tranfergeruchten 2014/2015

• Boredass
  • Boredass's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: tranfergeruchten 2014/2015

29 Jul 2014 20:19
Mogen we dan nog eredivisie waardige spelers verwachten als ik de mail van Rinkens goed lees? De spelers die MVV nu een aanbieding heeft gedaan zijn dat in mijn ogen niet.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• pepernoot
  • pepernoot's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

31 Jul 2014 11:53
Hmm nog steeds geen nieuws over de aanbiedingen die zijn gedaan. Wacht MVV hiermee? Of heeft gewoon nog niemand het aanbod geaccepteerd (te laag)? Het kan natuurlijk ook zo zijn dat de spelers nog even afwachten of ze misschien ergens anders een beter contract in de wacht kunnen slepen.

Ik ben benieuwd.

• tuutsje
  • tuutsje's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

31 Jul 2014 12:06
pepernoot wrote: Hmm nog steeds geen nieuws over de aanbiedingen die zijn gedaan. Wacht MVV hiermee? Of heeft gewoon nog niemand het aanbod geaccepteerd (te laag)? Het kan natuurlijk ook zo zijn dat de spelers nog even afwachten of ze misschien ergens anders een beter contract in de wacht kunnen slepen.

Ik ben benieuwd.

Trainen ze wel allemaal nog mee?

• pepernoot
  • pepernoot's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

31 Jul 2014 12:23
tuutsje wrote:
pepernoot wrote: Hmm nog steeds geen nieuws over de aanbiedingen die zijn gedaan. Wacht MVV hiermee? Of heeft gewoon nog niemand het aanbod geaccepteerd (te laag)? Het kan natuurlijk ook zo zijn dat de spelers nog even afwachten of ze misschien ergens anders een beter contract in de wacht kunnen slepen.

Ik ben benieuwd.

Trainen ze wel allemaal nog mee?

Denk het wel, ik kijk nooit naar de trainingen. Als iemand zou ontbreken hadden we dat hier vast wel ergens gelezen :)

• tuutsje
  • tuutsje's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

01 Aug 2014 06:24
Wat we al wisten. Hopelijk maakt hij de juiste keuze.... :evil:

Attachments:

• opadiehard
  • opadiehard's Avatar
  • Away
  • Platinum Member
  • Platinum Member

01 Aug 2014 08:19 - 01 Aug 2014 08:20
tuutsje wrote: Wat we al wisten. Hopelijk maakt hij de juiste keuze.... :evil:

Erg laat maar hopenlijk maakt hij de juiste keus,maar dit artikel geeft mij niet veel moed.
Ik vind zowieso dat mvv spelers te lang laat mee trainen,en heel laat een voorstel doet.
Ok het water staat ons na aan de lippen,maar ik vind hak gewoon knopen door,en zeg heel eerlijk vooraf wat een speler te verwachten heeft met een kleine marge eventueel naar boven.
Nu een week voor aanvang van de competitie hebben alle testers nog niet getekend,ik vind dat mvv in een vroeger stadium met iemand moet onderhandelen,zodat dalijk na enkele weken meegetraind te hebben zoeen speler alsnog besluit om niet te tekenen en je met andere,,testers,,aan de slag kunt gaan.
Maarja laat ik maar ervan uitgaan dat we toch nog positief tevoorschijn komen en enkele van de testers blijven en natuurlijk tekenen,waaronder zeker brouwers.
Elke minuut van de dag de media volgen over transfernieuws binnen het mvvse dat is wat nog rest en was...gr opa ;)
....
Last edit: 01 Aug 2014 08:20 by opadiehard.

• Punker73
  • Punker73's Avatar
  • Administrator
  • Administrator

01 Aug 2014 09:20
opadiehard wrote:
tuutsje wrote: Wat we al wisten. Hopelijk maakt hij de juiste keuze.... :evil:

Erg laat maar hopenlijk maakt hij de juiste keus,maar dit artikel geeft mij niet veel moed.
Ik vind zowieso dat mvv spelers te lang laat mee trainen,en heel laat een voorstel doet.
Ok het water staat ons na aan de lippen,maar ik vind hak gewoon knopen door,en zeg heel eerlijk vooraf wat een speler te verwachten heeft met een kleine marge eventueel naar boven.
Nu een week voor aanvang van de competitie hebben alle testers nog niet getekend,ik vind dat mvv in een vroeger stadium met iemand moet onderhandelen,zodat dalijk na enkele weken meegetraind te hebben zoeen speler alsnog besluit om niet te tekenen en je met andere,,testers,,aan de slag kunt gaan.
Maarja laat ik maar ervan uitgaan dat we toch nog positief tevoorschijn komen en enkele van de testers blijven en natuurlijk tekenen,waaronder zeker brouwers.
Elke minuut van de dag de media volgen over transfernieuws binnen het mvvse dat is wat nog rest en was...gr opa ;)

Deels kan ik die tactiek wel begrijpen. MVV heeft geen cent te makken en zal met dit soort spelers tot het allerlaatste moment (moeten) wachten. Zolang een dergelijke speler niet bij een andere club een aanbieding krijgt kan MVV verder zakken met de prijs immers op een gegeven moment is het of het bedrag van MVV pakken en hopen dat je je zelf dat jaar in de picture speelt of bij een amateurclub wegrotten en nooit meer aan profvoetbal toekomen. Als je in een heel vroeg stadion een aanbieding doen en ze zeggen nee zijn ze weg. Het is gokken en je zult op deze manier idd wel een aantal leuke spelers mislopen maar er is nu eenmaal geen geld ....
I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!

• Hugo
  • Hugo's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

01 Aug 2014 10:28
En 3 testspelers een maandje later onder contract nemen, maar wel alvast mee laten trainen, bespaart MVV toch aan salaris alweer gauw 10.000 euro.
The following user(s) said Thank You: tuutsje

• Mental
  • Mental's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

01 Aug 2014 11:30
Vind het allemaal een beetje flauwekul over dat we geen geld hebben. Als ik de financiele verslagen bekijk zitten we tot en met het seizoen 2012/2013 na genoeg gelijk met de kosten post salarissen. Wel zie ik ineens een flinke toe name, in het seizoen 2012/2013, van crediteuren en overige kosten + 200.000 minder inkomsten dan kom je op die 500.000 euro die we ineens tekort kwamen. Mij lijkt het dus dat MVV zijn geld verkeerd heeft uitgegeven, verbeter me als ik het fout heb. (Ben benieuwd naar het jaarverslag 2013/2014)
Helaas komen profvoetballers niet gratis voetballen en een Brouwers is voor mij toch echt wel een buiten kansje.
The following user(s) said Thank You: opadiehard

• boer
  • boer's Avatar
  • Visitor
  • Visitor

02 Aug 2014 13:30
Vriendelijke dank voor het mee trainen bij MVV.

Morgen word tijdens de opendag van Fortuna, Brouwers gepresenteerd als nieuwe spits...

(volgens een clubwatcher van Fortuna)

:oops:

• Audiowaste
  • Audiowaste's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

02 Aug 2014 13:57
Heeft Fortuna een clubwatcher dan?
“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

• tuutsje
  • tuutsje's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

02 Aug 2014 13:58
boer wrote: Vriendelijke dank voor het mee trainen bij MVV.

Morgen word tijdens de opendag van Fortuna, Brouwers gepresenteerd als nieuwe spits...

(volgens een clubwatcher van Fortuna)

:oops:

Hopelijk kan dit gerucht snel ontkracht worden, anders word ik helemaal gek :schamen:

• Ivinho
  • Ivinho's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Alles kwiet, behalve de kluts!

02 Aug 2014 14:00
Eerst zien, dan geloven!
Winning isn't everything... It's the only thing!!!

• Audiowaste
  • Audiowaste's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

02 Aug 2014 14:05
Mij lijkt het vrij sterk dat hij morgen al gepresenteerd zou worden bij Fortuna.
Gisteren speelde hij nog gewoon mee in de wedstrijd tegen NEC.
Als hij dan toch al naar Fortuna zou gaan, waarom zou hij dan nog bij MVV zijn?
“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

• Boredass
  • Boredass's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

02 Aug 2014 14:17
Als Brouwers niet komt, gaat hij naar lommel.Die hebben hem een goede aanbieding gedaan

Time to create page: 0.341 seconds