MVV algemeen

26 mrt 2024 18:30
Mithrandir
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Meer
MVV algemeen #8146

Sander70 schreef : Ik zou graag zien dat ze alsnog doorgaan met Verberne. Een trainer die kan overpresteren met een matige selectie hebben we waarschijnlijk wel nodig de komende jaren……


De selectie deed zwaar overperformen ja , Maurice zijn invloed was maar heel beperkt. Luipers was een heel belangrijke schakel, maar die had het ook wel snel gezien.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 mrt 2024 18:39
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV algemeen #8147

Mithrandir schreef :

Duin schreef : Gelukkig is er ook nog goed nieuws: Hofland gaat naar Helmond Sport.
Wat er ook gebeurd, daar hoeven we ons niet aan te ergeren volgend jaar


Dan wordt Edwin Hermans de trainer. Goedkoopste optie.


In de huidige situatie helemaal mee eens,ik vroeg hem zaterdag bij de hockey of hij bleef hij was heel overtuigend.
Van heymans wist hij het nog niet….mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 mrt 2024 22:03
dijkie1975
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 28
Meer
MVV algemeen #8148
Alles was in kannen en kruiken met hofland, alleen moest nog getekend worden. Toen deze week bekend werd dat mvv diep in de penarie zat, heeft hofland zich teruggetrokken en heeft helmond handig ingesprongen op de malaise van mvv. We krijgen nu een trainer met geen enkele ervaring, een uitgeklede selectie die kwalitatief nog veel minder is (als dat al kan). Kortom ik vraag me hardop af of dit enig bestaansrecht heeft en we beter een andere hobby kunnen zoeken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 mrt 2024 22:09
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 470
Meer
MVV algemeen #8149

dijkie1975 schreef : Alles was in kannen en kruiken met hofland, alleen moest nog getekend worden. Toen deze week bekend werd dat mvv diep in de penarie zat, heeft hofland zich teruggetrokken en heeft helmond handig ingesprongen op de malaise van mvv.


Elk nadeel heeft zijn voordeel, wat een geluk dat we die aso niet voor de groep krijgen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u InDoDoNnY, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 mrt 2024 22:13
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
MVV algemeen #8150

Mr Sjaan schreef :

dijkie1975 schreef : Alles was in kannen en kruiken met hofland, alleen moest nog getekend worden. Toen deze week bekend werd dat mvv diep in de penarie zat, heeft hofland zich teruggetrokken en heeft helmond handig ingesprongen op de malaise van mvv.


Elk nadeel heeft zijn voordeel, wat een geluk dat we die aso niet voor de groep krijgen.


Dan lijkt het een beetje op op het 2010 verhaal.
Faber zou komen, zelfs al getekend, trok zich terug.
Trost kwam, we wonnen 2 periodetitels en haalden 3x op rij play offs.
Ik teken ervoor.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 mrt 2024 22:14
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 704
Meer
MVV algemeen #8151

dijkie1975 schreef : Alles was in kannen en kruiken met hofland, alleen moest nog getekend worden. Toen deze week bekend werd dat mvv diep in de penarie zat, heeft hofland zich teruggetrokken en heeft helmond handig ingesprongen op de malaise van mvv. We krijgen nu een trainer met geen enkele ervaring, een uitgeklede selectie die kwalitatief nog veel minder is (als dat al kan). Kortom ik vraag me hardop af of dit enig bestaansrecht heeft en we beter een andere hobby kunnen zoeken.


Klopt niks van, MVV liep helemaal niet zo warm voor Hofland.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 mrt 2024 22:36
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 284
Meer
MVV algemeen #8152

dijkie1975 schreef : Alles was in kannen en kruiken met hofland, alleen moest nog getekend worden. Toen deze week bekend werd dat mvv diep in de penarie zat, heeft hofland zich teruggetrokken en heeft helmond handig ingesprongen op de malaise van mvv. We krijgen nu een trainer met geen enkele ervaring, een uitgeklede selectie die kwalitatief nog veel minder is (als dat al kan). Kortom ik vraag me hardop af of dit enig bestaansrecht heeft en we beter een andere hobby kunnen zoeken.


Absoluut niet, Hofland was geen kandidaat. Bob Peters wel, maar dit zal zeker geen doorgang meer vinden...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mrt 2024 20:28
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
MVV algemeen #8153
MVV heeft de opties van een jaar gelicht in de contracten van Livramento en Matthys. Dat lijkt me goed nieuws in onzekere tijden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mrt 2024 08:57
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
MVV algemeen #8154
Willy Boessen heeft vanmorgen zijn vertrek aangekondigd bij jong PSV ..Hij is toe aan een nieuwe uitdaging ...........

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mrt 2024 09:00
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
MVV algemeen #8155
Bijna overal met ruzie weggegaan, nergens echt succesvol geweest. Ook gewoon een onsympathieke man. Geef dan a.u.b. gewoon een jonge onervaren trainer de kans. Zeker aangezien we geen geld hebben.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u M-MVV, Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mrt 2024 19:01
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
MVV algemeen #8156
Fortuna licht de optie op Bryant Nieling. Die gaat volgend seizoen naar Sittard. Hij was aan MVV verhuurd voor een jaar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mrt 2024 21:01
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 171
Meer
MVV algemeen #8157
Even over het voetbal ? MVV oppermachtig de 1e helft. Stadion is nog stiller dan de Geusselt tegen Den Bosch. Hopelijk vallen ze , net als vorig seizoen, niet flink terug in de 2e helft.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 apr 2024 11:59
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
MVV algemeen #8158
Ik post het bewust hier omdat ik niet negatief wil doen in de topic over de prachtige acties. Sinds MVV weer zo accuut in de financiële problemen zit, merk ik aan mijzelf wel een gelatenheid omdat de situatie zo uitzichtloos lijkt. Er is nu veel terechte kritiek op Noor omdat hij geld heeft uitgegeven dat er niet was. Anderzijds is de begroting die MVV nu heeft al zo ongeveer de laagste in het betaald voetbal. De investeringen die hij heeft gedaan waren over het algemeen wel een minimum die je bij een profclub mag verwachten. Het probleem blijft daf MVV er al jarenlang niet in slaagt om meer inkomsten te verwerven. Het is mooi dat er nu geld wordt ingezameld, maar zelfs toen MVV een paar jaar geleden nog kerngezond was, wilde er niemand instappen. Nu moet een nieuwe investeerder beginnen met een gat in de begroting te dichten van 2 miljoen en dat vervolgens ieder jaar opnieuw doen. En dan hebben we nog zo ongeveer de laagste begroting in Nederland. Het voelt allemaal zo uitzichtloos. We zullen toch ergens een grote geldschieter met heel diepe zakken vandaan moeten halen die door de schifting van de KNVB raakt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 apr 2024 19:20
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV algemeen #8159
Zag ergens bij DDL het bericht langskomen dat Sy 3 maanden na zijn opgelopen zware knieblessure tegen FC Groningen alweer zijn eerste stappen op het veld heeft gemaakt.
Zal natuurlijk voorlopig nog geen minuten maken maar is wel voorzichtig met het loopwerk opgestart,belangrijk om weer met groep bezig te zijn hij werd met een warm applaus onthaald door zijn medespelers….mvrgr Ampa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 apr 2024 16:22
since1902
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 38
Meer
MVV algemeen #8160
Volgens Voetbalalert zou MVV meerdere gesprekken met Bob Peeters hebben gevoerd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.448 seconden