MVV algemeen
- Sjotelsplak
-
- Platinum Member
-
Re: MVV algemeen
27 Oct 2017 14:07Daar zal niemand het mee oneens zijn. Zelfs met een clubje investeerders hoeft dat niks te veranderen.Boe is dat feeske? wrote: Onze bestuurders worden gecontroleerd door een ledenraad, en statutair zijn een aantal zaken verankerd zoals dat de club nooit verkocht kan worden. Dit brengt rust en duidelijkheid voor alle partijen binnen de club.
Maar laten we vooral niet proberen te denken over de toekomst of vernieuwingen. Zonder een gelukje in de play-offs en met de huidige groei in financiën zitten we over 10 jaar bij de top 5 van de Eerste Divisie.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
25 Nov 2017 12:20Toen dacht ik, zou dat de reden zijn dat Elsen half september nog zei 2 extra spelers te willen aantrekken en dat aan t eind vd maand die back en aanvaller niet meer gehaald konden worden. Ik vond dat merkwaardig...het leek opeens een stop van bovenaf te zijn, ingegeven door bijvoorbeeld een financiële tegenvaller.
Toen ik dat artikel las dacht ik hmm...Mist er iemand een grote sponsor of weet iemand hier meer van? Is er een tegenvaller geweest?
- ouwe rot
-
- Platinum Member
-
26 Nov 2017 11:50Afgelopen vrijdag stond zijn naam ook niet meer op het shirt aan de achterkant onder het rugnummer.
Hij zat ook altijd met voorzitter Bert Kersten op de hoofdtribune.
- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
26 Nov 2017 12:06Nu ook niet meer bij de sponsoren op de site van MVV.
Hoe kan dit mensen, Sjef is gek van MVV...
- Kotspoejer
-
- Premium Member
-
30 Nov 2017 22:45De parkeerplaatsen bij Kasteel Geusselt worden/zijn opgeheven i.v.m. de aanleg van de groene loper. De parkeerproblemen worden dus, zo mogelijk, nóg groter dan ze al waren. Aan de voorzijde van het stadion is al vrijwel geen parkeermogelijkheid meer en (reeds vele jaren geleden) kon men nog áchter het stadion op de randweg parkeren. Kortom: het autogebruik neemt steeds maar toe en de parkeermogelijkheden zijn steeds minder geworden.
Laten we hopen dat MVV nooit promoveert, want dan zou ik niet weten hoe de stroom van bezoekers geserviced zou moeten worden. Ook hier ligt een groot deel van de oorzaak bij de steun van een topsportklimaat bij de gemeente Maastricht. Gemeente wordt eens wakker en zorg eindelijk eens voor (minimale) randvoorwaarden voor een voetbalclub en probeer dit ook eens als cultuur te zien, want dan is er meteen wél budget vrij te maken!
- mvv supporter
-
- Platinum Member
-
01 Dec 2017 16:55Boe is dat feeske? wrote: Zou goed kunnen dan. Zou dit hele seizoen weer t shirt sponsoren: www.mvv.nl/nieuws/nieuwe-thuis-en-uitten...-toonbeeld-van-trouw
Nu ook niet meer bij de sponsoren op de site van MVV.
waarschijnlijk was die net als alle andere 1902 kaarthouders aan het wachten op een gouden stikker.
En aangezien die er nog steeds niet is, dacht hij van SOP het maar op
- jeoff
-
Topic Author
- Administrator
-
01 Dec 2017 19:03Boe is dat feeske? wrote: Zou goed kunnen dan. Zou dit hele seizoen weer t shirt sponsoren: www.mvv.nl/nieuws/nieuwe-thuis-en-uitten...-toonbeeld-van-trouw
Nu ook niet meer bij de sponsoren op de site van MVV.
Vanavond eens kijken dan. Hij staat iig wel nog op de site: www.mvv.nl/business/partners/page=4
- De_Lange
-
- Platinum Member
-
01 Dec 2017 22:18Please Log in or Create an account to join the conversation.
- ouwe rot
-
- Platinum Member
-
- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
02 Dec 2017 09:36Fijn!
- mvv supporter
-
- Platinum Member
-
30 Dec 2017 10:24Ik snap niet waarom, maar ik kan me zo irriteren aan loze beloftes en het nonchalante van MVV.
Als je ze dan informeert door middel van een mail krijg je ook nog geen reactie.
Top MVV zo ga je met klanten om !!!
- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
30 Dec 2017 13:35mvv supporter wrote: zouden er gouden stikkers geplakt zijn in de winterstop of was het weer een verkooppraatje van MVV?
Ik snap niet waarom, maar ik kan me zo irriteren aan loze beloftes en het nonchalante van MVV.
Als je ze dan informeert door middel van een mail krijg je ook nog geen reactie.
Top MVV zo ga je met klanten om !!!
Hier ben ik t eigenlijk wel mee eens. De 1902 kaarthouders zouden een gouden sticker krijgen. Tot op heden nog niks gezien, het seizoen is half voorbij. Ik hecht er niet veel waarde aan maar kan begrijpen dat anderen dat wel doen en beloofd is beloofd!
Logisch dat je daar dan vragen over krijgt als club waar die stickers blijven.
MVV weet welke supporters een 1902 kaart hebben, stuur die mensen dan even een mail met uitleg waarom die stickers er (nog) niet zijn. Communicatie mensen, zo iets simpels als een mailtje kan al begrip geven en onvrede wegnemen. Ik zou nu ook wel eens willen weten hoe het zit met die gouden stickers. Iemand?
- HIER!!
-
- Elite Member
-
- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
06 Jan 2018 20:43Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Aon de geng!
-
- Premium Member
-
07 Jan 2018 16:45MVV gaat zeer onbeschoft om met zijn klanten, niet gek dat het er steeds minder worden! Ik wilde lid worden van Veer zien MVV maar dat laat ik ondertussen ook maar achterwegen, loten koop ik niet meer......