tranfergeruchten 2014/2015

• webmastersfm
  • webmastersfm's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • ACAB

Re: tranfergeruchten 2014/2015

05 Aug 2014 19:00
boer wrote: Idd verkeerd ingelicht door de (club-watcher) :dry:
het schijt een dubbeltje op zn kant te zijn geweest...
verder natuurlijk goeie aankopen CQ huur spelers.
Maar om nou te zeggen dat we meegaan doen om de bovenste plaatsen, lijkt mij iets teveel van het positivisme..

laten we hopen op een goede start a.s vrijdag... dat wordt al moeilijk genoeg....

Ga ergens anders lopen trollen dwaas. Je doet me denken aan een frikandel van Fortuna die vroeger vaker schizofrene neigingen had en uiteindelijk ook ontmaskerd werd op beide forums.
The following user(s) said Thank You: MVV4life, Jacques, Us Clubke

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• tuutsje
  • tuutsje's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

05 Aug 2014 19:15
Ieder jaar weer hetzelfde gezeik op het forum dat MVV niet op tijd een fatsoenlijke selectie op de been krijgt en ieder jaar komt het weer goed. Voor de pessimisten onder ons, ut keump altied good ;)

Mijn dag kan igg niet meer stuk, 4 spelers vast gelegd waaronder Brouwers. De speler waar ik veel van verwacht komend seizoen :thumbsup: Dan de verrassing van de eeuw; Vink B) .

Nu nog Maatsen vastleggen en mijn week kan niet meer stuk :lol: .

Chapeau MVV!
The following user(s) said Thank You: MVV4life, Schapendonk, jesfen, Us Clubke, MVVgirl

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

05 Aug 2014 20:49
boer wrote: Idd verkeerd ingelicht door de (club-watcher) :dry:
het schijt een dubbeltje op zn kant te zijn geweest...
verder natuurlijk goeie aankopen CQ huur spelers.
Maar om nou te zeggen dat we meegaan doen om de bovenste plaatsen, lijkt mij iets teveel van het positivisme..

laten we hopen op een goede start a.s vrijdag... dat wordt al moeilijk genoeg....

Ja. Dahaag, blijf nou maar gewoon weg.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
The following user(s) said Thank You: Us Clubke

• Anna D.
  • Anna D.'s Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

05 Aug 2014 21:47
Morgen wordt bekend of Maatsen akkoord gaat met het voorstel van MVV of dat die vertrekt. Was vandaag nog niet helemaal rond, hij heeft namelijk hetzelfde aanbod gekregen als Hikspoors. Iets waar Voorjans begrijpelijk voor paste.

• elneik
  • elneik's Avatar
  • Senior Member
  • Senior Member

05 Aug 2014 23:07
Voor Mvv is een amateurcontract natuurlijk top. Echter moet ik inderdaad toegeven dat ik absoluut kan begrijpen als een speler hiermee niet akkoord gaat. Verhuizen na Maastricht en alles opgeven om voor Mvv te komen ballen, zonder vast salaris.
Hoe gaat zo een amateurcontract precies in zijn werk? Geen vastsalaris? Alleen de winstpremies? Hoe zit het met het wonen in Maastricht? Moet de speler in kwestie dit van zijn winstpremies betalen? Kilometer vervoer geld?

Ik hoop dat Maatsen tekent, verdedigers hebben we nodig.

• Sjeng14
  • Sjeng14's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

05 Aug 2014 23:34
Ik kan nu wel concluderen dat mijn bron betrouwbaar is. Kan dus ook bevestigen dat Maria in gesprek is in Italiƫ. Maatsen is inderdaad in onderhandeling met mvv. We moeten echt nog een verdediger krijgen

• La Gazettaa
  • La Gazettaa's Avatar
  • New Member
  • New Member

06 Aug 2014 00:24
Uit zeer betrouwbare bron:

De titel van de mail was niet meer te veranderen: 5 nieuwe spelers.
1 speler was uiteindelijk nog niet helemaal rond.
Ga er maar vanuit dat dit betrekking heeft op Maatsen.
Morgen zal er meer nieuws komen.

Daarnaast zullen ze allemaal speelgerechtigd zijn als er niks fout gaat.

Wat betreft Danny, de bal ligt bij hem. Hij moet de keuze maken of hij deze aanbieding wil of niet.
Hij heeft nu genoeg concurrentie voorin. Brouwers, Croux, Hikspoors, Veldmate en Braken.
Maria weg en dat salaris voor Danny erbij zou een top oplossing zijn.

Ik lees niet veel positief over Coppens maar volgens mij wordt dit toch onze eerste keeper.
Ben bang dat Hobie ons punten gaat kosten..

Vrijdag aanwezig in Almere! Ben benieuwd.

• Ivinho
  • Ivinho's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Alles kwiet, behalve de kluts!

06 Aug 2014 08:32
Ik ben zeer blij met deze aanwinsten.
Het blijkt weer dat we als supporters gewoon geduld moeten hebben want een week voor het begin van de competitie hadden we welgeteld 14 selectie spelers, en het komt toch WEER goed. Of het allemaal klikt moeten we sowieso afwachten maar wat ik zo hoor (zelf kan ik nog niet oordelen) zijn dit aanwinsten voor ons MVV.

Met weinig tot geen geld een mooie selectie neer zetten, Compliminten veur MVV :applaus: !!!

Waar zijn die "zeikbakken" wat zich continu negatief uitlieten over MVV die testspelers meteen een contract moest geven en dat er slecht werk verricht werd door Elsen etc.??

Vrijdag in Almere ben ik er bij en hoop op een mooie opening van een super seizoen!
Winning isn't everything... It's the only thing!!!

• MVV4life
  • MVV4life's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Kom op die roeie!

06 Aug 2014 10:30
Wat e good nuijts allemaol!
Heerlik, iech hub d'r zin, vaanaof vriedaag aon de geng.
Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

• Hill28
  • Hill28's Avatar
  • Visitor
  • Visitor

06 Aug 2014 10:43
YES! Nu Danny nog en we zijn compleet!
Veldmate lekker achterin laten ballen.

• Anna D.
  • Anna D.'s Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

06 Aug 2014 11:07
Ja zoals ik al zei als Maatsen akkoord gaat met een amateurcontract en de medische keuring gaat goed, dan krijgen we vandaag groen licht te zien. MVV weet ook wel dat we nog een speler rechts in de verdediging nodig hebben. Fijn is dat hij ook nog centraal kan, eigenlijk zijn favoriete positie. Al vind ik hem zelf met zijn spel meer geschikt als rechtsback.

@elneik, zoals bekend werkt MVV niet meer met winstpremies. Dus deze kunnen al niet meer verdiend worden door spelers met een amateurcontract. Dus spelers voetballen echt bijna voor niets, een 70 euro in de maand en dat is het. Qua huisvesting durf ik het niet te zeggen of daar voor gezorgd wordt. Voor MVV is dit natuurlijk ideaal als een speler daartoe bereid is. De speler zelf heeft als voordeel dat hij bij een goede prestatie zo kan overstappen naar een andere BVO die wel een profcontract aanbiedt zie bv. Ondaan van Telstar naar Willem II vorig jaar.

• houtengerard
  • houtengerard's Avatar
  • Administrator
  • Administrator
  • Positivo (met ervaring)

06 Aug 2014 11:09
Begrijpelijke keuze van Voorjans. Hij zou hier 5e, 6e keus worden en met die constructie, blijft er niet veel perspectief over om een contract in de wacht te slepen. Hikspoors heeft meer perspectief met deze voorhoede.

Jammer ik had Lance nog wel een kansje gegund. Maar het is gewoon niet realistisch, gezien de concurrentie.

Hopelijk vindt MVV nog een rechtsback en een centrale verdediger. Want als Kuipers een blessure pakt en Knops beiaardiert weer een paar aanvallers neer in het strafschopgebied, dan staat Veldmate de eerst volgende drie wedstrijden, samen met de reserve keeper in de achterhoede. Of kunnen de doorgestroomde jeugdspelers wel het prof. niveau aan? Ik hoop dat Maatsen tekent en MVV hem een realistisch voorstel doet. Dan hoeft er alleen nog maar gezocht te worden naar een back. En als Maria vertrekt, kan hopelijk misschien Danny overtuigd worden.

• Mappie
  • Mappie's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

06 Aug 2014 11:21
Moustafa kan ook nog noodgedwongen rechts back spelen... Maar een rechts back en een centrumverdediger moet er zeker nog bij ja... En het liefst wat jongens met ervaring want we hebben een redelijk jonge spelersgroep. Niets ten nadele van Maatsen natuurlijk, want die is al een tijdje op proef en zal wel geleidelijk aan zijn draai hebben gevonden in deze spelersgroep, dus als hij akkoord gaat met de aanbieding, dan ben ik ook al blij.

• Mie leef Mestreech
  • Mie leef Mestreech's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

06 Aug 2014 11:24
Ik hoop ook inderdaad nog op 2 verdedigers en op Schreurs, maar ik denk dat het budget ver op is als Maatsen tekent.
Hoe zit het eigenlijk met huren van spelers van een bepaalde club, in dit geval Genk? Zit er een limiet op, of mag MVV nog wat huren? Anders zou ik zeggen contracteer Maatsen en Schreurs, en misschien loopt er bij Genk nog een verdediger rond die ze verhuren.

• Boe is dat feeske?
  • Boe is dat feeske?'s Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

06 Aug 2014 11:45
Ik ga ervan uit dat MVV klaar is als Maatsen gehaald is.

Even over de communicatie vanuit MVV, mijn complimenten voor MVV! We hebben lang geduld moeten opbrengen maar nu vanuit MVV zelf ook meteen zodra het duidelijk was een lekkere mail BREAKING enzo, maakt meteen veel duidelijk en dat is wat fans graag willen.

Dat is anders dan voorgaande jaren waar we vaak dingen moesten lezen uit de Leugeneer of zelfs van supporters die kort bij het vuur staan.

En toch zag ik op FB weer meer k*t reacties dan leuke, wat kreig inch soms toch de sjiet van 'de Zjeng'....
Boe is dat feeske?

Time to create page: 0.353 seconds