MVV algemeen
- opadiehard
-
- Platinum Member
-
Re: MVV algemeen
15 Apr 2020 19:09 - 15 Apr 2020 19:14Heb deze vraag al op gestuurd naar de administratie...Gr...opa.
Had eigenlijk mijn seizoenskaart afgelopen seizoen al om die reden(sfeervak) daar genomen.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- MVV4life
-
- Platinum Member
-
- Kom op die roeie!
15 Apr 2020 19:20Die mail van de SV i.o. is als attachment bij de mail van MVV.seppo wrote: Die mail van supportersvereniging heb ik niet gekregen. Of is die alleen voor bestaande leden (net als het aanbod van levenslang lid)?
Overigens gewoon vanuit de medewerker gestuurd en niet vanuit het centrale MVV account...
Heeft iemand foto's van de nieuwe commando ruimte op Boschpoort, de laatste wedstrijd waren ze daar al mee bezig, maar is deze al af of ligt dat ook stil door Corona?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
- mosasaurus
-
- Junior Member
-
15 Apr 2020 19:33Please Log in or Create an account to join the conversation.
- InDoDoNnY
-
- Junior Member
-
15 Apr 2020 20:34Zeker met in het achterhoofd dat een ouderwetse staantribune nog steeds de ultieme (nostaligische) droom is, ook bij mij. Door het sfeervak centraal te plaatsen is de kans groter dat de vocale support uitwaaierd over de rest van de tribune en hopelijk zelfs maar de Boschpoort. Dat is zeker mogelijk als we allemaal er weer achter gaan staan.
Voor individuele seizoenskaarthouders misschien niet zo prettig nieuws maar voor supporters en sfeer in het algemeen een positieve ontwikkeling (die er overigens al jaren zat aan te komen). Ik vind ook dat zowel MVV als de nieuwe vereniging de seizoenkaarthouders netjes tegemoet komen in hoeverre dat mogelijk is. Even een zure appel voor sommige, heel begrijpelijk, maar hopelijk blijven deze mensen gewoon komen. Op Vak D of elders in het stadion.
- Boys_in_Red
-
- Elite Member
-
15 Apr 2020 20:47MVV4life wrote:Die mail van de SV i.o. is als attachment bij de mail van MVV.seppo wrote: Die mail van supportersvereniging heb ik niet gekregen. Of is die alleen voor bestaande leden (net als het aanbod van levenslang lid)?
Overigens gewoon vanuit de medewerker gestuurd en niet vanuit het centrale MVV account...
Heeft iemand foto's van de nieuwe commando ruimte op Boschpoort, de laatste wedstrijd waren ze daar al mee bezig, maar is deze al af of ligt dat ook stil door Corona?
Zojuist ff langs het stadion gelopen.
- Maosbrögk
-
- Platinum Member
-
15 Apr 2020 22:29 - 15 Apr 2020 22:35Zit zelf op Boschpoort en vond het altijd al zonde dat men door elkaar aan het zingen was. Bundel de zangkrachten!
Toch blijf ik de Angel-Side tribune niet ideaal vinden als sfeertribune. Het geluid waait weg, omdat de achterkant open is. Hoop wel dat ze de oude commandopost weg halen en daar stoelen (of staanplaatsen?) plaatsen, zodat het een volwaardig vak wordt.
Qua nieuwe commandopost: best een groot ding lijkt het op de foto. Gaat de nodige plekken kosten, met prima zicht op het veld. Heel jammer. Zo te zien vervalt ook een gedeelte van de V van MVV. Is er ook gecommuniceerd met de Boschpoort-seizoenkaarthouders? Andere vakken hebben hier misschien ook last van qua zicht (als je op de laatste rijen zit van vak b en d). Waarom geen commandopost in de hoeken van het stadion, waar toch nog amper een bedrijf zit? Of iets maken in 1 van de buffervakken? Jammer dat dit zo opzichtig gaat worden op onze tribune. En waar gaat het scorebord naar toe?
Hoe dan ook: ik hoop dat dit project slaagt! Veel succes mannen!
- Ben Salemans
-
- Administrator
-
15 Apr 2020 22:29 - 15 Apr 2020 22:31Please Log in or Create an account to join the conversation.
- serke
-
- Elite Member
-
15 Apr 2020 22:41Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Mr Sjaan
-
- Administrator
-
15 Apr 2020 23:18Ben Salemans wrote: Hee Mr Sjaan en Boschpoort, nu wordt jullie uitzicht in de bovenste rijen van Vak C van de Boschpoort-tribune deels door de nieuwe Beveiligingscabine ontnomen!
Wij zitten bovenin vak E.
- αναρχος
-
- Platinum Member
-
15 Apr 2020 23:20Al met al, denk ik dat dit de sfeer in het stadion ten goede komt en ben ik blij dat MVV in deze lastige tijden, toch nog bezig is met positieve toekomstgerichte veranderingen.
- glowwie
-
- Premium Member
-
16 Apr 2020 07:20Er wordt totaal geen rekening gehouden met de echte supporters die elke wedstrijd komen.
Nee de zogenaamde supporters die wedstrijden boycotten en iedereen uitschelden krijgen weer hun gelijk.
Het gooien met bier wordt beloont.Bestuur beledigen werkt dus wel.
Of MVV ooit nog aan voetballen komt is tot daar en toe maar om zo met supporters om te gaan die al langer gaan dan die raddraaiers oud zijn is een schande.
Kom maar brand me maar af voor mijn mening succes.
- InDoDoNnY
-
- Junior Member
-
16 Apr 2020 07:37 - 16 Apr 2020 07:39Please Log in or Create an account to join the conversation.
- mosasaurus
-
- Junior Member
-
16 Apr 2020 07:45er zei ook iemand dat mensen nu in een hoekje een plek je bij elkaar moeten zoeken. dan ben je ook al tig jaar niet meer in het stadion geweest.
- serke
-
- Elite Member
-
16 Apr 2020 09:03mosasaurus wrote: jij bent niet af te branden stumpertje. gelukkig snappen echte mvv supporters dat dit noodzakelijk is voor de sfeer in een als maar leger geworden stadion. vanuit de boschpoort juich ik dit iniatief toe.
er zei ook iemand dat mensen nu in een hoekje een plek je bij elkaar moeten zoeken. dan ben je ook al tig jaar niet meer in het stadion geweest.
Dan begrijp je mij verkeerd, veel mensen op vak D zitten er al vele jaren samen, deze groepen supporters mogen nu opzoek naar een plaats waar ze weer samen kunnen zitten maar moeten zich nu eerst kijken of deze plekken niet bezet zijn door andere seizoenskaarthouders en of je ook een plek samen kunt bemachtigen met een goed zicht op het veld. Ik hoop het.
En als jij denkt dat ik al tig jaar niet in het stadion ben geweest dan heb je het mis. En ik was er ook tegen de jong elftallen !!
- MVV4life
-
- Platinum Member
-
- Kom op die roeie!
16 Apr 2020 09:23glowwie wrote: En zo wordt bier zuipen en schelden weer beloont.
Er wordt totaal geen rekening gehouden met de echte supporters die elke wedstrijd komen.
Nee de zogenaamde supporters die wedstrijden boycotten en iedereen uitschelden krijgen weer hun gelijk.
Het gooien met bier wordt beloont.Bestuur beledigen werkt dus wel.
Of MVV ooit nog aan voetballen komt is tot daar en toe maar om zo met supporters om te gaan die al langer gaan dan die raddraaiers oud zijn is een schande.
Kom maar brand me maar af voor mijn mening succes.
Ok, ik zal je toch maar niet afbranden voor het hebben van een mening.
Ik ben wel blij, maar snap dat een supporter die daar jaren zit het wel vervelend zal vinden.
Maar kijk naar de jaren dat het ook slecht ging en er een goede sfeer was, het stadion zat vol. Nu was het stadion leger en leger na iedere wedstrijd. Dat scheelt MVV per wedstrijd een 10k aan recettes en de omzet van VZM is helemaal ingezakt, duizenden minder comsumpties, iedere wedstrijd.
Als op deze manier de sfeer terugkomt en daardoor weer het stadion volloopt en dus weer meer geld voor MVV, dan is het een goede ontwikkeling!
Hopelijk verzacht dit de pijn, wetende dat het MVV ten goede komt.
Trouwens in vrijwel ieder stadion zitten de fanatieke supporters achter de goal.
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!