MVV algemeen

07 aug 2017 07:28 07 aug 2017 07:32 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 851
Meer
MVV algemeen #3301

Boredass schreef : Vandaag staat een heel stuk in DDL over "bedrog" bij de aanbesteding van Winter Wonder land.
Hierin wordt Maurice Schoenmaekers als 1 van de hoofdrol spelers genoemd. Echter schrijft men dat hij commercieel directeur is van MVV.
Klopt dat wel? Ik wist wel dat hij bij MVV betrokken is maar niet in een functie. Ik wist niet eens dat mvv een commercieel directeur had.

In ieder geval lijkt me het artikel niet goed voor het imago van mvv.


Zie: www.mvv.nl/mvv-maastricht/club/organisatie . Maurice Schoenmaekers wordt bij het kopje 'Directie' vermeld, maar niet als directeur, maar als 'manager commerciële zaken'. Ik citeer www.mvv.nl/mvv-maastricht/club/organisatie :

Organisatie

Bestuur
Voorzitter Bert Kersten
Secretaris Tom Lange
Penningmeester Peter Bijsmans
Maatschappelijke Zaken Guy Bannier
Technische Zaken Hennie Bastiaans
Supporterszaken Ronald Verheij
Commerciële zaken Gabriel Geuskens

Directie
Algemeen Directeur Paul Penders
Manager Technische Zaken Ron Elsen
Manager Commerciële Zaken Maurice Schoenmaeckers
Financieel Directeur Jef Thoma

Afdeling
Secretariaat / Personeelszaken / Commerciële binnendienst Rianne Alvarez
Ticketing / Publieksmarketing / PR & Communicatie (publiek) Stijn Provoost
Financiële Zaken Kenneth Slechten
Manager PR/Communicatie & MVO;
Voetbalzaken / Wedstrijdorganisatie / Perschef Stijn Vullings
Horeca & Events Rein Visser


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 aug 2017 08:52
Pino67
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 33
Meer
MVV algemeen #3302
Ik vraag me sowieso of wat Maurice Schoenmackers toevoegd aan MVV? Welke grote sponsor heeft hij binnengehaald voor MVV? Dit zijn personen die bij MVV zitten vooral voor zichzelf. Ik kan nog wel een leuke anekdote vertellen over Maurice Schoenmackers. In het jaar dat MVV het gratis drinken afschafte in de businessruimte was ik toevallig te gast in de businessruimte. Maurice Schoenmackers bestelde iets te drinken aan het buffet en het meisje achter de bar vroeg een muntje. Waarop Maurice Schoenmackers met een intimiderende blik het meisje aankeek en naar zich zelf wees. Zo van, kijk eens wie ik ben, ik ben van MVV en hoef niet te betalen. Een halve minuut daarna kwam Rino Soeters aan het buffet iets bestellen en overhandigde direct een muntje. Of hij voor dat muntje betaald heeft weet ik niet en doet er op dit moment ook niet aan toe maar het is wel typerend voor de personen. Eng mannetje die Maurice Schoenmackers en als je gaat graven in Winterland Maastricht (waar hij destijds deel van uit maakte) dan open je een bierput volgens mij. Allemaal niet de uitstraling die bij het huidige MVV past. Afscheid nemen dus en op zoek naar een commercieel directeur die geen kleine vissen maar grote vissen binnen hengeld.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjarelke

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 aug 2017 12:57
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV algemeen #3303
Pas op want dalijk ga je zeggen dat het zakkenvullers zijn en dat mag niet op dit forum. Bovendien mag je geen namen noemen. Dit is ook uit den boze. Maar je reacties zul je nu wel krijgen. Als ze integer zijn ten minste....

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 aug 2017 13:04
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3881
Meer
MVV algemeen #3304
Los van de persoon Schoenmaeckers, waar ik verder niet echt een mening over heb omdat ik vrijwel geen ervaringen met hem heb, ligt dat verhaal rond Magisch Maastricht volgens mij niet zo simpel. De beschuldiging komt van iemand die de aanbesteding verloren heeft. Die verliezer heeft al eerder meerdere rechtszaken omtrent de gang van zaken rond die aanbesteding gevoerd, en allemaal verloren omdat er geen enkel bewijs was.

Ook van Magisch Maastricht weet ik maar weinig, maar het komt op mij in ieder geval deels over alsof deze man gewoon een slecht verliezer is.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 aug 2017 13:36
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1881
Meer
MVV algemeen #3305
Voor de club MVV is dat gewoon geen lekker verhaal en al zeker niet voor nieuwe sponsoren die dit ergens lezen
Als je naam op deze manier wordt gebracht in de media dan doet dat geen goed, ook geen idee wat je er aan of tegen kunt doen.

Mocht het verhaal niet kloppen dan is er toch wat "schade " veroorzaakt door een negatief imago, maar mocht het wel kloppen dan denk ik dat je als club daar goed over moet gaan spreken wat je met Maurice wilt.

Voor nu kan ik daar niks over zeggen maar het spreek niet voor de persoon op dit moment helaas
De volgende gebruiker (s) zei dank u Zoewiezoe

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2017 13:06 08 aug 2017 13:07 door mvv supporter.
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV algemeen #3306
Ik begreep uit reacties van de oefenwedstrijd tegen U23 luik dat de tribunes nog steeds niet zijn schoongemaakt.
Ik mag toch wel verwachten dat je voor een prijs van 100+ euro aan het begin van het seizoen een schone stoel hebt.

Ik begreep van vorige seizoenen dat dit gedaan word door mensen met een taakstraf.
Nou dat zijn er meer dan we lief hebben in Nederland, dus wat is het excuus van MVV dat de tribunes nog niet schoon gemaakt zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Zoewiezoe

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2017 13:29
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3881
Meer
MVV algemeen #3307
100 euro is iets meer dan 5 euro per wedstrijd. Voor die prijs mag je eigenlijk helemaal niet zo veel verwachten... Een volwassene betaalt op de Angel Side 137,50 euro voor een heel seizoen (dit is niet eens de goedkoopste tribune). Afgerond 7 euro per wedstrijd. Lijkt me niet een prijs waarvoor je allerlei eisen kunt neerleggen. Maar goed, dat moet iedereen voor zichzelf bepalen.

Ik heb ook liever een schoon stoeltje, maar ik neem de eerste wedstrijd zakdoekjes of zo mee (als ik er aan denk) en maak het zelf wel even schoon. Kleine moeite.

Ik snap jullie punt echt wel trouwens. Dit is geen manier om nieuwe fans te overtuigen dat ze iedere twee weken moeten komen. Tegelijkertijd snap ik ook dat voor MVV hier niet de prioriteit ligt.

Hoe doen andere clubs in de Jupiler League dit eigenlijk? Gohf, hoe zien de stoeltjes bij Fortuna er uit na de zomerstop? :cheer:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, Lassie80

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2017 18:59
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 340
Meer
MVV algemeen #3308
Wat was de hoofdtribune vies........

Nogmaals mvv doe hier aub iets aan

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2017 19:02
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV algemeen #3309

jasonke7 schreef : Wat was de hoofdtribune vies........

Nogmaals mvv doe hier aub iets aan


Gaan we dit nou wekelijks hier melden? Want geloof mij nou hier gaat men niks aan doen. Zie redenen hierboven.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2017 19:31 09 aug 2017 19:35 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV algemeen #3310

Ben Salemans schreef :

Boredass schreef : Vandaag staat een heel stuk in DDL over "bedrog" bij de aanbesteding van Winter Wonder land.
Hierin wordt Maurice Schoenmaekers als 1 van de hoofdrol spelers genoemd. Echter schrijft men dat hij commercieel directeur is van MVV.
Klopt dat wel? Ik wist wel dat hij bij MVV betrokken is maar niet in een functie. Ik wist niet eens dat mvv een commercieel directeur had.

In ieder geval lijkt me het artikel niet goed voor het imago van mvv.


Zie: www.mvv.nl/mvv-maastricht/club/organisatie . Maurice Schoenmaekers wordt bij het kopje 'Directie' vermeld, maar niet als directeur, maar als 'manager commerciële zaken'. Ik citeer www.mvv.nl/mvv-maastricht/club/organisatie :

Organisatie

Bestuur
Voorzitter Bert Kersten
Secretaris Tom Lange
Penningmeester Peter Bijsmans
Maatschappelijke Zaken Guy Bannier
Technische Zaken Hennie Bastiaans
Supporterszaken Ronald Verheij
Commerciële zaken Gabriel Geuskens

Directie
Algemeen Directeur Paul Penders
Manager Technische Zaken Ron Elsen
Manager Commerciële Zaken Maurice Schoenmaeckers
Financieel Directeur Jef Thoma

Afdeling
Secretariaat / Personeelszaken / Commerciële binnendienst Rianne Alvarez
Ticketing / Publieksmarketing / PR & Communicatie (publiek) Stijn Provoost
Financiële Zaken Kenneth Slechten
Manager PR/Communicatie & MVO;
Voetbalzaken / Wedstrijdorganisatie / Perschef Stijn Vullings
Horeca & Events Rein Visser


Mie maan in de orgaannisaasie daan op ut veld...! :woohoo:
Wat zow us Nietsje dreuver zegge...? :thinking:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2017 22:59
DJ-MARCO
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
MVV algemeen #3311
Aanstaande zaterdag 12 augustus, tijdens de Werming-up van MVV Maastricht zal RTV Maastricht een live-radio-uitzending verzorgen vanuit de businessruimte van het stadion.

Van 13:00 uur tot 16:00 uur presenteren wij een leuk programma met allerlei interviews afgewisseld met lekkere muziek. Ook schakelen wij live over naar de spelerspresentatie op het veld en het MVV-Forum in de businessruimte. Dus mocht je zaterdag niet in de gelegenheid zijn om naar de Werming-up te komen dan kun je nog altijd live luisteren naar alles wat er in het stadion gebeurd.

RTV Maastricht is te beluisteren op 107.5 FM in de ether, digitaal via kanaal 915 (Ziggo) of kanaal 1036 (KPN) of via de radiostream op www.rtvmaastricht.nl . Veer Zien (en huure) Us !!!!!!

FORZA MVV MESTREECH !!!!!!!!!!!!!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2017 13:24
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV algemeen #3312
ongeacht wat de reden van vieze stoeltjes is.

1: het is geen aanzicht
2: het is niet netjes naar je klanten toe.
3: HET WERKT AVERECHTS, want als MVV al geen moeite doet om het stadion schoon te houden waarom zouden wij als klant dat dan wel doen? Idd daar kan MVV je niet op aanspreken want ze doen het zelf ook niet.

en of je nu voor 139 euro een schoon stoeltje mag verwachten, ik vind van wel.
Want als je naar de bios gaat voor 7 euro, verwacht je ook een nette stoel.
Als je een frietje besteld a 3,50 in de frituur verwacht je ook een nette stoel.
Dus ik vind het meer dan logisch dat we in een welvarend land zoals Nederland de verwachting mogen hebben dat aan het begin van het seizoen de stoeltjes schoon gemaakt zijn. Dat ze niet om de maand gepoetst worden kan ik begrijpen.
of ik nu een zeikerd ben of niet..................................
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, middenstip, jovkle, jasonke7

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2017 13:37
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 340
Meer
MVV algemeen #3313

mvv supporter schreef : ongeacht wat de reden van vieze stoeltjes is.

1: het is geen aanzicht
2: het is niet netjes naar je klanten toe.
3: HET WERKT AVERECHTS, want als MVV al geen moeite doet om het stadion schoon te houden waarom zouden wij als klant dat dan wel doen? Idd daar kan MVV je niet op aanspreken want ze doen het zelf ook niet.

en of je nu voor 139 euro een schoon stoeltje mag verwachten, ik vind van wel.
Want als je naar de bios gaat voor 7 euro, verwacht je ook een nette stoel.
Als je een frietje besteld a 3,50 in de frituur verwacht je ook een nette stoel.
Dus ik vind het meer dan logisch dat we in een welvarend land zoals Nederland de verwachting mogen hebben dat aan het begin van het seizoen de stoeltjes schoon gemaakt zijn. Dat ze niet om de maand gepoetst worden kan ik begrijpen.
of ik nu een zeikerd ben of niet..................................


Juist

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2017 14:13
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1167
Meer
MVV algemeen #3314
Vorig seizoen ook op de Q-Park tribune veel vakken met vieze stoeltjes (en dan echt vies). Maar hoe vaak dit onderwerp de laatste 20 jaar al is voorbijgekomen is eigenlijk niet te tellen. Een paar maanden wordt het goed schoongemaakt,en dan na een tijdje vervalt men weer in het niet plegen van onderhoud.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2017 15:02
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV algemeen #3315
Laat t me dan anders verwoorden.

Voetbal op 1. Soit.

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, La Chouffe

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.333 seconden