MVV algemeen

23 nov 2021 14:39 23 nov 2021 14:40 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV algemeen #7321
Ik leg 20 euro bij om die wedstrijden gewoon op espn te krijgen. Of desnoods op TV Maastricht. Crowdfund, nog iemand?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 nov 2021 15:29 23 nov 2021 15:32 door JulioB.
JulioB
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 111
Meer
MVV algemeen #7322

Hill28 schreef : Ik leg 20 euro bij om die wedstrijden gewoon op espn te krijgen. Of desnoods op TV Maastricht. Crowdfund, nog iemand?


Ik heb ergens gelezen dat een wedstrijd live uitzenden ongeveer 7000 euro kost voor ESPN. Ze hadden een pot van 750.000 euro om zo veel mogelijk wedstrijden uit te zenden maar dat budget is begin dit jaar op gegaan.

Je zou als club een sponsor voor dit bedrag kunnen proberen te vinden, die dan met een doek op de tribune zijn exposure in retour krijgt, of door: Deze wedstrijd wordt mede mogelijk gemaakt door huppeldepup.
Zullen vast nog wel wat addertjes onder het gras zitten, maar toch.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 nov 2021 16:29
SjengSjo
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 30
Meer
MVV algemeen #7323

Hill28 schreef : Ik leg 20 euro bij om die wedstrijden gewoon op espn te krijgen. Of desnoods op TV Maastricht. Crowdfund, nog iemand?


Voor alle wedstrijden die niet bezocht mogen worden heb ik dit er best voor over! Kom maar door!

Laot goon, laot goon!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 nov 2021 18:16
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV algemeen #7324

De Zwarte Vogel schreef : De MVV-app doet het inderdaad niet! Kennelijk realiseert men zich bij MVV helemaal niet dat er ook mensen zijn die kunnen leven zonder al die (a-)sociale media.


Ik had hem net eindelijk weer kunnen openen….staat nog steeds dat we muntjes moeten kopen om VEER ZIEN MVV te steunen?…..mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 dec 2021 20:31
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
MVV algemeen #7325
Opnieuw een inktzwarte dag voor ons als supporters! Zo blijft MVV volstrekt onaantrekkelijk voor grote en voor kleine sponsoren. Het is hoog tijd voor verlichtende acties van de leiding van MVV. De supporters hebben zich al van hun beste kant laten zien, maar zo raakt bij hen ook de inspiratie weg!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 dec 2021 23:55
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
MVV algemeen #7326

De Zwarte Vogel schreef : Opnieuw een inktzwarte dag voor ons als supporters! Zo blijft MVV volstrekt onaantrekkelijk voor grote en voor kleine sponsoren. Het is hoog tijd voor verlichtende acties van de leiding van MVV. De supporters hebben zich al van hun beste kant laten zien, maar zo raakt bij hen ook de inspiratie weg!

Onaantrekkelijk? De investeerders staan in de rij volgens Noor...

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2021 01:02 15 dec 2021 01:20 door Janepie.
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
MVV algemeen #7327
Wat een farce, de 'stad Mestreech, sjiek en sjoen'.

De gemeente Maastricht staat momenteel vooraan om Max Verstappen te huldigen in het MECC.

Dit geeft weer aan dat Maastricht oogkleppen op heeft t.o.v. MVV en diens supporters. Waarom moet Max Verstappen in het MECC gehuldigd worden?
Het is geen Sjeng, hij is geboren in Hasselt. Bij Dumoulin na de Giro was Maastricht er ook als de kippen bij om Tom op de markt te huldigen en wat een beschamende vertoning was dat zeg en och god - zal toch neet! - ook nog eens Koningsdag en Songfestival.

Nog miejer kotspoejer! Este vaan BN-ers al mos speije daan zier zeker vaan BM-ers... wat zitte ze d'r eeder leuk bei in 't stadhoes en mer lache en klassjeneere euver wie ze 't ganse jaor niks gedoan höbbe of de zaak naor de kloete gehollepe höbbe.

De burgemeester, die madam zoervleis in 't zoer, krijgt het nog druk, met haar frikandel of kroket of moet ik zeggen coquet?

God wat jammer toch dat Songfestival naar Rotterdam ging en Koningsdag paar maanden werd verplaatst.
Gelukkig hebben we Max nog, kunnen we tenminste nog iets doen in het MECC, want Rieu doet er geen concerten dus de pluche moet toch ergens gaan zitten met hun mondkapjes - dachten die mismieters dat neet bei de gemeinte? Miljaar! Weer mislök nondedjuh!

Maar voor de eigen sport in je eigen gemeente iets doen, ho maar. Gemeinte Mestreech geer mot uuch sjaome!

Hup MVV al geit 't 'ns neet al höllep de gemeinte neet.
Oets koume veer oppe ierste plaots te stoon. Em Vee Vee!

En ich maag hoope tot Max in Hasselt gehuldigd weurt, ein troes veur de gemeinte Mestreech: oets geit deen tram reije. Zijn die van het pluche nog sneller in Hasselt.

Veurluipig gewoen stil zien en wie ze zegke in Mestreech: Groete moul? Mooste dien bakkes houwe want deen deksel op dien moul is väöl groeter.

Facta Non Verba
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2021 10:29
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
MVV algemeen #7328
Verliezen van Excelsior en Zwolle is helemaal niet zo erg , dat is nog wel logisch

Het echte probleem zit in ons perspectief en dat brokkelt met de week af ! Van een gezonde club met een eigen vermogen gaan we naar een club die straks in de schulden zit .

De corona hakt er bij iedereen die geraakt wordt er goed in , maar de corona is niet gister gekomen al 3 voetbalseizoenen heeft dit virus invloed op heel veel.
De komst met de nieuw AD ( met veel bombarie binnen gehaald) is er geen fundament gelegd voor een sterker MVV . Wat deze AD vooral doet is aan de voorkant de zaak oppoetsen ( of laten op poetsen ) zoals de Business Club maar inhoudelijk ligt er geen enkel fundament of plan die er voor zorg of zorgdraagt dat MVV behouden uit deze strijd komt

Een statuten wijziging door de ledenraad heeft er voor gezorgd dat de club naar de markt kan , veel pijn en moeite( wat ik begreep) heeft het gekost om zelfs het meest conservatieve lid te laten inzien dat een externe overname een must was .
Onze AD kopt regelmatig in de media dat MVV stand-alone prima verder kan en daarmee gooit hij iedere deur dicht naar extern geld dicht, althans extern geld met een meerderheid belang want Meneer heeft geen belang bij een meerderheid belang want dan is de kans groot dat hij het veld moet ruimen .

MVV kiest er dus voor om stand-alone door te gaan , maar aan deze gedachte ( want meer is het niet) ligt geen enkel concept of plan die dat steunt of laat zien hoe deze club er over 3 jaar nog gezond voorstaat . De commerciele afdeling een belangrijke spil in een BVO is gedevalueerd tot een part-timer , alle ondersteunde medewerkers ( account managers) zijn weg gesneden .
MVV wil dus zonder mensen en zonder plan deze corona storm gaan overwinnen .
Hoe is het mogelijk dat MVV het complete beleid in handen heeft gelegd van een AD die werkelijk geen enkele fatsoenlijke opleiding heeft genoten dan wel een ondernemer is geweest met klinkende resultaten of iemand met een aantoonbaar fatsoenlijk netwerk.

Het toenmalige bestuur heeft zich een rad voor de ogen laten draaien en iemand met mooie praatjes binnen gehaald , met alle gevolgen van dien
Deze club gezien de huidige omstandigheden en niet openstaande voor voortschrijdend inzicht koerst hard af op een fikse afstraffing in Q2 2022 .

Het gaat namelijk niet meer zo makkelijk gebeuren dat partners omwille van clubliefde al voor het derde seizoen hun tegoeden laten wegstrepen . Tevens gaat het ook niet zo maar zijn dat door onzekerheid die er gewoon heerst ook het komende seizoen of de zaak niet op slot gaat in de winter er veel minder bereidheid gaat zijn om te verlengen dan wel nieuw in te stappen.

Het deltaplan om gezien deze omstandigheden een soort van antwoordt te hebben had er al zeker een jaar moeten zijn . Dat is er niet en dat is falende beleid van deze AD . Die doorlopend de verkeerde besluiten neemt of de verkeerde mensen aanstelt . Wij gaan hier niet ongestraft mee weg komen , maar dan is deze AD al lang vertrokken , hij zal de eerste zijn die het zinkende schip verlaat en dan weer maanden onvindbaar zijn voor de buiten wereld .

Het zijn zeker geen makkelijke tijden maar al anderhalf jaar na deze facade te moeten kijken is pijnlijk , de club glijdt af naar een bedenkelijk niveau ( ook sportief) maar het antwoordt komt maar niet , een voortvarende aanpak een open cultuur en vooral een duidelijke en heldere visie draagt deze AD niet uit.

En dus gaan we belanden waar ons "beleid" ons naar toevoert !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mr Sjaan, Sjotelsplak, Hill28, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2021 11:36
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
MVV algemeen #7329
Ik kan het niet oneens zijn met deze post van Napoleon.
Elke werknemer van MVV, of dat nu een AD, een speler of de terreinknecht is, krijgt het voordeel van de twijfel bij de aanstelling.
Maar nu moet ik vaststellen dat Noor nog niets heeft laten zien waaraan we enige hoop voor de toekomst van deze club kunnen ontlenen.

Ik pleit niet direct voor het afscheid nemen van wie dan ook op dit moment maar er moet wel wat gebeuren. Het probleem is dat nu niemand bij MVV wil instappen. geen sponsor, geen investeerder en ook geen bestuurder. Ik heb ook geen oplossing. ik vrees dat we nog een tijdje zullen aanmodderen en kunnen enkel hopen dat de club die binnenkort 120 jaar bestaat, ook nog het 125-jarig en andere jubilea zal kunnen vieren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mr Sjaan, Ben Salemans, Napoleon, opadiehard, De Zwarte Vogel, bokkesprongen, Burgundian043, Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2021 17:31 15 dec 2021 17:32 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV algemeen #7330
“Naar mijn overtuiging heeft de heer Noor zich schuldig gemaakt aan paulianeus handelen. Met het bankroet in aantocht, heeft Noor de zaak erger gemaakt.” Nee dat zegt niet DDL, maar een curator in het Leidsch Dagblad van 6 december 1999. Voor onze ogen zien we de geschiedenis zich herhalen.

Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2021 17:55 15 dec 2021 17:57 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 741
Meer
MVV algemeen #7331
Het wordt financieel nog erger als men geen reservering heeft gemaakt. Elke seizoenskaarthouder heeft straks na thuis tegen Emmen dan al recht op 4/19e oftewel 21% compensatie van de sk prijs. Of moeten we dat uit clubliefde ook maar weer laten zitten. We hebben vorig seizoen al niks gezien en werd ook al gevraagd om compensatie te laten zitten. Potentiële kostenpost 1772*25€ (voor het gemak genomen, denk nog stuk hoger... gamin/aside/qpark)=44300€. Hoe langer zonder publiek hoe hoger het oploopt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2021 19:03
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 547
Meer
MVV algemeen #7332
Naar mijn weten heeft Noor geen arbeidscontract maar wordt hij ingehuurd via zijn bedrijf. Beide partijen zijn vrij om de overeenkomst op elk moment te beëindigen zonder consequenties. Dus lijkt me de vrees dat Noor zogenaamd geen investeerders binnenhaalt omdat hij zijn eigen baantje wil veiligstellen onzin. Hij zal immers daar uiteindelijk op afgerekend worden. Ik deel enkele zorgen , maar sommige dingen lijken me echt onnodig en beschadigen niet alleen Noor maar vooral MVv
De volgende gebruiker (s) zei dank u Roei baank, Burgundian043, M-MVV, Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 dec 2021 08:04
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
MVV algemeen #7333
Het is op de eerste plaats en hier al vaker geschreven waarom voert de AD gesprekken over een overname kandidaat als er geen juridisch bevoegdheid ligt in die BV over de aandelen verkoop ! Hoogst opmerkelijk en mijn inziens niet de juiste weg !

Daarnaast zou jou stelling dat de AD geen arbeidsovereenkomst heeft alleen maar mijn stelling versterken dat bij een overname van 50+1 procent van de aandelen de nieuwe aandeelhouder zonder knippen van de ogen afscheid kan nemen van ingehuurde zzp’ers ! Dus en omdat dit de belangrijkste inkomsten bron van de AD is ( al is het op factuur basis) ga je daar natuurlijk voorzichtig mee om . Je hebt dus mijn inziens te veel belangen die samen komen en dat komt feitelijk doordat de bestuurders waar de aandelen zitten niet aan de bal zijn als het gaat om dit proces

Dat een wanprestatie of het tegenhouden van de deal omwille van eigen belang deze AD aan de kant door bestuur toen of nu RVC zou kunnen worden gezet is natuurlijk door de aandeel houder amper nog te toesten als ze hoofdzakelijk de AD de gesprekken met overname kandidaten laten voeren

En daarbij als we het hebben over kritisch kijken naar t functioneren van deze AD dan zijn er genoeg dossier waar deze AD als hoofdverantwoordelijke van MVV Maastricht BV door de mand is gevallen . Noem alleen maar de NOW2 en incidenten op veiligheid in het stadion . En dan het teruglopen van het eigenvermogen . Onder deze AD is MVV aantoonbaar achteruit gegaan en zelfs de meeste conservatieve forum leden die vaak genuanceerd hun opmerkingen posten onderkennen geen vooruitgang .
Dus wie schaad MVV in deze zijn het de kritische supporters die al jaren komen en hun bijdragen leveren op diverse vlak of is het een passant die de sleutel van het beleid in zijn handen heeft en waar we feitelijk flinke gaten zien ontstaan en terugloop van draagvlak en middelen !
Trek zelf je conclusie maar !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 dec 2021 08:29
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
MVV algemeen #7334

webmastersfm schreef : Naar mijn weten heeft Noor geen arbeidscontract maar wordt hij ingehuurd via zijn bedrijf. Beide partijen zijn vrij om de overeenkomst op elk moment te beëindigen zonder consequenties. Dus lijkt me de vrees dat Noor zogenaamd geen investeerders binnenhaalt omdat hij zijn eigen baantje wil veiligstellen onzin. Hij zal immers daar uiteindelijk op afgerekend worden. Ik deel enkele zorgen , maar sommige dingen lijken me echt onnodig en beschadigen niet alleen Noor maar vooral MVv


webmastersfm, wie moet precies die overeenkomst beëindigen? Jöris en co verwacht ik? Die zie ik dat niet zo snel doen, zeker niet in deze tijden waar het vinden van een capabele vervanger niet eenvoudig is en ik Jöris et al daar niet echt hoog op inschat. Het aanblijven van Noor is echt niet alleen een financiële kwestie, ik vermoed veel meer vanuit het idee "we weten niemand die het beter zou doen en naar MVV wil komen".
Van de andere kant, Onno Hoes en Hans Verwijlen (de Raad van Commissarissen) zouden daarin weer goed moeten kunnen helpen en hebben een wat groter netwerk.

In het algemeen ben ik zelf ook totaal niet onder de indruk van Noor en heb niet het idee dat die ons een stap verder brengt. Ik denk ook niet dat hij bezig is de club bewust de nek om te draaien maar als MVV te lang blijft stilstaan gaan we stapje voor stapje wel die kant op.

Als ik op het forum lees (ja, ik lees af en toe nog wel mee, vooral dit soort onderwerpen) zie ik dat er soms gepolariseerd wordt tussen Noor en Napoleon. Voor sommigen - en nu bedoel ik niet jou webmastersfm - werkt Napoleon zo als een rode lap op een stier, dat kritiek van hem op Noor automatisch betekent dat ze Noor verdedigen. Dat vind ik een gevaarlijke denkwijze. De wereld is zelden zwart-wit, zowel Napoleon als Noor doen wel eens dingen goed, en dingen verkeerd.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, Anna D., Tuor, Lassie80, De_Lange, Boer458, Boschpoort, De Zwarte Vogel, Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 dec 2021 14:32
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
MVV algemeen #7335
Een investeerder met minderheidsbelang gaat geen tonnen (laat staan een miljoen) per jaar investeren in deze amateuristische organisatie. Tenzij hij zijn geld graag ziet verdampen. De enige oplossing is een complete verkoop van de club aan een of meerdere investeerders met connecties in de voetbalwereld. Maar dan moeten zowel bestuur als directie plaatsmaken. En laat dat nu juist het probleem zijn.

Marcel Jöris en Eric Noor geven keer op keer aan dat ze de club niet willen verkopen aan een of meerdere investeerders met een meerderheidsbelang. Een type als Isitan Gün met volledige macht willen beide niet hebben. Men blijft liever geloven in het sprookje dat MVV zelfstandig enkele miljoenen per jaar kan ophalen in de stad Maastricht.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.968 seconden