MVV Algemeen

23 nov 2021 14:39 23 nov 2021 14:40 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Algemeen #7321
Ik leg 20 euro bij om die wedstrijden gewoon op espn te krijgen. Of desnoods op TV Maastricht. Crowdfund, nog iemand?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 nov 2021 15:29 23 nov 2021 15:32 door JulioB.
JulioB
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
MVV Algemeen #7322

Hill28 schreef : Ik leg 20 euro bij om die wedstrijden gewoon op espn te krijgen. Of desnoods op TV Maastricht. Crowdfund, nog iemand?

Ik heb ergens gelezen dat een wedstrijd live uitzenden ongeveer 7000 euro kost voor ESPN. Ze hadden een pot van 750.000 euro om zo veel mogelijk wedstrijden uit te zenden maar dat budget is begin dit jaar op gegaan.

Je zou als club een sponsor voor dit bedrag kunnen proberen te vinden, die dan met een doek op de tribune zijn exposure in retour krijgt, of door: Deze wedstrijd wordt mede mogelijk gemaakt door huppeldepup.
Zullen vast nog wel wat addertjes onder het gras zitten, maar toch.

23 nov 2021 16:29
SjengSjo
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
MVV Algemeen #7323

Hill28 schreef : Ik leg 20 euro bij om die wedstrijden gewoon op espn te krijgen. Of desnoods op TV Maastricht. Crowdfund, nog iemand?

Voor alle wedstrijden die niet bezocht mogen worden heb ik dit er best voor over! Kom maar door!

Laot goon, laot goon!

23 nov 2021 18:16
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Algemeen #7324

De Zwarte Vogel schreef : De MVV-app doet het inderdaad niet! Kennelijk realiseert men zich bij MVV helemaal niet dat er ook mensen zijn die kunnen leven zonder al die (a-)sociale media.

Ik had hem net eindelijk weer kunnen openen….staat nog steeds dat we muntjes moeten kopen om VEER ZIEN MVV te steunen?…..mvrgr Opa.

....

Tijd voor maken pagina: 0.183 seconden