MVV algemeen

25 okt 2020 14:08
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
MVV algemeen #6391
Die vraag kan ik alleen met een wedervraag beantwoorden. Waarom is er interesse voor clubs als Den Bosch (met zo waar een nog slechter stadion dan de Geusselt) en Lommel etc. bij investeerders? Die vraag kun je blijkbaar ook niet beantwoorden.

In mijn ogen is de enige reden waarom er nu geen investeerder in beeld is bij MVV is omdat het water ons nog niet aan de lippen staat en MVV daardoor ook een stuk rustiger op zoek kan. Zodra een faillissement dreigt komen er andere krachten bij kijken en gaan ook meer mensen zich ermee bemoeien.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Karakter, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 okt 2020 14:29 25 okt 2020 14:54 door Strucht.
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 243
Meer
MVV algemeen #6392
Wat een negativiteit hier weer, waarom zou MVV geen geschikte partner zijn. Er zijn nu nog zat scenario`s. waardoor MVV een uitmuntende strategische partner is. Zie toch eens de kansen! Bijvoorbeeld ons stadion ligt op een A locatie een investeerder en misschien wel de Amerikaanse eigenaren hebben wel veel geld over om bijvoorbeeld MVV te verplaatsen en het gebied te herontwikkelen? We hebben nu nog alles in eigen hand, als straks het water aan onze lippen staat zullen we weinig keuze meer hebben.

Verder zijn er genoeg professionals die je kunnen helpen met de link naar investeerders en het hoeft ook geen volledige overname te zijn het kan ook zijn dat een bepaalde club zich inkoopt bij MVV en hier 5/6 spelers stalt, kijk maar eens naar het bescheiden Metz die gedeeltelijk eigenaar is van Seraing en hier onder andere een spits aan uitleent die 14x heeft gescooord in 7 wedstrijden alleen al zo een partnership zou ons 2/3 stappen voorwaarts helpen, alleen dan zal iemand de technische macht o.a. moeten opgeven en dat ligt gevoelig.....

Vedrer hebben hier al investeerders aan de poort gestaan, maar die kozen voor een belgische club ( al loopt het daar nu ook even niet lekker)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 okt 2020 15:29
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
MVV algemeen #6393

jeoff schreef : In mijn ogen is de enige reden waarom er nu geen investeerder in beeld is bij MVV is omdat het water ons nog niet aan de lippen staat en MVV daardoor ook een stuk rustiger op zoek kan. Zodra een faillissement dreigt komen er andere krachten bij kijken en gaan ook meer mensen zich ermee bemoeien.


Blijkbaar hebben de genoemde clubs 'iets' voor een investeerder om er dus toch in te stappen. Misschien zelfs een goed verhaal vanuit het bestuur van de clubs. Ik ben niet bekend genoeg met Den Bosch en Lommel om dat juist in te kunnen vullen. Bij Lommel verwacht ik dus dat het aan de competitieregels ligt. Bij Den Bosch is het waarschijnlijk de connectie geweest van een bestuurslid met iemand van de familie Jordania. Dat die jongen niet helemaal legaal aan zijn geld was gekomen, vormde een te groot obstakel voor de KNVB om het goed te keuren.

Ik vroeg het ook niet om te sneren of zo. Júist niet. Ik ben oprecht benieuwd naar de voordelen om MVV over te nemen. Wat zou een investeerder eraan hebben? Of wordt de club dan overgenomen om enkel als handelshuis te dienen? Want in dat geval hebben wij als supporters er nog bijzonder weinig aan natuurlijk. Dan zal het stadion nooit opgeknapt worden (of een nieuw stadion ooit).

Strucht, jij hebt het over de kansen zien. Noemt daarbij ook om het stadion te verplaatsen. Bedoel je dan dat een nieuwe partij de grond van het huidige stadion koopt, de boel daar opnieuw gaat ontwikkelen en tevens op een andere plek een nieuw stadion uit de grond trekt? Dat lijkt me weinig winstgevend voor ze. Of ze moeten van het nieuwe stadion een sportpark á la Meerssen van maken. Maar ik hoef vast niet uit te leggen dat het dan betekent dat MVV geen profclub meer is. De Metz-Seraing constructie is volgens mij wel verboden door de KNVB. Net zoals makelaars die spelers direct stallen bij een club en ze met winst te verkopen. In het recente verleden heeft dit problemen opgeleverd met Twente en de Doyen groep bijvoorbeeld.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 okt 2020 16:45
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
MVV algemeen #6394

Karakter schreef : Blijkbaar hebben de genoemde clubs 'iets' voor een investeerder om er dus toch in te stappen. Misschien zelfs een goed verhaal vanuit het bestuur van de clubs. Ik ben niet bekend genoeg met Den Bosch en Lommel om dat juist in te kunnen vullen. Bij Lommel verwacht ik dus dat het aan de competitieregels ligt. Bij Den Bosch is het waarschijnlijk de connectie geweest van een bestuurslid met iemand van de familie Jordania. Dat die jongen niet helemaal legaal aan zijn geld was gekomen, vormde een te groot obstakel voor de KNVB om het goed te keuren.


Ik lees een hoop vermoedens en aannames. Het komt er dus uiteindelijk op neer dat niemand weet wat een investeerder nou over de streep trekt bij een armlastige club zonder noemenswaardig stadion. Waarom wilde Bilgic ooit instappen bij MVV?
Ik ben ervan overtuigd dat mocht het echt nodig zijn het bij MVV ook zou lukken, om wat voor reden dan ook. Nogmaals, MVV is ook bezig met het aanpassen van de statuten etc. om het makkelijker te maken voor een investeerder om in te stappen. Ik weet niet hoever ze hiermee zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2020 20:46
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
MVV algemeen #6395
Wat is het stil op het forum en bij MVV. Stilte voor de storm?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2020 22:24
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 507
Meer
MVV algemeen #6396
Hopelijk unne sterke frisse wind op technisch en bestuurlijk vlak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 okt 2020 09:58
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
MVV algemeen #6397
Antwoorden op een aantal van de hier gestelde vragen/gemaakte opmerkingen zijn te vinden in het verslag van de overlegvergadering tussen de nieuwe supportersvereniging sv-1902 en het bestuur:
www.sv-1902.nl/index.php/verslagen/versl...ectie-slo-db-sv-1902

Jammer dat dat niet door de sv op dit forum geplaatst wordt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Huib, M.V.V. 1902, LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 okt 2020 13:07
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 595
Meer
MVV algemeen #6398
punt 6: oetzeuke staontribuun....



Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Huib

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 okt 2020 19:00
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
MVV algemeen #6399
In de rust reden auto's met reclameborden rondjes over de sintelbaan. "Sampermans Autobanden!", terwijl de Koning Voetbalmars door het stadion schalde, en reclames voor Caballero en Heineken Bier afgespeeld werden.

Ondertussen liepen we buiten langs naar de overkant van het veld, om de mogelijke doelpunten van MVV van korter bij te kunnen zien.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib, Boer458, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 okt 2020 20:44
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
MVV algemeen #6400

Frank Salemans schreef : In de rust reden auto's met reclameborden rondjes over de sintelbaan. "Sampermans Autobanden!", terwijl de Koning Voetbalmars door het stadion schalde, en reclames voor Caballero en Heineken Bier afgespeeld werden.

Ondertussen liepen we buiten langs naar de overkant van het veld, om de mogelijke doelpunten van MVV van korter bij te kunnen zien.

De harde kern stond onder de klok in het hoekje. In de rust werd een fiets verloot. ‘Koning Voetbal’, ik draai hem nog wel eens! En dan Ayayay di Caballero.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2020 12:48
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 907
Meer
MVV algemeen #6401
Geel balle

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib, Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2020 13:11 29 okt 2020 13:12 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV algemeen #6402
Meer iets voor het item UIT DE OUDE DOOS...toch?...gr opa.

Wel prachtig die ouw foto’s.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2020 13:55 29 okt 2020 14:00 door De Zwarte Vogel.
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
MVV algemeen #6403
1965


Met mijn mooie oude toeter van Ritzen Bour!
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2020 13:58 29 okt 2020 13:59 door De Zwarte Vogel.
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
MVV algemeen #6404


Met een goed vergrootglas is De Zwarte Vogel wel te vinden! Ik herken nu ook Marco Schillings nog, heel jong overleden!
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2020 14:45
Maastr-Boys
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 6
Meer
MVV algemeen #6405
Mooie dia van mijn vader zaliger. Op mijn facebook heb ik de meeste dia,s staan uit de jaren 70-80. MVV heeft ze ook maar doet er weinig mee.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.474 seconden