tranfergeruchten 2014/2015
- Boredass
-
- Platinum Member
-
Re: tranfergeruchten 2014/2015
27 Jul 2014 18:41Maar vrees dat het geld er gewoon niet is.
Mvv mag mss hopen dat er bij Genk nog wat afvalt.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
27 Jul 2014 19:52Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Mie leef Mestreech
-
- Platinum Member
-
27 Jul 2014 20:16Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
27 Jul 2014 20:54Please Log in or Create an account to join the conversation.
- MVVgirl
-
- Premium Member
-
27 Jul 2014 21:01Zijn er nog namen/nieuwe testspelers vandaag genoemd?
- Lummel
-
- Platinum Member
-
27 Jul 2014 21:07Wellicht Voorjans een matig contract eenbieden, en Maatsen proberen op amateurbasis binnen te halen. Maatsen maakt een goede indruk op mij. Neemt geen risico's qua verdedigend werk, en zoekt altijd een voetballende oplossing.
- Boredass
-
- Platinum Member
-
27 Jul 2014 21:10Anna D. wrote: Brouwers gaat niet naar Lommel, is niet waar. Positief is dat MVV nu wel een voorstel gaat doen, toch geschrokken van dit gerucht. Echter na de hattrick tegen Jong Genk is de interesse van andere clubs flink toegenomen. Afwachten maar weer.
hij zou een gesprek hebben gehad bij lommel
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
27 Jul 2014 22:18Boredass wrote: hij zou een gesprek hebben gehad bij lommel
Nee ook geen gesprek gehad. Brouwers traint morgen overigens 'gewoon' mee bij MVV. Ze lijken eindelijk in actie te komen wat ik begrijp.
- Schapendonk
-
- Banned
-
27 Jul 2014 22:48Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boredass
-
- Platinum Member
-
28 Jul 2014 06:23Anna D. wrote:Boredass wrote: hij zou een gesprek hebben gehad bij lommel
Nee ook geen gesprek gehad. Brouwers traint morgen overigens 'gewoon' mee bij MVV. Ze lijken eindelijk in actie te komen wat ik begrijp.
Vandaag in DDL : Brouwers heeft 2 aanbiedingen , 1 club heeft hij gisteren meegesproken, dat zal dus toch Lommel zijn .
- tuutsje
-
- Platinum Member
-
28 Jul 2014 08:38Boredass wrote:Anna D. wrote:Boredass wrote: hij zou een gesprek hebben gehad bij lommel
Vandaag in DDL : Brouwers heeft 2 aanbiedingen , 1 club heeft hij gisteren meegesproken, dat zal dus toch Lommel zijn .
Davy Brouwers schermt met twee aanbiedingen
door Jiry Funke
PROEFSPELER
MAASTRICHT – Twee clubs hebben zich gemeld bij MVV-proefspeler Davy Brouwers (26). Dat zegt de Belg, die vorig seizoen veertien keer scoorde voor Helmond Sport, en sinds enkele weken stage loopt bij MVV. Tot een verbintenis kwam het tot dusver niet. Eerder deze week toonde Brouwers zijn waarde door drie keer te scoren in een oefenduel tegen de beloften van KRC Genk. Brouwers: „Twee clubs hebben contact met mij opgenomen en ik heb gisteren met één van de twee gesproken. Ik heb MVV op de hoogte gesteld.”
Als ik dit bericht zo lees heeft MVV dus nog helemaal geen actie ondernomen. Ik denk dat we naast de pot pissen met deze speler.
- SintServaos
-
- Platinum Member
-
28 Jul 2014 08:44Iech zegk ut noe d'n 3e kier, zeuk unne investeerder, kiek naor ADO!!!! En nog uns veur d'm 3e kier: contacte kinne weure aongelieverd!!!
- opadiehard
-
- Away
- Platinum Member
-
28 Jul 2014 09:20Schapendonk wrote: Als MVV inspiraties heeft en hogerop wil of in ieder geval een gooi wil doen naar plek 1 t/m 5 moet Brouwers erbij. Ik hoop dat er nu gauw duidelijkheid komt want wil wel eens weten waar we aan toe zijn.
Zonder hem echt te hebben zien spelen zeg ik laat aub deze man tekenen,dat hij schermt met 2 aanbiedingen zegt al genoeg!
Ik geloof dat ook,maar waarom is hij weg bij zijn club helmond?
Financieen?...dan zal mvv ook niet kunnen of willen voldoen aan(te)hoge eisen?
Ik denk dat wij als club zitten te springen op een persoontje die er zo 10 tot 15 in knalt per seizoen!
Daarom hoop ik dat hij tekent endus dat mvv overstag gaat,ik zie in hem meer een zekerheidje dan op dit moment danny die ook niet wil tekenen.
Maar mijn vraag is zou mvv hem nog geen enkele aanbieding hebben gedaan?,dan snap ik ook zijn redenatie om verder te kijken als die mogelijkheid zich voor doet...mvv word wakker en kom van je principes af of zouden ze vast houden dalijk bij de ,,onderhandeling,,aan de maximale loongrens binnen het mvvse...gr opa

- MVVgirl
-
- Premium Member
-
28 Jul 2014 09:35Wat houdt MVV tegen?
Is hij misschien te blessuregevoelig (geweest) , is het zijn salaris?.............iets anders kan ik mij niet bedenken.
Ik zou wel iedere avond voor hem willen koken als hij dan voor MVV tekent
- houtengerard
-
- Administrator
-
- Positivo (met ervaring)
28 Jul 2014 10:15 - 28 Jul 2014 10:22De grootste prioriteit is dat er in de achterhoede spelers bijkomen. En dan vrees ik dat Brouwers pas op de derde/vierde plaats komt. Want als MVV al geld overhoudt nadat de recette zijn geteld (medio augustus), dan moet er eerst gezorgd worden dat het aantal tegendoelpunten lager zijn dan het aantal gescoorde doelpunten, anders haal je nog niet eens een gelijkspel. Met vier verdedigers en één vliegenvanger kun je niet aan de competitie gaan beginnen.. Dan laat ik je Brouwers als extra man op het veld hebben staan. Als achterin de kerkdeuren openstaan en die beiaarddieren beginnen kaarten te pakken, verlies je elke wedstrijden. Elke blessure achterin zorgt ervoor dat iemand op een ongeschikte plek moet gaan voetballen. Zo krijg je nooit een stabiel team.
MVV houdt niemand aan het lijntje, MVV weet waarschijnlijk zelf niet eens hoe het ervoor staat. En de grootste inschattingsfouten worden aan het begin van het seizoen gemaakt ( zie vorig seizoen). De enige manier op die patstelling te doorbreken is door seizoenskaarten te verkopen en hopen dat sponsoren over de brug komen. En anders moet je gewoon roeien met de riemen die je hebt en zien waar het schip strandt. Maar die vier spelers moeten erbij, al zijn het amateurs of jeugdspelers.