MVV algemeen

18 aug 2015 10:06 18 aug 2015 10:10 door Sjuulke.
Sjuulke
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 80
Meer
MVV algemeen #2611
Op hoofd B ook geen nieuwe naamstickers... Op de Open Dag aan een van de administratie gevraagd, "dat gaan wij nog doen" was zijn reactie.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2015 10:12
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3882
Meer
MVV algemeen #2612
Ik vind die stickers onhandig, maar valt overheen te komen. Dat is een leuke geste maar ik neem aan dat daar niemand wakker van ligt. Als stoeltjes nog niet schoongemaakt zijn, vind ik dat een stuk kwalijker.

Wiens verantwoordelijkheid is dat eigenlijk? De gemeente of MVV?

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2015 10:17
josoetgebrook
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 63
Meer
MVV algemeen #2613
Ook mijn stikker op Noord zat er niet op. De seizoenskaart heb ik in juni besteld en op de Open Dag opgehaald.
Iemand anders zat op mijn stoel, ik heb er niks van gezegd en ben een paar stoelen verder gaan zitten.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2015 10:45
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 506
Meer
MVV algemeen #2614
Mijn sticker zat nog op de oude stoel, mijn nieuwe plaats is ook niet voorzien van een sticker maar mocht er iemand anders plaatsnemen, zal ik toch vriendelijk vragen of ze willen opstaan.

Maar het meeste irriteerde ik me ook afgelopen vrijdag aan die smerige stoelen... er is toch zeker wle tijd geweest om die af te stoffen!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2015 11:00
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV algemeen #2615
ik heb MVV een nette email gestuurd met de vraag om uitleg.

Een missende stikker is geen probleem. dat klopt. Maar als je als club reageert op een actie van VVV Venlo, ( voor 5 euro een naam op je stoel ) vind ik dat je het niet kunt maken om dan geen stikkers te plakken...
De stikker heeft weinig toegevoegde waarde, maar geeft wel aan waar seizoenskaarthouders zitten.
Maar je kunt niet een andere club belachelijk maken aangezien hun er 5 euro extra voor vragen om vervolgens zelf geen stikkers te plakken.

Vieze stoelen / tribunes kan gewoon echt niet. Je wilt dat klanten terug komen, en dat doe je op deze manier niet.
Eerste indruk is belangrijk en eerlijk gezegd vind ik het na al die meldingen van de open dag gewoon weg belachelijk en on acceptabel dat de tribunes nog zo vies waren.

Zodra ik antwoord heb zal ik het posten

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2015 11:50 18 aug 2015 11:51 door MVV4life.
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV algemeen #2616

mvv supporter schreef : ik heb MVV een nette email gestuurd met de vraag om uitleg.

Een missende stikker is geen probleem. dat klopt. Maar als je als club reageert op een actie van VVV Venlo, ( voor 5 euro een naam op je stoel ) vind ik dat je het niet kunt maken om dan geen stikkers te plakken...
De stikker heeft weinig toegevoegde waarde, maar geeft wel aan waar seizoenskaarthouders zitten.
Maar je kunt niet een andere club belachelijk maken aangezien hun er 5 euro extra voor vragen om vervolgens zelf geen stikkers te plakken.

Vieze stoelen / tribunes kan gewoon echt niet. Je wilt dat klanten terug komen, en dat doe je op deze manier niet.
Eerste indruk is belangrijk en eerlijk gezegd vind ik het na al die meldingen van de open dag gewoon weg belachelijk en on acceptabel dat de tribunes nog zo vies waren.

Zodra ik antwoord heb zal ik het posten

Persoonlijk interesseert het me niet of een stoeltje vies is of niet, ik ga toch niet zitten. Maar ik kan me er iets bij voorstellen dat anderen dat wel willen.

We weten allemaal dat MVV weinig geld heeft om iemand de stoelen schoon te laten maken. Volgens mij wordt dit nu gedaan door mensen met een taakstraf?

Waarom doen we dit als supporters niet zelf, met vele handen is dat zo gedaan!
Iedereen een emmer, spons en doekje meenemen, met tig man, moet dat toch kunnen?

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, bokkesprongen

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2015 12:20
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 765
Meer
MVV algemeen #2617
MVV4life, je haalt me de woorden uit de mond. Ik wil best een middagje (bijvoorbeeld vrijdagmiddag aanstaande) meehelpen die stoeltjes te poetsen. Het zou toch mooi zijn als we dat met een stuk of 20 supporters kunnen regelen?

Het plakken van stickers lijkt me een verantwoordelijkheid van MVV zelf.

Maar ook ik weet niet of daar afspraken over gemaakt zijn met Reclassering, Leger des Heils of andere organisaties.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2015 12:54
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 219
Meer
MVV algemeen #2618
Tuurlijk; je betaald een x bedrag voor een seizoenskaart en moet dan ook nog zelf je stoeltje schoonmaken. Erg amateuristisch weer van MVV, maar goed dat is ook niks nieuws.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2015 13:06
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
MVV algemeen #2619
Ja Frank, neem dan ook een plamuurmes mee, anders krijg je de duivenstront niet weg!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2015 13:31
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1167
Meer
MVV algemeen #2620
Jaren al de mond vol van maatschappelijke activiteiten binnen en buiten Maastricht als MVV zijnde, om vervolgens nog niet voor elkaar te krijgen dat er 1 x per 2 weken gezorgd kan worden voor schone stoeltjes.
Prioriteiten zijn dat, geen gebrek aan geld!

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2015 13:41
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV algemeen #2621
idd om nou zelf te zeggen van maak het schoon gaat ook mij te ver, ik betaal om naar MVV te gaan, dan verwacht ik dat ik op een stoel kan zitten zonder dat ik er extreem vies van word.
MVV hoopt en wilt dat mensen terug komen, nou met vieze stoelen begin je al niet goed. Een deel hier van het forum moet MVV eens vanuit de neutrale kant als KLANT bekijken, en niet als die hard supporter die maar alles voor zijn club moet over hebben. Gelukkig denkt niet iedereen op die manier.

Wil jij mensen gaan vragen hun eigen stoel te poetsen als die af en toe in het seizoen naar MVV komen kijken, dat kun je niet maken. Maar deze mensen komen niet snel naar opnieuw naar MVV. Wij als die hard supporters komen wel. stoelen vies of niet, regen of geen regen, storm of sneeuw.
Maar die 1500 maken MVV niet rijk.

Daarom snap ik ook niet dat mensen altijd maar roepen doe het zelf. Als je naar de plus markt gaat en de cola is op. En je zegt er wat van en die medewerker zegt dan, in het magazijn kun je het zelf pakken. Vind je dat normaal?
Dat is wel de redenatie die sommige personen hier hebben. Ze hebben het beste met MVV voor dat klopt. Maar ze bekijken bepaalde onderwerpen niet van de realistische kant. Als we op jullie manier te werk gaan dan blijven er maar 2000 man komen........

Als we straks geen goals maken gaan die paar man hier dan ook roepen schiet ze er zelf in ?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Vrijgeleer

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2015 13:48 18 aug 2015 13:54 door Frank Salemans.
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 765
Meer
MVV algemeen #2622
Prioriteiten stellen is inderdaad belangrijk. Ook als supporter. Ik denk dat het schoonmaken van stoeltjes een activiteit is waar supporters de club prima mee zouden kunnen helpen. Er wordt veel geroepen dat er iets beter moet, maar MVV is nu eenmaal een armlastige club. Dat weet elke supporter: elk dubbeltje wordt drie keer omgedraaid. Zelf de handen uit de mouwen steken komt niet in de hoofden op, maar MVV zou er zeer mee gebaat zijn. Ik neem dan inderdaad een plamuurmes mee als het zo erg gesteld is met de vervuiling.

MVV4life, kun jij dit vanuit jouw rol als supporterscoördinator (met contacten naar MVV) regelen? Je mag mij al noteren als vrijwilliger. Ik kan wel alleen maar vrijdags. Kom op die Ultras, Trepke B, VZM-leden etc.!

Sjotelsplak: als je weinig geld hebt, stel je andere prioriteiten. MVV heeft blijkbaar geen geld voor een professionele schoonmaak. Je kunt je geld maar een keer uitgeven.

Ik vind MVV niet te vergelijken met een supermarkt. Ik draag graag mijn steentje bij. Dat is ook een invulling van supporterschap (ik ben geen supporter van Lidl of AH), maar daar mogen we dan in mening over verschillen. Ik steek graag de handen uit de mouwen voor mijn club, zeker omdat ik inde luxe situatie zit dat ik vrijdags meestal wel kan. Even goede vrienden als je niet wilt komen poetsen, maar daar denk ik dus als supporter iets anders over.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2015 14:01
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV algemeen #2623

mvv supporter schreef : ...Een deel hier van het forum moet MVV eens vanuit de neutrale kant als KLANT bekijken, en niet als die hard supporter die maar alles voor zijn club moet over hebben. Gelukkig denkt niet iedereen op die manier.....

Gelukkig denken er veel wel op die manier.
MVV zou niet kunnen draaien zonder vrijwilligers, directeur, VC, poetsers, voorzitter, bestuur, stagiaires, etc.
Zonder VZM, dat zijn supporters, had MVV (veel) minder geld. En deze heren betalen voor hun eigen drankje!
Zonder supporters, geen busreizen. En deze heren betalen hun eigen busreis.
En zo kan ik nog even doorgaan.

@Frank, ik zal eerst informeren of het nodig is. Taakstraffen? Al gepland?
Zo niet, sta je als nr 1 op de lijst.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2015 14:34
OOFUS!
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 159
Meer
MVV algemeen #2624
Toen Rinkens ons "klanten" noemde waren de rapen gaar...... :lachen:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2015 15:24
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV algemeen #2625
Waar je hieronder over spreekt zijn de 1500 die hards waar ik het over heb.
Ik werk 5 dagen in de week dus ik kan niet in de middag komen helpen.

Met mij post wilde ik duidelijk maken dat er nog 6 a 7000 stoelen gevuld worden, en die krijg je niet gevuld door tegen die mensen te zeggen ga zelf poetsen. plak zelf een stikker.
Ik snap heel goed wat jij bedoeld, maar de manier van denken en participeren die jij beschrijft is de instelling van die hard supporters. mensen die niet snel een wedstrijd missen en dergelijke.

Je vergeet dat er nog 6000 andere het stadion ingelokt moeten worden, deze willen niet als die hard supporters geclassificeerd worden. maar deze voelen zich klant. deze mensen willen graag schone stoelen, deze willen graag successen, deze willen koud bier, deze mensen komen alleen als ze er zin in hebben of MVV heel hoog staat. Het is toch zonde om deze mensen te vergeten en een slechte ervaring te geven bij een bezoek aan MVV? dat is het enigste waar ik op doel.
IK ben het er wel mee eens dat we mvv een handje kunnen helpen om het deze mensen aantrekkelijker te maken.

Maar het moet niet zijn dat bij iedere klacht of opmerking je te horen krijg doe het maar zelf.

Mvv had meer als 2 weken de tijd om het schoon te maken en stikkers te plakken, ze hadden beter een omroep gedaan aan de achterban om hun te helpen, maar dat zie ik mvv niet doen.
Terwijl de communicatie met mvv nu stukken beter moet zijn als in het vorige tijdperk.

MVV4life schreef :

mvv supporter schreef : ...Een deel hier van het forum moet MVV eens vanuit de neutrale kant als KLANT bekijken, en niet als die hard supporter die maar alles voor zijn club moet over hebben. Gelukkig denkt niet iedereen op die manier.....

Gelukkig denken er veel wel op die manier.
MVV zou niet kunnen draaien zonder vrijwilligers, directeur, VC, poetsers, voorzitter, bestuur, stagiaires, etc.
Zonder VZM, dat zijn supporters, had MVV (veel) minder geld. En deze heren betalen voor hun eigen drankje!
Zonder supporters, geen busreizen. En deze heren betalen hun eigen busreis.
En zo kan ik nog even doorgaan.

@Frank, ik zal eerst informeren of het nodig is. Taakstraffen? Al gepland?
Zo niet, sta je als nr 1 op de lijst.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.312 seconden