tranfergeruchten 2014/2015

• Sjappie
  • Sjappie's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: tranfergeruchten 2014/2015

06 Aug 2014 12:15
@ Mie leef Mestreech

Volgens mij maximaal 5 spelers van één en dezelfde club.
Weet niet of je wel meer spelers van een andere club zou mogen huren..

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Anna D.
  • Anna D.'s Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

06 Aug 2014 13:55 - 06 Aug 2014 13:59
Mogelijkheden achterin met Maatsen erbij:

Linksback: Ospitalieri, Ofori, Moustafa
Linker centrale verdediger: Knops
Rechter centrale verdediger: Kuipers, Maatsen
Rechtsback: Maatsen, Moustafa, Kuipers

Enige wat niet dubbel bezet is de positie van Knops links centraal. Als noodoplossing kan Ofori daar ook wel spelen denk ik. Dan heb je nog de jeugdige broers Martina en Yildirim achterin. Denk dus dat na Maatsen er niemand meer achterin bijkomt.

Dit zijn eventueel nog transfervrije spelers die linksbenig zijn en centraal achterin kunnen spelen. De ene duurder als de andere, maar wel handig voor de breedte van de selectie.

Just Berends --- (Ex-Antwerp, AGOVV, Vitesse)
Jelle de Bock --- (Ex-FC Den Bosch, FC Eindhoven, Helmond Sport, PSV)
Boldizsár Bodor --- (Ex-NAC, Beerschot, OFI Kreta, Roda)
Bryan van den Bogaert --- (Ex-Heist)
Leon Broekhof --- (Nu Bennekom, ex-Cambuur, Roda, De Graafschap)
Timothy Castagne --- (Genk, huren)
Miguel Dachelet --- (Ex-Heist, Lierse, Zulte Waregem)
Jeroen Drost --- (Nu CSV Apeldoorn, ex-De Graafschap, Vitesse, Zwolle, NEC, Heerenveen)
Tim Eekman --- (Ex-Feyenoord, Excelsior, afgetest deze week door RKC)
Coen Gortemaker --- (Ex-FC Twente)
Nicky Kuiper --- (Ex-FC Twente, Vitesse)
Thilo Leugers --- (Ex-FC Twente)
Wim Raymaekers --- (Ex-OHL, Red Star Waasland, Lommel), houdt zijn conditie op peil bij Hasselt
Last edit: 06 Aug 2014 13:59 by Anna D..

• Hill28
  • Hill28's Avatar
  • Visitor
  • Visitor

06 Aug 2014 14:35 - 06 Aug 2014 14:37
Anna D. wrote: Mogelijkheden achterin met Maatsen erbij:

Linksback: Ospitalieri, Ofori, Moustafa
Linker centrale verdediger: Knops
Rechter centrale verdediger: Kuipers, Maatsen
Rechtsback: Maatsen, Moustafa, Kuipers

Enige wat niet dubbel bezet is de positie van Knops links centraal. Als noodoplossing kan Ofori daar ook wel spelen denk ik. Dan heb je nog de jeugdige broers Martina en Yildirim achterin. Denk dus dat na Maatsen er niemand meer achterin bijkomt.

Dit zijn eventueel nog transfervrije spelers die linksbenig zijn en centraal achterin kunnen spelen. De ene duurder als de andere, maar wel handig voor de breedte van de selectie.

Just Berends --- (Ex-Antwerp, AGOVV, Vitesse)
Jelle de Bock --- (Ex-FC Den Bosch, FC Eindhoven, Helmond Sport, PSV)
Boldizsár Bodor --- (Ex-NAC, Beerschot, OFI Kreta, Roda)
Bryan van den Bogaert --- (Ex-Heist)
Leon Broekhof --- (Nu Bennekom, ex-Cambuur, Roda, De Graafschap)
Timothy Castagne --- (Genk, huren)
Miguel Dachelet --- (Ex-Heist, Lierse, Zulte Waregem)
Jeroen Drost --- (Nu CSV Apeldoorn, ex-De Graafschap, Vitesse, Zwolle, NEC, Heerenveen)
Tim Eekman --- (Ex-Feyenoord, Excelsior, afgetest deze week door RKC)
Coen Gortemaker --- (Ex-FC Twente)
Nicky Kuiper --- (Ex-FC Twente, Vitesse)
Thilo Leugers --- (Ex-FC Twente)
Wim Raymaekers --- (Ex-OHL, Red Star Waasland, Lommel), houdt zijn conditie op peil bij Hasselt

Ik blijf erbij dat je ook Veldmate als back kunt inzetten, mits hij daarvoor gemotiveerd kan worden. Sterk aan de bal, doet geen rare dingen en opbouwend ook goed. Wellicht kan zijn broertje hem de kneepjes van het vak bijbrengen.
Last edit: 06 Aug 2014 14:37 by Hill28.

• Jim Cemint
  • Jim Cemint's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

06 Aug 2014 14:47
Ik zie Veldmate nog niet achter een razendsnelle rechtsbuiten aanlopen...
The following user(s) said Thank You: MVVke

• edwinjudith777
  • edwinjudith777's Avatar
  • Visitor
  • Visitor

06 Aug 2014 15:22
Nou,hier is zeikbak nummer 1 .
Effe een groot komplimint geve aon de staf ,idd met weinig geld redelijk materiaal binnen gehaald.
Maar vooral petje af voor deze spelers zelf ,voor het eeuwige geduld,dat mvv hun zo lang in onzekerheid heeft gelaten.
Maar ik moet toegeven dat mvv met geen geld een kwalitatief goed twintigtal op het gras/kunstgrasveld heeft gebracht.
Schreurs is natuurlijk voorbij geen tien spitsen ,maar nog min. 1 verdediger erbij.
Sterkte in de competitie .ziet er beter uit dan vorig seizoen.
Ik zou veldmate persoonlijk als rechter verdediger of centrale verdediger om toveren ,net als d.kuyt.
Zonder mij in stadion ik ben te negatief.

• Hill28
  • Hill28's Avatar
  • Visitor
  • Visitor

06 Aug 2014 16:16 - 06 Aug 2014 16:17
Jim Cemint wrote: Ik zie Veldmate nog niet achter een razendsnelle rechtsbuiten aanlopen...

Nee dat heb ik Winkens ook niet zien doen. Maar wellicht rechtsback toch een optie, je moet in elk geval met je goede voet op de zijkant staan (zie inderdaad D Kuyt)
Last edit: 06 Aug 2014 16:17 by Hill28.

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

06 Aug 2014 16:23
Edwinjudith, ik vind het sportief dat je toegeeft te negatief te zijn geweest :applaus:

Maar voor jou en de anderen: dat toevallig Dirk Kuyt nu een goed WK op de backposities heeft gespeeld, wil niet zeggen dat Veldmate automatisch ook een goede back is/kan zijn. Ik zie hem dat in ieder geval niet doen, hij mist snelheid en wendbaarheid en ook duelkracht. Kuyt heeft een verschrikkelijk goede basistechniek/-motoriek en is niet langzaam. Veldmate is een stuk onhandiger/lomper en langzamer. Ik zie toch liever een "echte" verdediger komen. :thumbsup:
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

• Mienclub1902
  • Mienclub1902's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

06 Aug 2014 16:58 - 06 Aug 2014 16:59
Ik hoop dat Maatsen nog word vastgelegd en anders wordt het Moustafa. Helemaal geen slecht idee om Veldmate om te turnen tot verdediger, maar dat is zo vlak voor de competitie dan wel wat laat. Ik vind dat op de mentaliteit van Veldmate niets is aan te merken en ook zijn duelkracht is goed, alleen is het makelijker in een duel te moeten verdedigen dan aanvallend te moeten duelleren. Als Veldmate makkelijk scoorde, zou hij al lang weg zijn bij MVV.
Ik zie hem best als verdediger in de toekomst spelen (als mandekker/voorstopper/back).
Elsen zal dit echter zeker nu niet doen. Ik verwacht nog zeker een rechtsback (Maatsen) of verdediger bij de selectie.
Ik zie ook op dit moment liever nog een echte verdediger komen.
Last edit: 06 Aug 2014 16:59 by Mienclub1902.

• Boredass
  • Boredass's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

07 Aug 2014 06:59
Vandaag in DDL staat dat mvv bijna rond is met Maatsen en ze hem speelgerechtigd willen krijgen voor Almere uit.
The following user(s) said Thank You: Schapendonk, Jacques

• Anna D.
  • Anna D.'s Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

07 Aug 2014 08:35
Dat was het dinsdag ook, maar ga ervan uit dat het goedkomt voor Almere inderdaad. Lekker dat morgen het seizoen weer begint in ieder geval! Heb er na de laatste dagen vertrouwen in op een mooi seizoen.

• Sjarelke
  • Sjarelke's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

07 Aug 2014 09:21
Ja Anna ben het helemaal met je eens. Uiteindelijk heeft de technische staf het toch weer voor elkaar gebokst en dat is een compliment waard in deze moeilijke tijd met een salarisbudget van € 2,2 miljoen. Ik had er, ondanks dat iedereen weet dat de technische staf van MVV altijd wacht tot de week voor de start van de competitie, toch een zwaar hoofd in dat alles nog goed zou komen. Dan mogen we ook Maatsen er nog bij verwachten vandaag, als ik de berichtgeving mag geloven. Toch hoop ik dat ook Danny Schreurs nog bijtekent. Zelfs als hij niet in topvorm is pikt hij altijd wel zijn goaltjes mee, net zoals aan het eind van het vorige seizoen. Hij is een onberekenbare spits die altijd uit het niets iets kan forceren. En hij is heel lastig te verdedigen. Dat zou echt de 'slagroom op de taart' zijn. MVV moet aanvallend sterk zijn om de onervaren verdediging zoveel mogelijk te ontlasten. met Schreurs, Brouwers, Braken en Veldmate voorin moet er toch wat te halen zijn en kun je verschillende systemen spelen. Maar laat dat lekker aan Ron Elsen over.

Goed, 'aon de geng' zou ik zeggen, die zomerstop heeft veel te lang geduurd! het wordt een jaar met volgens mij de best bezette Jupiler League sinds hele lange tijd met clubs als NEC, Roda, RKC, Sparta, De Graafschap, Volendam, VVV, Jong Ajax-Twente en PSV en natuurlijk 'us MVV'. De komende weken heeft MVV meteen een loodzwaar programma, de tweede periode is tegen de wat mindere goden. Maar dat dat bij MVV niets zegt hebben we wel geleerd van de afgelopen jaren.... ;-)

• Boe is dat feeske?
  • Boe is dat feeske?'s Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

07 Aug 2014 10:21
Sjarelke wrote: Uiteindelijk heeft de technische staf het toch weer voor elkaar gebokst en dat is een compliment waard in deze moeilijke tijd met een salarisbudget van € 2,2 miljoen.

was dat maar waar, de complete begroting waar ALLES van betaald moet worden is €2,2 miljoen...
Boe is dat feeske?

• Sjappie
  • Sjappie's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

07 Aug 2014 11:12
Laten we hopen dat Maria in Italië aan de slag kan, dan wellicht wat meer budget beschikbaar om Schreurs er ook nog bij te nemen.. Nu Maatsen nog vast leggen en ik ben tevreden..

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

07 Aug 2014 11:36
Boe is dat feeske? wrote: was dat maar waar, de complete begroting waar ALLES van betaald moet worden is €2,2 miljoen...

Maak je geen zorgen, nu Veer zien MVV de drankverkoop doet en de winst daarvan naar MVV gaat, heb ik een persoonlijk doel gesteld voor komend seizoen. Die begroting zal omhoog gaan. :thumbsup:
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
The following user(s) said Thank You: gaston satijn

• Sjarelke
  • Sjarelke's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

07 Aug 2014 12:00
Goed zo Jacques! Dan zullen we met zijn alleen eens wat meer gaan nuttigen tijdens de wedstrijd! Komt er ook een mannetje langs met nootjesverkoop op de tribune (zoals vroeger?) :evil:
The following user(s) said Thank You: MVVke, Jacques

Time to create page: 0.378 seconds