MVV algemeen

06 aug 2015 15:03 06 aug 2015 15:05 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV algemeen #2596
Een ton per jaar bezuinigen op een paar ruimtes? Daar huur je normaal een industrieel bedrijfspand voor (In de 045 en 046 regio).

Kersten heeft het over de korte zijde. Onder de Noord-tribune zal dus waarschijnlijk de nieuwe Business club komen. Ik zie de sponsoren niet helemaal omlopen naar de overkant. Je kunt ook geen poorten via het veld opengooien, want sommigen komen altijd te laat terug op de tribune. Dit plan staat denk ik los van de nieuwe spelerstunnel richting de nieuwe kleedkamers in de sporthal achter de Boschpoort. Hoewel een schuifbrug of hangbrug over het veld natuurlijk spectaculair uitziet.

De Boschpoort verbouwen tot hoofdtribune kost een godsvermogen (stoelen, palen verplaatsen, mindervaliden tribune (ivm drukte gracht),etc). Mij lijkt het dan logischer dat de sponsoren naar de zijkant lopen van hun eigen tribune. Een kleine verbouwing, die blijkbaar heel veel oplevert.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2015 15:05
Kotspoejer
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 137
Meer
MVV algemeen #2597
Beide verhalen zijn enigszins waar. In de loop van dit seizoen wil men verkassen naar de noordtribune. Op de (iets) langere termijn zou de boschpoort een optie zijn, in combinatie met de nieuwe sporthal.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2015 15:25 06 aug 2015 15:27 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
MVV algemeen #2598
Maar dat kegelhome zit toch onder het uitvak? Daar kun je geen ramen richting het veld gaan maken dan.
Beetje ongezellig sponsorhome wordt het in dat geval lijkt me.

Maar goed, ik wacht even de plannen af. Heeft geen zin te oordelen als niet helemaal duidelijk is wat ze nou precies willen doen.

Edit: Laat maar zie op Google Streetview dat het kegelhome onder de hele tribune zit.. is nog wat aan te doen dan idd.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2015 18:46
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
MVV algemeen #2599
Beetje raar verhaal... wat gebeurd dan met de uitbaters van de huidige zaken - de Ster en Business club? Gaan die mee, en wat gebeurd er met de huidige ruimtes?

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2015 09:13
Sjop
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 151
Meer
MVV algemeen #2600
Volgens mij zou het kegelhome verbouwd en ramen / deuren gemaakt gemaakt worden. Noordtribune dus. Als training is wil men de toeschouwers hier ook de mogelijkheid geven om koffie en broodjes soep te kopen. Dan kun je droog en warm de training bekijken of langs het hek gaan kijken. Ik weet niet of naast het kegelhome ook het café ernaast erbij getrokken zal worden. Dat denk ik niet. Het huidige sponsorhome schijnt te duur te zijn. Het is wel mooi maar wordt ook steeds krapper. Bestuurtafels, sponsortafels, nu ook perskamer.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2015 08:16
josoetgebrook
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 63
Meer
MVV algemeen #2601
nos.nl/l/831956

KNVB wil regels rond wedstrijden aanpassen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2015 09:13
Badjakker
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 248
Meer
MVV algemeen #2602
SMO
Met gepaste trots en met heel veel genoegen maken wij kenbaar dat wij stadion de Geusselt hebben weten vast te leggen als nieuwe thuishaven voor onze vereniging. Vanaf donderdag a.s. zal er elke week getraind kunnen worden vanaf 20.30 uur op de nieuwe kunstgrasmat van MVV.

SMO weet zich met deze stap wederom als scheidsrechtersvereniging te onderscheiden; immers zijn wij de eerste scheidsrechtersvereniging in Nederland die in een stadion zal trainen. Wij zijn bijzonder 'gruuts' op dit gegeven en zijn MVV Maastricht dan ook zeer erkentelijk voor het in ons gestelde vertrouwen!

Het bestuur is ervan overtuigd dat de nieuwe thuishaven een 'boost' zal geven aan onze vereniging.

SMO (Maastricht), dat gun je jezelf!

Bron: Facebook

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2015 14:48 11 aug 2015 14:50 door Boer458. Reden: foutje
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
MVV algemeen #2603
vanmiddag SC opgehaald, de teller stond op 1543.
Voor de AS tribune werd een speler gefotografeerd, grote,brede blonde vent.
Is dat Verheijdt ?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2015 15:07 11 aug 2015 15:16 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV algemeen #2604

Boer458 schreef : vanmiddag SC opgehaald, de teller stond op 1543.
Voor de AS tribune werd een speler gefotografeerd, grote,brede blonde vent.
Is dat Verheijdt ?


Yep, dat is 't Bies. Ik vind hem trouwens best een type Hemmen wat postuur betreft.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2015 22:06
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2457
Meer
MVV algemeen #2605

Boer458 schreef : vanmiddag SC opgehaald, de teller stond op 1543.
Voor de AS tribune werd een speler gefotografeerd, grote,brede blonde vent.
Is dat Verheijdt ?









Ja...Gr. Opa ;)

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2015 09:00
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV algemeen #2606
voor dat ik MVV een email stuur wilde ik het hier eerst aankaarten.
Ik las in een ander topic dat de Noord tribune niet schoongemaakt was na het beklaag van de open dag.
Heeft iemand MVV hier al een bericht over gestuurd en misschien al een reactie mogen ontvangen?

Wat mij ook opviel was dat de nieuwe seizoenskaarthouders geen stikkers met hun naam op de stoel hadden.
Ik spreek dan over kaarten die ruim op tijd besteld zijn en tijdens de open dag al opgehaald konden worden.
Als ik mij niet vergis reageerde MVV zelfs op een actie van venlo waar je voor 5 euro meer je naam op je stoel kon krijgen.
Ik vind het dan ook zeer vreemd dat MVV zelf geen nieuwe stikkers heeft geplakt.
Mijn naam stond er nog op, maar die plakt er al jaren. echter mijn nieuwe buurman en buurvrouw hadden geen stikker.

Het hoeft hier geen hele discussie te worden of dergelijke, ik vroeg me alleen af of meerdere dit hadden ervaren.
zodat ik dat in de mail naar MVV kan aankaarten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, Sjuulke

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2015 09:05
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 819
Meer
MVV algemeen #2607
Op A-side, hadden ook geen stickers. Meerdere mensen niet.

Stoeltjes meen ik ook niet schoon alsmede de paden. Sommige zijn zeer smerig en zit een dikke bruine laag rotzooi op.
Deze moeten eens grondig afgespoten worden. Is een zeer tijdrovende klus, maar kan daarna weer komende 2 seizoenen vooruit.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2015 09:11
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV algemeen #2608
best vreemd dat na het commentaar van de open dag de stoelen nog steeds erg vies waren.
En gewoon weg flauw om op een actie van VVV te reageren om vervolgens zelf geen stikkers te plakken.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2015 09:28
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 973
Meer
MVV algemeen #2609
Bij ons op de A-side waren stickers geplakt over de stickers heen van de mensen die daar al jaren zitten en nog steeds gewoon een seizoenskaart voor die plek hebben. Overigens niemand van die "nieuwe" mensen gezien die hun stoel claimden. Is deze plek dan dubbel verkocht of (en dat denk ik dan wel als ik hier de reacties lees) is er iets mis gegaan met het stickeren van de stoeltjes? Misschien heeft de plakker zich wel vergist van vak of zelfs van tribune.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2015 09:36
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
MVV algemeen #2610
Onze stickers zaten er nog niet op anders op de Angel-Side vak B. Niet dat ik mijn stoeltje nodig heb, maar toch.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.305 seconden