MVV algemeen

25 juni 2016 14:13
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 926
Meer
MVV algemeen #2986

Jacques schreef : Dit soort dingen worden niet even in een paar dagen besloten en geregeld. Geduld.


Geduld is bij mvv einde verhaal.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Puime

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

01 juli 2016 23:04
BOCA
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 50
Meer
MVV algemeen #2987
‘Geen sprake van illegale staatssteun voor PSV en andere Nederlandse clubs’

Vrijdag, 1 juli 2016 om 20:46
PSV, Willem II, NEC, MVV Maastricht en FC Den Bosch hoeven zich waarschijnlijk geen zorgen meer te maken om een onderzoek van de Europese Commissie. De Financial Times meldt namelijk dat het onderzoeksorgaan geen bewijs heeft gevonden dat de vijf Nederlandse clubs illegale staatssteun hebben

Bij PSV draaide het om een zaak uit 2011, waarbij de gemeente Eindhoven ruim 48 miljoen euro neertelde om de grond onder het Philips Stadion en trainingscomplex De Herdgang aan te schaffen. Het onderzoek tegen de Eindhovenaren, en de andere Nederlandse clubs, liep dus al jaren, maar lijkt nu met een sisser af te lopen.

Algemeen Dagblad-verslaggever Rik Elfrink heeft wel via Twitter laten weten dat de Eindhovenaren nog geen officiële uitspraak te horen hebben gekregen. Willem II heeft eveneens nog niets gehoord van de Europese Commissie, maar volgens de Financial Times kunnen de clubs dus opgelucht ademhalen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Jacques, Huib, Tuor

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

03 juli 2016 20:03
Maakneetoetboenaotouw
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
MVV algemeen #2988
Höbbe ze gein namen mie op de tenues dit jaor? Of is dat allein veur de oefenwedstrijden?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

03 juli 2016 21:39
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 624
Meer
MVV algemeen #2989
Dink dat dat allein bij oefenwedstrijde neet is.. Zun vaan al die testspeulers de naom derop te zette es die neet naor MVV kaome

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2016 20:37
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 787
Meer
MVV algemeen #2990
Lees dat Chadli wellicht naar Swansea gaat voor 16 miljoen. Even op internet rondgekeken en daar ouder artikel tegengekomen dat MVV ongeveer al 40.000 euro heeft gekregen bij de transfer van Twente naar Spurs, toen 8 miljoen. Nu dus 80.000 als ik het goed heb?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2016 20:48
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV algemeen #2991
Dat zou geweldig zijn! Heb je wellicht de link van dat artikel over die 40k en zou je dat hier kunnen plaatsen?

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2016 21:18
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 787
Meer

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2016 21:41
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV algemeen #2993
Dat zal wel weer in de zakken verdwijnen en hoor je nooit meer wat over :lachen:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2016 21:47
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
MVV algemeen #2994
Hier op voetbalmakelaar.com staat het omschreven over die solidariteitsbijdrage waar het om gaat:

De solidariteitsbijdrage is zowel bij nationale als bij internationale transfers in zijn totaliteit 5% van de betaalde transfersom. De solidariteitsbijdrage wordt uitgekeerd iedere keer wanneer een speler een transfer maakt waar een transfersom tegenover staat. Net als bij de opleidingsvergoeding duurt de opleiding tot en met het seizoen waarin de speler 22 wordt. Daarbij wordt voor de seizoenen waarin de speler 14 t/m 22 jaar was 10 % van de totale solidariteitsbijdrage vergoed. Dat is dus 0,5 % van de totale transfersom. Voor de seizoenen waarin de speler 12 en 13 jaar oud is, wordt 5 % van totale solidariteitsbijdrage per jaar gerekend. Dat is dus 0,25 % van de totale transfersom.

Dus 5% van 16 miljoen is 800.000 te verdelen. Chadli heeft amper 1 seizoen in de A1 gevoetbald bij MVV. Dus krijgt MVV 10% van 800.000 is 80.000 inderdaad.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2016 13:32
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3881
Meer
MVV algemeen #2995
Om het allemaal wat ingewikkelder te maken: dit geldt alleen voor internationale transfers, niet voor een transfer binnen een land. Hebben we dan pech gehad? Neen! Swansea speelt weliswaar in dezelfde competitie, maar is geregistreerd in een ander land - althans volgens voetbaltermen. Althans, dat leid ik af uit onderstaand artikel...

www.vi.nl/nieuws/feyenoord-krijgt-geen-c...um.htm?channel=phone

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2016 13:49
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
MVV algemeen #2996
Nee hoor jij hebt het over opleidingsvergoeding. Dit gaat over solidariteitsbijdrage en dat is bij elke transfer die plaatsvindt waar een transfersom betaalt wordt zowel nationaal als internationaal.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2016 16:03
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3881
Meer
MVV algemeen #2997

Anna D. schreef : Nee hoor jij hebt het over opleidingsvergoeding. Dit gaat over solidariteitsbijdrage en dat is bij elke transfer die plaatsvindt waar een transfersom betaalt wordt zowel nationaal als internationaal.

krijgen we dan zowel opleidingsvergoeding als ook solidariteitsbijdrage??

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2016 22:57
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
MVV algemeen #2998
Had ik niet eens bij nagedacht wat betreft Wales. Dus volgens het reglement ook hier bijschreven vanuit de KNVB beide dan ja.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2016 23:20
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 787
Meer
MVV algemeen #2999
Vraag me alleen af of Chadli toen der tijd een contract had bij MVV. Heeft namelijk geen 5 wedstrijden gespeeld in het eerste en als hij geen contract heeft gehad (of telt jeugdcontract ook) voldoen we aan geen van de drie voorwaarden. Veel te ingewikkeld allemaal :p

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2016 14:32
dave op dreef
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 34
Meer
MVV algemeen #3000
Het was mij opgevallen dat mosa tegels ,een vrij groot reclamebord, in de geusselt heeft hangen.
Ik vindt het beetje vreemd omdat ik vorig jaar een poging heb gedaan om de wc 's met mosa tegels te laten betegelen.
Echter kreeg ik van mosa te horen dat ze niets qua sponsoring konden betekenen.
Aangezien ik nog vakantie heb heb ik dat nog niet kunnen navragen op mijn werk.
Dus als iemand hier iets meer van weet hoor ik dat graag.
Bij geen reactie zal ik dat volgende week navragen!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.346 seconden