>
Ontvangen bedankjes 891
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Als je een bericht naar MVV stuurt verwacht ik echt wel dat men graag met je meedenkt om dit te realiseren voor jou/jullie.Het probleem lijkt mij dat deze vak D seizoenskaarthouders nu moeten wachten tot alle andere seizoenskaarthouders hun voorrecht hebben benut hun kaart te verlengen en dat er dan gekeken kan worden waar nog plekken vrij zijn. Het liefst zou ik dan naar vak E verhuizen, maar daar is normaal weinig plek over als daar iedereen zijn kaart verlengd. Laat staan dat je 6 stoeltjes bij mekaar krijgt. Ook de mogelijkheid tot verlengen zal iedereen misschien via de website moeten doen in deze coronatijd en probeer dat dan maar weer eens geregeld te krijgen.
Ik wacht maar af, misschien word het wel niks komend seizoen door deze crisis.
Lijnsje@tappunt schreef : Nou Napoleon, ik neem het pilsje graag van je aan. Doorgaans neem ik in de rust een halve liter met een broodje mexicano. Ik haal de broodjes, zorg jij voor de pot bier?
Als sk-houder in vak D ben je als een huurder in een anti-kraakpand. Je mag er zitten , maar we weten al jaren dat dit een wens / doel is vanuit de supporters. Zeker gezien de mail, tegemoetkoming en timing (ruimschoots van tevoren) , kan ik er echt mee leven. Er zijn genoeg plekken waar je alsnog met je groep kunt gaan zitten.!
Hopelijk binnenkort nog een verandering, want die gratis pilsjes van Napoleon kunnen we niet weerstaan!
Frostie_999 schreef : @huib hebben jullie ook overleg gehad met Trepke B? Ik ben als een van je vaste trapgenoten wel benieuwd naar hoe zij hierin staan, of ze zich bij vak D voegen of lekker blijven waar ze staan als min of meer losse groep.
Verstuurd vanaf mijn HD1903 met Tapatalk