elsen krijgt dit mvv niet meer op de rails.
Fouten nekken ons steeds omdat we voor onze eigen goal aan het voetballen zijn ipv. bij de tegenstander.
Ze leren er dus niks van.

Bestuur moet nu ook eens vooruit durven te kijken en inzien dat het niet beter gaat worden. Dit seizoen wordt een grote soft, dat meer kwaad dan goed doet. Publiek wordt het stadion uit gejaagd op deze manier.

Er is met dit team meer mogelijk dan een play-off plaats. Maar dat moet je ook uitstralen op het moment dat je eerste staat.
Je had gewoon vandaag nog om het kampioenschap kunnen strijden, zoveel punten hebben ze verspeeld de laatste weken.

Trieste bedoeling hoor. En wissels die veel mensen toch niet snappen.

Ik ben niet snel negatief maar nu moet er echt iets gebeuren voordat het te laat is.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 apr 2017 23:18
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
MVV algemeen #3140
Wat stel je nu eigenlijk voor? Nog even een nieuwe trainer aanstallen voor de play offs? niet echt realistisch.
De wissels waren wel wat vreemd vandaag, maar op zich vond ik de basisopstelling wel logisch. Elsen is nu eenmaal geen wondertrainer maar hij grijpt weldegelijk in. Het enige wat ik hem verwijt is dat hij niet echt het vuur kan overbrengen op zijn team, maar daar is hij zelf ook wat te koeltjes voor heb ik het idee.

Als de ploeg zichzelf niet op scherp weet te zetten voor de playoffs verdienen ze het ook niet.. Het zijn toch profs?
Instromen in de 2de ronde zit er overigens nog steeds in, maar dan is een overwinning volgende week wel nodig.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Tuor

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 apr 2017 23:58 22 apr 2017 00:02 door Us Clubke.
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
MVV algemeen #3141

jeoff schreef : Wat stel je nu eigenlijk voor? Nog even een nieuwe trainer aanstallen voor de play offs? niet echt realistisch.
De wissels waren wel wat vreemd vandaag, maar op zich vond ik de basisopstelling wel logisch. Elsen is nu eenmaal geen wondertrainer maar hij grijpt weldegelijk in. Het enige wat ik hem verwijt is dat hij niet echt het vuur kan overbrengen op zijn team, maar daar is hij zelf ook wat te koeltjes voor heb ik het idee.

Als de ploeg zichzelf niet op scherp weet te zetten voor de playoffs verdienen ze het ook niet.. Het zijn toch profs?
Instromen in de 2de ronde zit er overigens nog steeds in, maar dan is een overwinning volgende week wel nodig.


Ik stel alleen maar voor dat er iets moet gebeuren.
We moeten eens dat brave van ons af gooien en ergens voor durven gaan en ook durven uitspreken. En dan bedoel ik niet geld over de balk gooien zoals in het verleden Is gedaan.

Een trainers wissel is natuurlijk extreem maar niet onmogelijk als je die kale ook op de bank hebt zitten.
Wat mij opvalt Is dat Nwakali begon als rechts buiten en wekelijks de beste was. Nu staat hij bijna als laatste man de ballen op te halen. Dit gaat ook ten koste van zo'n speler.

Nogmaals je maakt nu meer kapot in die laatste weken dan dat je ervoor opgebouwd hebt.

Het besef moet nu toch echt komen dat je kan promoveren maar dan moet je strijden, 200% geven en niet laconiek achterin wat zitten zomeravond voetballen.

Als trainer moet je de tering naar de nering zetten. En niet vriendjes politiek voeren door spelers de hand boven de kop te houden.
Wat dat betreft moeten we meer Hollandse mentaliteit en bluf hebben.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2017 00:30
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 429
Meer
MVV algemeen #3142

jeoff schreef : Wat stel je nu eigenlijk voor? .



Ja dat vraag ik me ook af. Kritiek die van verschillende kanten gegeven wordt is duidelijk en zeker deels terecht. Maar wat dan inderdaad? Wat moet anders? Dat zie ik nauwelijks voorbij komen. Ja, eerder wisselen en scherper starten. Duidelijk, en moet inderdaad anders. Maar reële oplossingen, die op lange termijn zouden kunnen werken zie ik nauwelijks. Elsen terug als td is een van de weinige serieuze opties, lijkt me een prima idee. Maar welke trainer die beschikbaar en betaalbaar is willen we zien dan, die het beter zal doen dan de huidige technische staf?

Vind dat idd, zoals elders op dit forum al aangegeven is, wel mooi te zien dat het toch echt uitmaakt hoe een seizoen loopt. Puur feitelijk gezien, scorebordjournalistiek zo je wilt, doen we het veel beter dan vorig seizoen. Vorig seizoen speelden we tot februari de ene zaadwedstrijd na de andere. In januari 2016 werden we kansloos met 1-4 afgedroogd door Helmond en was iedereen ervan overtuigd dat het seizoen klaar was. Maar dat wordt vergeten door het leuke einde van vorig seizoen. Nu is het omgekeerd, presteren we veel beter, maar het voelt niet zo.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2017 09:43
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
MVV algemeen #3143
Er is veel meer aan de hand dan we menen Elsen, kan van niemand een woord van kritiek verdragen.
Aangezien Elsen, niemand boven zich heeft die hem kan corrigeren, kan hij doen en laten wat hij wil.
Naar wat ik vernomen na de wedstrijd, is de sfeer in de kleedkamer om te snijden!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 apr 2017 01:04
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 429
Meer
MVV algemeen #3144
Mag hopen dat gezien het gestuntel van sommige spelers de afgelopen weken de sfeer in de kleedkamer na wedstrijden niet best is...

En er is meer aan de hand, puur uit interesse, wat dan? Of alleen dat Elsen geen tegenspraak duldt? Hoe dan ook, de kritiek op de technische staf is duidelijk, en zeker ook deels terecht. Maar dit seizoen zal echt niks meer veranderen qua samenstelling van de technische staf. Het seizoen dreigt nu met een slecht gevoel te eindigen. Maar dit kan echt nog wel omdraaien in de playoffs. Zie onze oosterburen twee jaar terug. Hoop dat de spelers zich dit ook realiseren en er vol voor zullen gaan. En dat wij als supporters vol achter het team staan tijdens de playoffs (liefst altijd natuurlijk).
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 apr 2017 10:53
mvvcasbrul
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 74
Meer
MVV algemeen #3145

middenstip schreef : Er is veel meer aan de hand dan we menen Elsen, kan van niemand een woord van kritiek verdragen.
Aangezien Elsen, niemand boven zich heeft die hem kan corrigeren, kan hij doen en laten wat hij wil.
Naar wat ik vernomen na de wedstrijd, is de sfeer in de kleedkamer om te snijden!


Bovenstaande is precies ook de reden dat bijvoorbeeld een Loshay (nu wel geblesseerd !) of Guvenc weinig of zeg maar gerust
bijna niet aan spelen toe komen. Spelers die af en toe hun mening durven zeggen wordt niet getolereerd door Elsen en worden dan
bestempeld als lastige jongens. Laten we wel wezen er moet iets aan de hand zijn, er staat al lang geen team meer in het veld
de bereidheid om voor elkaar te vechten voor een goed resultaat is er nauwelijks, het zijn allemaal eenlingen met sommigen alleen maar oog voor hun eigen acties, het eerste half uur van de wedstrijd is iedere keer weer meer lusteloos dan wat anders en dan vinden sommigen het gek dat er geen sfeer meer in het stadion is ! Buiten dat straalt Elsen zowel op het veld
of na de wedstrijd in interviews, iedere keer weer dezelfde fabelverhaaltjes van de doelstelling is playoffs halen, totaal ook niks uit van wij laten zien wie hier de beste is, het
lijkt er zelfs meer op dat ze de 1e ronde in de playoffs wel willen spelen voor een extra recette maar in deze huidige vorm ?? en
samenstelling komen ze zelfs geen ronde verder ! Jammer genoeg zitten veel vriendjes van Elsen in het bestuur wat ook al niet
bevorderlijk is voor een nieuwe frisse wind in de technische staf !

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 apr 2017 10:55 23 apr 2017 11:17 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV algemeen #3146
Ach al dat voor of tegen Elsen levert niks op ...alleen maar onvrede. Over wisselbeleid kun je wel discussiëren,
blijft staan dat hij de enige is, die verantwoordelijk is en blijft. Naast op de eerste plaats de spelers zelf.

Wint hij (al dan niet met geluk...denk bijvoorbeeld aan Trost af en toe), dan is hij de held,
zo niet dan is hij aangeschoten wild ..

Feit is, dat we het met hem moeten doen en ook met deze selectie (en hun beperkingen... ;) )
Voor of tegen Elsen, zelfs een van Gaal of van Marwijk hadden het niet veel beter kunnen doen...

Belangrijker voor mij is hoe de selectie er komend seizoen uit gaat zien en daar alvast aan gaan bouwen !
Mits we eventueel ( hoop doet leven) promoveren...

En dat de sfeer in de kleedkamer af en toe te snijden is, prima...wordt tijd:
dat ze het maar op het veld laten zien met 100% inzet, vechtlust & strijd !
Beter strijdend en totaal leeggespeeld ten ondergaan (zoals de Eagles dit weekend :thumbsup: :applaus: :thumbsup: ),
dan als geslagen honden na een kwetsjbuulewedstrijd afdruipen.

Een ding blijft staan ; we moeten onze matadoren ALTIJD blijven ondersteunen !
Op nao Volendam !!!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 apr 2017 11:38
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV algemeen #3147
Er moet 'gewoon' geld bij. Daar hoor je ook positieve geluiden over van bijv Meijer. In de winter was t mooi geweest als je had kunnen investeren in een echte goalgetter.

Als je ziet hoe leuk de selectie al is met de 12de begroting van de juup, dan ben ik benieuwd hoe die zou zijn met de 7de begroting van de juup (andere trainer, een spits en 2 andere sterkhouders + een commerciele medewerker op kantoor die geld binne kan halen).

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Lassie80, SJENG@BOSCHPOORT

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 apr 2017 12:09
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
MVV algemeen #3148
Het is frappant. iedere keer als wij voor een prijs[geld] gaan geven wij niet thuis,
dit is al enkele jaren het geval, hoe is dat mogelijk?.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 apr 2017 12:20
SJENG@BOSCHPOORT
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
MVV algemeen #3149

Boe is dat feeske? schreef : Er moet 'gewoon' geld bij. Daar hoor je ook positieve geluiden over van bijv Meijer. In de winter was t mooi geweest als je had kunnen investeren in een echte goalgetter.

Als je ziet hoe leuk de selectie al is met de 12de begroting van de juup, dan ben ik benieuwd hoe die zou zijn met de 7de begroting van de juup (andere trainer, een spits en 2 andere sterkhouders + een commerciele medewerker op kantoor die geld binne kan halen).

En zoe is t mer sjus!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 apr 2017 16:32
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV algemeen #3150
www.1limburg.nl/oud-burgemeester-houben-...den?context=topstory

Oonder aandere door Houben leef M.V.V. nog.

Houben, bedaank. Rös in vrei.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Tuor, Lassie80, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.380 seconden