MVV algemeen

24 mei 2017 09:21 24 mei 2017 09:22 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV algemeen #3181
Stèl dat......iech zègk, stèl dat........veer inderdaod goon promovere;

Iech huur, zeen en lees vaanoet de gemeinte niks euver wat ze goon doen daan? Ze mote toch 'n plan höbbe hei veur, um 'n eventuele huldiging in gooj baone te leie? En 't is toch wel handig es dat daan op tied weurt gecommuniceerd?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2017 09:26
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1928
Meer
MVV algemeen #3182
De draaiboeken van 1997 zullen heus nog wel ergens in de kast liggen. Je gaat toch niet nu al over een huldiging praten als er nog twee wedstrijden te gaan zijn? Voorlopig hebben we nog niks en zijn we ook nog de underdog.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2017 09:36
Josef1982
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 61
Meer
MVV algemeen #3183

MVVke schreef : Stèl dat......iech zègk, stèl dat........veer inderdaod goon promovere;

Iech huur, zeen en lees vaanoet de gemeinte niks euver wat ze goon doen daan? Ze mote toch 'n plan höbbe hei veur, um 'n eventuele huldiging in gooj baone te leie? En 't is toch wel handig es dat daan op tied weurt gecommuniceerd?


Zal wel plastic bekertjes worden;)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2017 10:28
OOFUS!
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 159
Meer
MVV algemeen #3184
Als...als....als.... dan zou de huldiging zondag om 19.00 uur op het stadhuis zijn (?)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2017 10:31
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3839
Meer
MVV algemeen #3185
Mijn zenuwen kunnen slecht tegen dit soort gespeculeer. Niet over huldiging praten nu. Er zijn nog twee wedstrijden te spelen. Niets zo gemakkelijk voor Stevens als in de kleedkamer een printje te laten zien van MVV-fans die de huldiging al bespreken. En ja, jullie zeggen "stel dat" en "als als als" maar dat knipt Huub er natuurlijk af.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lummel, Tuor, Lassie80, Boschpoort, Josef1982

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2017 10:39 24 mei 2017 10:42 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV algemeen #3186
Ga er maar van uit van niet, dan valt het ook niet zo tegen. Al het andere is meegenomen :) 50% kans, dus best link om in te zetten op een podium.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2017 12:25
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV algemeen #3187

Josef1982 schreef :

MVVke schreef : Stèl dat......iech zègk, stèl dat........veer inderdaod goon promovere;

Iech huur, zeen en lees vaanoet de gemeinte niks euver wat ze goon doen daan? Ze mote toch 'n plan höbbe hei veur, um 'n eventuele huldiging in gooj baone te leie? En 't is toch wel handig es dat daan op tied weurt gecommuniceerd?


Zal wel plastic bekertjes worden;)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


BEER HUURT IN GLAAS!!!!!!!!!! :P
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mei 2017 22:44
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 558
Meer
MVV algemeen #3188
Ontzettend trots hoe onze club deze 2 weken heeft doorstaan. We werden opeens een grote kleine club. Waar ik dit seizoen mezelf afvroeg of er wel nog wil en puf in de stad zat voor ons MVV, zijn de laatste 2 weken een soort twilight-zone geweest. Alle puzzelstukjes vielen op zijn plaats. Cambuur uit, de terugkomst voor misschien wel 7 a 800 man. Het stadion had wel 2x uitverkocht konden raken tegen Roda. Een 3700 ip adressen(!)/mensen die om 11:58u (12u start uitverkoop) online waren... de gigantische zuid Europese kortèsj van 1000 personen doen zo groot en powerful was, en bij de deelnemers in het geheugen gegrift staan.

Deze club leeft en als MVV verstandig is ,dan gebruikt ze haar extra geld om het stadion publieksvriendeljker te maken. Geef de vaste groep van 4000/5000 en misschien wel de potentiële nieuwe aanwas van 1000/1500(?) fatsoendelijke wc's , maak een extra wc blok bij. Maak ff de bordjes en bewegwijzering opvallender en in een stijl. Vervang hekken door plexiglas wanden, breek een stuk extra uit bij de veer zeen mvv tappen, zorg voor een nieuwe fatsoenlijke geluidsinstallatie, zorg desnoods voor een Poets contract met een bedrijf om die vieze vadsige stoeltjes te poetsen. Hang aan de buiten en binnenmuren grote reclame banners op frame met afbeeldingen van oude spelers. Geef het stadion een mini make over en pas het aub aan naar de huidige maatstaven. Hiermee straal je ook ambitie uit.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Anna D., Tuor, Janepie, Sjarelke, ASR, DeesClubGiefUsSJEVRAOJE

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mei 2017 02:25 30 mei 2017 02:32 door Janepie.
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
MVV algemeen #3189

MVVke schreef :

Josef1982 schreef :

MVVke schreef : Stèl dat......iech zègk, stèl dat........veer inderdaod goon promovere;

Iech huur, zeen en lees vaanoet de gemeinte niks euver wat ze goon doen daan? Ze mote toch 'n plan höbbe hei veur, um 'n eventuele huldiging in gooj baone te leie? En 't is toch wel handig es dat daan op tied weurt gecommuniceerd?


Zal wel plastic bekertjes worden;)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


BEER HUURT IN GLAAS!!!!!!!!!! :P

Of 'n fles en gein blik!

En veur wat betröf 't stadion, wienie koame d'r 'ns groete MVV logo's aon de gevel te haange zoetot me eindelik 'ns zuut dat 't 'n voetbalstadion is en gein kentoerencomplex boe ouch in gevoetbald kin weure?! En boe bleif dat led-sjerrem in d'n hook oppe Boschpoorttrebuun vak G?

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mei 2017 07:27
Malpertoni
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 157
Meer
MVV algemeen #3190
Inderdaad zorg dat de stoeltjes verlost worden van de smerige rotzooi.

Verder verplaats het uitvak naar de andere kant van de noord tribune, zodat je het buffervak op de q-park tribune kunt opheffen.

Haal die stalen wanden van de hekken, ziet er troosteloos uit. Eventueel vervangen voor stevig plexiglas.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28, Sjarelke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mei 2017 08:25
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1358
Meer
MVV algemeen #3191
Ik zou inderdaad zeggen, verplaats het uitvak naar de andere kant van de Noord Tribune. Dan hebben we een vak extra op de Boschpoort, en ik zie onze sponsoren en veteranen ook minder snel over de boarding springen als we die versjrikkelikke stinkboere weer tegen komen in de playoffs..
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mei 2017 10:35 30 mei 2017 10:36 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV algemeen #3192
De bal ligt nu bij het bedrijfsleven en de Gemeente vind ik. MVV (Achterban & Bestuur) heeft de afgelopen jaren laten zien dat er een fundament ligt voor een volwaardige BVO in Maastricht. Dat er een 'markt' is voor commercieel voetbal in de stad. Dat die voetbalclub op een verantwoordelijke manier gerund kan worden, ongeacht de sportieve resultaten. Met ethisch en maatschappelijk beleid.

Het is nu aan die stad/regio om de club te belonen, vooral commercieel. Het bestuur heeft alle test doorstaan. Het is nu aan het achterland om die goodwill te belonen vind ik. En om definitief te kunnen vaststellen of eredivisie überhaupt haalbaar is. Komend seizoen moet er gewoon een sponsorgroei plaatsvinden, na deze sportieve opleving. Gebeurt dat niet, dan zul je de harde conclusie moeten trekken dat promotie op basis van beleid een utopie is. Want dan hebben we nog steeds commercieel de dertiende plek in de Jupiler League en is zelfs play-off deelname op papier geen zekerheid.

Ook de Gemeente Maastricht is aan zet als verhuurder. Zoals hierboven al uitgebreid is beschreven, laat de veiligheid in het stadion ernstig te wensen over. Een onderwerp waar MVV zeker met de verhuurder in gesprek over moet gaan. Daarnaast is er geen lange termijn plan mocht MVV structureel eredivisie (kunnen) gaan spelen. Het stadion gaat niet nog eens 25 jaar mee en geld om het zelf te financieren hebben wij niet. Het stadion gaat zelfs alleen maar de groei van de club stagneren, mocht Maastricht en omstreken deze club in de toekomst financieel omarmen.

Ik ben benieuwd of er überhaupt groei komt komend seizoen. Of dat commercieel Maastricht ons (opnieuw) de deksel op de neus geeft. Want dat verdienen die klasbakken in ons bestuur absoluut niet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjarelke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mei 2017 10:38 30 mei 2017 10:39 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3839
Meer
MVV algemeen #3193
Ik wil een broedende kip niet storen maar volgens de geruchtenmolen staan er mooie dingen te gebeuren, houten. En gaat MVV financieel/commercieel groeien. Namen, rugnummers en bedragen laat ik wijselijk in het midden.

[edit] mijn bericht is sowieso al totaal niet concreet, maar voor de duidelijkheid: mijn bron is via-via-via en die heeft het weer bij de bakker gehoord. Of de kapper. Dus neem het met een korreltje zout.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, opadiehard, Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mei 2017 11:56
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 252
Meer
MVV algemeen #3194
Laten we eens een kleine doorkijk maken naar komend seizoen.

Sportief: VVV, NAC en Achilles verdwijnen en Go Ahead, NEC en Jong-AZ komen erbij. We hebben dus 4 jong-teams die veelal aardig voetbal op de mat leggen maar qua sportieve doelstellingen en ambiance helemaal niks toevoegen. Maar we praten dus wel over 8 van de 38 wedstrijden in een seizoen, meer dan 20% ! We kunnen dat gegeven niet negeren en we kunnen het ons niet permitteren om die vaan us dan niet te ondersteunen en de boel te boycotten. Simpelweg omdat er 24 punten op het spel staan.....

Selectie: natuurlijk zullen er een aantal mutaties gaan plaatsvinden. En maar goed ook. Vers bloed brengt nieuwe energie. Zoals ik al eens eerder heb geschreven zal de focus volgens mij liggen op meer scorend vermogen en maturiteit. Goede spits, goede spelverdeler en een ervaren centrale verdediger. Ik ga er inderdaad ook vanuit dat Nick gaat vertrekken. Het spelersbudget voor komend seizoen gaat omhoog en ik heb er vertrouwen in dat de technische commissie samen met Ron en Wum een aantal goede opties in het vizier hebben.

Stadion: ik vind de Geusselt nog steeds een van de mooiere stadions in de JL maar we moeten toch wat stappen gaan maken richting de eredivisie. Er zijn eigenlijk 2 moeilijkheden: de grachten en de ligging van het uitvak. In nieuwere stadions zie je geen grachten meer. Ik vind het ook gezellig in de gracht en bij veel wedstrijden in de JL geeft het ook nauwelijks tot geen problemen. Maar bij de wedstrijden waar het om gaat dus wel....dus ik verwacht daar toch wel nieuwe richtlijnen komend seizoen.
De ligging van ons uitvak is inderdaad problematisch maar ook niet zomaar op de lossen. Natuurlijk zou verplaatsing naar de andere kant van Noord een verbetering zijn maar daar is al vaker naar gekeken. Bottleneck in deze is de situatie buiten het stadion met name de parkeervoorzieningen voor de uitsupporters. Daar is gewoon geen oplossing voor op dit moment anders dan waar de parkeerplaats nu is. Als we dat als gegeven hanteren moeten we dus kijken hoe we dat in het stadion oplossen. Ik denk dat 2 zaken in deze noodzakelijk zijn; ten 1e om door middel van echte sfeervakken en nog liever een stuk staantribune op de Angelside de fanatieke kernen te bundelen op de Angelside. Een goede tribune met goede cateringfaciliteiten werkt als een magneet en zal groepen bij elkaar brengen. Dat haalt al een stuk van de druk bij de hoek uitvak/Q-park weg. En als 2e een plexiwand realiseren tussen uitvak en hoek Q-park waar tevens de mogelijkheid zou moeten zijn om bij echte risicowedstrijden het zicht te beperken dmv een zeil over die wand of iets dergelijks.
Voor volgend seizoen is dat allemaal nog niet echt noodzakelijk. Slechts enkele clubs brengen aantallen mee...Fortuna, NEC, Go Ahead..

Maar in het kader van waar we naartoe willen noodzakelijk.

Wie vult aan ?? :)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, Sjarelke, DeesClubGiefUsSJEVRAOJE

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mei 2017 12:36 30 mei 2017 12:39 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 767
Meer
MVV algemeen #3195

houtengerard schreef : De bal ligt nu bij het bedrijfsleven en de Gemeente vind ik. MVV (Achterban & Bestuur) heeft de afgelopen jaren laten zien dat er een fundament ligt voor een volwaardige BVO in Maastricht. Dat er een 'markt' is voor commercieel voetbal in de stad. Dat die voetbalclub op een verantwoordelijke manier gerund kan worden, ongeacht de sportieve resultaten. Met ethisch en maatschappelijk beleid.

Het is nu aan die stad/regio om de club te belonen, vooral commercieel. Het bestuur heeft alle test doorstaan. Het is nu aan het achterland om die goodwill te belonen vind ik. En om definitief te kunnen vaststellen of eredivisie überhaupt haalbaar is. Komend seizoen moet er gewoon een sponsorgroei plaatsvinden, na deze sportieve opleving. Gebeurt dat niet, dan zul je de harde conclusie moeten trekken dat promotie op basis van beleid een utopie is. Want dan hebben we nog steeds commercieel de dertiende plek in de Jupiler League en is zelfs play-off deelname op papier geen zekerheid.

Ook de Gemeente Maastricht is aan zet als verhuurder. Zoals hierboven al uitgebreid is beschreven, laat de veiligheid in het stadion ernstig te wensen over. Een onderwerp waar MVV zeker met de verhuurder in gesprek over moet gaan. Daarnaast is er geen lange termijn plan mocht MVV structureel eredivisie (kunnen) gaan spelen. Het stadion gaat niet nog eens 25 jaar mee en geld om het zelf te financieren hebben wij niet. Het stadion gaat zelfs alleen maar de groei van de club stagneren, mocht Maastricht en omstreken deze club in de toekomst financieel omarmen.

Ik ben benieuwd of er überhaupt groei komt komend seizoen. Of dat commercieel Maastricht ons (opnieuw) de deksel op de neus geeft. Want dat verdienen die klasbakken in ons bestuur absoluut niet.




Bedrijfsleven is aan zet....ja klopt, maar we weten allemaal dat het in Maastricht op dit moment kruidenierswerk is. Niets komt vanzelf, je zult ook je organisatie commercieel dusdanig op peil moeten hebben om meer, maar ook grotere visjes warm te krijgen voor mvv. Das 1.

2. Zul je moeten zorgen dat de infrastructuur in het stadion voor sponsoren optimaler is...geen businessruimte op de begane grond, maar hoger gelegen, aparte sponsorboxen voor bedrijven etc. zijn voorbeelden. In combinatie met de bouw van de sporthal tegen de boschpoort tribune had men hier wellicht op kunnen inspringen, maar is ook weer achterhaald.

Wat thuis tegen roda gebeurt qua relletjes zal eerder bedrijven afschrikken dan dat de sfeer bedrijven aantrekt. Dit geldt net zo hard voor mensen die sinds lange tijd weer aanwezig waren. Die had je zonder dat alles voor je kunnen winnen, of dat nu het geval is ondanks de verdere sfeer.

Bestuur heeft alle tests doorstaan...op gebied van veiligheid (zie tegen roda) / sponsoring / ticketing / zijn nog wel wat stappen te maken.
Maar uiteraard ook hier, hoe meer geld des te sneller de huidige kleine organisatie uitgebreid kan worden en dit opgepakt kan worden.

Gemeente is aan zet...ik weet niet in hoeverre je een gemeente/verhuurder kunt aanspreken op bepaalde zaken waarover in het verleden al niet goed over is nagedacht tijdens de bouw of die nu na zolange tijd gewoonweg zijn achterhaald grachten/infrastructuur/sponsorruimtes/sanitair/aankleding buitenkant stadion), maar nu heel veel geld zullen kosten om die te veranderen. Dit stadion kan idd niet nog eens 25 jaar mee.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boschpoort

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.326 seconden