MVV algemeen

11 feb 2021 16:46 11 feb 2021 16:49 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV algemeen #6811

Napoleon schreef : Oproep aan onze "stille" volgers/bezoekers met een MVV hart !

Wat ik jammer vind is dat ons forum door veel mensen wordt bekeken ( noem ze voyeurs ;-) )maar dat er weinig actief wordt deelgenomen aan de discussies
De verkoop van de club vind ik persoonlijk een hele belangrijke en iedere mening daarin kan waardevol zijn. Ik zou graag willen zien dat meer mensen die nu meekijken en er iets van vinden dit ook gewoon eens gaan plaatsen . Iedere mening telt

En omdat de verkoop van onze club slechts één keer kan gebeuren( en daarmee van enorm belang) waarmee we voor altijd deze periode achter ons laten is het wel van belang dat ik wat meer gevoel krijg wat nu precies onder de MVV supporters leeft .
Het is een oproep aan iedereen die hier met regelmaat voorbij komt , schrijf je in , verzin een leuke nickname of onder je eigen naam en doe mee met de discussies !

PS en ik beloof je dat die zeikers van dit Forum zoals Duin, MVVke , Jeoff, Lijntjes , Kletswief, Zuurzak en al die andere lastige forum gasten jullie even met rust laten ;-)


En alweer beginste um d'ch heen te stampe umtotste kritiek krijgs op d'n aliewege zwartmekerij.

D'r zien d'ch toch al tig kiere versjèllende vraoge gestèld (dat deiste wel 'ns in 'n discussie, gek he?)
Mer kier op kier oontwiekste de boel en geiste euver op 'n aander oonderwerp.

Geef noe gewoen 'ns antwoord op de vraoge die d'ch gestèld weure, en wiek neet constant aof vaan 't oonderwerp en drej noe neet eders kier weer de zaak um mèt d'n constante vingerke wieze.

Is 't noe noets 'ns in d'ch opgekoume tot 't nogal e behuurlek aontal lui zien die d'ch constant ''plaoge''?
Kin 't daan mesjiens zoe zien totste 't d'ch zelf gezeuk höbs?


Iech zal eve in voetbalvergeliekinge blieve, dao is dit forum wel gesjik veur;

Diech deis miech dinke aon Luis Suarez; zoe'ne gigantische galbak dee constant aon 't oetdage is, constante veroongeliek is. Dee zelf noets get gedoon heet, altied de aandere...

Erme jong toch...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Duin

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 feb 2021 16:50
OOFUS!
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 159
Meer
MVV algemeen #6812
Hij begrijpt gewoon niet dat zijn kleutergedrag steeds opnieuw het gelijk van de MVV-leiding bewijst om niet met hem in zee te gaan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 feb 2021 17:23
Belsj
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 14
Meer
MVV algemeen #6813

Napoleon schreef : Oproep aan onze "stille" volgers/bezoekers met een MVV hart !

Wat ik jammer vind is dat ons forum door veel mensen wordt bekeken ( noem ze voyeurs ;-) )maar dat er weinig actief wordt deelgenomen aan de discussies
De verkoop van de club vind ik persoonlijk een hele belangrijke en iedere mening daarin kan waardevol zijn. Ik zou graag willen zien dat meer mensen die nu meekijken en er iets van vinden dit ook gewoon eens gaan plaatsen . Iedere mening telt

En omdat de verkoop van onze club slechts één keer kan gebeuren( en daarmee van enorm belang) waarmee we voor altijd deze periode achter ons laten is het wel van belang dat ik wat meer gevoel krijg wat nu precies onder de MVV supporters leeft .
Het is een oproep aan iedereen die hier met regelmaat voorbij komt , schrijf je in , verzin een leuke nickname of onder je eigen naam en doe mee met de discussies !

PS en ik beloof je dat die zeikers van dit Forum zoals Duin, MVVke , Jeoff, Lijntjes , Kletswief, Zuurzak en al die andere lastige forum gasten jullie even met rust laten ;-)


Als stille volger / passant kan ik zeggen dat dit constant gevit op elkaar naar het feit leidt dat een individu steeds minder zin heeft om nog naar deze website te komen.

Dit kritiek spuien op elkaar levert totaal niets op. Het wekt alleen frustraties op bij beide partijen.

Er is door het bestuur een nieuwe koers uitgestippeld. Of deze koers nu succesvol gaat zijn of niet, er iets aan veranderen kunnen we toch niet.

Totdat het kalf verdronken is, wat we als supporter natuurlijk niet willen, moeten we er vanuit gaan dat we op de juiste weg zijn.

Een verkoop van de club kan onder de juiste omstandigheden goed aflopen (bv. OH Leuven, KV Oostende, ...). Een samenwerking met een grote club kan ook (bv. Lommel SK).

We laten ons verrassen en zullen zien welk wit konijn er eventueel uit de hoed tevoorschijn komt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Napoleon, Boschpoort, bokkesprongen, Duin

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 feb 2021 18:21
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
MVV algemeen #6814

Lijnsje@tappunt schreef :

Napoleon schreef :
PS en ik beloof je dat die zeikers van dit Forum zoals Duin, MVVke , Jeoff, Lijntjes , Kletswief, Zuurzak en al die andere lastige forum gasten jullie even met rust laten ;-)


Vaak komen nieuwe spelers pas op het toneel als de hoofdrolspeler vertrekt ;)


Scherp Lijntje 1-0 !! ;-) !!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 feb 2021 22:33
Hier menier
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 23
Meer
MVV algemeen #6815
Als stille volger wil ik hier ook wel op reageren.

De manier waarop MVV zich tegenwoordig presenteert verdient veel lof.
Er worden leuke acties georganiseerd, denk aan oa de oliebollenactie, podcast en ook zijn ze zeer aanwezig op social media.
We worden vaak meegenomen in wat er zich afspeelt binnen de club. Dat is ook weleens anders geweest.
Ook ben ik dit jaar nóg gruutser op onze supporters! Deze club leeft en is echt een slapende reus.
Er is iets aan het ontstaan binnen de club en ik krijg sterk het gevoel dat het dit keer de juiste weg is.
Ik sta achter de club én de beleidsbepalers ongeacht iemands verleden!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Lassie80, jovkle, Kletswief, Boschpoort, Duin

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 feb 2021 22:38
Sjiek
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 27
Meer
MVV algemeen #6816
Waarom is het in godsnaam van belang dat jij daar meer gevoel voor krijgt?

Als voyeur zie ik je maar weinig over voetbal schrijft en heel veel over, weliswaar belangrijke, randzaken waar echter niemand de echte ins en outs van kent. Heel veel speculeren, aannames en persoonlijke meningen, bitter weinig feiten.

Het lijkt mij dat het een hobby is geworden om hier bijna dagelijks maar wat te roepen. Is verder niet erg hoor, ik neem het gewoon niet serieus.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, opadiehard, Duin

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 feb 2021 08:45
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
MVV algemeen #6817
Haha, tot nog toe niet de reacties waar Napoleon op gehoopt had, de 'voyeurs' zijn blijkbaar positiever gestemd dan gedacht.

Persoonlijk ben ik het daar als 'zeiker' helemaal mee eens! Er gebeurt eindelijk iets bij onze club en die zaken zijn veelal positief.
Voetbaltechnisch zijn er al mooie stappen gemaakt sinds september (ja, veel slechter kon het niet), organisatorisch wordt er daadwerkelijk ruimte gemaakt voor de investeerder waar iedereen om roept en MVV is veel zichtbaarder dan voorheen, zoals op social media, MVV TV en via podcast. Daarnaast vind ik de muurschildering aan de Boschpoort echt een toevoeging aan de uitstraling in ons stadion (weet niet wie daar verantwoordelijk voor is, maar chapeau).
Ook de mensen die daar dagelijks tijd in stoppen verdienen wel wat meer positieviteit hier op het forum!

Natuurlijk moeten ook de negatieve zaken besproken worden, maar vaak worden de (kleine) stappen vooruit vergeten door de focus op de negatieve zaken, waar we inhoudelijk vaak inderdaad niet alle details of afwegingen van kennen.

Dus namens alle zeikers op dit forum: het glas is halfvol!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Ster_Drager, Ben Salemans, Anna D., opadiehard, jovkle, Kletswief, Boschpoort, peeke, Burgundian043 en1 andere mensen hebben ook bedankt..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 feb 2021 10:33 12 feb 2021 10:41 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV algemeen #6818
Wat me wel opvalt is het aantal mensen dat 180 graden is gedraaid t.o.v. een investeerder. In het begin werden voorstanders van een investeerder hier het forum afgeschoten. En nu is dit volkomen andersom. Ik vraag me af hoe dit komt? Is het misschien de prestaties uit het niets van Fortuna? Volgens mij was een van de enige @ sjotelsplak die begon over de noodzaak van een investeerder, maar het merendeel van het forum wou hier niet in mee. Dus dat was wel opvallend. En kom nu niet met "alleen een gezonde investeerder", want dit kun je gewoon niet weten bij een willekeurige Turk of wie dan ook. Ik kan me herinneren dat het woord "investeerder" hier veel weerstand opriep. Hoe anders is het nu.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 feb 2021 11:04
Boys_in_Red
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 200
Meer
MVV algemeen #6819

Schapendonk schreef : Wat me wel opvalt is het aantal mensen dat 180 graden is gedraaid t.o.v. een investeerder. In het begin werden voorstanders van een investeerder hier het forum afgeschoten. En nu is dit volkomen andersom. Ik vraag me af hoe dit komt? Is het misschien de prestaties uit het niets van Fortuna? Volgens mij was een van de enige @ sjotelsplak die begon over de noodzaak van een investeerder, maar het merendeel van het forum wou hier niet in mee. Dus dat was wel opvallend. En kom nu niet met "alleen een gezonde investeerder", want dit kun je gewoon niet weten bij een willekeurige Turk of wie dan ook. Ik kan me herinneren dat het woord "investeerder" hier veel weerstand opriep. Hoe anders is het nu.


Waar velen eerst geloofden dat we op eigen benen een stap naar boven zouden kunnen maken, zal dat na het debacle van vorig seizoen anders zijn. De misgelopen promotie in 2017 liet ook zien dat we op eigen benen heel dicht bij de eredivisie konden komen. Let wel, dan heb ik het niet over in de eredivisie blijven op eigen kracht. Ik denk dat vorig seizoen dit sentiment heeft weggevaagd. De zoveelste stap terug voor onze club, zowel op als naast het veld. Tel daarbij op dat we al 20 jaar een meerjarenplan voorgeschoteld krijgen en iedere paar jaar er geen gewenst resultaat uit is gekomen.
Ikzelf ben heel huiverig naar een investeerder toe. Waar Fortuna tot nu toe veel geluk lijkt te hebben, zijn er legio voorbeelden die ons zouden moeten waarschuwen voor het hebben van een investeerder. Als ik een keuze zou moeten maken, dan zou ik vertoeven in de krochten van het voetbal verkiezen boven een investeerder. Dit komt deels doordat ik - al dan niet gegrond - ernstig twijfel aan de capaciteiten van de mensen binnen MVV om een geschikte investeerder te vinden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Jacques, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 feb 2021 11:36
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
MVV algemeen #6820
Ik ben altijd tegenstander geweest en de denkwijze daarachter is eigenlijk niet veranderd. Maar de prestaties van MVV en de ontwikkelingen in het voetbal wel. Vandaar dat ik er iets meer voor open sta maar nog altijd erg wantrouwig ben.

Ik zal jullie niet vervelen met een ellenlang bericht maar er zijn voor een investeerder weinig rationele en tegelijkertijd niet-criminele redenen om MVV over te nemen, die ook gunstig voor MVV zijn. We worden of onderdeel van een transfercarrousel, waar de winsten niet bij MVV worden gemaakt, of we worden een geldwitwasmachine of iets dergelijks. Beiden spreken me niet aan.

Voeg daar aan toe dat een investeerder binnenhalen altijd een gok blijft. We kennen de geschiedenis van MVV allemaal - MVV is niet bepaald een club waar het geluk voor het oprapen ligt. Wij hebben het feilloze vermogen om de investeerder te halen die de club failliet maakt. Daar ben ik nog altijd bang voor. Ik zit ook niet te wachten op een Red Bull dat de clubkleuren en de naam van de club verandert en 500 man een stadionverbod geeft omdat ze alleen klappertjespubliek willen hebben.

Tegelijkertijd, zoals het nu gaat is er ook weinig lol meer aan. Vandaar dat ik iets meer opensta voor een investeerder. Maar wantrouwig zal ik altijd blijven.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Ster_Drager, Lassie80, Kletswief, Boys_in_Red, bokkesprongen, Burgundian043, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 feb 2021 13:03
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
MVV algemeen #6821
Zolang MVV financieel gezond is hoef je ook niet tegen elke prijs met de eisen van een investeerder akkoord te gaan en kun je een sterke positie innemen in die gesprekken met een investeerder en wees vooral niet bang om andere te benaderen als begleider in dit proces .Bv Vleugels zou dit kunnen .stap eens over je schaduw heen het gaat immers in belang van Mvv Ook het team van Tom Dumolin en Andre Rieu bezitten deze kwaliteiten het gaat immers om de stad Maastricht en MVV .
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Jacques, Kletswief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 feb 2021 15:00 12 feb 2021 15:04 door Strucht.
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 243
Meer
MVV algemeen #6822
Zelfde dubbel gevoel als Jacques.. Maar helaas zie je dat in alles, dat je nog alleen maar kan overleven door schaal vergroting (lees kapitaal of netwerk) of iets wat je echt uniek maakt en onderscheid van de rest. Natuurlijk zie ik MVV liever niet in handen vallen van Armeeners, die bijvoorbeeld KFC Uedringen van die gekke rus overnemen. Maar ik zie nog liever een europese club (minderheids aandeelhouder) instappen zoals bijvoorbeeld Sporting Lissabon die een minderheidsaandeel nemen maar wel elk jaar MVV laat profiteren van hun netwerk + dat ze een aantal spelers stallen die te goed zijn voor hun tweede elftal ( spelen 2de divisie in Portugal) Die zouden dan door speeltijd bij MVV kunnen worden doorverkocht aan andere clubs. MVV heeft dan voordeel om kosteloos spelers te krijgen die buiten budget bereikt liggen en verder kan MVV gebruik maken van scoutingnetwerk en kennis van zo een club. Het verhaal zou dan helemaal af zijn dat de overige 60% in handen komt van lokale ondernemers die samen met het netwerk en kennis van de minderheids aandeelhouder MVV naar eredivisie stuwen, en toen werd ik wakker ;)

Maar ik houd mij hart vast met welke partij MVV zou aankomen, stel je voor die gekke Amerikanen die al eigenaar zijn van het stadion en dan met een dubbele agenda in de club stappen....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 feb 2021 15:05
Ridenaje
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 18
Meer
MVV algemeen #6823
Wel of geen investeerder, waar doen "we" goed aan... het staat in de sterren geschreven. 1 ding is zeker, zoals het de laatste jaren gaat, lopen we ook een doodlopende weg in. Het draait allemaal om geld en om knowhow. Geld is er bijna niet, dus een financiële injectie is nodig om een kwalitatieve inhaalslag te maken en daarnaast is het noodzakelijk dat er op technisch vlak uit een ander vaatje/netwerk getapt gaat worden. Een frisse wind die er gaat komen doordat Ron Elsen richting jeugdopleiding gaat is een noodzakelijke stap die gedaan is. Als je de technische beleidsvoering aan een trainer ( passant) en een algemeen directeur zonder voetbaltechnische kennis moet overlaten waag ik te betwijfelen en zou grote gevolgen kunnen hebben voor de toekomst. Ik ben er wel van overtuigd dat Kalezic ziel en zaligheid in zijn project stopt en hier echt iets met een stevig fundament voor de toekomst wil neerzetten. Verder vind ik het persoonlijk jammer dat Napoleon niet de mogelijkheid heeft gekregen om zijn woorden om te zetten in daden. Voor mij is hij een supporter pursang en is hij gedreven door liefde gepassioneerd in zijn heldendrang om de club te redden. De manier waarop hij vaker van de daken schreeuwde was met teveel passie als je het mij vraagt, maar noem mij naief, ik geloof er echt in dat hij het beste met de club voor had. Mocht het tot een investeerder komen, dan geloof ik dat hij een rol zou kunnen bekleden in een raad van commissarissen. We gaan het zien wat de toekomst ons gaat brengen. Ondanks alle ellende hoop ik ooit nog eens met mijn zoontje op de markt te staan om een promotie te vieren.....Haw pin!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Napoleon

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 feb 2021 09:42
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
MVV algemeen #6824
Ik heb een heel stel berichten verwijderd die niets met MVV te maken hebben. Inclusief het bericht waar alles mee begon. Begon inderdaad een beetje een kleuterklas te lijken zoals terecht opgemerkt. Maar ook de moderators zitten niet 24/7 op het forum om alles in de gaten te houden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel, Jack Luijten, Sjiek

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 feb 2021 18:55
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
MVV algemeen #6825
MVV heeft in de 3de NOW periode 57000 Euro als voorschotbedrag uitbetaald gekregen. (de club uit het oosten trouwens 121000)
www.uwv.nl/overuwv/Images/uwv_openbaar_r..._aanvraagperiode.pdf
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard, Kletswief, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.421 seconden