MVV algemeen

02 sept 2017 12:13
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 537
Meer
MVV algemeen #3391
Persoonlijk geef ik niet zo veel om de vieze stoeltjes en bijbehorende discussie. Maar volgens mij waren ze schoongemaakt. De stoeltjes die ik kon zien op de Boschpoort waren schoner dan de vorige wedstrijd. Prima.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2017 12:21
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV algemeen #3392
Wij zitten bijna nooit eigenlijk zijn in ons vak de stoeltjes overbodig. Dus ik zeg stoeltjes weg probleem opgelost :P
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2017 10:55
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV algemeen #3393
Angelside was nog even goor als de eerste wedstrijd
Ik hou het Kort, igg geen 1902 kaart meer voor mij.
Dat MVV maar eerst de basis in orde krijgt, het aanbieden van oefenwedstrijden in de geusselt en een schone omgeving.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2017 12:45 03 sept 2017 12:45 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV algemeen #3394
Is dat voor jou 'de basis' ? Volgens mij is de basis de 11 spelers die beginnen op t veld maar ik kan me vergissen.

Ik geloof dat ik nu snap waarom MVV na Yilderim opeens klaar was met spelers halen, waar er eerder nog een verdediger gezocht werd. Men heeft onder de druk van de publieke opinie het geld in het poetsen van stoeltjes geduwd.

Ironie wil dat minder 1902 kaarten volgend jaar weer minder kans geeft op het poetsen van stoelen...

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Janepie, La Chouffe

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2017 13:43
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV algemeen #3395
Het verbaasd me echt waarom sommige supporters wel of geen seizoenskaart kopen.

Ik koop een sk omdat ik een rood wit hart heb en niet omdat mijn stoel wel of niet gepoetst is mvv de beste en de duurste spelers heeft het grootste stadion of wat voor een reden dan ook!

Ik kom naar mvv als ze eerste maar ook als ze laatste staan!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, M.V.V. 1902, Willems, La Chouffe, ASR

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2017 15:56
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1177
Meer
MVV algemeen #3396
Zelf een papieren zakdoekje meenemen is lastig toch...Als je dit al weet ben je toch voorbereid.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Willems, La Chouffe

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2017 17:23
Willems
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 69
Meer
MVV algemeen #3397
Hier ben ik het 100% mee eens. De eerste keer dat je komt een doekje meenemen mag toch niet het probleem zijn. Je komt omdat je supporter bent en MVV wil steunen. iedere euro mag wat mij betreft liever uitgegeven worden aan spelers dan aan dure poetsbedrijven.
Overigens mooie resultaten tot nu toe. Helaas nog geen minuut gezien omdat ik op vakantie ben. Maar lang leve internet voor de samenvattingen. De volgende wedstrijd ben ik er weer bij.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., mvvke4life

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2017 17:26
Willems
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 69
Meer
MVV algemeen #3398
Ik ben op vakantie in Amerika, maar doe het volgende overal waar ik kom. Om MVV wat naamsbekendheid te geven heb ik er een sport van gemaakt om op alle computers in winkels de startpagina van MVV te activeren. Hartstikke leuke hobby, misschien kan iedereen dit doen op alle plekken van de Wereld. In Boston al leuke reacties gehad.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Lassie80, Ivinho

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2017 20:58
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1011
Meer
MVV algemeen #3399
Voor mij vrijdag de eerste wedstrijd sinds lange tijd weer op een tribune moeten aanschouwen, maar wat viel het me toch tegen.

Ik heb een kaart gekocht omdat je anders simpelweg niet binnen komt. Ik kom niet voor op een tribune, ik stond te juichen dat de hekken weg gingen toen der tijd. Maar wat is nu een paar jaar later de functionele meerwaarde van het verwijderen van deze hekken?

Ik heb begrepen dat MVV dit voor de KNVB moet, maar op allerei samenvattingen ( RKC bijv.) staan ze wel nog gewoon langs het veld. De sanctie komt na een boete van Fortuna thuis in april jl. omdat de grensrechter bekogeld zou zijn en zijn uitgescholden. Van een tribune kun je ook schreeuwen, kun je ook dingen gooien. Ik wil niet zitten, ik wil op mijn gemak staan en niet voor mensen hun zichtveld gaan staan. De twee supportersgroepen wil ik niet bij staan, omdat je dan "moet meedoen". Ik sta er voor mezelf en bepaal zelf of ik meezing of niet.

Nee, de hele ingreep begrijp ik nog steeds niet. Het inhuren van enkele Bokito's , die overigens wel vriendelijk zijn, kost toch meer dan een boete lijkt me. Ben ook benieuwd of dit gehandhaafd blijft.

Beetje algemene vraag: wat is jullie mening in deze?

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2017 21:25 03 sept 2017 21:33 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV algemeen #3400
Heb ook de indruk dat dit MVV veel pijn doet, extra beveiliging kost geld, maar daarnaast lijkt de klandisie bij de VZM kaffees ook minder te zijn. (Al kan ik dit niet staven met cijfers)

Mensen lijken volgens mij minder graag de weg naar beneden te maken?

Dus in feite is dit ook een boete, uitgesmeert over een heel seizoen?

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2017 23:38
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 702
Meer
MVV algemeen #3401
Hoewel ik altijd op de tribune zit, ben ik het er wel mee eens. Juist langs de lijn staan was de meerwaarde op het moment dat de hekken weggingen. Afgelopen wedstrijd tegen Den Bosch heb ik ook vaak genoeg dienbladen van de tribune het veld op zien vliegen (WAAROM?) dus niet meer mogen staan langs het veld vanwege rotzooi gooien is onzin.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 sept 2017 18:14 04 sept 2017 18:16 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2457
Meer
MVV algemeen #3402
Ook ik mis mijn stek langs de omheining,mocht daar vele jaren graag staan en heb moeite met op een stoeltje zitten.
Ook denk ik dat er toch veel omzet achterwege blijft door deze maatregel.
Hoop ooit dat deze weer terug gedraaid word,maar los van deze zal ik mij erbij neer moeten leggen het zal van bovenaf opgelegd zijn jammer maar helaas :( ...gr opa ;)

Ps en indd dan had het hek ook mogen blijven,was heel blij dat het eindelijk weg was :thumbsdown:

....

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

10 sept 2017 19:26 10 sept 2017 19:27 door dreekemvvke.
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV algemeen #3403
Vanmiddag genoten van twee jongens die vorig seizoen bij us MVVKE speelde Leroy en nawkali Schitterend doelpunt van onze huurling en een goeie partij van Leroy labbille ik moest het even kwijt

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

11 sept 2017 00:32
Pentakel
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 34
Meer
MVV algemeen #3404

opadiehard schreef : Ook ik mis mijn stek langs de omheining,mocht daar vele jaren graag staan en heb moeite met op een stoeltje zitten.
Ook denk ik dat er toch veel omzet achterwege blijft door deze maatregel.
Hoop ooit dat deze weer terug gedraaid word,maar los van deze zal ik mij erbij neer moeten leggen het zal van bovenaf opgelegd zijn jammer maar helaas :( ...gr opa ;)

Ps en indd dan had het hek ook mogen blijven,was heel blij dat het eindelijk weg was :thumbsdown:


Je hebt van die lopende biertappen die je op de trappen zou kunnen laten lopen. Net zoals de pindamaan vaan vreuger. VZM zou op die manier alsnog wat bier omzet kunnen draaien.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Boer458

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2017 23:41
VakD
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 57
Meer
MVV algemeen #3405
Geen idee waar ik het moet plaatsen, dus dan maar hier.
Kijktip: morgen om 22.00 uur op rtl 7 het programma, shirtje ruilen. Met o.a. Erik Meijer in ons prachtige stadion.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.353 seconden