MVV algemeen

23 okt 2020 21:52
Kotspoejer
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 134
Meer
MVV algemeen #6361

Napoleon schreef : Dat mijn club zo is afgegleden doet mij ook pijn ! Ik volg MVV ook al fanatiek al zeker 33 jaar ! Maar wat er nu gebeurd verwonderd me helemaal niks . En dit jaar zijn we echt kanonnen voer voor heel veel clubs geloof me !! We doen bijna niemand pijn dan alleen onze supporters !

Kalazic is een prima trainer maar niet de trainer die MVV nodig heeft ... MVV had een trainer nodig die eigenlijk niet bestaat maar er toch is , en dat is Andries Jonker !! Hij had MVV zolang we geen piek te besteden hadden naar een rustiger vaarwater gebracht ! Binnen en buiten t veld !!
Maar goed dat schip is gevaren !

De roep om investeerders begrijp ik van iedereen maar als de mensen die er nu zitten en verantwoordelijk zijn voor de complete malaise waarin we sportief verkeren en straks financieel belanden , als die groep en dan doel ik op meerdere bestuursleden en complete directie als die een stap moeten zetten naar die mogelijke overname , dan kun je net zo goed de stekker er nu uit trekken !
De zooi moer eruit , weg ermee ! Het klinkt heel onsympathiek maar tijd voor zoete broodjes is er niet meer . Een nieuw bestuur moet er komen die verantwoordelijk is voor dat proces , een nieuwe AD en trainer/td want MVV hoeft geen aparte TD te hebben , belachelijk !!

Geef Onno Hoes een belangrijke rol hierin samen met andere mensen met kwaliteit want die zijn er nog zeker binnen de schil van MVV en tuig een fatsoenlijk plan op !!

Ik ga me in dit proces niet meer bemoeien , maar ook ik vind t verschrikkelijk om te zien hoe een klein groepje mensen deze club naar de klote helpt !! Ik heb geprobeerd wat ik kon het is met niet gelukt , maar ik had wel t vertrouwen van toppers als Hoes , Jonker , Rook en Wilborts .... betere mensen heb ik de laatste 20 jaar bij MVV niet gezien !!


Napoleon,
Als je zo goed ingevoerd bent, zou het je wel sieren als je bij namen Hoes, Jonker en Rook zou vermelden dat er wel degelijk door MVV mee gesproken is, maar dat de heren allen zijn afgehaakt ivm de salarisverwachting/-eisen. Dus m.a.w. het probleem is gewoon: er ís (vooralsnog) geen geld, dus kun je dergelijke figuren ook niet binnenhalen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib, jovkle, Duin

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2020 22:15 23 okt 2020 22:16 door Charmeur.
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
MVV algemeen #6362
Er is veel te weinig geld, en als dit zo doorgaat haken er steeds meer sponsoren af (door coronacrisis of door niet meer met MVV in zee te willen gaan, of door andere omstandigheden) en is er totaal niks meer van geld. En mooi dat Dhr. Noor allemaal plannetjes heeft met kleine bedrijfjes, en dat er in de businessclub samen onderling afspraken tussen bedrijven word gemaakt, maar uiteindelijk kunnen ze dat ook in een andere businessclub als deze er niet meer zou zijn. Wat is nou eigenlijk het echte plan wat ze voor ogen hebben. Want volgens mij weet verder helemaal niemand wat het plan is. Zijn er contacten met grote sponsoren of investeerders. Je hoeft natuurlijk niet naar supporters transparant te zijn in details maar laat ons wel toe tot de inhoud van onze club. Een simpele ja of nee is voldoende. Mischien ben ik wel weer te pessimistisch, maar er is tot op heden weinig reden tot optimisme....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 okt 2020 09:37
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
MVV algemeen #6363

Kotspoejer schreef :

Napoleon schreef : Dat mijn club zo is afgegleden doet mij ook pijn ! Ik volg MVV ook al fanatiek al zeker 33 jaar ! Maar wat er nu gebeurd verwonderd me helemaal niks . En dit jaar zijn we echt kanonnen voer voor heel veel clubs geloof me !! We doen bijna niemand pijn dan alleen onze supporters !

Kalazic is een prima trainer maar niet de trainer die MVV nodig heeft ... MVV had een trainer nodig die eigenlijk niet bestaat maar er toch is , en dat is Andries Jonker !! Hij had MVV zolang we geen piek te besteden hadden naar een rustiger vaarwater gebracht ! Binnen en buiten t veld !!



Maar goed dat schip is gevaren !

De roep om investeerders begrijp ik van iedereen maar als de mensen die er nu zitten en verantwoordelijk zijn voor de complete malaise waarin we sportief verkeren en straks financieel belanden , als die groep en dan doel ik op meerdere bestuursleden en complete directie als die een stap moeten zetten naar die mogelijke overname , dan kun je net zo goed de stekker er nu uit trekken !
De zooi moer eruit , weg ermee ! Het klinkt heel onsympathiek maar tijd voor zoete broodjes is er niet meer . Een nieuw bestuur moet er komen die verantwoordelijk is voor dat proces , een nieuwe AD en trainer/td want MVV hoeft geen aparte TD te hebben , belachelijk !!

Geef Onno Hoes een belangrijke rol hierin samen met andere mensen met kwaliteit want die zijn er nog zeker binnen de schil van MVV en tuig een fatsoenlijk plan op !!

Ik ga me in dit proces niet meer bemoeien , maar ook ik vind t verschrikkelijk om te zien hoe een klein groepje mensen deze club naar de klote helpt !! Ik heb geprobeerd wat ik kon het is met niet gelukt , maar ik had wel t vertrouwen van toppers als Hoes , Jonker , Rook en Wilborts .... betere mensen heb ik de laatste 20 jaar bij MVV niet gezien !!


Napoleon,
Als je zo goed ingevoerd bent, zou het je wel sieren als je bij namen Hoes, Jonker en Rook zou vermelden dat er wel degelijk door MVV mee gesproken is, maar dat de heren allen zijn afgehaakt ivm de salarisverwachting/-eisen. Dus m.a.w. het probleem is gewoon: er ís (vooralsnog) geen geld, dus kun je dergelijke figuren ook niet binnenhalen.




Nee hoor de heren zijn helemaal niet afgehaakt door salaris , complete onzin !! Hoes wilde MVV gewoon helpen daar waar zijn expertises liggen , nou die man heeft mega veel expertises en dat Pro deo !! . Jonker zou t niet voor t geld doen , tuurlijk ontvangt hij een salaris ( telstar niveau) maar zijn liefde voor MVV is groot en hij wilde MVV terug brengen . Ron Elsen heeft Jonker nooit als trainer gewild maar heeft hem wat aan t lijntje gehouden en t zo gebracht dat Jonker zelf is afgehaakt ! Klein voorbeeldje ...Jonker zou geen assistent kunnen meenemen was geen budget voor Servais was al vastgelegd ! 2 maanden later wordt Vrede gepresenteerd ! Er was wel budget !!

Mischa Rook heeft een gesprek gehad bij Mvv , 1 gesprek welgeteld ... Rook stond open voor de functie , maar niet en koste van alles immers werkt bij bij een eredivsie club en heeft hij t goed naar zijn zin ,maar t moest wel goed voelen , die overtuiging had hij dat moment nog niet in het eerste gesprek ! Een 2de gesprek is er nooit gekomen omdat MVV vanaf dag 1 “verliefd” werd op Erik Noor ...3 pagina’s in de Limburger is zijn “oogst” tot nu toe , verder nog helemaal niks van Noor gezien . En Let op Erik Noor is aangesteld omdat hij een succesvol ondernemer was ( volgens bestuur) ...welke succesvolle ondernemingen heeft hij dan gehad ...ik citeer hij is betrokken geweest bij minimaal 5 faillissementen volgens officiële documenten !
Mischa Rook was een algemeen directeur waar iedereen mee was weg gelopen ! Geweldige kerel , bruist van de energie ...kennis opgedaan bij FC Oss als AD , commercie bij Willem II en als oud voetballer ook nog eens gevoel bij de tak !! En vooral goedkoper dan Penders en vooral van onbesproken gedrag !!

Onze directie en bestuur grossiert in het nemen van de verkeerde beslissingen ...met alle gevolgen van dien !! Vorig seizoen zagen we dat al , dit seizoen wordt die lijn doorgetrokken en volgend jaar wordt het weer een drama !
Er zit gewoon veel te weinig kennis in die groep , los van het geld !! De kennis is zo beperkt en alles wat van toegevoegde waarde is wordt buiten gehouden , eigen belang van de zittende macht . De directie heeft destijds maanden de aanstelling van Noor vertraagd , maanden om allerlei redenen ...uiteindelijk is dat allemaal hoog opgelopen met als inzet dat bestuur zou aftreden als Noor niet zou worden aangesteld , een complete soap ! En dat ging om geld , oude directie wilde Erens houden en wilde geen nieuwe wind ! Het bestuur dacht met een nieuwe wind veranderen er zaken , en dat zal zeker . Noor zal zeker ook goede zaken toevoegen . Maar de opdracht van bestuur was naar Noor was o.a hou Elsen in toom !! ( en ik heb dat letterlijk op de app) . Nou er is er maar in die in de toom wordt gehouden ... Elsen is de baas binnen MVV en niemand anders ....hij bepaald en heeft door zijn contract voor t leven alle lijntjes in handen ! Het bestuur had hem weg moeten sturen en daar is ook over gesproken , maar het lef ontbrak ! Het geld was er .... maar het lef en niet iedereen in het bestuur stond achter die keuze dus Elsen blijft zoals het er zo uitziet tot zijn pensioen aan MVV verbonden ( als de club dan nog bestaat)

Maar goed wil MVV vooruit dan moeten er in de top kwaliteit komen ...die een plan maken om de club door een fatsoenlijke partij(en) te laten overnemen . Die kwaliteit is er niet ...en die zal extern moeten worden aangetrokken . Onno Hoes zou hier een belangrijk in kunnen spelen , met zijn netwerk en kennis ( zo zie ik dat althans )

Het is nog niet te laat , we hebben geen schulden maar als we zo door gaan is de club binnen 3 jaar kapot !
Ik hoef hier geen rol in te hebben ik wil het niet eens meer , maar we kunnen ons nu geen foute beslissingen meer permitteren. De ledenraad kan dmv een speciale vergadering het huidige bestuur wegsturen en een nieuwe bestuur vormen . De ledenraad kan ook niks doen !
Maar hoe dan ook dit gaat hartstikke verkeerd als er niks gebeurd op de lange termijn visie !!

En de stand op de ranglijst is slechts een klein onderdeel ervan ...maar geeft wel aan dat MVV afgezakt is naar plek 14 tm 20 van de eerste divisie en hoe komt dat omdat we t zo goed hebben gedaan de laatste 10 jaar of omdat de club aan elkaar hangt van allerlei groepjes die iets willen van macht / aanzien / inbreng of wat dan ook ...
wij zijn dan wel allemaal MVV supporter maar we hebben geen gezamenlijk doel en vooral we hebben niemand aan de top die ons mee neemt in dat verhaal en ons de weg wijst en als laatste ons alle verbindt !! We zijn een splinterclub geworden ..een 2de elftal we doen voor spek en bonen mee !!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28, Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 okt 2020 10:27 24 okt 2020 10:28 door Driver.
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 373
Meer
MVV algemeen #6364
Er is totaal niets mis mee dat Napoleon de vinger steeds probeert te leggen op de zwakke plekken binnen Mvv. Alleen de manier waarop hij dit vaak doet is niet de juiste route, Napoleon is soms rancuneus en speelt te vaak op de man.
Iedereen hoopt dat er nog eens bij Mvv invloedrijke mensen komen die geld in Mvv willen steken.
Een Mvv speler verdient nu gemiddeld 1750 euro netto(!), krijgt geen bonus bij een winpartij............tja wat wil je dan verwachten, niets kan bij Mvv.
Hoes, Jonker en Rooks zullen best hun kwaliteiten hebben maar gaan zij ook zorgen dat er meer geld in het laadje gaat komen.
In voetbal draait alles om geld, met meer geld kun je ook betere kwalitatieve spelers aantrekken maar we zijn al 20 jaar op zoek naar mensen die geld in Mvv willen steken.
In deze coronatijd wordt het steeds moeilijker om een serieuze investeerder te vinden, buitenlandse investeerders zullen er genoeg zijn maar of ze ook betrouwbaar zijn? Ik heb begrepen dat Mvv nu wel open staat voor een betrouwbare investeerder.
Als de resultaten goed zijn op het veld zijn dan komen er meestal sponsors om de hoek kijken maar Mvv straalt helaas niets meer uit.
Mvv doet inderdaad alleen nog maar mee in het rechterrijtje voor spek en bonen, iedere wedstijd worden we weggespeeld....dit verdienen wij Mvv supporters niet!
Alleen een investeerder kan Mvv nog helpen anders is het einde oefening...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Charmeur

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 okt 2020 10:34
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 507
Meer
MVV algemeen #6365
Wat zien de vraoge die un antwoord verdeene:
1.Wee is verantwoordelijk veur de huidige spelersgroep
2.Boerum nog steeds geine investeerder
3. Wat is Kalezic belaof
4 Wat heet Noor tot noe tow substantieel bereik
5 Wat is ut antwoord op de feiten die Napoleon zeet te hubbe
MVV weurt wie ut noe geit naor de kloete geholpe en dat wille en verdeene veer neet
Missjien tied veur aktie um antwoord te kriege of in te griepe
De volgende gebruiker (s) zei dank u InDoDoNnY, Charmeur

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 okt 2020 12:22
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV algemeen #6366
Van mij mag hij weg die Hollandse praatjesmaker. Nog steeds geen shirtsponsor en 100 gemiste kansen op vlakken die ik zelfs beter zou kunnen benutten. En dan heb ik het dus niet over kansen op het veld. Dure uitbestedingen doen. Zo gaan we in de problemen komen.
Nu schoon schip maken, en iemand met hart voor de club aan het roer. Binnen VZM zijn er bv een hoop mensen, die ook nog eens contacten en competenties hebben.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 okt 2020 12:57
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
MVV algemeen #6367
Grappig om te lezen dat er diverse mensen zijn hier die pretenderen het allemaal beter te weten, zonder enige onderbouwing. Misschien moet er eens actie komen op dit forum met ideeën in plaats van 'ze bakken er niks van'. Het bestuur zal vast meelezen, dus als iedereen die het beter weet hier nu eens iets concreets roept? En niet alleen maar 'ik zou het beter weten' of 'Onno Hoes' zou de perfecte man zijn, want dat slaat inhoudelijk natuurlijk nergens op. En kom ook niet aan met 'ze luisteren toch niet' of 'zij worden ervoor betaald en wij niet'.

3 vragen/verwijten die hier regelmatig besproken worden. Kijken wie er een concreet antwoord op kan, wil en vooral durft te geven!

1. Hoe zou je een betrouwbare investeerder vinden, die genoeg wil investeren zonder een gevaarlijke volmacht over de club te krijgen? (Dus geen Korotaev of De la Vega lijkt me zo, want die zullen echt wel bij MVV en andere clubs aankloppen).

2. Hoe zou je een shirtsponsor binnenhalen die bereid is een substantieel bedrag hiervoor te betalen, in een tijd dat bedrijven proberen te overleven en werknemers met bosjes moeten worden ontslagen? (Hoe zou jij het vinden als je door je werkgever wordt ontslagen terwijl er een paar ton in sponsoring van een voetbalclub wordt gestopt?)

3. Hoe zou je met het huidige budget een selectie samenstellen die subtop KKD kan spelen? (Het heeft geen zin om te blijven roepen over hoe dit ontstaan is. Dit is waar de huidige organisatie nou eenmaal mee te dealen heeft)

Ben heel benieuwd hoe de betweters deze vragen beantwoorden! Want zo te lezen is het allemaal niet zo moeilijk... Dán zou je de club verder helpen!
Wie durft?
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 okt 2020 13:19
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV algemeen #6368
De enigste manier om als supporters iets te kunnen ondernemen is door ons samen te pakken en door middel van bijvoorbeeld de supportersclub onze zorgen te uiten en om antwoorden te vragen.
Er moet eerst duidelijk worden wat speelt binnen MVV, het bestuur en mocht dat antwoord niet bevredigend zijn kunnen we misschien via deze zelfde supportersclub de ledenraad proberen te bewegen actie te ondernemen.
Op dit moment weten we te weinig om direct actie te ondernemen. En alleen samen kunnen we MVV misschien bewegen. Wij zijn MVV, Niemand is groter dan de club.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 okt 2020 13:21 24 okt 2020 13:29 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV algemeen #6369
Dat Roda en Fortuna wél investeerders vinden heeft een rede. Mijn inziens is dit het stadion en alles eromheen. MVV heeft dit niet. Bijna iedereen zal het wel weten als je richting Hornbach rijdt en het bergje oprijd. Er doemt een gebouw voor je ogen op, waar je als investeerder wel ogen naar hebt. Bij Fortuna is dit idemdito, al is dit misschien iets minder, en daar heeft het ook iets langer geduurd, maar is er wel gekomen. De zak met geld. Er ging een investering van de gemeente aan vooraf. Bij MVV niks, 0,0. Als investeerder wil je toch iets wat in de toekomst zijn vruchten afwerpt? Maar ja, ik ga nu in de herhaling en deze rede werd hier op het forum faliekant van tafel geveegt. Ik denk dat een investeerder op dit moment nog liever FC Meerssen overneemt dan MVV. Daar hoeft minder aan te gebeuren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Karakter, InDoDoNnY

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 okt 2020 13:43 24 okt 2020 13:46 door mvvke4life.
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV algemeen #6370
Schapendonk,
Ik zie toch wel degelijk mogelijkheden.
Een stad als Maastricht heeft wel degelijk aantrekkingskracht. Je moet uitgaan van de positieve punten.
Ik ben verkoper en denk dat er veel meer uit te halen is.
Neemt niet weg dat er ook nog een hoop moet veranderen binnen de club. Maar juist daar heb je ook een investeerder voor nodig. De randvoorwaarden moeten kloppen. Juist daarom vind ik op zich dat MVV juist op de goede weg bezig is. Alleen weten wij als supporters niet wat het toekomst plan is van MVV. En ik denk dat dit alles veel te langzaam gaat. Aan de ene kant misschien door de corona en door enkele misperen in de laatste jaren. Maar als alle clubs je voorbij voorbij streven dan weet je dat je een tandje bij moet zetten. En ik weet nou niet of dat besef er is binnen het bestuur.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 okt 2020 16:56
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 593
Meer
MVV algemeen #6371
Je kunt je ook vragen waarom er zo veel bestuursleden zijn opgestapt na de Goumans-Jongen periode.
Daar zaten best wel een aantal zwaargewichten uit het bedrijfsleven bij.
In ieder geval zonder poen is er niks aan te doen....
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 okt 2020 16:57
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 178
Meer
MVV algemeen #6372
Fortuna was ook geen fluit waard toen Gun instapte. Wij hebben nog iets van geld .. Fortuna had 0.0 en stond op t punt kopje onder te gaan. Gun zag zijn kans en wist ook dat nu investeren op de lange termijn hem knaken zou opleveren.

Roda blijft een apart verhaal.. daar staan ze voor in de rij. Lokale ondernemers en vreemde meneertjes.

20 jaar eerste divisie doet ook wat met de uitstraling van een club. Vaak financiële ellende, negatief in het nieuws, geen aansprekende resultaten. We zijn in de vergetelheid aan het raken.

Mijn wens is dat er gewoon lokale ondernemers zich verenigen. Mensen die het oprecht goed willen voor de club.
De volgende gebruiker (s) zei dank u M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 okt 2020 17:28
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
MVV algemeen #6373

Duin schreef : Grappig om te lezen dat er diverse mensen zijn hier die pretenderen het allemaal beter te weten, zonder enige onderbouwing. Misschien moet er eens actie komen op dit forum met ideeën in plaats van 'ze bakken er niks van'. Het bestuur zal vast meelezen, dus als iedereen die het beter weet hier nu eens iets concreets roept? En niet alleen maar 'ik zou het beter weten' of 'Onno Hoes' zou de perfecte man zijn, want dat slaat inhoudelijk natuurlijk nergens op. En kom ook niet aan met 'ze luisteren toch niet' of 'zij worden ervoor betaald en wij niet'.

3 vragen/verwijten die hier regelmatig besproken worden. Kijken wie er een concreet antwoord op kan, wil en vooral durft te geven!

1. Hoe zou je een betrouwbare investeerder vinden, die genoeg wil investeren zonder een gevaarlijke volmacht over de club te krijgen? (Dus geen Korotaev of De la Vega lijkt me zo, want die zullen echt wel bij MVV en andere clubs aankloppen).

2. Hoe zou je een shirtsponsor binnenhalen die bereid is een substantieel bedrag hiervoor te betalen, in een tijd dat bedrijven proberen te overleven en werknemers met bosjes moeten worden ontslagen? (Hoe zou jij het vinden als je door je werkgever wordt ontslagen terwijl er een paar ton in sponsoring van een voetbalclub wordt gestopt?)

3. Hoe zou je met het huidige budget een selectie samenstellen die subtop KKD kan spelen? (Het heeft geen zin om te blijven roepen over hoe dit ontstaan is. Dit is waar de huidige organisatie nou eenmaal mee te dealen heeft)

Ben heel benieuwd hoe de betweters deze vragen beantwoorden! Want zo te lezen is het allemaal niet zo moeilijk... Dán zou je de club verder helpen!
Wie durft?


Ik kan, wil, en durf hier zeker een antwoord op te geven.

1) die zijn er wel, maar schaars. Tuurlijk willen ze een volmacht hebben. En dat kan ook, want je kunt er een controlerende raad boven stellen. Dat gebeurt ook bij andere clubs. En ik heb liever één man aan het roer dan 10 verschillende kapiteins, waarvan de één niet eens weet wat de ander aan het doen is. (Mijn mening)

2) Shirtsponsoring is booming business. Ze staan bij andere clubs zelfs in de rij. Is het bedrag wat MVV hiervoor vraagt mischien veel te hoog, of willen bedrijven mischien niet meer met bepaalde mensen van MVV in zee? De communicatie tussen bedrijven en MVV is in het verleden namelijk verre van optimaal geweest.

3) met dit huidige budget zit je gelijk aan menig hoofdklasser in België en Duitsland. Subtop ga je hier helemaal niet meer mee halen. Ook al doen speler zich 100% inzetten. Daarom zal je een goede in punt 1 of punt 2 moeten hebben.

Ik ben zoals vele hier geen betweter, zoals jij het benoemd, maar wel iemand die heel kritisch kijkt naar het complete plaatje. Als de basis niet goed is, kan de rest ook niet goed gaan. Ik ben blij dat jij er een andere mening over hebt. Dat maakt in ieder geval het forum interessant. Zolang we maar respectvol met elkaar kunnen discussiëren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Duin

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 okt 2020 18:25
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
MVV algemeen #6374

Charmeur schreef :

Duin schreef : Grappig om te lezen dat er diverse mensen zijn hier die pretenderen het allemaal beter te weten, zonder enige onderbouwing. Misschien moet er eens actie komen op dit forum met ideeën in plaats van 'ze bakken er niks van'. Het bestuur zal vast meelezen, dus als iedereen die het beter weet hier nu eens iets concreets roept? En niet alleen maar 'ik zou het beter weten' of 'Onno Hoes' zou de perfecte man zijn, want dat slaat inhoudelijk natuurlijk nergens op. En kom ook niet aan met 'ze luisteren toch niet' of 'zij worden ervoor betaald en wij niet'.

3 vragen/verwijten die hier regelmatig besproken worden. Kijken wie er een concreet antwoord op kan, wil en vooral durft te geven!

1. Hoe zou je een betrouwbare investeerder vinden, die genoeg wil investeren zonder een gevaarlijke volmacht over de club te krijgen? (Dus geen Korotaev of De la Vega lijkt me zo, want die zullen echt wel bij MVV en andere clubs aankloppen).

2. Hoe zou je een shirtsponsor binnenhalen die bereid is een substantieel bedrag hiervoor te betalen, in een tijd dat bedrijven proberen te overleven en werknemers met bosjes moeten worden ontslagen? (Hoe zou jij het vinden als je door je werkgever wordt ontslagen terwijl er een paar ton in sponsoring van een voetbalclub wordt gestopt?)

3. Hoe zou je met het huidige budget een selectie samenstellen die subtop KKD kan spelen? (Het heeft geen zin om te blijven roepen over hoe dit ontstaan is. Dit is waar de huidige organisatie nou eenmaal mee te dealen heeft)

Ben heel benieuwd hoe de betweters deze vragen beantwoorden! Want zo te lezen is het allemaal niet zo moeilijk... Dán zou je de club verder helpen!
Wie durft?


Ik kan, wil, en durf hier zeker een antwoord op te geven.

1) die zijn er wel, maar schaars. Tuurlijk willen ze een volmacht hebben. En dat kan ook, want je kunt er een controlerende raad boven stellen. Dat gebeurt ook bij andere clubs. En ik heb liever één man aan het roer dan 10 verschillende kapiteins, waarvan de één niet eens weet wat de ander aan het doen is. (Mijn mening)

2) Shirtsponsoring is booming business. Ze staan bij andere clubs zelfs in de rij. Is het bedrag wat MVV hiervoor vraagt mischien veel te hoog, of willen bedrijven mischien niet meer met bepaalde mensen van MVV in zee? De communicatie tussen bedrijven en MVV is in het verleden namelijk verre van optimaal geweest.

3) met dit huidige budget zit je gelijk aan menig hoofdklasser in België en Duitsland. Subtop ga je hier helemaal niet meer mee halen. Ook al doen speler zich 100% inzetten. Daarom zal je een goede in punt 1 of punt 2 moeten hebben.

Ik ben zoals vele hier geen betweter, zoals jij het benoemd, maar wel iemand die heel kritisch kijkt naar het complete plaatje. Als de basis niet goed is, kan de rest ook niet goed gaan. Ik ben blij dat jij er een andere mening over hebt. Dat maakt in ieder geval het forum interessant. Zolang we maar respectvol met elkaar kunnen discussiëren.


Nou Charmeur, ik denk niet dat ik er een andere mening over heb en ik wil ook niet zeggen dat iedereen hier over een kam te scheren is.
Ik vind juist dat het hier (vaak) ontbreekt aan de respectvolle en vooral inhoudelijke discussie waar jij het terecht over hebt.

Ook ik ken die Hollander (volgens mij is het trouwens een Brabander) Noor en de huidige staf niet en weet niet of er al grote stappen gezet zijn, maar ik weet wel dat het voor iedereen die nu aan het roer zou staan verdomd moeilijk zal zijn om de weg naar boven te vinden. Hoe goed je dat ook zou doen, daar kan niet van vandaag op morgen een heel groot resultaat uitkomen. Vandaar dat ik het niet fair vind dat hier diverse mensen alweer roepen dat er mensen moeten opstappen en dat zij het allemaal beter weten.

Ook de continue roep om verantwoording en 'dat we maar niks horen' vind ik zwaar overtrokken. De meeste mensen zullen ook bij hun werkgever niet overal hoogstpersoonlijk door de directie over geinformeerd of geraadpleegd worden over de stand van zaken of genomen beslissingen. Heel kort door de bocht hebben wij als supporters daar simpelweg niks mee te maken en is niemand verplicht om ons tot in detail te informeren.
Zo werkt de wereld nou eenmaal.

Vandaar mijn vraag aan de 'mensen die het beter weten' eens met iets concreets te komen ipv met 'we moeten een investeerder hebben'
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib, Charmeur

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 okt 2020 18:36
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
MVV algemeen #6375

Duin schreef :

Charmeur schreef :

Duin schreef : Grappig om te lezen dat er diverse mensen zijn hier die pretenderen het allemaal beter te weten, zonder enige onderbouwing. Misschien moet er eens actie komen op dit forum met ideeën in plaats van 'ze bakken er niks van'. Het bestuur zal vast meelezen, dus als iedereen die het beter weet hier nu eens iets concreets roept? En niet alleen maar 'ik zou het beter weten' of 'Onno Hoes' zou de perfecte man zijn, want dat slaat inhoudelijk natuurlijk nergens op. En kom ook niet aan met 'ze luisteren toch niet' of 'zij worden ervoor betaald en wij niet'.

3 vragen/verwijten die hier regelmatig besproken worden. Kijken wie er een concreet antwoord op kan, wil en vooral durft te geven!

1. Hoe zou je een betrouwbare investeerder vinden, die genoeg wil investeren zonder een gevaarlijke volmacht over de club te krijgen? (Dus geen Korotaev of De la Vega lijkt me zo, want die zullen echt wel bij MVV en andere clubs aankloppen).

2. Hoe zou je een shirtsponsor binnenhalen die bereid is een substantieel bedrag hiervoor te betalen, in een tijd dat bedrijven proberen te overleven en werknemers met bosjes moeten worden ontslagen? (Hoe zou jij het vinden als je door je werkgever wordt ontslagen terwijl er een paar ton in sponsoring van een voetbalclub wordt gestopt?)

3. Hoe zou je met het huidige budget een selectie samenstellen die subtop KKD kan spelen? (Het heeft geen zin om te blijven roepen over hoe dit ontstaan is. Dit is waar de huidige organisatie nou eenmaal mee te dealen heeft)

Ben heel benieuwd hoe de betweters deze vragen beantwoorden! Want zo te lezen is het allemaal niet zo moeilijk... Dán zou je de club verder helpen!
Wie durft?


Ik kan, wil, en durf hier zeker een antwoord op te geven.

1) die zijn er wel, maar schaars. Tuurlijk willen ze een volmacht hebben. En dat kan ook, want je kunt er een controlerende raad boven stellen. Dat gebeurt ook bij andere clubs. En ik heb liever één man aan het roer dan 10 verschillende kapiteins, waarvan de één niet eens weet wat de ander aan het doen is. (Mijn mening)

2) Shirtsponsoring is booming business. Ze staan bij andere clubs zelfs in de rij. Is het bedrag wat MVV hiervoor vraagt mischien veel te hoog, of willen bedrijven mischien niet meer met bepaalde mensen van MVV in zee? De communicatie tussen bedrijven en MVV is in het verleden namelijk verre van optimaal geweest.

3) met dit huidige budget zit je gelijk aan menig hoofdklasser in België en Duitsland. Subtop ga je hier helemaal niet meer mee halen. Ook al doen speler zich 100% inzetten. Daarom zal je een goede in punt 1 of punt 2 moeten hebben.

Ik ben zoals vele hier geen betweter, zoals jij het benoemd, maar wel iemand die heel kritisch kijkt naar het complete plaatje. Als de basis niet goed is, kan de rest ook niet goed gaan. Ik ben blij dat jij er een andere mening over hebt. Dat maakt in ieder geval het forum interessant. Zolang we maar respectvol met elkaar kunnen discussiëren.


Nou Charmeur, ik denk niet dat ik er een andere mening over heb en ik wil ook niet zeggen dat iedereen hier over een kam te scheren is.
Ik vind juist dat het hier (vaak) ontbreekt aan de respectvolle en vooral inhoudelijke discussie waar jij het terecht over hebt.

Ook ik ken die Hollander (volgens mij is het trouwens een Brabander) Noor en de huidige staf niet en weet niet of er al grote stappen gezet zijn, maar ik weet wel dat het voor iedereen die nu aan het roer zou staan verdomd moeilijk zal zijn om de weg naar boven te vinden. Hoe goed je dat ook zou doen, daar kan niet van vandaag op morgen een heel groot resultaat uitkomen. Vandaar dat ik het niet fair vind dat hier diverse mensen alweer roepen dat er mensen moeten opstappen en dat zij het allemaal beter weten.

Ook de continue roep om verantwoording en 'dat we maar niks horen' vind ik zwaar overtrokken. De meeste mensen zullen ook bij hun werkgever niet overal hoogstpersoonlijk door de directie over geinformeerd of geraadpleegd worden over de stand van zaken of genomen beslissingen. Heel kort door de bocht hebben wij als supporters daar simpelweg niks mee te maken en is niemand verplicht om ons tot in detail te informeren.
Zo werkt de wereld nou eenmaal.

Vandaar mijn vraag aan de 'mensen die het beter weten' eens met iets concreets te komen ipv met 'we moeten een investeerder hebben'


Mischien dat er een hoop onrust weggehaald kan worden door middel van bijvoorbeeld een digitaal proatkaffee. Benader een bedrijf die dit wil neerzetten (en maak reclame voor ze hierin). Kan iedereen meeluisteren en eventueel vragen stellen.

Is maar een voorstel.
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvvke4life, Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.402 seconden