MVV algemeen

10 aug 2017 15:08 10 aug 2017 15:09 door Driver.
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 393
Meer
MVV algemeen #3316
Ik heb al meerdere malen hierover een klacht ingediend bij Mvv. Steeds een lulverhaal van Mvv maar ik ben de klant en ik wil een schoon stoettje, niet zo een smerig vies stoeltje. Mvv moet zich schamen, die smerige vieze stoeltjes met vogelstront straks weer op de open dag.
Heel veel mensen in het stadion klagen hierover, soms durf je nog niet op je stoel te zitten.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2017 15:10
Noë
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 1
Meer
MVV algemeen #3317
Ik stoor me ook mateloos aan de vieze stoeltjes maar begrijp ook dat MVV op dit moment in een fase zit waarin er geen geld is om een bedrijf in te huren om de stoeltjes te poetsen en zelf niet over genoeg vrijwilligers beschikt om dit te doen. Daarom heb ik een voorstel om te stoppen met klagen en de handen uit de mouwen te steken. Wij supporters doen een duit in het zakje en MVV doet dat ook en wel als volgt:
MVV levert (warm) water, emmers, sponzen en doekjes (kunnen ze wellicht regelen via een sponsor) om de stoelen af te drogen en wij zorgen dat we vrijdag 18 augustus om 10:00 uur minimaal 25 tot 50 mensen bij elkaar hebben om zelf de stoeltjes te gaan poetsen. (opgeven via dit topic) Als we uiterlijk zondag (of eerder) minimaal 25 mensen hebben, zal ik maandag 14 augustus contact opnemen met MVV met bovenstaand voorstel. Ben benieuwd naar jullie reactie. Heb een volgende indicatieve berekening gemaakt. We hebben ca. 25 tribunevakken waar supporters op zitten met gemiddeld ca. 370 stoeltjes per vak. Als je binnen 1 minuut 2 stoeltjes schoonmaakt betekent dit 185 minuten werk. Ca. 3 uur per persoon als we minimaal 25 supporters vinden die dit willen doen. Als het er bijvoorbeeld 50 zijn is het 1, 5 uur per persoon. (kunnen we de boel opsplitsen in tijd zodat MVV maximaal 25 poetsmiddelen moet leveren)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2017 15:32
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV algemeen #3318
Ik wil graag meedoen maar heb die vrijdag een niet te verzetten afspraak bij UM.


Het idee is zeer goed, hier hou ik van. Ik zou eens testen hoe goed een stoeltje schoon wordt, wat je ervoor nodig hebt (schrobbertje? Sterke zeep?)

Misschien anders eens beginnen met het studentenvak? :P

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2017 11:23
Malpertoni
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 157
Meer
MVV algemeen #3319
Dat de stoeltjes zo smerig zijn ligt ook aan de supporters.

Ikzelf zit op vak B op de Angel-side, tijdens de wedstrijd zie ik vaak genoeg mensen (groot & klein) lopen over de stoeltjes.

Ook voor en na de wedstrijd gebeurt dit.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2017 11:28
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV algemeen #3320
Het idee is prima, maar ik ga geen vrij nemen van mijn werk hiervoor sorry.

Maar het feit dat wij als supporters dit soort dingen moeten gaan regelen is gewoon niet meer normaal.
Het is dat we kunstgras hebben anders hadden we misschien ook wel het gras moeten maaien.

Vroeger werd het gedaan door mensen met een taakstraf, deze personen kosten niks en hebben we in overvloed in Nederland.
Nu MVV schulden vrij is zijn er geen excuses voor.
Het is gewoon LAF van mvv om dit links te laten liggen,
je laat je supporters gewoon in de koud staan.
Zonder supporters gaat MVV failliet maar dat kwartje wil maar niet bij MVV vallen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2017 11:58
glowwie
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 107
Meer
MVV algemeen #3321
Morgen na de spelers presentatie is de mogelijkheid tot het stellen van vragen een goede gelegenheid om de vraag te stellen en te kijken welke uitreden ze verzinnen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2017 12:08
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 460
Meer
MVV algemeen #3322
Zaterdag 12 augustus: Werming-up 2017 in De Geusselt

Vrijdag 11 augustus 2017

In samenwerking met diverse supportersgroeperingen organiseert MVV Maastricht op zaterdag 12 augustus aanstaande de officiële aftrap van het seizoen: De Werming-up 2017.

Supporters en club sloegen enkele seizoenen geleden de handen ineen om de traditionele seizoensaftrap nieuw leven in te blazen. Ook richting het nieuwe seizoen is die samenwerking gecontinueerd en versterkt.

Van 13.00 tot 20.00 uur vinden er tijdens dit ‘sezoensopeningstreffe’ in Stadion de Geusselt allerlei activiteiten plaats. Voor jong en oud zijn er leuke dingen te beleven. Maak kennis met je nieuwe ‘helden’, of neem deel aan één van de attracties. Uiteraard wordt de nieuwe nieuwe MVV-selectie gepresenteerd.

Na het succes van afgelopen jaar, zal MVV Maastricht ook deze editie haar afsluitende oefenpartij van de voorbereiding tijdens de Werming-up afwerken (17.00 uur)

Ook de innerlijke mens zal prima aan zijn/haar trekken komen. De toegang tot de Werming-up 2017 is geheel gratis.

Koop je loten voor de MVV-loterij aan de MVV-stand. Er zijn hele mooie prijzen te winnen, waaronder een ballonvaart én gedragen en gesigneerde wedstrijdshirts (Finale Play-Offs) van Joeri Schroijen, Pieter Nys en Steven Pereira. Klik hier voor een totaaloverzicht van de prijzen.

Het programma

- 13.00 uur Start Werming-up 2017 -> Inloop spellen, stands, seizoenkaarten afhalen, loterij
- 14.45 uur Start spelerspresentatie
- 15.30 uur Voetbalforum
- 15.30 uur Start Head-to-head FIFA met MVV-spelers in FIFA-center
- 16.15 uur Start warming-up spelers
- 16.55 uur Line-up
- 17.00 uur Oefenwedstrijd MVV Maastricht - Achilles'29
- 18.45 uur Einde wedstrijd
- 18.50 uur Start handtekeningen jagen & foto’s
- 20.00 uur Einde Werming-up 2017

De gehele dag wordt omlijst met lekkere muziek en regionale artiesten. Uiteraard is drank en eten verkrijgbaar bij de cateringpunten van Veer Zien MVV, de Foodtrucks en in de MVV Businessclub. Grijp tevens je kans om de nieuwe MVV-merchandise, zoals het nieuwe thuis- of uitshirt aan te schaffen!

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2017 12:08
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3881
Meer
MVV algemeen #3323
Als je er van uitgaat dat ze iets verzinnen, waarom stel je dan nog een vraag? :?: Wat een negatieve insteek...

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2017 12:24
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1167
Meer
MVV algemeen #3324

Noë schreef : Ik stoor me ook mateloos aan de vieze stoeltjes maar begrijp ook dat MVV op dit moment in een fase zit waarin er geen geld is om een bedrijf in te huren om de stoeltjes te poetsen en zelf niet over genoeg vrijwilligers beschikt om dit te doen. Daarom heb ik een voorstel om te stoppen met klagen en de handen uit de mouwen te steken. Wij supporters doen een duit in het zakje en MVV doet dat ook en wel als volgt:
MVV levert (warm) water, emmers, sponzen en doekjes (kunnen ze wellicht regelen via een sponsor) om de stoelen af te drogen en wij zorgen dat we vrijdag 18 augustus om 10:00 uur minimaal 25 tot 50 mensen bij elkaar hebben om zelf de stoeltjes te gaan poetsen. (opgeven via dit topic) Als we uiterlijk zondag (of eerder) minimaal 25 mensen hebben, zal ik maandag 14 augustus contact opnemen met MVV met bovenstaand voorstel. Ben benieuwd naar jullie reactie. Heb een volgende indicatieve berekening gemaakt. We hebben ca. 25 tribunevakken waar supporters op zitten met gemiddeld ca. 370 stoeltjes per vak. Als je binnen 1 minuut 2 stoeltjes schoonmaakt betekent dit 185 minuten werk. Ca. 3 uur per persoon als we minimaal 25 supporters vinden die dit willen doen. Als het er bijvoorbeeld 50 zijn is het 1, 5 uur per persoon. (kunnen we de boel opsplitsen in tijd zodat MVV maximaal 25 poetsmiddelen moet leveren)

Goed bedoeld, maar dit gaat me echt te ver. Waar ligt de grens wat supporters zouden moeten oppakken ? Moeten we binnenkort ook de wc's zelf gaan poetsen ? Zelf de toiletrollen gaan ophangen ? Dit is geen kwestie van geld, maar een kwestie van organiseren en controleren. Zelf maak ik me niet druk om vieze stoeltjes,aangezien ik vrijwel altijd sta. Wil je bestaande en nieuwe supporters houden, dan moet je het de mensen zo prettig mogelijk maken. Daar hoort een vies stoeltje niet bij.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2017 12:32
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV algemeen #3325
Laten we niet vervallen in het oude zij tegen wij en samen optrekken.

Ik zie het als een eer iets voor MVV te kunnen doen, geeft me een goed gevoel in tijden dat vrijwilligers een uitstervend ras is.

Laat me vooral benadrukken dat zonder vrijwilligers er totaal geen MVV zou kunnen bestaan!! Denk daarbij eens aan de jeugdopleiding, de organisatie van de merchandise en horeca, de uitvoering bij wedstrijddagen en daarbuiten, de uitwedstrijden, de TiFo's etc etc.

Het feit dat supporters dus zaken en taken op zich nemen is dus juist HEEL NORMAAL bij elke club/vereniging!

Hoever je dat doortrekt hangt van t aantal vrijwilligers af (en dat is dus dunne spoeling) maar club en supporters is dus een samenwerking.

Velen voelen zich trots als ze een pilsje drinken en daarmee de club helpen. Prima als dat jouw bijdrage is. Ik voel me trots als ik een stoeltje zou kunnen poetsen.

Als je niks wilt doen buiten het kopen van je kaartje, prima, maar kom dan niet met ongefundeerde uitspraken als je niet precies weet hoe t zit.

Sommige stellingen hierboven schofferen de club en de vrijwilligers.

Het heet niet voor niks Veer Zien MVV.

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Jacques, Lassie80, M.V.V. 1902, Zoewiezoe

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2017 13:31
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV algemeen #3326
sommige antwoorden hier om MVV te beschermen vind ik echt schandalig. kijk eens in de spiegel denk eens logisch na zonder MVV bril op. MVV is niet anders vergeleken met andere bedrijven. Behalve dat het in ons hart zit.

Het boeit toch niet of het MVV, fortuna, Ajax, de Macdonalds, Burgerking, Pathe, Euroscoop. Het haantje, of weet ik veel wat voor andere tenten het gaat. Als je daar iets besteld en er zijn zit gelegenheden dan mag je verwachten dat deze schoon zijn.
Is dat niet het geval dan acht ik de kans klein dat je daar je eigen stoel gaat schoonmaken en een week later met alle plezier terug komt om het nogmaals over te doen.
Laat me niet lachen, dan kom je nooit meer in die gelegenheid en ga je ergens anders heen.

Als je al jaren ergens vaste trouwe klant bent, dan verwacht je ook dat je stoel of dergelijke gewoon netjes is.
Er is gewoon geen excuses om een seizoen met vuile stoeltjes te beginnen. ( ik heb het niet over tussen door poetsen ) maar aan het begin van het seizoen wil je dat stadion er goed uitziet. aantrekkelijk is en klanten lokt. en niet afschrikt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, middenstip

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2017 13:58
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3881
Meer
MVV algemeen #3327

mvv supporter schreef : sommige antwoorden hier om MVV te beschermen vind ik echt schandalig. kijk eens in de spiegel denk eens logisch na zonder MVV bril op. MVV is niet anders vergeleken met andere bedrijven. Behalve dat het in ons hart zit.




Schandalig zelfs, nou nou :lol: :lol:

Je geeft het zelf al aan. MVV zit in ons hart.

mvv supporter schreef : Het boeit toch niet of het MVV, fortuna, Ajax, de Macdonalds, Burgerking, Pathe, Euroscoop. Het haantje, of weet ik veel wat voor andere tenten het gaat. Als je daar iets besteld en er zijn zit gelegenheden dan mag je verwachten dat deze schoon zijn.
Is dat niet het geval dan acht ik de kans klein dat je daar je eigen stoel gaat schoonmaken en een week later met alle plezier terug komt om het nogmaals over te doen.
Laat me niet lachen, dan kom je nooit meer in die gelegenheid en ga je ergens anders heen.


Nou, om eerlijk te zijn heb ik bijzonder lage verwachtingen als ik een McDonalds of Burger King binnen ga en zou mij het niet verbazen als de tafel niet afgeruimd is of de stoel vies. Als ik al eten besteld heb ben ik wel degelijk in staat om even met een servet de stoel schoon te vegen voor ik ga zitten. Zo ongeveer wat ik bij MVV ook doe. Ga ik bij wijze van spreken bij Beluga eten, dan verwacht ik wel een schone stoel. bij de Mc of Burger King kom ik om snel wat te eten, niet voor een hele ervaring. Bij Beluga wel. (ok, zo vaak kom ik niet bij Beluga :S )

Dus ja, bij sommige bedrijven maak ik wel degelijk mijn eigen stoel schoon. En inderdaad, daar kom ik niet zo vaak omdat ik er een bepaald beeld van heb. Maar ja, MVV zit in mijn hart, MVV vergeef ik dat vieze stoeltje.

mvv supporter schreef : Als je al jaren ergens vaste trouwe klant bent, dan verwacht je ook dat je stoel of dergelijke gewoon netjes is.
Er is gewoon geen excuses om een seizoen met vuile stoeltjes te beginnen. ( ik heb het niet over tussen door poetsen ) maar aan het begin van het seizoen wil je dat stadion er goed uitziet. aantrekkelijk is en klanten lokt. en niet afschrikt.



Het mooie is, hier ben ik het mee eens. Het zou veel beter zijn als de stoeltjes morgen en volgende week vrijdag schoon waren, je wilt nieuwe fans behouden. En bestaande fans niet voor het hoofd stoten. Er is echt helemaal niemand die graag een vies stoeltje heeft. Het verschil zit er in hoe erg wij het vinden. Ik heb liever, bij wijze van spreken, een nieuwe spits, dan een schoon stoeltje.

Tevens helemaal eens met Boe is dat feeske?. Sommige opmerkingen schofferen MVV en haar vrijwilligers. Wij kunnen naar MVV dankzij de inzet van heel wat vrijwilligers. Het is echt niet zo dat alle andere zaken door betaalde krachten gedaan worden.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boe is dat feeske?, Lassie80, Zoewiezoe

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2017 14:29 11 aug 2017 14:30 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 817
Meer
MVV algemeen #3328
Aan het begin van de competitie, maar eigenlijk al als de eerste oefenwedstrijd gespeeld wordt, hoort een stoel gewoon schoon te zijn. Volgens mij geen discussie mogelijk. Ook hier, je verkoopt een produkt, dus daar hoort iets tegenover te staan.
Nieuwe "klanten" moet je binden, niet meteen afschrikken.
Tijdens de competitie maak ik het ook gewoon schoon, maar stof is meestal minimaal. Maar wat er nu in de voorbereiding lag...dikke stoflaag, vogelpoep.

Ben overigens benieuwd of dit morgen om 15.30u wordt aangekaart bij Paul Penders.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2017 16:01
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV algemeen #3329
Als de begroting eens gestaag omhoog gaat komende jaren. Dan kunnen we na het opnieuw invoeren van een tweede elftal, het in ere herstellen van een professioneel scouting netwerk, het verfraaien van het vervallen interieur, het opnieuw invoeren van de externe trainersvacature, het professionaliseren van de organisatie met een betere taakverdeling, een SOA-vrij toilet, een door de club verzorgde middagmaaltijd voor spelers en staf, hierna kunnen we ook misschien een contract afsluiten met een schoonmaakbedrijf om de stoeltjes regelmatig te reinigen.

MVV is momenteel nog steeds meer een stichting dan bedrijf. En gelukkig zijn er vrijwilligers die de boel rechthouden en hierdoor de uitstraling hoog weten te houden. Dingen eisen kan altijd nog, als we ooit eens die 3 miljoen grens gaan passeren hier in Klein-Lanaken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, M.V.V. 1902, Strucht

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2017 16:21
minckeleers
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 18
Meer
MVV algemeen #3330

houtengerard schreef : het in ere herstellen van een professioneel scouting netwerk, .


Lang geleden ging ik nog wel eens mee scouten voor MVV1. Onder de noemer wat vind jij ervan... en geloof me.. ik heb aardig wat namen voorbij zien komen en mee gaan bekijken...

Echter is dit toen redelijk "dood gebloed" door het vertrek van de persoon met wie ik altijd meeging.

Zelfs nu alweer aangeboden om dit weer op te pakken. Echter je krijgt gewoon geen gehoor bij Mvv.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.347 seconden