>
Ontvangen bedankjes 205
Charmeur schreef :
Zakelijk schreef : Slechte beslissing van dit bestuur, gevolgen zullen niet te overzien zijn.
Welke gevolgen? Is een bestuurlijke beslissing. MVV draait niet alleen om Penders.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Jacques schreef : Ik had niet echt een hoge pet op van Penders moet ik eerlijk bekennen, maar ik sta tegelijkertijd niet te juichen met zijn vertrek. Waarom niet? Nou, hetzelfde verhaal wat we hadden met Elsen die stopte als trainer: eerst maar eens afwachten wie hem vervangt. Wie denkt dat er tientallen goede algemeen directeurs staan te springen om bij het huidige MVV in te stappen, zit er natuurlijk fors naast. Voor hetzelfde geld halen we nu de Usta of Jan van Deinsen van de algemeen directeurs binnen. Dan nog liever Penders.
Hoezo slechte beslissing? Leg uit.Zakelijk schreef : Slechte beslissing van dit bestuur, gevolgen zullen niet te overzien zijn.
MVV4life schreef :
Hoezo slechte beslissing? Leg uit.Zakelijk schreef : Slechte beslissing van dit bestuur, gevolgen zullen niet te overzien zijn.
Ik vind het een goede beslissing, onder zijn bewind, eigen vermogen richting 0, slechte relatie met supporters, sponsors houden de hand op de knip, resultaten zijn slecht, etc. Had je hem willen laten zitten?
Zakelijk schreef :
peeke schreef : effen vraagje hoe vinden de sponsors dat , tot Penders vertrekt of gaat zijn netwerkje met hem mee??
Thal Meijer Marwijk Adam Weijzen noem ik peroonlijk geen “Netwerkje”.
Eens met je voorbeelden, er speelt echter natuurlijk veel meer dan die voorbeelden. Hij kwam zijn afspraken niet na, draaide in vergaderingen afhankelijk van wie erbij zat. Hoe kan hij busreizen organiseren als er zelfs niet genoeg tijd is om een facebook event aan te maken voor een wedstrijd?Zakelijk schreef :
MVV4life schreef :
Ik vind het een goede beslissing, onder zijn bewind, eigen vermogen richting 0, slechte relatie met supporters, sponsors houden de hand op de knip, resultaten zijn slecht, etc. Had je hem willen laten zitten?
Slechte relatie met de supporters. Klopt, maar dit moet wel van beide kanten bekeken worden. Zodra de KNVB aanklopt bij MVV ( Roda thuis Den Bosch uit ) dan MOET je als club handelen. Penders koos ervoor om de busreizen zelf te organiseren. Als je supporters spreekt van andere clubs is het vrij normaal dat je een ID card kopie etc moeten inleveren. Uitwedstrijden worden de maatregelen opgelegd door de tegenpartij. Als de hoek Kerkrade zegt, geen bier in de bus bij MVV .. dan heb je al bijna niks te willen.
Ja, die concrete informatie heb ik, tenminste concrete voorbeelden, ik weet natuurlijk niet alles van alle sponsoren, maar concrete voorbeelden heb ik. Ik kan die hier niet noemen, dat moet die sponsor zelf doen. Je moet me maar geloven, hopelijk reageren sponsors hier zelf?Zakelijk schreef : Sponsoren houden de knip erop.. enige wat concreet naar buiten is gekomen het verhaal over Ward. Als Ward was blijven sponsoren waren heel wat mensen voor het leven geweigerd in de Geusselt. Terecht dat mensen dat zeggen dit kan niet. Als jij meer echte informatie hebt van andere sponsoren .. ik ben benieuwd. Concrete informatie , niet via via via.
Helemaal met je eens, maar Penders is/was de directeur en had hier dus kunnen/moeten ingrijpen, misschien niet zoals de supporters het hadden gewild, maar open over de aanpak in zijn blog had gekund.Zakelijk schreef : Resultaten zijn slecht.. klopt helemaal. Sportief gezien is het een deceptie. Een jaar waar we de weg naar boven gingen inzetten, maar helaas. Hier moet Elsen eerder voor worden aangerekend. Die stelt samen met Usta de selectie samen. Tevens ben ik het er wel mee eens dat Usta geen goed uitgangbord is voor de club.
Organisatorisch een groei? Volgens mij zijn we alleen maar gekrompen... We hebben op commercieel gebied nog 1 man (die wel goedwillend is, maar onervaren. ook Thal heeft geen sponsor kunnen vinden voor op het shirt.). We zijn 2 ervaren krachten kwijt, Stijn en Stijn, wat is er in de plaats gekomen?Zakelijk schreef : Mijn persoonlijke mening is dat dit goed had kunnen komen. Er was organisatorisch wel een groei. MVV koos ervoor om Usta met 2 assistenten te pakken. Ja goed, met het budget van MVV is zelfs een Streppel onrealistisch in zijn totaliteit. Op dit moment is er geeneens budget voor een Scout. Dit wilt zeggen dat MVV nog ontelbaar veel stappen moet zetten. Dat de ambitie binnen 2 jaar Eredivisie wordt uitgesproken.. ja dat lijkt mooi, maar realistisch nee. Daarin zijn fouten gemaakt.
Klopt helemaal, dan was er minder zeik geweest. Het hangt ook allemaal samen, het ene beïnvloed het andere.Zakelijk schreef : Als MVV nu 7de stond was er ook veel minder gezeik geweest, maar helaas is dit niet zo.