>
Ontvangen bedankjes 1550
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Die mail van de SV i.o. is als attachment bij de mail van MVV.seppo schreef : Die mail van supportersvereniging heb ik niet gekregen. Of is die alleen voor bestaande leden (net als het aanbod van levenslang lid)?
MVV4life schreef :
Die mail van de SV i.o. is als attachment bij de mail van MVV.seppo schreef : Die mail van supportersvereniging heb ik niet gekregen. Of is die alleen voor bestaande leden (net als het aanbod van levenslang lid)?
Overigens gewoon vanuit de medewerker gestuurd en niet vanuit het centrale MVV account...
Heeft iemand foto's van de nieuwe commando ruimte op Boschpoort, de laatste wedstrijd waren ze daar al mee bezig, maar is deze al af of ligt dat ook stil door Corona?
mosasaurus schreef : jij bent niet af te branden stumpertje. gelukkig snappen echte mvv supporters dat dit noodzakelijk is voor de sfeer in een als maar leger geworden stadion. vanuit de boschpoort juich ik dit iniatief toe.
er zei ook iemand dat mensen nu in een hoekje een plek je bij elkaar moeten zoeken. dan ben je ook al tig jaar niet meer in het stadion geweest.
glowwie schreef : En zo wordt bier zuipen en schelden weer beloont.
Er wordt totaal geen rekening gehouden met de echte supporters die elke wedstrijd komen.
Nee de zogenaamde supporters die wedstrijden boycotten en iedereen uitschelden krijgen weer hun gelijk.
Het gooien met bier wordt beloont.Bestuur beledigen werkt dus wel.
Of MVV ooit nog aan voetballen komt is tot daar en toe maar om zo met supporters om te gaan die al langer gaan dan die raddraaiers oud zijn is een schande.
Kom maar brand me maar af voor mijn mening succes.