tranfergeruchten 2014/2015
- pepernoot
-
- Elite Member
-
Re: tranfergeruchten 2014/2015
05 Aug 2014 16:27Mocht blijken dat Maria vertrekt hebben we maar 1 wisselspeler in de voorhoede. Volgens het bericht is die Hikspoors een aanvaller maar zag hem toen ik ging kijken voornamelijk op het middenveld spelen? Of was ik blind? :rolleye:
Misschien probeert MVV van Maria af te komen om de contracten van Maatsen en Schreurs aan te vullen. Misschien zijn ze ook wel met andere spelers bezig haha we zullen het snel genoeg weten!
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
05 Aug 2014 16:28
- Och jeh
-
- Elite Member
-
05 Aug 2014 16:30Jacques wrote: Wat is er woensdag dan, Och jeh? :lol:
Maar inderdaad, Belgische bond is niet altijd even snel. Hoop toch dat MVV deze keer alles op tijd klaar heeft. Beiden waren transfervrij en Brouwers komt van een andere Nederlandse club dus qua overschrijving zou dat snel moeten kunnen en heeft de KBVB er niets over te zeggen.
Vrijdag natuurlijk, goed opgelet Jaques :whistle:
- Audiowaste
-
- Platinum Member
-
05 Aug 2014 16:33
Overigens staat overal vermeld dat Brouwers ook een middenvelder is.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
05 Aug 2014 16:40boer wrote: Vriendelijke dank voor het mee trainen bij MVV.
Morgen word tijdens de opendag van Fortuna, Brouwers gepresenteerd als nieuwe spits...
(volgens een clubwatcher van Fortuna)
:oops:
:daag: :daag: :daag: :daag: DOOOEEEEIII
- Mooswief
-
- New Member
-
05 Aug 2014 16:46Dinsdag 05 augustus 2014
Met trots kunnen we het volgende bericht aan jou meedelen. We hebben maar liefst vier! nieuwe spelers aangetrokken. Hiermee heeft MVV Maastricht de selectie voor het nieuwe seizoen nagenoeg rond. De volgende nieuwe gezichten kan je vanaf volgende week bewonderen in De Geusselt.
Jo Coppens
Doelman Jo Coppens komt van Cercle Brugge waar hij 5 seizoenen lang deel uitmaakte van de selectie. Hij kwam in totaal tot 46 wedstrijden voor de Brugse club. De 23-jarige Coppens tekent een contract voor 2 seizoenen.
Wimilio Vink
De 20-jarige Wimilio Vink werd op jonge leeftijd gescout door N.E.C.. In 2005 stapte hij over naar Vitesse, waar hij op 26 augustus 2011 zijn debuut in het eerste elftal van Vitesse maakte in de uitwedstrijd tegen Ajax. De middenvelder speelde tevens 2 interlands voor het Nederlands Beloftenelftal. Vink tekent een overeenkomst voor 1 seizoen.
Ronald Hikspoors
Deze lange aanvaller speelde vanaf de D-jeugd bij PSV. Hij doorliep alle jeugdelftallen van de Eindhovense club, maar verkaste in 2008 naar Helmond Sport. De 26-jarige Hikspoors koos daarna voor een uitstapje naar het Tsjechische FK Varnsdorf. Hikspoors komt op amateurbasis over naar MVV Maastricht.
Davy Brouwers
De 26-jarige middenvelder begon zijn carrière bij Patro Maasmechelen, om vervolgens te spelen voor KBHZ, KRC Genk, KVSK United en Lommel United. Voor die laatste club speelde hij 5 seizoenen. Brouwers kwam daarna naar Nederland en speelde 2 seizoenen bij Helmond Sport, waar hij in totaal 15 keer scoorde. Brouwers zet zijn handtekening onder een éénjarig contract bij MVV Maastricht.
Kunnen deze spelers voor nieuwe Sjevraojmominten zorgen in De Geusselt? We zien jou graag terug op vrijdag 15 augustus voor de eerste thuiswedstrijd tegen Jong PSV.
#SameSjevraoje, ouch in sezoen 2014/2015.
- jasonke7
-
- Platinum Member
-
05 Aug 2014 16:49pepernoot wrote: Maatsen zal dan waarschijnlijk niet akkoord zijn gegaan? Lijkt me toch wel broodnodig.
Mocht blijken dat Maria vertrekt hebben we maar 1 wisselspeler in de voorhoede. Volgens het bericht is die Hikspoors een aanvaller maar zag hem toen ik ging kijken voornamelijk op het middenveld spelen? Of was ik blind? :rolleye:
Misschien probeert MVV van Maria af te komen om de contracten van Maatsen en Schreurs aan te vullen. Misschien zijn ze ook wel met andere spelers bezig haha we zullen het snel genoeg weten!
- pepernoot
-
- Elite Member
-
05 Aug 2014 16:53jasonke7 wrote: Hij speelde als aanvallende middenvelder, zelf denk ik dat MVV hem gaat gebruiken voor de spits en dan zal brouwers naar rechts gaan. Dit voornamelijk door de lengte en het afmaken! (dit is mijn kijk erop, weet het natuurlijk ook niet)
pepernoot wrote: Maatsen zal dan waarschijnlijk niet akkoord zijn gegaan? Lijkt me toch wel broodnodig.
Mocht blijken dat Maria vertrekt hebben we maar 1 wisselspeler in de voorhoede. Volgens het bericht is die Hikspoors een aanvaller maar zag hem toen ik ging kijken voornamelijk op het middenveld spelen? Of was ik blind? :rolleye:
Ok, ja hij leek me meer verdedigende middenvelder ofzo. Hij stond zo ver terug, kwam wel gevaarlijk mee naar voren bij voorzetten en corners etc. Scoorde toen ook 2x. Rest niet zo veel op hem gelet.
- jasonke7
-
- Platinum Member
-
05 Aug 2014 16:54pepernoot wrote:jasonke7 wrote: Hij speelde als aanvallende middenvelder, zelf denk ik dat MVV hem gaat gebruiken voor de spits en dan zal brouwers naar rechts gaan. Dit voornamelijk door de lengte en het afmaken! (dit is mijn kijk erop, weet het natuurlijk ook niet)
pepernoot wrote: Maatsen zal dan waarschijnlijk niet akkoord zijn gegaan? Lijkt me toch wel broodnodig.
Ok, ja hij leek me meer verdedigende middenvelder ofzo. Hij stond zo ver terug, kwam wel gevaarlijk mee naar voren bij voorzetten en corners etc. Scoorde toen ook 2x. Rest niet zo veel op hem gelet.
klopt, dit was die 13-0! Maar meer kansen had hij ook niet, waren 2 a 3 kansjes en scoorde er 2!! niet verkeerd dus:)
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
05 Aug 2014 16:56 - 05 Aug 2014 16:57Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Roei baank
-
- Platinum Member
-
05 Aug 2014 16:57"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
- tuutsje
-
- Platinum Member
-
05 Aug 2014 17:53 - 05 Aug 2014 17:54MVV heeft aanvaller Davy Brouwers en doelman Jo Coppens voor twee jaar vastgelegd. Het tweetal liep de afgelopen weken stage bij de club uit Maastricht en sleepte een verbintenis in de wacht.
Naast de komst van het Belgische duo, wordt ook Ronald Hikspoors toegevoegd aan de selectie. De middenvelder speelt het komende jaar op amateurbasis in Maastricht. Ook Wilmilio Vink sluit aan bij de MVV-selectie. De 20-jarige verdediger komt over van Vitesse en maakte in augustus 2011 in de wedstrijd tegen Ajax zijn debuut in de hoofdmacht van de Arnhemmers. Vink tekent voor één jaar.
Lance Voorjans ging niet akkoord met een soortgelijke constructie als Hikspoors. Voorjans trainde eveneens een tijd mee bij MVV maar tot een contract leidde dat niet. Trainer Ron Elsen: ,,Lance is op eigen verzoek komen trainen bij MVV en heeft deze voorbereiding zijn minuten gekregen. Maar tot een verdere samenwerking komt het niet. Met rechtsback Dalian Maatsen zijn we nog in gesprek. Daar is op dit moment nog niet veel meer over te zeggen." Gianluca Maria is naar de Italië vertrokken voor een proefperiode bij een club in de Serie C. Elsen: ,,Luca heeft bij ons nog een contract voor een jaar maar hij mag eventueel vertrekken. Bij ons is hij dit seizoen geen basisspeler en daarom mag hij verder kijken."
De leugeneer zegt dus dat ze nog in gesprek zijn met Maatsen. 2 jarig contract voor Brouwers klopt igg niet .
- Boredass
-
- Platinum Member
-
05 Aug 2014 18:05Brouwers is natuurlijk een aanwinst. Vink ken ik niet, maar aangezien deze speler niet testen, zal dit dan zo een buitekansje zijn?
Coppens maakte geen indruk maar heb van mensen gehoord die hem wel hebben zien spelen, dat hij zeker JL waardig zou moeten zijn. Hikspoors kost niks, leuk voor erbij.
Achterin blijft het zwak dus daar zal nog versterking moeten komen. Middeveld is nu compleet. Voorin moet er ook nog wat gebeuren. Maria kan beter maar vetrekken , heeft inderdaad weing kansen gehad maar zal deze dit seizoen ook niet meer krijgen en daardoor komt er mischiens extra geld voor Scheurs vrij.
- boer
-
- Visitor
-
05 Aug 2014 18:16het schijt een dubbeltje op zn kant te zijn geweest...
verder natuurlijk goeie aankopen CQ huur spelers.
Maar om nou te zeggen dat we meegaan doen om de bovenste plaatsen, lijkt mij iets teveel van het positivisme..
laten we hopen op een goede start a.s vrijdag... dat wordt al moeilijk genoeg....
- SJENG@BOSCHPOORT
-
- Elite Member
-
05 Aug 2014 18:28Nu nog hopen op maatsen maar denk dat het goed komt zullen nog wel aan onderhandelen zijn
Danny schreurs zal er nog bij moeten anders word het wat dunnetjes voorin met maria weg en danny haalt oude niveau wel weer.
En dan hikspoors, was niet echt kapot van hem in voorbereiding.... maaar hij is lang en sterk als je een moeilijke wedstrijd speelt en je staat achter met weinig tijd op het bord dan kun je hem inbrengen en alle ballen de 16 ingooien aangezien lengte kopt hij ze er wel in...........( bv tegen die moffen in de 86e en 91e minuut ) :evil:
Coppens niet veel van gezien en vink lijkt me wel een talent als ik zo lees maar die moet zich eerst maar bewijzen.
Wat ervaring betreft komt het nu aan op kjell knops hij zal de touwtjes in handen moeten nemen al zou bryan daar (ongeacht leeftijd) ook geen verkeerde voor zijn.
Heb iig zin in het seizoen.....