MVV algemeen

06 juli 2020 10:57 06 juli 2020 10:59 door webmastersfm.
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 548
Meer
MVV algemeen #6046

Komopdieroeie schreef :

dreekemvvke schreef : Nee de waarheid moet boven tafel komen en waarom komt dhr e zelf niet Met de bevestiging dat dit niet klopt maar waar rook is ,is ook vuur ,als ik zo aangevallen zou worden zou ik me wel verdedigen geloof mij maar.


Ron heeft in die 20 jaar echt wel al de kans gehad om naar een andere club te gaan, voor meer geld én meer mogelijkheden. Maar Ron is een rasechte Maastrichtenaar en mvver.


Een rasechte Maastrichtenaar en MVV'er gaat niet in gesprek met Roda voor de functie van TD. Het korte termijn geheugen van sommige is bedroevend hier. De vriendjes van Ron hier zijn ook duidelijk .

Tot nu toe ben ik tevreden over de comeback van Ron . Een prima technische staf, we zullen het met elkaar moeten doen. Maar de kinderachtige toon van de vriendjes van Ron dat alles koek en ei is/was mbt Ron, en we maar met de mantel der liefde moeten bedekken dat de groei wel degelijk is gestagneerd door zijn aanwezigheid de laatste jaren. Simon en Garfunkel voorop.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juli 2020 11:02
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
MVV algemeen #6047
Ron Elsen verdient een behoorlijk salaris maar het komt niet in de buurt van de idiote bedragen die hier genoemd worden.
Ik vind het werkelijk schandalig om op deze manier met fake news een hetze tegen Ron Elsen te beginnen. Geen enkele accountant met beroepseer zou dergelijke info delen. Tot nu toe heeft niemand concreet kunnen aangeven wat Elsen dan verkeerd gedaan heeft.

Dat wij al 20 jaar eerste divisie spelen heeft eerst en vooral met geld te maken. Kennelijk lopen de Maastrichtse bedrijven niet warm voor MVV en hebben wij geen suikeroom of gemeente die als onbeperkte PIN automaat dient. Dat kun kun je Ron Elsen niet aanrekenen.

Los van het laatste seizoen heeft Elsen ons toch vrijwel elk jaar verrast met bepaalde spelers. Spelers die hier gedijden maar elders vaak niet zo best presteerden. ik noem een Okita, Nwakali, Brüls, Thibaut, Croux etc. Natuurlijk is niet elke speler een succesverhaal maar gezien de omstandigheden waarmee hij moet werken kun je niet anders dan respect hebben voor Ron Elsen.
Ik snap werkelijk niets van die antipathie.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Frank Salemans, Sjotelsplak, Huib, opadiehard, Lassie80, Brncic, De Zwarte Vogel, peeke, ASR en3 andere mensen hebben ook bedankt..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juli 2020 11:10
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
MVV algemeen #6048

webmastersfm schreef :

Komopdieroeie schreef :

dreekemvvke schreef : Nee de waarheid moet boven tafel komen en waarom komt dhr e zelf niet Met de bevestiging dat dit niet klopt maar waar rook is ,is ook vuur ,als ik zo aangevallen zou worden zou ik me wel verdedigen geloof mij maar.


Ron heeft in die 20 jaar echt wel al de kans gehad om naar een andere club te gaan, voor meer geld én meer mogelijkheden. Maar Ron is een rasechte Maastrichtenaar en mvver.


Een rasechte Maastrichtenaar en MVV'er gaat niet in gesprek met Roda voor de functie van TD. Het korte termijn geheugen van sommige is bedroevend hier. De vriendjes van Ron hier zijn ook duidelijk .

Tot nu toe ben ik tevreden over de comeback van Ron . Een prima technische staf, we zullen het met elkaar moeten doen. Maar de kinderachtige toon van de vriendjes van Ron dat alles koek en ei is/was mbt Ron, en we maar met de mantel der liefde moeten bedekken dat de groei wel degelijk is gestagneerd door zijn aanwezigheid de laatste jaren. Simon en Garfunkel voorop.

Je hebt het over de kinderachtige toon van de vriendjes van Ron, maar ik vind het persoonlijk veel kinderachtiger om anoniem op het forum met nieuwe/dubbele accounts allerlei verzinsels te schrijven met als doel om iemand zwart te maken. Ik vind jouw bericht heel redelijk. Het is bekend dat je geen fan bent van Elsen en legt ook uit waarom (jouw moeite met zijn praten met Roda en jouw mening dat Elsen de club heeft doen stagneren de afgelopen jaren). Daar is helemaal niks mis mee en daarover kun je ook de discussie aangaan met elkaar. Dat kan echter niet als je begint met allerlei vage verhalen over niet reageren op berichtjes en zijn salaris dat iedere maand lijkt te stijgen. Overigens is iemand die het niet eens is met de manier waarop Elsen hier wordt weggezet door enkelen, niet onmiddellijk een vriendje.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juli 2020 11:11
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
MVV algemeen #6049

webmastersfm schreef :

Komopdieroeie schreef :

dreekemvvke schreef : Nee de waarheid moet boven tafel komen en waarom komt dhr e zelf niet Met de bevestiging dat dit niet klopt maar waar rook is ,is ook vuur ,als ik zo aangevallen zou worden zou ik me wel verdedigen geloof mij maar.


Ron heeft in die 20 jaar echt wel al de kans gehad om naar een andere club te gaan, voor meer geld én meer mogelijkheden. Maar Ron is een rasechte Maastrichtenaar en mvver.


Een rasechte Maastrichtenaar en MVV'er gaat niet in gesprek met Roda voor de functie van TD. Het korte termijn geheugen van sommige is bedroevend hier. De vriendjes van Ron hier zijn ook duidelijk .

Tot nu toe ben ik tevreden over de comeback van Ron . Een prima technische staf, we zullen het met elkaar moeten doen. Maar de kinderachtige toon van de vriendjes van Ron dat alles koek en ei is/was mbt Ron, en we maar met de mantel der liefde moeten bedekken dat de groei wel degelijk is gestagneerd door zijn aanwezigheid de laatste jaren. Simon en Garfunkel voorop.


Met mijn korte termijn geheugen is niks mis. Jij refereert wel graag naar Simon en Garfunkel, misschien een keer iets nieuws bedenken? Statler & Waldorf bijvoorbeeld? Maar dat terzijde, ik weet dat Ron met Roda in gesprek is geweest. Moet ik hem dat kwalijk nemen? Hij heeft er niet voor gekozen om te gaan. Dat telt voor mij. Jammer dat jij elke keer alleen er tussen uit pikt wat je uitkomt, namelijk dat ik aangeef dat Ron een mvv'er is en dat je dat dan meteen wegzet alsof ik een beschermengel en vriend van Ron ben. Ik kan je vertellen, dat is klinkklare onzin. Je zegt ook 'kinderachtige toon en dat alles koek en ei is/was mbt Ron', volgens mij geeft bijna iedereen hier toe dat zeker niet alles goed is geweest wat Ron heeft gedaan en nog steeds doet. Maar hij is echt niet in zijn eentje ervoor verantwoordelijk dat we al 20 jaar in de eerste divisie spelen. Wel blij met je nuance wat betreft de technische staf die er nu staat en de 'comeback' van Ron.

Voor nu ook wat mij betreft genoeg over Ron, ik zal me er (hopelijk) niet meer mee bemoeien.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juli 2020 11:22
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 548
Meer
MVV algemeen #6050

Belgske schreef :

webmastersfm schreef :

Komopdieroeie schreef :

dreekemvvke schreef : Nee de waarheid moet boven tafel komen en waarom komt dhr e zelf niet Met de bevestiging dat dit niet klopt maar waar rook is ,is ook vuur ,als ik zo aangevallen zou worden zou ik me wel verdedigen geloof mij maar.


Ron heeft in die 20 jaar echt wel al de kans gehad om naar een andere club te gaan, voor meer geld én meer mogelijkheden. Maar Ron is een rasechte Maastrichtenaar en mvver.


Een rasechte Maastrichtenaar en MVV'er gaat niet in gesprek met Roda voor de functie van TD. Het korte termijn geheugen van sommige is bedroevend hier. De vriendjes van Ron hier zijn ook duidelijk .

Tot nu toe ben ik tevreden over de comeback van Ron . Een prima technische staf, we zullen het met elkaar moeten doen. Maar de kinderachtige toon van de vriendjes van Ron dat alles koek en ei is/was mbt Ron, en we maar met de mantel der liefde moeten bedekken dat de groei wel degelijk is gestagneerd door zijn aanwezigheid de laatste jaren. Simon en Garfunkel voorop.

Je hebt het over de kinderachtige toon van de vriendjes van Ron, maar ik vind het persoonlijk veel kinderachtiger om anoniem op het forum met nieuwe/dubbele accounts allerlei verzinsels te schrijven met als doel om iemand zwart te maken. Ik vind jouw bericht heel redelijk. Het is bekend dat je geen fan bent van Elsen en legt ook uit waarom (jouw moeite met zijn praten met Roda en jouw mening dat Elsen de club heeft doen stagneren de afgelopen jaren). Daar is helemaal niks mis mee en daarover kun je ook de discussie aangaan met elkaar. Dat kan echter niet als je begint met allerlei vage verhalen over niet reageren op berichtjes en zijn salaris dat iedere maand lijkt te stijgen. Overigens is iemand die het niet eens is met de manier waarop Elsen hier wordt weggezet door enkelen, niet onmiddellijk een vriendje.


Ik heb geen woord over Elsen zijn salaris gerept. En ik zie geen enkele volledige naam op dit forum. De beheerders weten wie ik ben, de oude garde op dit forum ook. En waarom is het wel nobel als er anoniem een veer wordt geduwd in de kont maar kritiek weggezet als een hetze. Zowizo een achterhaald concept dit forum. De enkele die hier schrijven zijn op 1 hand te tellen en al helemaal niet de vibe wat bij veel personen echt speelt rond deze club. Ik kan hier wel info plaatsen wat deze club daadwerkelijk tegenhoud, maar dan wordt er echt beschadigd. En die discussies worden ergens anders gevoerd . En niet op dit forum.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juli 2020 11:39
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV algemeen #6051

Komopdieroeie schreef :

dreekemvvke schreef : Nee de waarheid moet boven tafel komen en waarom komt dhr e zelf niet Met de bevestiging dat dit niet klopt maar waar rook is ,is ook vuur ,als ik zo aangevallen zou worden zou ik me wel verdedigen geloof mij maar.


Belachelijk om hem weg te zetten als een zakkenvuller die de helft van de tijd thuis op de bank ligt te vegeteren en appjes van de nieuwe Ronaldo's, Messi's en Mbappe's weglacht.

Nee maar hadden ze de appjes van Mbuyamba maar eens geopend, dan hadden ze zich de zakken pas echt goed kunnen vullen!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juli 2020 11:41 06 juli 2020 11:42 door Boschpoort.
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
MVV algemeen #6052

webmastersfm schreef :
Ik heb geen woord over Elsen zijn salaris gerept. En ik zie geen enkele volledige naam op dit forum. De beheerders weten wie ik ben, de oude garde op dit forum ook. En waarom is het wel nobel als er anoniem een veer wordt geduwd in de kont maar kritiek weggezet als een hetze. Zowizo een achterhaald concept dit forum. De enkele die hier schrijven zijn op 1 hand te tellen en al helemaal niet de vibe wat bij veel personen echt speelt rond deze club. Ik kan hier wel info plaatsen wat deze club daadwerkelijk tegenhoud, maar dan wordt er echt beschadigd. En die discussies worden ergens anders gevoerd . En niet op dit forum.

Toch even reageren.
Uiteraard weet ik wie je bent en vrijwel niemand schrijft hier onder zijn eigen naam. Dat is prima.
Kritiek kan en mag altijd. Maar wat Dreeke en zijn nieuwe vriendje CFY aan ongenuanceerde onzin op dit forum plaatsen heeft niets met kritiek te maken maar is duidelijk een hetze.
Dit forum mag dan niet perfect zijn maar vooralsnog is het wel het meest transparante middel om alle supporters te bereiken. Dat sommigen het niet willen lezen of als mensen wegblijven omdat ze een weerwoord krijgen dan is dat jammer maar dat maakt het forum nog niet meteen een achterhaald concept.
Het zou juist goed zijn als de discussie waar jij het over hebt hier gevoerd wordt. Mits uiteraard vertrouwelijkheden niet worden geschonden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Huib, opadiehard, Lassie80, webmastersfm

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juli 2020 12:01
HIER!!
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 242
Meer
MVV algemeen #6053
Vraag het morgen op het praatkaffee. Nee dat doet hier niemand!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juli 2020 12:13
Yannick
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 77
Meer
MVV algemeen #6054
HIER!, waar zit jouw verstand? Het antwoord van Elsen is bekend, die zal dat nooit zeggen (net zoals iedereen op dit forum zijn eigen inkomsten niet publiekelijk bekend maakt). Dus niemand zal een vraag stellen waarop het antwoord al bekend is.

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juli 2020 12:18
HIER!!
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 242
Meer
MVV algemeen #6055
Mijn verstand? In mijn kleine teen! Merci voor het compliment.
De volgende gebruiker (s) zei dank u ASR, Jack Luijten

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juli 2020 12:20
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV algemeen #6056
Je mag vinden wat je wilt van mij maar als ik antwoord op een bericht van audiowaste geeft wil ik wel dat hij wordt geplaatst

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juli 2020 13:24
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
MVV algemeen #6057

dreekemvvke schreef : Je mag vinden wat je wilt van mij maar als ik antwoord op een bericht van audiowaste geeft wil ik wel dat hij wordt geplaatst

Ik weet niet wat je hier bedoelt maar het plaatsen doe je zelf. De moderators kunnen wel berichten verwijderen maar dat is hier niet gebeurd. Sowieso zijn we héél terughoudend met verwijderen. Dan moet je al heel ver gaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juli 2020 13:38
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV algemeen #6058
Boschpoort ik wil wel even aangeven dat ik geen vriendjes op dit forum heb en dat wil ik ook niet maar ik wil duidelijk maken wat ik ervan vindt hoe het bij mvv gaat ,en dat gaat niet goed.er zal bij mvv een hoop moeten veranderen als wij ooit nog terug willen komen waar wij eigenlijk thuishoren en dat is eredivisie voetbal spelen.ten eerste redt je het niet meer met wat kleine sponsors met heel goede bedoelingen begrijpt mij dus niet verkeerd.er moet iemand gaan investeren in de toekomst Of meerdere .het maakt mij niet uit wie dat zijn of is voor mijn part is het de melkboer als het maar goed gebeurd.zo iemand moet wel de kans krijgen en er moet geluisterd worden en dan is het aan de directie om er iets mee te doen..en ik heb al jaren het gevoel dat er maar een man bepaald wat er bij mvv gebeurd en dat is niet meer van deze tijd.ik zeg ook niet dat deze persoon niets heeft gedaan,maar we zijn er niets mee opgeschoten ,en als er niets gebeurd gaat het zo nog 20jaren verder.mvv is geen voetbalclub maar een bedrijf wat resultaat moet opleveren en zeker naar de supporters toe.maar als de meeste supporters vinden dat het zo prima gaat zij hun feestje maar ik wil dat mvv weer een ploeg wordt waar ik graag wil bij horen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juli 2020 13:39
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV algemeen #6059
sorry dan zal ik wel iets verkeerd hebben gedaan ,zal mijn leeftijd wel zijn

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juli 2020 13:52
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV algemeen #6060

dreekemvvke schreef : sorry dan zal ik wel iets verkeerd hebben gedaan ,zal mijn leeftijd wel zijn


Dreekemvvke, je hebt je punt nu wel duidelijk gemaakt. Stop nu eens eindelijk met jouw gezeiver.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Kotspoejer, Larsbak, Zeikbak, Jack Luijten

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.386 seconden