MVV algemeen
- M.V.V. 1902
-
- Platinum Member
-
Re: MVV algemeen
02 Sep 2017 12:13Please Log in or Create an account to join the conversation.
- mvvke4life
-
- Platinum Member
-
02 Sep 2017 12:21
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- mvv supporter
-
- Platinum Member
-
03 Sep 2017 10:55Ik hou het Kort, igg geen 1902 kaart meer voor mij.
Dat MVV maar eerst de basis in orde krijgt, het aanbieden van oefenwedstrijden in de geusselt en een schone omgeving.
- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
03 Sep 2017 12:45 - 03 Sep 2017 12:45Ik geloof dat ik nu snap waarom MVV na Yilderim opeens klaar was met spelers halen, waar er eerder nog een verdediger gezocht werd. Men heeft onder de druk van de publieke opinie het geld in het poetsen van stoeltjes geduwd.
Ironie wil dat minder 1902 kaarten volgend jaar weer minder kans geeft op het poetsen van stoelen...
- mvvke4life
-
- Platinum Member
-
03 Sep 2017 13:43Ik koop een sk omdat ik een rood wit hart heb en niet omdat mijn stoel wel of niet gepoetst is mvv de beste en de duurste spelers heeft het grootste stadion of wat voor een reden dan ook!
Ik kom naar mvv als ze eerste maar ook als ze laatste staan!
- mvv4ever
-
- Platinum Member
-
03 Sep 2017 15:56Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Willems
-
- Senior Member
-
03 Sep 2017 17:23Overigens mooie resultaten tot nu toe. Helaas nog geen minuut gezien omdat ik op vakantie ben. Maar lang leve internet voor de samenvattingen. De volgende wedstrijd ben ik er weer bij.
- Willems
-
- Senior Member
-
03 Sep 2017 17:26Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Lijnsje@tappunt
-
- Platinum Member
-
- Hool beer, hool beer!
03 Sep 2017 20:58Ik heb een kaart gekocht omdat je anders simpelweg niet binnen komt. Ik kom niet voor op een tribune, ik stond te juichen dat de hekken weg gingen toen der tijd. Maar wat is nu een paar jaar later de functionele meerwaarde van het verwijderen van deze hekken?
Ik heb begrepen dat MVV dit voor de KNVB moet, maar op allerei samenvattingen ( RKC bijv.) staan ze wel nog gewoon langs het veld. De sanctie komt na een boete van Fortuna thuis in april jl. omdat de grensrechter bekogeld zou zijn en zijn uitgescholden. Van een tribune kun je ook schreeuwen, kun je ook dingen gooien. Ik wil niet zitten, ik wil op mijn gemak staan en niet voor mensen hun zichtveld gaan staan. De twee supportersgroepen wil ik niet bij staan, omdat je dan "moet meedoen". Ik sta er voor mezelf en bepaal zelf of ik meezing of niet.
Nee, de hele ingreep begrijp ik nog steeds niet. Het inhuren van enkele Bokito's , die overigens wel vriendelijk zijn, kost toch meer dan een boete lijkt me. Ben ook benieuwd of dit gehandhaafd blijft.
Beetje algemene vraag: wat is jullie mening in deze?
- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
03 Sep 2017 21:25 - 03 Sep 2017 21:33Mensen lijken volgens mij minder graag de weg naar beneden te maken?
Dus in feite is dit ook een boete, uitgesmeert over een heel seizoen?
- Karakter
-
- Platinum Member
-
03 Sep 2017 23:38Please Log in or Create an account to join the conversation.
- opadiehard
-
- Platinum Member
-
04 Sep 2017 18:14 - 04 Sep 2017 18:16Ook denk ik dat er toch veel omzet achterwege blijft door deze maatregel.
Hoop ooit dat deze weer terug gedraaid word,maar los van deze zal ik mij erbij neer moeten leggen het zal van bovenaf opgelegd zijn jammer maar helaas

Ps en indd dan had het hek ook mogen blijven,was heel blij dat het eindelijk weg was :thumbsdown:
- dreekemvvke
-
- Banned
-
10 Sep 2017 19:26 - 10 Sep 2017 19:27Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Pentakel
-
- Junior Member
-
11 Sep 2017 00:32opadiehard wrote: Ook ik mis mijn stek langs de omheining,mocht daar vele jaren graag staan en heb moeite met op een stoeltje zitten.
Ook denk ik dat er toch veel omzet achterwege blijft door deze maatregel.
Hoop ooit dat deze weer terug gedraaid word,maar los van deze zal ik mij erbij neer moeten leggen het zal van bovenaf opgelegd zijn jammer maar helaas...gr opa
Ps en indd dan had het hek ook mogen blijven,was heel blij dat het eindelijk weg was :thumbsdown:
Je hebt van die lopende biertappen die je op de trappen zou kunnen laten lopen. Net zoals de pindamaan vaan vreuger. VZM zou op die manier alsnog wat bier omzet kunnen draaien.
- VakD
-
- Senior Member
-
24 Sep 2017 23:41Kijktip: morgen om 22.00 uur op rtl 7 het programma, shirtje ruilen. Met o.a. Erik Meijer in ons prachtige stadion.