MVV algemeen

13 juni 2017 13:14
HIER!!
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 242
Meer
MVV algemeen #3241
Weet er iemand hoe het zit met de sponsor(groei) ? zie aangroei economie.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

13 juni 2017 13:34
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 863
Meer
MVV algemeen #3242
De groei in Veer Zien Mvv is er uit nog geen 300 leden .


het is ook mogelijk om de tien euro te betalen samen met Bv 5 vrienden of 3 buren Enzo betaal je maar 2 euro per maand maar heb je wel groei .......,

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

13 juni 2017 13:42
HIER!!
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 242
Meer
MVV algemeen #3243
Daar heb ik het niet over..... bedoel bedrijven die zich aan Mvv verbinden.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

13 juni 2017 16:25 13 juni 2017 16:27 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 817
Meer
MVV algemeen #3244
Volgende week donderdag 22e tijdens supporterskaffee kan directeur Paul Penders die vraag toelichten ;-) Frans erens zou volgens een bericht vorig jaar zich hiermee gaan bezig houden. Als het antwoord negatief is, weet iedereen ook meteen de input van hem op dat gebied.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

13 juni 2017 20:55
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV algemeen #3245

bokkesprongen schreef : De groei in Veer Zien Mvv is er uit nog geen 300 leden .


het is ook mogelijk om de tien euro te betalen samen met Bv 5 vrienden of 3 buren Enzo betaal je maar 2 euro per maand maar heb je wel groei .......,


Mwa niet helemaal waar! VZM zag ook dat het donateurschap een nieuwe impuls nodig had en heeft dit aangepast. Nieuwe opzet vind ik als donateur super!

En er zijn ook alweer nieuwe donateurs bij door deze koerswijziging.

stay tuned voor meer!

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

13 juni 2017 22:42
WallieNL
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 82
Meer
MVV algemeen #3246
is het misschien mogelijk dat iemand (noem maar wat TrepkeB) het Supporterskaffee op donderdag 22 juni livestreamed via facebook ? ben namelijk niet direct in de buurt van Maastricht

alvast bedankt!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., Spuit11

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 juni 2017 09:52
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV algemeen #3247
Wat gebeurt er eigenlijk met die 10k boetes die MVV op legt aan die gasten die het veld op gingen tegen de moffen?

Gaat zoiets naar de clubkas? Of naar de KNVB? Of mag je dat dan verrekenen met de boete van de KNVB die ons boven het hoofd hangt?

Misschien weet iemand dit?

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 juni 2017 10:03
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3881
Meer
MVV algemeen #3248
Vraag is vooral ook of deze personen überhaupt die 10.000 euro kunnen betalen. Stel je er niet te veel van voor, het is niet zo simpel dat er opeens 15 keer 10.000 euro binnenkomt (of dat nu bij de KNVB of MVV is).

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 juni 2017 10:24 23 juni 2017 10:26 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
MVV algemeen #3249

Jacques schreef : Vraag is vooral ook of deze personen überhaupt die 10.000 euro kunnen betalen. Stel je er niet te veel van voor, het is niet zo simpel dat er opeens 15 keer 10.000 euro binnenkomt (of dat nu bij de KNVB of MVV is).


Zo makkelijk is het helaas niet inderdaad. Gisteren werd wel gezegd dat de KNVB zorgt voor het innen van deze boetes. Zo wordt dit werk uit handen van MVV genomen, dus dat is wel positief. De KNVB heeft wat meer ervaring met dit soort zaken.

Overigens werd ook gemeld dat de idioot die de stok gooide vanuit het r*da vak waardoor een suppoost gewond raakte recentelijk geidentificeerd is en strafrechtelijk wordt vervolgd.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 juni 2017 10:33
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV algemeen #3250
De vraag is of een rechter hier ook in meegaat, als de verdachte het aanvecht in de rechtszaal. Hoe haalbaar is die 10.000 euro regel binnen de kaders van de wet kun je je afvragen. Ik hoop dat MVV en de KNVB in hun gelijk staan en de boette kunnen verhalen op dat vergif. 30.000 euro is een smak geld, hopelijk volgt er een beslaglegging bij de veroorzakers.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 juni 2017 10:45
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV algemeen #3251
Maar wie zegt dat het 30.000 euro is. Ze verwachten 30.000 euro. Als je dit maar zo vaak mogelijk herhaald dan wordt het inderdaad 30.000 euro.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 juni 2017 17:37
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
MVV algemeen #3252

Jacques schreef : Vraag is vooral ook of deze personen überhaupt die 10.000 euro kunnen betalen. Stel je er niet te veel van voor, het is niet zo simpel dat er opeens 15 keer 10.000 euro binnenkomt (of dat nu bij de KNVB of MVV is).


Ik hoop van harte dat die boetes hard gemaakt , opgelegd en ge ind kunnen worden. Maakte me niet uit in hoeveel termijnen. Zo niet, dan haal die bordjes ook maar weg en plaats het hekwerk maar weer terug.

Wat ik mis, is de hand in eigen boezem van onze verantwoordelijken, dit publiek had daar sowieso nooit mogen staan.Vlak voor de wedstrijd hadden mijn buurman en ik dit al voorspeld. De grachten zouden vrijgehouden worden....

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 juni 2017 18:24
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV algemeen #3253
Vraag is wat de KNVB en het bestuur van Aken Noord doet aan al die figuren die daar het veld opkwamen..?
Gelijke monnikken, gelijke kappen zou ik zeggen tegen iedereen in Mestreech ....of neet daan?
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 juni 2017 18:37
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1881
Meer
MVV algemeen #3254
Al die boetes zijn zo zonde geld, en natuurlijk de veroorzakers zijn hier natuurlijk schuldig aan.
MVV gaat nooit 10K per relschopper innen ben ik bang voor.

Ik blijf er wel bij dat MVV deze problemen echt had moeten voorkomen , men was gewaarschuwd.
Als we niet voorbereid waren dan had MVV maar zonder uitpubliek moeten spelen ( als bv te weinig steward of andere zaken aanwezig konden zijn of niet geregeld konden worden)
Nu krijgen we een dikke boete

super zonde !!
De volgende gebruiker (s) zei dank u hindriks

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 juni 2017 20:22 23 juni 2017 20:25 door Us Clubke.
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
MVV algemeen #3255

Boer458 schreef :

Jacques schreef : Vraag is vooral ook of deze personen überhaupt die 10.000 euro kunnen betalen. Stel je er niet te veel van voor, het is niet zo simpel dat er opeens 15 keer 10.000 euro binnenkomt (of dat nu bij de KNVB of MVV is).


Ik hoop van harte dat die boetes hard gemaakt , opgelegd en ge ind kunnen worden. Maakte me niet uit in hoeveel termijnen. Zo niet, dan haal die bordjes ook maar weg en plaats het hekwerk maar weer terug.

Wat ik mis, is de hand in eigen boezem van onze verantwoordelijken, dit publiek had daar sowieso nooit mogen staan.Vlak voor de wedstrijd hadden mijn buurman en ik dit al voorspeld. De grachten zouden vrijgehouden worden....


Dat was ook vrij maar in de rust mag je toch naar de wc en drinken halen. Daar is dus niet goed over nagedacht dat dat ging gebeuren. Dat zoveel mensen in korte tijd toch in de grachten terrecht kwamen.

Beste oplossing blijft om uitvak met hoge plexiglas wanden dicht te maken bovenin iets open (voor wat frisse lucht) en toegang via zijkant. Drank en spijzen op het afgesloten parkeer terrein waardoor gracht niet meer toegankelijk is voor uitsupporters.
De mvv supporters moeten bijwijze van spreken via de gracht voorlangs kunnen lopen hetzij in tunnel vorm. Het buffet van het uitvak in de gracht dan betrekken bij noord tribune en boschpoort.
Hierdoor kan laatste vak op boschpoort ook gewoon weer gebruikt worden.
Kunnen weer extra inkomsten zijn.
Hier dient dan aan de zijkant ook een plexiglas scherm geplaatst te worden om het enige contact met uitsupporters nog onmogelijk te maken.

Verder moet het verboden worden om stokken van vlaggen toe te laten in het uitvak.

Dit gaat geld kosten maar hier mag een huurder die problemen heeft met de huidige situatie toch zeker bij de verhuurder aankloppen om er iets aan te doen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.316 seconden