MVV algemeen

04 apr 2017 20:28
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
MVV algemeen #3121
De politieke partij Trots Haarlem hoopt dat Red Bull HFC Haarlem kiest als club om in te investeren. Die wens sprak de partij maandag uit.

HFC Haarlem raakte in 2010 failliet en verdween daardoor uit het betaalde voetbal. De redding is mogelijk nabij, nadat Red Bull aangaf een club te zoeken die hulp kan gebruiken, een wat kleinere club die zij weer 'vleugels kunnen geven'.

Trots Haarlem legde in 2014 als verkiezingsbelofte vast om betaald voetbal in Haarlem terug te laten keren. "Het kan niet anders dan met onze stad, die de oudste voetbalclub van Nederland tot voor kort binnen haar stadsgrenzen had", vertelt Sander van den Raadt op de Facebook-pagina van de partij.

"Red Bull Haarlem, dat klinkt net als L.A. Kings (ijshockey), of Chicago Bulls (basketbal). De roodbroeken voortaan als de Red Bull-broeken? Wij gaan graag aan tafel met Red Bull, dus hebben we direct contact gezocht met de directeur van Red Bull nadat hij zijn voornemens met betaald voetbal kenbaar had gemaakt."

"Haarlem als hoofdstad van Noord-Holland verdient weer een club waar we extra trots op kunnen zijn. Samen met Red Bull geven we Haarlem vleugels!"

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

06 apr 2017 20:49
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
MVV algemeen #3122
Ik zag net op Fox hoe Twente en PSV het veld op liepen onder de klanken van " you never walk alone" .
Dat is toch iets anders dan dat....(vul zelf maar in..) hardcore gedreun dat daarvoor bij ons gedraaid worden.
Ik weet dat dit door de spelers gekozen wordt, maar spelers zijn voorbijgangers, clubgevoel is voor altijd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, middenstip, opadiehard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 apr 2017 10:36
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV algemeen #3123

Boer458 schreef : Ik zag net op Fox hoe Twente en PSV het veld op liepen onder de klanken van " you never walk alone" .
Dat is toch iets anders dan dat....(vul zelf maar in..) hardcore gedreun dat daarvoor bij ons gedraaid worden.
Ik weet dat dit door de spelers gekozen wordt, maar spelers zijn voorbijgangers, clubgevoel is voor altijd.


Dat roop iech dus al jaore. En wat m'ch daan nog mier aon dee ''meziek'' irriteert, is tot 't 0 effec heet op de speulers.
Dee meziek is bedoelt um vol energie 't veld op te koume. Speulers die ziechzelf oppèppe, ziech groet make, de loch in springe.
Mer nein, ze loupe 'ns op 't gemaak 't veld op.....

En es v'r daan toch euver de meziek klaoge: Boe is eigelek dee bekinde tune gebleve es ze score? (de naom vaan 't leedsje is m'ch eve oontsjote, 'n typisch geval vaan '' 't ligk op 't puntsje vaan m'n tong'')
Es iemes wèt wat iech bedoel mèt ''tu tu tu tu tu tu, tu tu tu tu tu tu.....'' maag 'r 't zègke...

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 apr 2017 10:45 07 apr 2017 10:46 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
MVV algemeen #3124

MVVke schreef :

Boer458 schreef : Ik zag net op Fox hoe Twente en PSV het veld op liepen onder de klanken van " you never walk alone" .
Dat is toch iets anders dan dat....(vul zelf maar in..) hardcore gedreun dat daarvoor bij ons gedraaid worden.
Ik weet dat dit door de spelers gekozen wordt, maar spelers zijn voorbijgangers, clubgevoel is voor altijd.


Dat roop iech dus al jaore. En wat m'ch daan nog mier aon dee ''meziek'' irriteert, is tot 't 0 effec heet op de speulers.
Dee meziek is bedoelt um vol energie 't veld op te koume. Speulers die ziechzelf oppèppe, ziech groet make, de loch in springe.
Mer nein, ze loupe 'ns op 't gemaak 't veld op.....

En es v'r daan toch euver de meziek klaoge: Boe is eigelek dee bekinde tune gebleve es ze score? (de naom vaan 't leedsje is m'ch eve oontsjote, 'n typisch geval vaan '' 't ligk op 't puntsje vaan m'n tong'')
Es iemes wèt wat iech bedoel mèt ''tu tu tu tu tu tu, tu tu tu tu tu tu.....'' maag 'r 't zègke...




Spelen ze die tune niet meer? Ik dacht vlak voordat de 'glorie MVV-ke- tune begint?

Mij maakt de muziek niet veel uit bij opkomst.. Alsof you never walk alone zo origineel is!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 apr 2017 11:09 07 apr 2017 11:10 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV algemeen #3125

jeoff schreef :

MVVke schreef :

Boer458 schreef : Ik zag net op Fox hoe Twente en PSV het veld op liepen onder de klanken van " you never walk alone" .
Dat is toch iets anders dan dat....(vul zelf maar in..) hardcore gedreun dat daarvoor bij ons gedraaid worden.
Ik weet dat dit door de spelers gekozen wordt, maar spelers zijn voorbijgangers, clubgevoel is voor altijd.


Dat roop iech dus al jaore. En wat m'ch daan nog mier aon dee ''meziek'' irriteert, is tot 't 0 effec heet op de speulers.
Dee meziek is bedoelt um vol energie 't veld op te koume. Speulers die ziechzelf oppèppe, ziech groet make, de loch in springe.
Mer nein, ze loupe 'ns op 't gemaak 't veld op.....

En es v'r daan toch euver de meziek klaoge: Boe is eigelek dee bekinde tune gebleve es ze score? (de naom vaan 't leedsje is m'ch eve oontsjote, 'n typisch geval vaan '' 't ligk op 't puntsje vaan m'n tong'')
Es iemes wèt wat iech bedoel mèt ''tu tu tu tu tu tu, tu tu tu tu tu tu.....'' maag 'r 't zègke...




Spelen ze die tune niet meer? Ik dacht vlak voordat de 'glorie MVV-ke- tune begint?

Mij maakt de muziek niet veel uit bij opkomst.. Alsof you never walk alone zo origineel is!


Dit leedsje bedoelde iech jao! :cheer: . Iech kin m'ch mèt de bèste wèl vaan de wereld neet rappelere tot iech dit leedsje oets nog gehuurd höb, ouch neet veur 't Glory Glory M.V.V.'ke... Mer es lui m'ch dit kinne bevestege, nùm 'ch dat aon, of 'ch zal d'r tege Emmen 'ns op lètte. Mote ze wel score daan...

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 apr 2017 11:22
SJENG@BOSCHPOORT
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
MVV algemeen #3126
www.vi.nl/pro-promo/geld-verdwijnt-bij-m...-een-zwart-gat-1.htm


Mooi stuk over MVV, zover ik het kan lezen.
Is namelijk vi pro.
Dus voor het af te lezen moet je betaald lid zijn.
Kan misschien iemand hier het hele stuk plaatsen? ;)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 apr 2017 21:48 19 apr 2017 21:48 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2455
Meer
MVV algemeen #3127
Donderdag 4 mei komt de nieuwe MVV gazet uit...waaronder een heel leuk interview met een bekende,,mestreechteneer,,...gr opa ;)

....

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 apr 2017 08:07
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 926
Meer
MVV algemeen #3128
Vandaag groot stuk in de limburger.
Ook Mvv gaat voor promotie.
Met Rene Trost Reginald Thal en Willy Brokamp.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 apr 2017 09:57
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV algemeen #3129

ouwe rot schreef : Vandaag groot stuk in de limburger.
Ook Mvv gaat voor promotie.
Met Rene Trost Reginald Thal en Willy Brokamp.


Ben je al begonnen met overtypen?

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 apr 2017 10:53
Pino67
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 33
Meer
MVV algemeen #3130
Dit stuk in DDL bewijst maar weer eens dat het ver te zoeken is met de ambitie van de leiding van MVV. Ambitie is in mijn ogen dat je met een weloverwogen risico z.s.m. je doel probeert te bereiken en sportieve ambities prevaleren boven financiën. De kortste weg naar de eredivisie is 4 wedstrijden spelen in de play-offs en geen 6. Voetballers willen het hoogst haalbare, zoveel mogelijk winnen en zo hoog mogelijk spelen. Zeker nu over 2 seizoenen waarschijnlijk de hele competities op de schop gaan. Dan wordt promoveren nog moeilijker. Welk negatief signaal gaat er na de spelersgroep uit als mensen in en om de club liever een extra play-off ronde spelen. Maar ook naar supporters. Op het forum wordt geklaagd over de sfeer en de geringe toeschouwers voor een zogenoemde sleeping gigant. Waarom zou ik geld uitgeven voor een wedstrijd waarin MVV op de derde plaats staat maar de ambitie is tussen 10 en 6 ? Wat krijg ik dan op het veld voorgeschoteld? Ik kan nu ook de gematigde uitspraken van de trainer tijdens interviews over de rangschikking van MVV beter plaatsen. Als supporter voel ik me bedonderd. Spelers moeten in een flow zitten richting de play-offs en niet in een negatieve spiraal. Dit is al de tweede keer dat we verraden worden door onze ' eigen' mensen. Destijds, na het afschaffen van de winstpremies ging er eenzelfde negatief signaal richting spelersgroep met alle gevolgen van dien. Bewondering voor wat leiding en trainersstaf tot nu toe met MVV gedaan heeft nl. een fundament gebouwd. Voor de volgende stap, eredivisie, zijn er echter andere capaciteiten gevraagd. Wat ik positief vond was dat er eindelijk besef is dat wij ook op zoek moeten naar een investeerder , zij het, met hart voor de club. Het helpt dan niet dat er af en toe een dorpsgek op het veld staat die roept dat hij trots is dat wij geen Turk of Rus nodig hebben. Ik heb de goede tijden meegemaakt toen we net geen Europees voetbal haalde. Ik heb heimwee naar deze periode en ben klaar met het gebrek aan echte ambitie. Ik wil Ajax en Feijenoord in de Geusselt zien i.p.v. Achilles en Top Oss.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 apr 2017 11:30
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 909
Meer
MVV algemeen #3131
Voordat deze uitspraak van Thal weer een eigen leven gaat leiden. Iedereen binnen de organisatie van MVV wil maar een ding en dat is zo snel mogelijk nao de Ieredevisie. Laat dit voor altijd helder zijn. Zo en noe weer allemaol achter Us clubke.

#first division fuck off VEER wanna go home

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, Badjakker, Anna D., jovkle, Zoewiezoe

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 apr 2017 14:09
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 624
Meer
MVV algemeen #3132
Neet verkierd bedoeld, veer wèlle allemaol naor de ieredivisie.. Mer esse al 16 jaor in de JL speuls, daan bisse "home"..

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 apr 2017 14:43
Badjakker
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 248
Meer
MVV algemeen #3133
Dus Sjappie..... Es iech gebore weur in Mestreech en iech 36 jaor (m.u.v. 4 x 2 jaor neet) in Mestreech woen, en iech moot veur mien wèrk daan nao Dubaï veur 16 jaor, is Dubaï daan mien "home"?

De Mestreechteneer huurt toes in Mestreech.
MVV huurt toes in de Ieredivisie.

Ç'est ça.
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, Roei baank, SJENG@BOSCHPOORT, Zoewiezoe

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 apr 2017 17:13 20 apr 2017 17:38 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV algemeen #3134

Badjakker schreef : Dus Sjappie..... Es iech gebore weur in Mestreech en iech 36 jaor (m.u.v. 4 x 2 jaor neet) in Mestreech woen, en iech moot veur mien wèrk daan nao Dubaï veur 16 jaor, is Dubaï daan mien "home"?

De Mestreechteneer huurt toes in Mestreech.
MVV huurt toes in de Ieredivisie.

Ç'est ça.

Zozo...badjaker haablas espanjol :P

Home is where the heart is ...
en daan gief ut bei nne MVV supporter niks te zokke of ziemele !
toes zien veer in uzzen eige tempel op ut hoegste nivoo !
Ohne wennn und aber !
Iereklas zeet us klubleed


@ Sjappie: iech höb 8 jaor in Kerrrekraoj gewerk...es iech dein reddenaasie volg ...noondemieljaar
daan kreig iech noe spontaan ut hum, sjoem op mien mojl, drej met mien uigkes, verander iech in ‘ne Wèllen tósj ...
en wul iech diech bei dien krevätsje pakke ♪♫..... Nein dat zuuste neet good vreund. Laote veer us mer beeter eine drinke B)

Kinne Roeibaank en iech in R'dam , Amsterdam, Utreg en Enschede zinge :

Guess who just got back today
Them wild-eyed boys that had been away
Haven't changed that much to say

Spread the word around
Guess who's back in town

The boys are back in town !


Juup lieg..? The Thrill is Gone
De volgende gebruiker (s) zei dank u Roei baank, Badjakker

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 apr 2017 10:14
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 624
Meer
MVV algemeen #3135

Badjakker schreef : Dus Sjappie..... Es iech gebore weur in Mestreech en iech 36 jaor (m.u.v. 4 x 2 jaor neet) in Mestreech woen, en iech moot veur mien wèrk daan nao Dubaï veur 16 jaor, is Dubaï daan mien "home"?

De Mestreechteneer huurt toes in Mestreech.
MVV huurt toes in de Ieredivisie.

Ç'est ça.


Iech bin aog vaan meining dat veer de ieredivisie motte naostreve, en de mieste supporters hubbe de ieredivisie aog nog metgemaak.
Echter, het leedsje "I wanna go home" dat door gamins weurt gezoonge, die höbbe de ieredivisie noets metgemaak.

Of veer daor toes huure, sentimenteel gezeen jao, prestaties bekeke, neij.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.318 seconden