tranfergeruchten 2014/2015
- Ivinho
-
- Elite Member
-
- Alles kwiet, behalve de kluts!
Re: tranfergeruchten 2014/2015
02 Aug 2014 18:18SintServaos wrote: MVV moot ins get minder zeike en ins get miejer doeen, krijg de sjiet vaan dit getreuzel, doech ut good of doech ut neet. Zurreg tot d'r duite zien en dabbel neet zoe
Ze moeten een voorbeeld aan jou nemen!!...
Denk je dat de duiten voor het oprapen liggen?? Wat begrijp je niet aan het feit dat er geen geld is?
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- SintServaos
-
- Platinum Member
-
02 Aug 2014 18:42Please Log in or Create an account to join the conversation.
- You Are
-
- Elite Member
-
02 Aug 2014 19:01Ja en met jou krijgt mvv nog 200 andere die hetzelfde verhaaltje ophangen.. denk je echt dat als mensen zouden willen investeren MVV dit zou negeren? Of het nou beroemde zakenmensen zijn , of bouwvakkers die even komen melden dat ze investeerders hebben.. grotendeels is dikke onzin en willen mensen wat populair doen..ik geef MVV geen ongelijk om zich niet gek te laten maken.
- Hartmans1973
-
- Elite Member
-
02 Aug 2014 19:18Please Log in or Create an account to join the conversation.
- De_Lange
-
- Platinum Member
-
02 Aug 2014 20:42de verkaops 'n tuutje loch,
- Dylan
-
- Senior Member
-
03 Aug 2014 00:56De_Lange wrote: Waarom stappen zogenaamde investeerders dan zelf niet naar mvv en moet dat via jou gaan sintservaos?
de verkaops 'n tuutje loch,
Aofzètter bij miech zien die tuutsjes gratis.
- Raffalaldo
-
- Platinum Member
-
03 Aug 2014 01:25De transferwindow sluit pas rond 31 augustus (transfervrije spelers mogen altijd aangetrokken worden) en hoe korter bij de transferwindow komt, hoe meer spelers water bij de wijn gaan doen om toch nog een club te kunnen vinden. Hier wilt MVV profijt uit halen (als ik de woorden van Rinkens goed heb gelezen).
We kunnen nu wel allemaal roepen dat we NU versterkingen willen hebben en MVV kan bijv. Schreurs en Brouwers een contract gaan aanbieden en geen budget meer overhouden voor een andere speler, maar dan moeten we straks ook niet lopen te janken als er een klapper bij een andere club wordt gemaakt. Dan komen de zinnetjes weer: "waarom had MVV deze speler niet kunnen halen?".
Zoals ik bovenstaand al vermeld heb, MVV heeft een beperkt budget (dit weten we allemaal) en wilt haar geld goed besteden. Dan maar wat langer wachten en wie weet een klapper kunnen maken, dan nu al je geld verkwisten in eisen van spelers die soms veel te hoog zijn.
- Ster_Drager
-
- Elite Member
-
03 Aug 2014 14:25Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Gohf
-
- Platinum Member
-
03 Aug 2014 16:47Please Log in or Create an account to join the conversation.
- pepernoot
-
- Elite Member
-
03 Aug 2014 18:04Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Gohf
-
- Platinum Member
-
03 Aug 2014 18:22Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Maosbrögk
-
- Platinum Member
-
04 Aug 2014 09:51pepernoot wrote: Aanbiedingen zijn gedaan: brouwers, hikspoors, coppers en maatsen.
Nu afwachten.
Is er nog nieuws over bovenstaande? Hangt een akkoord in de lucht?
Vrijdag begint de competitie en er moet toch echt nog wel iets bij...
- minckeleers
-
- New Member
-
04 Aug 2014 10:12 - 04 Aug 2014 10:14pepernoot wrote: De Groot haha heeft zich (dacht) voorbereiding afgelopen seizoen via Schreurs bij MVV gemeld. Ben blij dat ze die niet gepakt hebben zeg. Ok, voor Veldmate zou ik hem nog wel inruilen maar heb liever Brouwers. Zeikt veel te veel op andere spelers etc. lijkt me niet handig.
De Groot kon 2 jaar geleden voor een amateur contract bij mvv komen spelen... maar mvv koos op dat moment voor veldmate...
wat ik vorige week hoorde op de training.. is dat de maximale hoogte van salaris 30.000 euro is. Dat men Brouwers, Hikspoors, Maatsen graag erbij wilde hebben.
Voorjans kon rekenen op een amateur contract.
Coppers zou ook in afwachting zijn van een nieuwe aanbieding met de eerste zou hij niet akkoord zijn gegaan ivm de lage aanbieding die mvv gedaan heeft.
Voor Schreurs wordt dit moment gezocht naar een oplossing aangezien mvv een aanbieding had gedaan waarbij danny veel moest inleveren.
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
04 Aug 2014 12:06Please Log in or Create an account to join the conversation.
- pepernoot
-
- Elite Member
-
04 Aug 2014 13:17minckeleers wrote:pepernoot wrote: De Groot haha heeft zich (dacht) voorbereiding afgelopen seizoen via Schreurs bij MVV gemeld. Ben blij dat ze die niet gepakt hebben zeg. Ok, voor Veldmate zou ik hem nog wel inruilen maar heb liever Brouwers. Zeikt veel te veel op andere spelers etc. lijkt me niet handig.
De Groot kon 2 jaar geleden voor een amateur contract bij mvv komen spelen... maar mvv koos op dat moment voor veldmate...
wat ik vorige week hoorde op de training.. is dat de maximale hoogte van salaris 30.000 euro is. Dat men Brouwers, Hikspoors, Maatsen graag erbij wilde hebben.
Voorjans kon rekenen op een amateur contract.
Coppers zou ook in afwachting zijn van een nieuwe aanbieding met de eerste zou hij niet akkoord zijn gegaan ivm de lage aanbieding die mvv gedaan heeft.
Voor Schreurs wordt dit moment gezocht naar een oplossing aangezien mvv een aanbieding had gedaan waarbij danny veel moest inleveren.
Ik vind die eerste zin een beetje krom, geloof ik niet zo in. De Groot op amateurbasis (wat hij nooit zou doen bij MVV) of Veldmate een contract.
Ik hoop dat Brouwers en Maatsen tekenen (Schreurs uiteraard ook), Hikspoors zou ik niet zo erg vinden (wat ik tot nu toe gezien heb). Hoop wel dat ze een redelijk salaris aangeboden hebben gekregen (en dan vooral Brouwers). Kan natuurlijk weer typisch MVV zijn (al is dat niet zo dom dat weet ik) om eerst een (hele) lage aanbieding te doen om vervolgens ergens in het midden een akkoord te bereiken. Maar de tijd begint een beetje te dringen.
Ja die oplossing zijn ze al een tijdje mee bezig maar het gaat allemaal niet zo snel bij MVV.
Hopelijk liggen er voor de 1e wedstrijd al enkele spelers vast, voordeel is natuurlijk wel dat ze meteen kunnen spelen omdat ze al weken deel uit maken van de selectie. Zoals ik al eerder zei, in de eerste paar wedstrijden kunnen/moeten punten worden gepakt. Als je met een te zwakke selectie begint kan het een zwarte start worden.