MVV algemeen

28 juni 2015 16:55
danima98
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 16
Meer
MVV algemeen #2521
Hoi,
je hebt toevallig geen foto gemaakt die je wilt delen met ons

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

28 juni 2015 17:04
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 473
Meer
MVV algemeen #2522
Neen, sorry. Helaas ben ik niet zo handig met computers en aanverwante artikelen. Het zag er wel mooi groen uit.
De volgende gebruiker (s) zei dank u danima98

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

28 juni 2015 18:12
Ster_Drager
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
MVV algemeen #2523
Dan doe ik het maar ff. Dat zwarte wat je ziet zijn de "korrels" het voelt niet korrelig aan het is superzacht spul, je voelt het niet in je handen zelfs niet als je wrijft. En je ziet het ook niet liggen het ligt diep in het gras. Ik vind het erg mooi en strak uitzien. Volgens mij een hoogwaardige kwaliteit
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mr Sjaan, Jacques, danima98, Ivinho

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

28 juni 2015 18:26
Ivinho
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 191
Meer
MVV algemeen #2524
Ik had eigenlijk wel gedacht dat het veld nog meer naar de buitenkant zou komen?
Misschien is het ook wel een vertekent beeld op de foto.

Winning isn't everything... It's the only thing!!!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

28 juni 2015 18:38
Ster_Drager
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
MVV algemeen #2525
Als ik me niet vergis is de gracht ook iets smaller geworden waardoor het veld korter op de tribunes ligt, de stroken gras buiten het officiële speelveld lijken ook breder naar mijn inzien. Maar ff afwachten op het uiteindelijke resultaat. Er schijnen ook hekken te komen van +- 1.50 mtr om het hele veld, het zal een klein stukje boven led boarding uitkomen denk ik, handig om met je armen op te leunen haha dan mogen ze voor mij meteen bekerhouders eraan vast maken anders gaat iedereen zijn pilsje op de led boarding zetten mocht die tegen het hek staan. Alleen bij ultras en uitvak blijven de hoge hekken staan die er al waren.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

29 juni 2015 12:50
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
MVV algemeen #2526
Bryan Linssen zo goed als zeker naar Groningen.
Wij krijgen dan 0,5% van de transfersom, aangezien hij 1 jaar bij ons heeft gespeeld.
Stel dat Groningen 2 miljoen voor hem betaalt, krijgen wij toch nog 10.000.
Geen vetpot, maar alle kleine beetjes helpen.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u jasonke7

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

29 juni 2015 12:56
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 787
Meer
MVV algemeen #2527
Hoe zit dat mocht Bruls naar Genk gaan, was een paar weken terug bericht dat Genk serieuze belangstelling had.
Speelde hier 1 jaar op huurbasis van Trabzonspor en 1 jaar stond hij hier onder contract. Telt dit dan als 2 jaar of 1 jaar als opleidingsvergoeding. Werd overigens in het jaar dat hij hier onder contract stond 21, telt dat jaar dan mee?
Zou toch een flink bedrag weer kunnen zijn, marktwaarde tegen de 2 miljoen aan met nog 2 jarig contract.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

29 juni 2015 13:23
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3882
Meer
MVV algemeen #2528

Audiowaste schreef : Bryan Linssen zo goed als zeker naar Groningen.
Wij krijgen dan 0,5% van de transfersom, aangezien hij 1 jaar bij ons heeft gespeeld.
Stel dat Groningen 2 miljoen voor hem betaalt, krijgen wij toch nog 10.000.
Geen vetpot, maar alle kleine beetjes helpen.


Neen. Deze solidariteitsregeling geldt enkel bij buitenlandse transfers.

Peter Pan schreef : Hoe zit dat mocht Bruls naar Genk gaan, was een paar weken terug bericht dat Genk serieuze belangstelling had.
Speelde hier 1 jaar op huurbasis van Trabzonspor en 1 jaar stond hij hier onder contract. Telt dit dan als 2 jaar of 1 jaar als opleidingsvergoeding. Werd overigens in het jaar dat hij hier onder contract stond 21, telt dat jaar dan mee?
Zou toch een flink bedrag weer kunnen zijn, marktwaarde tegen de 2 miljoen aan met nog 2 jarig contract.


Ik vermoed dat dat als één jaar telt. Aangezien dit wel een buitenlandse transfer zou zijn, zou ons dat inderdaad in theorie een euro of tienduizend kunnen opleveren. Maar er staat me vaag bij dat bij de transfer van Brüls naar Frankrijk we ook niets hebben gekregen, omdat we contractueel hebben afgezien van solidariteitsvergoeding. Een leuk grapje van ons oude bestuur. Misschien vergis ik me, ik weet het niet meer precies.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

29 juni 2015 13:44
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
MVV algemeen #2529

Jacques schreef : Neen. Deze solidariteitsregeling geldt enkel bij buitenlandse transfers.

Niet correct, alleen in Nederland geldt dit ook bij een binnenlandse transfer ( maps.nrc.nl/transferry/ )
Er wordt in totaal 5% van de transfersom uitgekeerd, zowel bij binnenlandse transfer als internationale transfers.
Per leeftijdsjaar dat hij bij een club heeft gespeeld, krijg je een deel van die 5%.

Voorbeeld: Bryan Linssen gaat voor 2 miljoen naar Groningen. Dus 100.000 wordt als opleidingsvergoeding ter beschikking gesteld. Aangezien hij 1 seizoen bij MVV heeft gespeeld, krijgen wij 10% daarvan.

Bij Brüls geldt hetzelfde, als is dat een beetje een vage constructie met dat hele Trabzonspor gedoe. Of je contractueel kan afzien van deze vergoeding weet ik niet.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

29 juni 2015 13:58 29 juni 2015 13:59 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3882
Meer
MVV algemeen #2530
Verrek, dat wist ik niet, dat wij dat in Nederland gewoon wel doen. :ohmy: :blush: :blush: Excuus! Dat zit dan verkeerd in Football Manager, daar heb ik dat nog nooit zien langskomen ;)

Nou, dan hoop ik dat Linssen snel naar Groningen gaat, daar een fenomenaal seizoen heeft en voor 15 miljoen naar PSV gaat, daar er 30 inschiet en na een jaar voor 80 miljoen naar Barcelona vertrekt :P

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u De_Lange

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

29 juni 2015 14:08
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
MVV algemeen #2531
Kan me niet voorstellen dat Groningen ,2 miljoen aan transfergeld betaald voor Linssen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

29 juni 2015 14:15
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
MVV algemeen #2532
Nee, het zal ergens tussen 1 en 1,5 miljoen liggen.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

29 juni 2015 17:26
Maikelll043
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
MVV algemeen #2533
Hoe laat en waar is morgen de training ?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

30 juni 2015 06:44
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1259
Meer
MVV algemeen #2534
Vandaag in DDL staat ook een stukje over de eerste training van MVV. Het schijnt dat het gras niet gemaaid was. Ongeloofelijk toch, met de gemeente en sport zal het ook nooit iets worden.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

30 juni 2015 07:09
Ster_Drager
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
MVV algemeen #2535
Straks geen problemen meer mee. Kunstgras hoef je niet te maaien. Dankzij de gemeente : D

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.302 seconden