>
Ontvangen bedankjes 92
sjengvandenboorn schreef : Toch weer kenmerkend dat weet ik hoeveel mensen Usta als oorzaak van het vertoonde spel vindt.
Geef mij een niet kloppend elftal van alle kanten en ik zal het niet veel beter doen. Wat heeft Usta aan reeds bewezen top spelers? Welke as in het elftal is van dermate kwaliteit, dat je er het kampioenschap mee gaat halen? Laat staan leuke wedstrijden mee gaat spelen in de competitie!
Enige als het klopt! Is het gedrag van Usta dat ik niet kan waarderen. Maar dat hoeft geen invloed te hebben op het spel van 11 man op het veld.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
sjengvandenboorn schreef : Geef mij een niet kloppend elftal van alle kanten en ik zal het niet veel beter doen. Wat heeft Usta aan reeds bewezen top spelers? Welke as in het elftal is van dermate kwaliteit, dat je er het kampioenschap mee gaat halen? Laat staan leuke wedstrijden mee gaat spelen in de competitie!
Jim Cemint schreef : Napoleon: Goed om te lezen dat je achter de actie van het bestuur staat en dat ze jouw support hebben. Ik vind je echter opvallend mild richting Usta en Elsen. Dat was in je eerdere berichten wel anders. Hoe moet ik dit zien? Volgt er een nieuwe aanval bij de volgende nederlaag? Of heb je er vrede mee dat ze op hun post blijven zitten en krijgen ze voor nu alsnog je vertrouwen? Of is er een ander "addertje onder het gras"?
krampioen schreef : Het bestuur heeft helemaal niet gekozen. Iedereen zit nog op zijn plek en er is een algemeen directeur geslachtofferd. Verder is er niets gebeurd. Dit MVV begint zo langzaamaan zijn bestaansrecht te verliezen. Er is geen fatsoenlijk commercieel beleid, er is geen betrokkenheid bij de gemeente, er zijn kennelijk geen sponsoren die een grote inspanning willen doen. Alleen een sterke man/vrouw kan het tij nog keren. Ik heb er weinig vertrouwen meer in.