MVV algemeen

12 nov 2015 14:10
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV algemeen #2791
Waar komen ze precies? De daken waren toch slecht? En nu komt er weer wat bovenop :lol:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

12 nov 2015 14:36
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV algemeen #2792
Wat is eigenlijk de functie van die units die nu aan het punt van het dak hangen op de tribunes? Is dat extra verlichting, of verwarming? Hangt dat samen met die collectoren? Weet iemand dat?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

12 nov 2015 18:31
BOCA
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 50
Meer
MVV algemeen #2793

houtengerard schreef : Wat is eigenlijk de functie van die units die nu aan het punt van het dak hangen op de tribunes? Is dat extra verlichting, of verwarming? Hangt dat samen met die collectoren? Weet iemand dat?


Ik neem aan dat je het over de extra verlichting hebt. Deze is aangelegd icm het kunstgras, zodat op de doordeweekse trainingsavonden geen gebruik gemaakt hoeft te worden van de lichtmasten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

13 nov 2015 09:24
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 909
Meer
MVV algemeen #2794

Schapendonk schreef : Waar komen ze precies? De daken waren toch slecht? En nu komt er weer wat bovenop :lol:


Op het dak van de Angelside.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

14 nov 2015 09:28
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV algemeen #2795
is toch vreemd of ben ik nu gek.
Eerst een bericht dat de daken in slechte staat zijn en een reparatie gewenst is,
Enkele dagen later lees je dat ze de daken extra gaan belasten met zonnepanelen.
Zonder reparaties lijkt me dat geen slim idee

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

14 nov 2015 15:45
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2457
Meer
MVV algemeen #2796

mvv supporter schreef : is toch vreemd of ben ik nu gek.
Eerst een bericht dat de daken in slechte staat zijn en een reparatie gewenst is,
Enkele dagen later lees je dat ze de daken extra gaan belasten met zonnepanelen.
Zonder reparaties lijkt me dat geen slim idee



Denk je nu echt dat hier niet over nagedacht is? :schamen: ...of moet ik eigenlijk hier niet op reageren?...gr opa ;)

....

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

25 nov 2015 11:05 25 nov 2015 11:05 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV algemeen #2797
Gister een grote publiciteitsactie van MVV over de zonnepanelen middels mail, facebook en de MVV app.

Ik vroeg me af of iemand op het forum hier al overwogen heeft MVV op deze manier te helpen? Ik zelf zit in een huurhuisje van Woonpunt en kan niet meedoen, dit vind ik heel erg jammer!!

Wellicht een andere discussie maar waarschijnlijk zit een substantieel aantal supporters in sociale huurwoning en ik vind het zo jammer dat de corporaties hier nooit aan mee doen, denk dat ik Woonpunt hierover eens een brief ga sturen

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

25 nov 2015 12:13
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3882
Meer
MVV algemeen #2798

MVV Maastricht verwelkomt studenten in eigen studentenvak
Woensdag 25 november 2015


MVV Maastricht lanceert met ingang van 1 januari 2016 een studentenvak op de Q-parktribune, vak A. MVV Maastricht wil hiermee de studenten nog meer betrekken bij club en stad. Maastricht is één van de grootste studentensteden in Nederland, maar het is een doelgroep die momenteel nog moeilijk haar weg vindt naar De Geusselt. Door middel van het lanceren van een studentenvak rekent MVV erop dat de club de studenten vaker in het stadion mag verwelkomen.

Vrijdag 20 november jl. stond de wedstrijd tegen Achilles’29 reeds in het teken van studenten. 250 studenten mochten het MVV-gevoel ervaren en moedigden MVV tijdens deze wedstrijd aan. Voorafgaand aan de wedstrijd werd er ook nog een werd er ook nog een wedstrijd gespeeld om de studentencup tussen Maastricht en Tilburg, welke werd gewonnen door Maastricht. De beleving en sfeer rondom de wedstrijd beviel alle partijen uitermate goed.

In het kader van diverse verzoeken van studentenverenigingen en op basis van de positieve ervaring van afgelopen vrijdag heeft MVV besloten om een studentenvak in te richten op de Q-parktribune, vak A. Dit vak is gelegen boven een cateringpunt en biedt uitstekend zicht op de wedstrijd. Kortom, alles wat een student nodig heeft voor een mooie avond. Studenten kunnen op vertoon van hun studentenkaart een los ticket of halve seizoenkaart kopen voor de helft van de prijs (enkel geldig in het studentenvak).


Ik merk dat de reacties over de studenten afgelopen wedstrijd nogal verdeeld waren. Ik vond het zelf op zich wel mooi dat ze zich lieten horen, al was het wel typisch studentikoos. Ik vind een wave bijvoorbeeld niet in een voetbalstadion thuishoren, zeker niet bij een 0-0 stand. Zoiets doe je misschien bij een 5-0 voorsprong. Maar goed, dat merken ze vanzelf wel. Als ze echt vaker komen merken ze vanzelf wat er wel gewaardeerd wordt, en wat niet. MVV kan alle centjes gebruiken en op Boschpoort vak A doen ze niemand kwaad.

Overigens verwacht ik eigenlijk niet dat veel studenten hier gebruik van gaan maken.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, La Chouffe

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

25 nov 2015 13:03
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
MVV algemeen #2799
De mogenlijkheid is er tenminste, of het aanslaat is afwachten.
Ik denk dat hier toch de nodige studenten op af komen, dit zal wel steeds gepromoot moeten worden dmv. affiches ed.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

25 nov 2015 13:12
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 279
Meer
MVV algemeen #2800
Prima initiatief.

Naast dat ze veel consumeren, en lekker aanwezig zijn, zitten er natuurlijk ook genoeg "Brains" tussen. Je weet maar nooit waar dit goed voor is in de toekomst.
Dat er supporters tussen gaan zitten die lopen klagen met de opmerking "kut hollenders" en hollands is geen Maastricht, voelen zich waarschijnlijk een beetje aangevallen in hun support, wat natuurlijk een beetje kleinzerig is.

Iedere steun voor mvv is steun voor mvv, of het nou 65+ers zijn, gehandicapten, schoolkinderen, vrouwen en studenten.
Een rood-wit hart is voldoende!

Zonder inzet, geen waardering
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Jacques, Sandro, La Chouffe

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

25 nov 2015 13:32 25 nov 2015 13:34 door Jim Cemint.
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 845
Meer
MVV algemeen #2801
Helemaal mee eens omnisciens!

Ik moest wel lachen met al die studenten in het vak naast me. Het begon al toen ik om 19.00 bij het stadion aankwam en al van ver een heleboel kabaal in het stadion hoorde. De studenten dus. Ook tijdens de wedstrijd zelf waren ze hoorbaar aanwezig en probeerden er met veel gezang in elk geval iets leuks van te maken. Ze hadden zelfs, zonder dat ze dat zelf door hadden, een paar klassiekers in huis. Melodietjes die de Angel Side in de jaren 80 veelvuldig zong. En ja, het was een dynamische bedoeling. Want ze stonden vaak op om op en neer richting de tap te lopen. Maar kom... dat brengt toch geld in het laatje? En ik ben ervan overtuigd dat de wave wel op gang was gekomen als ze van 10 naar 1 hadden afgeteld i.p.v. te beginnen met whoooooooooooohhhh. Dan hadden meer mensen het in de gaten gehad. En een paar hooggehakte en kortgerokte dames meer in het stadion is toch ook niet verkeerd? ;)

Om een lang verhaal kort te maken: wat mij betreft in meerdere opzichten meer dan welkom in De Geusselt!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Sandro, Kloeteklaos, Bung

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

25 nov 2015 15:54
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV algemeen #2802
Eindelijk!

Echter door verschillende mensen op Facebook en in de wandelgangen alweer rumoer. Allemaal calimero gedrag.
Ik ben er van overtuigd dat er alleen groei kan plaatsvinden als MVV nieuwe doelgroepen aanboort.


MVV is toch ein groete familie? nou, sommigen denken daar blijkbaar anders over. Zo jammer dit.

Laat mensen zich welkom voelen!

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Roed en Wit 70, Kloeteklaos, La Chouffe

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

25 nov 2015 16:11
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1954
Meer
MVV algemeen #2803
Helemaal eens. Van harte welkom studenten.
Sommigen zijn blijvertjes. (en de echte toppers kunnen het misschien nog zo ver schoppen dat ze beheerder worden bij MVVFans.nl!) :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Punker73, aait wief

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

25 nov 2015 19:24
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1177
Meer
MVV algemeen #2804
Extra inkomsten zijn goed hoe het ook binnenkomt. :thumbsup:
Als je wilt groeien als club zijnde moet je niet steeds bij dezelfde mensen aankloppen en moet je verder kijken.


Dus studenten welkom! En drink natuurlijk veel!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

25 nov 2015 20:13 25 nov 2015 20:14 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2457
Meer
MVV algemeen #2805

Boe is dat feeske? schreef : Gister een grote publiciteitsactie van MVV over de zonnepanelen middels mail, facebook en de MVV app.

Ik vroeg me af of iemand op het forum hier al overwogen heeft MVV op deze manier te helpen? Ik zelf zit in een huurhuisje van Woonpunt en kan niet meedoen, dit vind ik heel erg jammer!!

Wellicht een andere discussie maar waarschijnlijk zit een substantieel aantal supporters in sociale huurwoning en ik vind het zo jammer dat de corporaties hier nooit aan mee doen, denk dat ik Woonpunt hierover eens een brief ga sturen



OPA ZEET:

Wij hebben al eens een aanbod gehad via de bouw vereniging,nl een aantal(ik dacht 3) te plaatsen tegen een bedrag en dan bij verhuizing krijgt men dan een gedeelte terug...gr opa ;)

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.320 seconden