MVV algemeen

17 juni 2015 13:56
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3882
Meer
MVV algemeen #2491
Puur uit interesse, wie is er eigenlijk verantwoordelijk voor die toiletten? Huurt MVV als het ware een kaal stadion en zou het zelf een aanpassing als deze moeten doen, of huren we een "ingericht" toilet en als dat toilet niet meer voldoet, zou de gemeente dat dan moeten aanpassen?

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

17 juni 2015 14:48 17 juni 2015 14:49 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV algemeen #2492
Hoe zit het eigenlijk met die rekening richting het oosten van die toiletten. Die zijn toch gepromoveerd dankzij de gemeente. Daar moet nu toch genoeg geld komen binnenstromen. Tenminste L1 had er meteen de mond van vol. Is die rekening al betaald of niet. Als ze daar toch met al dat gemeentegeld strooien richting die club, dan stuur een rekening van 150 duizend euro. Dan hebben we nieuwe toiletten en een nieuwe spits, een vlaai op het einde van het seizoen van hun kant en een derby erbij!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

17 juni 2015 14:54
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3882
Meer
MVV algemeen #2493
Een derby er bij? Pessimist. Volgend seizoen helemaal geen derbies meer :P PSV als dichtsbijzijnde tegenstander :thumbsup: :daag:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

17 juni 2015 15:03 17 juni 2015 15:08 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV algemeen #2494
Misschien was ik wel optimistisch richting hun kant.... :lol: tjonge wat een doodzonde. Ik ga zo biechten.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

17 juni 2015 16:16
La Chouffe
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 138
Meer
MVV algemeen #2495
Dit kwam ik tegen via elfvoetbal.nl:

MVV-preses ergert zich aan drie gepromoveerde clubs met grote schulden

NEC, RODA JC KERKRADE en DE GRAAFSCHAP. Deze drie clubs zijn komend seizoen nieuw in de Eredivisie. Wel drie clubs die kampen met flinke schulden.

Dat doet clubs in de Jupiler League pijn. Paul Rinkens haalde het punt nogmaals aan in zijn afscheidsinterview als voorzitter van MVV met Dagblad De Limburger. "Ik erger me mateloos aan deze zaken. Het is te gek voor woorden dat er drie clubs naar de Eredivisie zijn gepromoveerd die allemaal grote schulden hebben."

Voetbalindustrie
"En de verenigingen die de zaak juist op orde hebben, staan aan de zijlijn. Daar krijgt de trainer te horen dat hij een ton minder budget heeft voor de selectie van het nieuwe seizoen. Dat moet-ie maar even creatief oplossen. Het is een schande, maar het zegt veel over de voetbalindustrie", aldus de preses.
Tot afgelopen maand bivakkeerden NEC, Roda JC Kerkrade en De Graafschap allemaal in de financiële Categorie 1 van de KNVB, de gevarenzone. De voetbalbond houdt de clubs dan onder curatele en elke uitgave boven de 50.000 euro moet worden verantwoord bij de voetbalbond. De Graafschap is op het laatste overzicht echter geklommen naar Categorie 2.

Vanwege een uitgifte van aandelen is de schuld van de Superboeren gekrompen. Er is bijna een miljoen euro weggewerkt, waardoor de huidige rode cijfers nog maar ruim twee miljoen euro bedragen. De situatie bij NEC is iets nijpender. De kampioen van de Jupiler League keert binnen een jaar terug in de Eredivisie, maar kampt nog met een schuld van 3,5 miljoen euro.

Wel geld voor kunstgrasveld
Over het afgelopen seizoen werd een verlies geleden van 2 miljoen euro en een halfjaar lang is er ook geen stadionhuur afgedragen aan de gemeente. Daarover wil de club op korte termijn in gesprek met het college van B & W van Nijmegen. Roda JC staat nog voor 6,4 miljoen euro in het rood. De gemeente Kerkrade, dat afgelopen jaar nog 600.000 euro neertelde voor een nieuw kunstgrasveld, is de grootste schuldeiser. Zij krijgt nog bijna twee miljoen euro.

Door de verhoging van de tv-gelden en de sponsorinkomsten wordt de financiële situatie van de clubs weer wat verlicht. Maar of dit onder de noemer Fair Play valt...
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, les rouges blancs, Jacques, Sjappie, De Zwarte Vogel, Bung

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

17 juni 2015 18:49 17 juni 2015 18:50 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV algemeen #2496

La Chouffe schreef : Dit kwam ik tegen via elfvoetbal.nl:

MVV-preses ergert zich aan drie gepromoveerde clubs met grote schulden

NEC, RODA JC KERKRADE en DE GRAAFSCHAP. Deze drie clubs zijn komend seizoen nieuw in de Eredivisie. Wel drie clubs die kampen met flinke schulden.

Dat doet clubs in de Jupiler League pijn. Paul Rinkens haalde het punt nogmaals aan in zijn afscheidsinterview als voorzitter van MVV met Dagblad De Limburger. "Ik erger me mateloos aan deze zaken. Het is te gek voor woorden dat er drie clubs naar de Eredivisie zijn gepromoveerd die allemaal grote schulden hebben."

Voetbalindustrie
"En de verenigingen die de zaak juist op orde hebben, staan aan de zijlijn. Daar krijgt de trainer te horen dat hij een ton minder budget heeft voor de selectie van het nieuwe seizoen. Dat moet-ie maar even creatief oplossen. Het is een schande, maar het zegt veel over de voetbalindustrie", aldus de preses.
Tot afgelopen maand bivakkeerden NEC, Roda JC Kerkrade en De Graafschap allemaal in de financiële Categorie 1 van de KNVB, de gevarenzone. De voetbalbond houdt de clubs dan onder curatele en elke uitgave boven de 50.000 euro moet worden verantwoord bij de voetbalbond. De Graafschap is op het laatste overzicht echter geklommen naar Categorie 2.

Vanwege een uitgifte van aandelen is de schuld van de Superboeren gekrompen. Er is bijna een miljoen euro weggewerkt, waardoor de huidige rode cijfers nog maar ruim twee miljoen euro bedragen. De situatie bij NEC is iets nijpender. De kampioen van de Jupiler League keert binnen een jaar terug in de Eredivisie, maar kampt nog met een schuld van 3,5 miljoen euro.

Wel geld voor kunstgrasveld
Over het afgelopen seizoen werd een verlies geleden van 2 miljoen euro en een halfjaar lang is er ook geen stadionhuur afgedragen aan de gemeente. Daarover wil de club op korte termijn in gesprek met het college van B & W van Nijmegen. Roda JC staat nog voor 6,4 miljoen euro in het rood. De gemeente Kerkrade, dat afgelopen jaar nog 600.000 euro neertelde voor een nieuw kunstgrasveld, is de grootste schuldeiser. Zij krijgt nog bijna twee miljoen euro.

Door de verhoging van de tv-gelden en de sponsorinkomsten wordt de financiële situatie van de clubs weer wat verlicht. Maar of dit onder de noemer Fair Play valt...


Niets is vreemd, de naam staat toch voor.....

Kijk
Naar
Voorbeeld
Blatter
;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u La Chouffe

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

17 juni 2015 22:30 17 juni 2015 22:34 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
MVV algemeen #2497
Duizenden sollicitaties na vacature MVV: 'Hopen op serieuze aanmeldingen'

MVV krijgt normaal gesproken zo'n tien CV's per dag binnen, van voetballers die hopen op een proefperiode bij de eerstedivisionist, maar dat aantal is in de afgelopen week enorm toegenomen. MVV zette een opvallende vacature op de website: spelers konden zich aanmelden voor een teststage. "We hebben nu al ruim duizend aanmeldingen binnen", zegt perschef Stijn Vullings.

Er werd in de Nederlandse media massaal geschreven over de opvallende manier van MVV om nieuwe spelers te vinden en het bericht werd al snel overgenomen door buitenlandse media. Inmiddels stromen de CV's van gelukszoekers binnen. "We hebben aanmeldingen uit Brazilië, Amerika en een hoop uit Italië, omdat het daar veel in de media is geweest", zegt Vullings tegen Metro.

MVV weet nog niet wat het met alle aanmeldingen moet doen: "Onze hoofd scouting gaat ernaar kijken. We hopen natuurlijk dat er ook een hoop serieuze aanmeldingen tussen zitten, dat was toch het doel van de actie", aldus Vullings. MVV eindigde in het afgelopen seizoen als elfde in de Jupiler League en wil het volgende seizoen graag beter doen.
www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=248259
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Raffalaldo

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 juni 2015 12:43
La Chouffe
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 138
Meer
MVV algemeen #2498
Uit ruim duizend aanmeldingen zal er toch wel 1 pareltje tussen zitten?? Succes scouting van MVV :thumbsup:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 juni 2015 13:01
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 845
Meer
MVV algemeen #2499
Ben eens benieuwd of hier wat uit gaat komen. Ik verwacht er niet veel van. Maar toch... mocht er een pareltje tussen zitten en MVV weet juist die er tussen uit te halen, dan kan MVV mooi wel een lange neus maken richting al die sites, blogs, kranten enz. die er zo lacherig over hebben gedaan.

Veel aanmeldingen uit Italië las ik. Dat is natuurlijk een gigantisch land. Ons eigen kikkerlandje heeft al heel wat clubloze spelers. In Italië is dat een veelvoud. Wie weet...

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 juni 2015 10:03
Bung
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 109
Meer
MVV algemeen #2500
tot nu toe ben iech zeer content met wie MVV heur zaken aanpak, dat maag auch wel s gezag weure.
Iech deenk dat er een paar gooie speulers zien aangetrokken - contracten die mieste 2 joar ! top! en auch de technische staf is noe oetgebreider - allein mer gooie deenger! :applaus:

Noe allein nog een gooie spits en loate ver hoape op ein deeh wel de veurzatte van croux er in kin kuppe!

Iech ben gruuts op MVV en kiek oet noar t nuije seizoen!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 juni 2015 11:16
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV algemeen #2501
Gister op TV een interview met oude en nieuwe voorzitter van MVV. De nieuwe deed toch wel uitspraken waar ik me in herken, voetbal en jeugd op 1 herhaalde hij weer, dat vind ik positief! En beide zeiden ook dat MVV in de eredivisie thuishoort!

Verder vertelde Rinkens dat echte raddraaiers strenger aangepakt gaan worden met een nieuw camerasysteem. Ik denk dat dit uitgelegd moet worden zoals Salemans dat zei, groot vertrouwen hoge straffen. Omdat de hekken weg gaan.

Met zn allen deze club in een flow brengen!!!

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 juni 2015 11:21
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
MVV algemeen #2502
De uitspraken van Rinkens maakten mij weer aan het kotsen. De nieuwe voorzitter maakte gelukkig een veel betere indruk :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Sjop

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 juni 2015 12:58
Badjakker
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 248
Meer
MVV algemeen #2503
Uhm sorry, maar dit moet ook even gezegd worden. Wat een positieve en warme flow hangt er de afgelopen paar weken rondom onze club!!

- Nieuwe voorzitter die voetbal weer op 1 zet.
- We komen positief in de (wereldwijde!) media, waardoor er ook gratis marketing gedaan werd (onbewust?).
- We zijn goed op weg met de selectie, een aantal vaste krachten van vorig jaar (Peeters, Croux?, Moustafa, Kuipers?) zijn i.i.g vastgelegd, en tenminste niet eind Augustus.
- We krijgen eindelijk kunstgras. (Ja ik speel ook liever op echt gras en ja ik weet dat het stadion van de gemeente is, maar net zoals het feest van Huub Adriaens liggen hier kansen voor VZM om de catering van feesten en evenementen over te nemen.
- Sprake van staantribunes? (JA!)
- Hekken weg, sfeerverhogend.
- Bijna schuldenvrij, waarna we kunnen gaan bouwen aan de trap naar boven.
- Vul maar aan als ik iets vergeet..

Chapeau!

Veer goon de merret op! :applaus:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, jasonke7, Ivinho, Peter Pan, La Chouffe

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 juni 2015 18:40
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
MVV algemeen #2504
Niet onbelangrijk, maar ik heb zo'n idee dat de sfeer binnen de spelersgroep gewoon heel goed is.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 juni 2015 19:05
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 367
Meer
MVV algemeen #2505

Audiowaste schreef : Niet onbelangrijk, maar ik heb zo'n idee dat de sfeer binnen de spelersgroep gewoon heel goed is.


Ook niet onbelangrijk, de sfeer in het stadion is ook heel goed :P Denk dat spelers dit ook wel aantrekt. Peeters en Croux hebben het al een jaar ervaren, misschien heeft hen dit wel overgehaald om voor MVV te tekenen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.365 seconden