tranfergeruchten 2014/2015

• Sjeng14
  • Sjeng14's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

Re: tranfergeruchten 2014/2015

02 Aug 2014 14:42
Ik kan wel bevestigen dat hij in gesprek is met Fortuna

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

02 Aug 2014 15:08
Ik weet dat Brouwers in de buurt van Genk wil spelen. Ook stond al in de krant dat een andere club uit de Juup interesse heeft. Tel dat bij elkaar op en er blijft bitter weinig over, Fortuna of RJC namelijk. Dat Fortuna hem dus een bod heeft gedaan, dat geloof ik best.

Hoop dat hij voor ons kiest.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

• Karakter
  • Karakter's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

02 Aug 2014 15:21
Wat ik mij wel eens afvraag: Heeft Fortuna geen eigen scouting? Je hoort steevast dat Fortuna een speler van MVV vast wil leggen die einde contract is, een proefspeler van MVV wil vastleggen of op zijn minst een speler met een MVV verleden vast wil leggen. Ik snap dat je -met dezelfde financiën en omgeving- vaker bij dezelfde spelers uit zult komen, maar dit begint wel triest te worden..

• Audiowaste
  • Audiowaste's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

02 Aug 2014 15:25
RJC had een maand geleden wel interesse in Brouwers en VVV ook
“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

02 Aug 2014 15:56 - 02 Aug 2014 16:00
Mensen, alle vier de berichten van Boer zijn afzeikberichten. Neem hem niet te serieus. Waarschijnlijk een troll van één van de andere clubjes. Dat gezegd hebbende:

Audiowaste wrote: RJC had een maand geleden wel interesse in Brouwers en VVV ook

Denk dat hij Venlo al te ver vindt, dat is praktisch even ver als Helmond. RJC misschien ook al, is vanuit Genk toch 20 km verder dan Maastricht. Tenminste, als hij bij Helmond weg wilde vanwege reisafstand en dat is wat ik gehoord heb van een kennis van hem. Helaas niet goed genoeg bevriend om te achterhalen bij wie hij gaat tekenen. :P
Karakter wrote: Wat ik mij wel eens afvraag: Heeft Fortuna geen eigen scouting? Je hoort steevast dat Fortuna een speler van MVV vast wil leggen die einde contract is, een proefspeler van MVV wil vastleggen of op zijn minst een speler met een MVV verleden vast wil leggen. Ik snap dat je -met dezelfde financiën en omgeving- vaker bij dezelfde spelers uit zult komen, maar dit begint wel triest te worden..

Ik snap je punt wel, maar dat zal Fortuna ook van ons zeggen in sommige opzichten. De naam Brouwers is sowieso vrij logisch; scoorde gemakkelijk voor Helmond en zoekt een club dichter bij huis. Daar hoef je geen meesterscout voor te zijn.

Ik kan me nauwelijks voorstellen dat Fortuna zo veel meer kan bieden dan wij. Of er moet weer eens een privépersoon zijn salaris gaan betalen. En dan kan juist wel meespelen dat die persoon hem graag van "ons" afsnoept. Zie Rajcomar in het verleden.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Last edit: 02 Aug 2014 16:00 by Jacques.

• Audiowaste
  • Audiowaste's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

02 Aug 2014 16:16
Ik weet eigenlijk wel zeker dat Fortuna hem niet meer kan bieden dan MVV, ondanks ze in Sittard denken dat ze daar altijd meer kunnen betalen.
De begroting van MVV is nog altijd hoger dan die van Fortuna en in Sittard hebben ze hun budget al redelijk verspeeld aan de spelers van Almere City.
“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

• Mienclub1902
  • Mienclub1902's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

02 Aug 2014 16:23
Sjra Philippens trok al vaker de portemonnee bij Fsc om een transfer te realiseren. Volgens mijn Fsc- bron ook bij Rajcomar. MVV moet gewoon sneller handelen. Maar wie weet......

• Anna D.
  • Anna D.'s Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

02 Aug 2014 16:27
Fortuna zal inderdaad morgen een spits presenteren op de open dag. Maar het is niet Brouwers. Dus laat je niet gek maken door de Fortunees met de nickname boer.
The following user(s) said Thank You: opadiehard

• Gohf
  • Gohf's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

02 Aug 2014 16:33
Karakter wrote: Wat ik mij wel eens afvraag: Heeft Fortuna geen eigen scouting? Je hoort steevast dat Fortuna een speler van MVV vast wil leggen die einde contract is, een proefspeler van MVV wil vastleggen of op zijn minst een speler met een MVV verleden vast wil leggen. Ik snap dat je -met dezelfde financiën en omgeving- vaker bij dezelfde spelers uit zult komen, maar dit begint wel triest te worden..

Brouwers is al langer bij ons in de picture maar was(is?) geen 1e keus. Dus het kan goed zijn dat als de 1e keus is weggevallen het oog valt op Brouwers.

Daarnaast is het geld niet zozeer besteed aan de spelers van Almere, maar meer aan het feit fat Fortuna ook in de spelers begroting heeft moeten snijden. De spelers van Almere zijn in 1e instantie gehaald voor Jong Fortuna en krijgen de kans om zich te bewijzen. Zover ik weet is er nog geld voor 2 redelijke spelers.

• tuutsje
  • tuutsje's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

02 Aug 2014 16:37
Anna D. wrote: Fortuna zal inderdaad morgen een spits presenteren op de open dag. Maar het is niet Brouwers. Dus laat je niet gek maken door de Fortunees met de nickname boer.

Anna ik hou van je :P .

• webmastersfm
  • webmastersfm's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • ACAB

02 Aug 2014 16:43
Gohf wrote:

Brouwers is al langer bij ons in de picture maar was(is?) geen 1e keus. Dus het kan goed zijn dat als de 1e keus is weggevallen het oog valt op Brouwers.

Daarnaast is het geld niet zozeer besteed aan de spelers van Almere, maar meer aan het feit fat Fortuna ook in de spelers begroting heeft moeten snijden. De spelers van Almere zijn in 1e instantie gehaald voor Jong Fortuna en krijgen de kans om zich te bewijzen. Zover ik weet is er nog geld voor 2 redelijke spelers.

Gohf... Dus jij denkt dat 2 jeugdspelers van Almere helemaal verhuizen naar het zuiden, om hier in het 2de van jullie te komen ballen. Dat dit in Engeland gebeurt kan ik mee inkomen, of bij 2de elftallen in Duitsland ... Maar in Nederland , bij Fortuna... Maar goed wil mijn mening best herzien als het tegendeel wordt bewezen,maar hier doe je Fortuna toch een iets groter jasje geven dan dat ze aan hebben. En brouwers als 2de keus, ik denk dat Fortuna meteen op brouwers zou happen als ze de kans kregen. Zoals iedere Juup club buiten de top.

• Jim Cemint
  • Jim Cemint's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

02 Aug 2014 16:53
Ik kan me niet voorstellen dat Brouwers gisteren nog basisspeler tegen NEC was bij MVV en morgen in Sittard gepresenteerd wordt. Dan had Brouwers MVV al afgezegd lijkt me want dan was zijn contract bij Fortuna vrijdag toch nagenoeg rond. Fortuna zou hem dan zeker verzocht hebben niet meer met MVV mee te spelen? Stel je voor dat hij een been zou breken? Weg nieuwe spits Fortuna. Nee, Brouwers gaat niet naar Fortuna. Maar of hij bij ons tekent is natuurlijk ook nog maar de vraag.

• Nao Väöre
  • Nao Väöre's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

02 Aug 2014 17:54
Jim Cemint wrote: Ik kan me niet voorstellen dat Brouwers gisteren nog basisspeler tegen NEC was bij MVV en morgen in Sittard gepresenteerd wordt. Dan had Brouwers MVV al afgezegd lijkt me want dan was zijn contract bij Fortuna vrijdag toch nagenoeg rond. Fortuna zou hem dan zeker verzocht hebben niet meer met MVV mee te spelen? Stel je voor dat hij een been zou breken? Weg nieuwe spits Fortuna. Nee, Brouwers gaat niet naar Fortuna. Maar of hij bij ons tekent is natuurlijk ook nog maar de vraag.

Ik denk ook niet dat Brouwers naar Fortuna gaat.
Dan denk ik eerder dat Danny richting Sittard verkast.
Aon de géng

• SintServaos
  • SintServaos's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

02 Aug 2014 18:02
MVV moot ins get minder zeike en ins get miejer doeen, krijg de sjiet vaan dit getreuzel, doech ut good of doech ut neet. Zurreg tot d'r duite zien en dabbel neet zoe

• Gohf
  • Gohf's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

02 Aug 2014 18:13 - 02 Aug 2014 18:16
webmastersfm wrote:
Gohf wrote:

Gohf... Dus jij denkt dat 2 jeugdspelers van Almere helemaal verhuizen naar het zuiden, om hier in het 2de van jullie te komen ballen. Dat dit in Engeland gebeurt kan ik mee inkomen, of bij 2de elftallen in Duitsland ... Maar in Nederland , bij Fortuna... Maar goed wil mijn mening best herzien als het tegendeel wordt bewezen,maar hier doe je Fortuna toch een iets groter jasje geven dan dat ze aan hebben. En brouwers als 2de keus, ik denk dat Fortuna meteen op brouwers zou happen als ze de kans kregen. Zoals iedere Juup club buiten de top.

2 van de 4 komen hier studeren. Daarnaast zal natuurlijk ook meegespeeld hebben dat Peter van Vossen die jongens goed kent(heeft daar stage gelopen). Daarnaast is er ook een financier voor de woonruimte.

Noujah ik heb in ieder geval gehoord dat Brouwers wel in beeld is(eigenlijk al een aantal jaar) maar eerder niet de hoogste prioriteit had. Dat zou nu best veranderd kunnen zijn. Ik ben ook niet zo kapot van hem, maar als je naar zijn statestieken kijkt kun je moeilijk beweren dat het een slechte is.
Last edit: 02 Aug 2014 18:16 by Gohf.

Time to create page: 0.363 seconds