tranfergeruchten 2014/2015
- Boredass
-
- Platinum Member
-
Re: tranfergeruchten 2014/2015
29 Jul 2014 20:19Please Log in or Create an account to join the conversation.
- pepernoot
-
- Elite Member
-
31 Jul 2014 11:53Ik ben benieuwd.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- tuutsje
-
- Platinum Member
-
31 Jul 2014 12:06pepernoot wrote: Hmm nog steeds geen nieuws over de aanbiedingen die zijn gedaan. Wacht MVV hiermee? Of heeft gewoon nog niemand het aanbod geaccepteerd (te laag)? Het kan natuurlijk ook zo zijn dat de spelers nog even afwachten of ze misschien ergens anders een beter contract in de wacht kunnen slepen.
Ik ben benieuwd.
Trainen ze wel allemaal nog mee?
- pepernoot
-
- Elite Member
-
31 Jul 2014 12:23tuutsje wrote:pepernoot wrote: Hmm nog steeds geen nieuws over de aanbiedingen die zijn gedaan. Wacht MVV hiermee? Of heeft gewoon nog niemand het aanbod geaccepteerd (te laag)? Het kan natuurlijk ook zo zijn dat de spelers nog even afwachten of ze misschien ergens anders een beter contract in de wacht kunnen slepen.
Ik ben benieuwd.
Trainen ze wel allemaal nog mee?
Denk het wel, ik kijk nooit naar de trainingen. Als iemand zou ontbreken hadden we dat hier vast wel ergens gelezen

- tuutsje
-
- Platinum Member
-
01 Aug 2014 06:24Please Log in or Create an account to join the conversation.
- opadiehard
-
- Away
- Platinum Member
-
01 Aug 2014 08:19 - 01 Aug 2014 08:20tuutsje wrote: Wat we al wisten. Hopelijk maakt hij de juiste keuze.... :evil:
Erg laat maar hopenlijk maakt hij de juiste keus,maar dit artikel geeft mij niet veel moed.
Ik vind zowieso dat mvv spelers te lang laat mee trainen,en heel laat een voorstel doet.
Ok het water staat ons na aan de lippen,maar ik vind hak gewoon knopen door,en zeg heel eerlijk vooraf wat een speler te verwachten heeft met een kleine marge eventueel naar boven.
Nu een week voor aanvang van de competitie hebben alle testers nog niet getekend,ik vind dat mvv in een vroeger stadium met iemand moet onderhandelen,zodat dalijk na enkele weken meegetraind te hebben zoeen speler alsnog besluit om niet te tekenen en je met andere,,testers,,aan de slag kunt gaan.
Maarja laat ik maar ervan uitgaan dat we toch nog positief tevoorschijn komen en enkele van de testers blijven en natuurlijk tekenen,waaronder zeker brouwers.
Elke minuut van de dag de media volgen over transfernieuws binnen het mvvse dat is wat nog rest en was...gr opa

- Punker73
-
- Administrator
-
01 Aug 2014 09:20opadiehard wrote:tuutsje wrote: Wat we al wisten. Hopelijk maakt hij de juiste keuze.... :evil:
Erg laat maar hopenlijk maakt hij de juiste keus,maar dit artikel geeft mij niet veel moed.
Ik vind zowieso dat mvv spelers te lang laat mee trainen,en heel laat een voorstel doet.
Ok het water staat ons na aan de lippen,maar ik vind hak gewoon knopen door,en zeg heel eerlijk vooraf wat een speler te verwachten heeft met een kleine marge eventueel naar boven.
Nu een week voor aanvang van de competitie hebben alle testers nog niet getekend,ik vind dat mvv in een vroeger stadium met iemand moet onderhandelen,zodat dalijk na enkele weken meegetraind te hebben zoeen speler alsnog besluit om niet te tekenen en je met andere,,testers,,aan de slag kunt gaan.
Maarja laat ik maar ervan uitgaan dat we toch nog positief tevoorschijn komen en enkele van de testers blijven en natuurlijk tekenen,waaronder zeker brouwers.
Elke minuut van de dag de media volgen over transfernieuws binnen het mvvse dat is wat nog rest en was...gr opa
Deels kan ik die tactiek wel begrijpen. MVV heeft geen cent te makken en zal met dit soort spelers tot het allerlaatste moment (moeten) wachten. Zolang een dergelijke speler niet bij een andere club een aanbieding krijgt kan MVV verder zakken met de prijs immers op een gegeven moment is het of het bedrag van MVV pakken en hopen dat je je zelf dat jaar in de picture speelt of bij een amateurclub wegrotten en nooit meer aan profvoetbal toekomen. Als je in een heel vroeg stadion een aanbieding doen en ze zeggen nee zijn ze weg. Het is gokken en je zult op deze manier idd wel een aantal leuke spelers mislopen maar er is nu eenmaal geen geld ....
I want to be a fan again!!!
- Hugo
-
- Premium Member
-
01 Aug 2014 10:28Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Mental
-
- Premium Member
-
01 Aug 2014 11:30Helaas komen profvoetballers niet gratis voetballen en een Brouwers is voor mij toch echt wel een buiten kansje.
- boer
-
- Visitor
-
02 Aug 2014 13:30Morgen word tijdens de opendag van Fortuna, Brouwers gepresenteerd als nieuwe spits...
(volgens een clubwatcher van Fortuna)
:oops:
- Audiowaste
-
- Platinum Member
-
02 Aug 2014 13:57Please Log in or Create an account to join the conversation.
- tuutsje
-
- Platinum Member
-
02 Aug 2014 13:58boer wrote: Vriendelijke dank voor het mee trainen bij MVV.
Morgen word tijdens de opendag van Fortuna, Brouwers gepresenteerd als nieuwe spits...
(volgens een clubwatcher van Fortuna)
:oops:
Hopelijk kan dit gerucht snel ontkracht worden, anders word ik helemaal gek :schamen:
- Ivinho
-
- Elite Member
-
- Alles kwiet, behalve de kluts!
02 Aug 2014 14:00Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Audiowaste
-
- Platinum Member
-
02 Aug 2014 14:05Gisteren speelde hij nog gewoon mee in de wedstrijd tegen NEC.
Als hij dan toch al naar Fortuna zou gaan, waarom zou hij dan nog bij MVV zijn?
- Boredass
-
- Platinum Member
-
02 Aug 2014 14:17Please Log in or Create an account to join the conversation.