MVV algemeen
- HIER!!
-
- Elite Member
-
Re: MVV algemeen
13 Jun 2017 13:14Please Log in or Create an account to join the conversation.
- bokkesprongen
-
- Away
- Platinum Member
-
13 Jun 2017 13:34het is ook mogelijk om de tien euro te betalen samen met Bv 5 vrienden of 3 buren Enzo betaal je maar 2 euro per maand maar heb je wel groei .......,
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- HIER!!
-
- Elite Member
-
13 Jun 2017 13:42Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Roed en Wit 70
-
- Platinum Member
-
13 Jun 2017 16:25 - 13 Jun 2017 16:27
- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
13 Jun 2017 20:55bokkesprongen wrote: De groei in Veer Zien Mvv is er uit nog geen 300 leden .
het is ook mogelijk om de tien euro te betalen samen met Bv 5 vrienden of 3 buren Enzo betaal je maar 2 euro per maand maar heb je wel groei .......,
Mwa niet helemaal waar! VZM zag ook dat het donateurschap een nieuwe impuls nodig had en heeft dit aangepast. Nieuwe opzet vind ik als donateur super!
En er zijn ook alweer nieuwe donateurs bij door deze koerswijziging.
stay tuned voor meer!
- WallieNL
-
- Premium Member
-
13 Jun 2017 22:42alvast bedankt!
- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
23 Jun 2017 09:52Gaat zoiets naar de clubkas? Of naar de KNVB? Of mag je dat dan verrekenen met de boete van de KNVB die ons boven het hoofd hangt?
Misschien weet iemand dit?
- Jacques
-
- Platinum Member
-
23 Jun 2017 10:03Please Log in or Create an account to join the conversation.
- jeoff
-
Topic Author
- Administrator
-
23 Jun 2017 10:24 - 23 Jun 2017 10:26Jacques wrote: Vraag is vooral ook of deze personen überhaupt die 10.000 euro kunnen betalen. Stel je er niet te veel van voor, het is niet zo simpel dat er opeens 15 keer 10.000 euro binnenkomt (of dat nu bij de KNVB of MVV is).
Zo makkelijk is het helaas niet inderdaad. Gisteren werd wel gezegd dat de KNVB zorgt voor het innen van deze boetes. Zo wordt dit werk uit handen van MVV genomen, dus dat is wel positief. De KNVB heeft wat meer ervaring met dit soort zaken.
Overigens werd ook gemeld dat de idioot die de stok gooide vanuit het r*da vak waardoor een suppoost gewond raakte recentelijk geidentificeerd is en strafrechtelijk wordt vervolgd.
- houtengerard
-
- Administrator
-
- Positivo (met ervaring)
23 Jun 2017 10:33Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Schapendonk
-
- Banned
-
23 Jun 2017 10:45Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boer458
-
- Platinum Member
-
23 Jun 2017 17:37Jacques wrote: Vraag is vooral ook of deze personen überhaupt die 10.000 euro kunnen betalen. Stel je er niet te veel van voor, het is niet zo simpel dat er opeens 15 keer 10.000 euro binnenkomt (of dat nu bij de KNVB of MVV is).
Ik hoop van harte dat die boetes hard gemaakt , opgelegd en ge ind kunnen worden. Maakte me niet uit in hoeveel termijnen. Zo niet, dan haal die bordjes ook maar weg en plaats het hekwerk maar weer terug.
Wat ik mis, is de hand in eigen boezem van onze verantwoordelijken, dit publiek had daar sowieso nooit mogen staan.Vlak voor de wedstrijd hadden mijn buurman en ik dit al voorspeld. De grachten zouden vrijgehouden worden....
- les rouges blancs
-
- Platinum Member
-
23 Jun 2017 18:24Gelijke monnikken, gelijke kappen zou ik zeggen tegen iedereen in Mestreech ....of neet daan?
- Napoleon
-
- Platinum Member
-
23 Jun 2017 18:37MVV gaat nooit 10K per relschopper innen ben ik bang voor.
Ik blijf er wel bij dat MVV deze problemen echt had moeten voorkomen , men was gewaarschuwd.
Als we niet voorbereid waren dan had MVV maar zonder uitpubliek moeten spelen ( als bv te weinig steward of andere zaken aanwezig konden zijn of niet geregeld konden worden)
Nu krijgen we een dikke boete
super zonde !!
- Us Clubke
-
- Platinum Member
-
- Speel vol Trots, met de ster voorop
23 Jun 2017 20:22 - 23 Jun 2017 20:25Boer458 wrote:Jacques wrote: Vraag is vooral ook of deze personen überhaupt die 10.000 euro kunnen betalen. Stel je er niet te veel van voor, het is niet zo simpel dat er opeens 15 keer 10.000 euro binnenkomt (of dat nu bij de KNVB of MVV is).
Ik hoop van harte dat die boetes hard gemaakt , opgelegd en ge ind kunnen worden. Maakte me niet uit in hoeveel termijnen. Zo niet, dan haal die bordjes ook maar weg en plaats het hekwerk maar weer terug.
Wat ik mis, is de hand in eigen boezem van onze verantwoordelijken, dit publiek had daar sowieso nooit mogen staan.Vlak voor de wedstrijd hadden mijn buurman en ik dit al voorspeld. De grachten zouden vrijgehouden worden....
Dat was ook vrij maar in de rust mag je toch naar de wc en drinken halen. Daar is dus niet goed over nagedacht dat dat ging gebeuren. Dat zoveel mensen in korte tijd toch in de grachten terrecht kwamen.
Beste oplossing blijft om uitvak met hoge plexiglas wanden dicht te maken bovenin iets open (voor wat frisse lucht) en toegang via zijkant. Drank en spijzen op het afgesloten parkeer terrein waardoor gracht niet meer toegankelijk is voor uitsupporters.
De mvv supporters moeten bijwijze van spreken via de gracht voorlangs kunnen lopen hetzij in tunnel vorm. Het buffet van het uitvak in de gracht dan betrekken bij noord tribune en boschpoort.
Hierdoor kan laatste vak op boschpoort ook gewoon weer gebruikt worden.
Kunnen weer extra inkomsten zijn.
Hier dient dan aan de zijkant ook een plexiglas scherm geplaatst te worden om het enige contact met uitsupporters nog onmogelijk te maken.
Verder moet het verboden worden om stokken van vlaggen toe te laten in het uitvak.
Dit gaat geld kosten maar hier mag een huurder die problemen heeft met de huidige situatie toch zeker bij de verhuurder aankloppen om er iets aan te doen.