MVV algemeen

20 apr 2016 21:07 20 apr 2016 22:04 door Mr Sjaan.
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV algemeen #2941
Allemaol,

aogelope vriedaag is Sef Hoenjet 'n spengske kwietgeraak. Ut waor ut spengske vaan ut kampioensjap in 1997, boe d'r dach iech mèr 25 vaan zien oetgedeild. D'r zaot ouch e diamentsje in.
Sef is hiel erreg aongedoon door ut verlees, heer waor nog de einigste beij MVV wat d'r mèt rondleep.

Heer dach tot 3 supporters ut hadde aofgepak, toen ze boete de Geusselt mèt heum aon ut praote waore en op de foto zien gegaange. Deze supporters hoorte dit verhaol en höbbe zich, oet hun eige, beij miech gemeld en miech ouch de foto's doorgesjik (zie hadde de foto's gemaak). Niemand wis wee die supporters waore, ze hubbe zich gemeld umtot ze ut ouch hiel erreg veur Sef vinde.
Die jonges zien ouch goon zeuke vendaog op de plaots boe ze Sef ontmoet höbbe, dao laog netuurlik niks mie.

Ut einigste wat iech miech nog kin veurstelle tot ut daan verloore is mèt ut nao boete lope. Welliech in ut feesgedruis beij de Ster?

Moch iemand ut gevoonde höbbe of heet iemand aanders ut noe in han, bring ut daan estebleef terök.
Desnoeds anoniem in 'n envelop beij MVV of via miech (anonimiteit verzekerd).

Es iemand ut gewoen gevoonde heet, ut waor dus vaan Sef, de kins diech onsterfelik make, door ut aon heum terök te geve!

Daanke!

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

25 apr 2016 07:11
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 747
Meer
MVV algemeen #2942
Iemand enig idee of het speldje van Sef inmiddels terecht is??

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 mei 2016 10:33
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1177
Meer
MVV algemeen #2943

Brncic schreef : Iemand enig idee of het speldje van Sef inmiddels terecht is??



Sef Hoenjet krijgt nieuw speldje aangeboden door Benoit Wesly


In alle staten was hij: Sef Hoenjet, al jaar en dag verzorger van MVV Maastricht, toen hij twee weken geleden erachter kwam dat hij zijn kostbare MVV-speld verloren was. Kostbaar, niet zo zeer in materiële zin, maar veel meer in emotioneel opzicht.

Maandag 2 mei jl. was Sef wederom in alle staten. Ditmaal echter omdat sponsor én oud MVV-voorzitter Benoit Wesly, samen met MVV-voorzitter Bert Kersten, hem verrassten voorafgaand aan de Play-Offwedstrijd tegen FC Volendam. Benoit Wesly had speciaal voor Sef nog één exemplaar van het speldje in petto. Sef was ontzettend blij met het kleinood en kwam woorden tekort om Benoit te bedanken. Een mooi gebaar, voorafgaand aan een mooie wedstrijd.



Mooi gebaar!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 mei 2016 12:59
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 313
Meer
MVV algemeen #2944
We zijn nu helemaal in play-off sferen, maar is er eigenlijk al iets bekend omtrent de (prijzen van de) seizoenskaarten voor volgend seizoen? Komt er ook weer een vroegboekkorting?

Volgens mij had ik zelf vorig jaar rond dit tijdstip al een seizoenskaart gekocht voor dit seizoen, maar nu vind ik nog helemaal geen info op de MVV-site hierover (of ik zoek niet goed). Komt natuurlijk ook omdat vorig jaar het seizoen begin mei al ten einde was en nu nog niet. ;) Maar misschien dat iemand al iets hierover weet?

Mochten we promoveren, dan zullen de prijzen natuurlijk wel omhoog gekrikt worden neem ik aan. ;)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 mei 2016 19:03
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
MVV algemeen #2945
Je geeft al zelf het antwoord!!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 mei 2016 19:10
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3881
Meer
MVV algemeen #2946
Weet iemand eigenlijk of dat studentenvak wat geworden is? Zitten daar veel studenten? Nooit meer wat van gehoord en zelf niet op gelet...

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 mei 2016 21:09
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 978
Meer
MVV algemeen #2947
Volgend seizoen Jong FC Utrecht in de JL.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 mei 2016 22:23
Hartmans1973
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 232
Meer
MVV algemeen #2948
Ik hoop dat we snel promoveren want hier heb ik echt geen zin meer in.
Jong elftallen horen in een eigen competitie thuis en niks anders!!!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 mei 2016 23:07
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1381
Meer
MVV algemeen #2949

Jacques schreef : Weet iemand eigenlijk of dat studentenvak wat geworden is? Zitten daar veel studenten? Nooit meer wat van gehoord en zelf niet op gelet...


Vorige thuiswedstrijd stonden wel studenten in de rij voor de kassa's aan de Qpark, dus er zijn zeker studenten die de weg naar MVV weten te vinden!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

10 mei 2016 08:06
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
MVV algemeen #2950

Hill28 schreef :

Jacques schreef : Weet iemand eigenlijk of dat studentenvak wat geworden is? Zitten daar veel studenten? Nooit meer wat van gehoord en zelf niet op gelet...


Vorige thuiswedstrijd stonden wel studenten in de rij voor de kassa's aan de Qpark, dus er zijn zeker studenten die de weg naar MVV weten te vinden!


Er stonden in de thuiswedstrijd 4 studenten voor me in de rij bij de angelside/boschpoort kassa...maar die vroegen voor de noord tribune...ik weet niet waar dat vak zich bevind...mooie ws dat ze wel sjaals en/of thirts van mvv aanhadden!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

10 mei 2016 10:33
SJENG@BOSCHPOORT
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
MVV algemeen #2951
Ook op angelside zaten er achter ons stuk of 5 studenten.
Ze komen zeker kijken en juichen ook goed mee.
Maar ze zullen geen gebruik maken van het studentenvak.
Waarom zou je ze ook in een apart hokje zetten, eigenlijk een beetje vreemd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Jacques

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

16 mei 2016 16:39
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV algemeen #2952
Oud-speler Paul Penders nieuwe directeur MVV

MVV heeft een nieuwe algemeen directeur: Paul Penders volgt Frans Erens op als baas van de Maastrichtse voetbalclub.

Frans Erens kondigde zijn vertrek in februari aan. Daarop moest MVV op zoek naar een opvolger. Die is gevonden in 'man van de club' Paul Penders.

1982
Naast zijn functie als vastgoedontwikkelaar bij een adviesbureau leidde de Maastrichtenaar de jeugdafdeling bij MVV en Maastricht United. Penders was in het verleden ook speler van de club. Hij maakte deel uit van de selectie tussen 1982 en 1986.

Bron: 1Limburg.nl

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

16 mei 2016 21:56
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
MVV algemeen #2953
Wanneer worden prijzen seizoenskaarten bekend?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2016 16:06
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV algemeen #2954

Us Clubke schreef : Wanneer worden prijzen seizoenskaarten bekend?

Zover ik weet blijven die hetzelfde.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 mei 2016 08:19
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV algemeen #2955
Ik vroeg me af wie er al heeft nagedacht over de MVV Quiz. Gister weer op de site van MVV gepromoot.

Denk dat dit zeer leuk kan kan als je met paar vrienden herinneringen kan ophalen over MVV aan de hand van foto's, geluidsfragmenten etc. Zeker omdat het dan nog komkommertijd is.

Graag hoor ik jullie mening erover. Leuk idee? Wie denkt eraan om mee te doen? Ik denk erover om te gaan, ben een team aan het zoeken.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.318 seconden