tranfergeruchten 2014/2015

• vakB
  • vakB's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

Re: tranfergeruchten 2014/2015

28 Jul 2014 13:14
Gezien het feit dat Brouwers vandaag aanwezig was op de training kunnen wij er vanuit gaan dat zijn voorkeur ligt bij MVV, anders kom je niet meer trainen als de andere aanbiedingen/clubs beter zijn. Gisteren heeft Ron Elsen tijdens het forum nogmaals uitgesproken dat deze week 2 nieuwe spelers een contract mogen ontvangen. Kan mij haast niet voorstellen dat zowel MVV als Brouwers met elkaar een testperiode aangaan (inmiddels al 3 weken) zonder vooraf te kijken naar het vorige salaris van de desbetreffende speler. MVV gaat gelukkig zeer voorzichtig te werk, met een beperkt budget moet een "dure" speler wel een grote meerwaarde zijn.

Denk dat Danny Schreurs (die gisteren aanwezig was de open dag) in de wachtkamer zit mocht Brouwers het niet worden. Schreurs heeft heel veel aanbiedingen volgens eigen zeggen maar denk dat dit eigenlijk wel meevalt, zelfs Fortuna durft het niet aan hem te contacteren.
The following user(s) said Thank You: Lummel, opadiehard, tuutsje, MVVgirl

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• pepernoot
  • pepernoot's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

28 Jul 2014 13:27
Brouwers heeft nog geen aanbieding gehad dus hij kan daar nog geen oordeel over hebben. Alle aanbiedingen tot dusver vallen tegen maar ik hoop wel dat ze hem net genoeg bieden. Waarschijnlijk zal hij liever bij MVV spelen dan bij Lommel of een andere 2e klasser in BE. Kan me best voorstellen dat hij voor een paar honderd euro verschil wel hier komt spelen om zich makkelijker op de kaart te zetten in NL. De tijd zal uitwijzen of het contract een beetje in de buurt ligt van zijn andere aanbiedingen.

Waarschijnlijk zal Schreurs bedoelen dat genoeg clubs hem willen hebben, maar dat zijn dus niet de clubs waar hij naartoe zou willen gaan (te laag niveau).

Iedere dag wordt de kans groter op nieuws :)
The following user(s) said Thank You: Lummel

• Anna D.
  • Anna D.'s Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

28 Jul 2014 16:26
Nogmaals ik weet zeker dat Brouwers niet met Lommel heeft gesproken. Hoeven geen Belgische 2e klassers te zijn overigens. Dat ze die aanbieding maar snel op tafel leggen. Brouwers heeft een voorkeur voor MVV (dichtbij huis etc.), maar dan MVV nu toch wel doortastend gaan optreden anders gaat die begrijpelijk ergens anders naartoe.

• pepernoot
  • pepernoot's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

28 Jul 2014 20:07
Aanbiedingen zijn gedaan: brouwers, hikspoors, coppers en maatsen.

Nu afwachten.
The following user(s) said Thank You: Schapendonk, Jacques, opadiehard

• Mie leef Mestreech
  • Mie leef Mestreech's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

28 Jul 2014 20:27
pepernoot wrote: Aanbiedingen zijn gedaan: brouwers, hikspoors, coppers en maatsen.

Nu afwachten.

Geen Schreurs? Of zijn ze daar nog mee in gesprek?

• Audiowaste
  • Audiowaste's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

28 Jul 2014 20:37
Dat zou wel heel goed nieuws zijn.
“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

• Anna D.
  • Anna D.'s Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

28 Jul 2014 21:13
Van Brouwers kan ik het ook bevestigen in ieder geval. Even duimen maar.

Schreurs en Voorjans hebben toch al eerder een contractvoorstel gehad? Dus die zullen dat nog in beraad hebben neem ik aan.
The following user(s) said Thank You: opadiehard

• Boredass
  • Boredass's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

28 Jul 2014 21:21
Anna D. wrote: Van Brouwers kan ik het ook bevestigen in ieder geval. Even duimen maar.

Schreurs en Voorjans hebben toch al eerder een contractvoorstel gehad? Dus die zullen dat nog in beraad hebben neem ik aan.

Scheurs zal waarschijnlijk geen nieuwe aanbieding gedaan zijn. Zo ver ik weet heeft Voorjans nog geen voorstel gehad.
Verbaasd me wel dat ze Hikspoors een contract voorstel hebben gedaan of zal dat alleen op amateurbasis zijn?

• opadiehard
  • opadiehard's Avatar
  • Away
  • Platinum Member
  • Platinum Member

28 Jul 2014 21:32
pepernoot wrote: Aanbiedingen zijn gedaan: brouwers, hikspoors, coppers en maatsen.

Nu afwachten.

Ik ga hier blind op net als bij de ,,geruchten,, van anna...zal niet flauw zijn en vragen naar je bron...gr opa ;)
....

• dreekemvvke
  • dreekemvvke's Avatar
  • Banned
  • Banned

29 Jul 2014 10:50 - 29 Jul 2014 10:53
vind hikspoors geen slechte voetballer voor wat ik tot nu toe heb gezien van hem in twee wedstrijden,er lopen mindere bij mvv,maar laten we hopen dat de technische staf de juiste beslissingen gaat nemen.
Last edit: 29 Jul 2014 10:53 by dreekemvvke.

• tuutsje
  • tuutsje's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

29 Jul 2014 11:04
opadiehard wrote:

Nu afwachten.

Ik ga hier blind op net als bij de ,,geruchten,, van anna...zal niet flauw zijn en vragen naar je bron...gr opa ;)

Wat ik me kan herinneren zit pepernoot er niet vaak naast.
The following user(s) said Thank You: pepernoot

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

29 Jul 2014 12:13
Voor mijn gevoel hebben we Brouwers (vorig seizoen maakten we maar moeilijk doelpunten) en Maatsen (krapte in de verdediging) echt nodig. Hikspoors en Coppers zouden extraatjes zijn, puur als ik kijk naar hun positie. Ik zie dan eigenlijk nog liever een extra verdediger naast Maatsen er bij. Maar ik heb vertrouwen in Ron Promotion.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
The following user(s) said Thank You: Schapendonk, MVVgirl

• Anna D.
  • Anna D.'s Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

29 Jul 2014 13:32
Voordat we z'n naam blijven verbasteren die keeper heet Jo Coppens. ;)
The following user(s) said Thank You: Jacques

• Lummel
  • Lummel's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

29 Jul 2014 17:06
Voor wat het waard is, net deze mail binnengekregen.
Beste MVV'er,

Gaandeweg de voorbereiding voor het nieuwe seizoen willen we U heel graag op de hoogte houden over de ontwikkelingen bij MVV. Ongetwijfeld bent U benieuwd naar de selectie voor komend seizoen. Welke spelers zullen blijven en welke komen erbij? Terechte vragen waar we op dit moment nog niet voor 100% uit zijn.

De ontwikkelingen in het betaald voetbal zijn te vergelijken met een tweetrapsraket, waarbij de Eredivisieclubs de lead hebben. Zij testen en selecteren als eerste hun beste spelers om vervolgens hun talenten onder te brengen bij andere clubs in binnen- en buitenland, waaronder ook de Eerste Divisieclubs. Dit proces verschuift elk jaar verder naar de start van de competitie. Hierdoor worden de selecties van de Eerste Divisieclubs steeds later samengesteld. Met deze ontwikkeling zullen we moeten leren omgaan, ook al is deze in een aantal opzichten niet gewenst. Aan de andere kant biedt dit ook de mogelijkheid aan clubs als MVV, om Eredivisiekwaliteit binnen te halen tegen betaalbare condities. Met name het financieel argument is voor MVV van groot belang.

We willen, net als afgelopen seizoen, ook komend seizoen een positief financieel resultaat behalen. Natuurlijk begrijpt iedereen dat het succes op het veld bepalend is voor het succes van de club, echter we kunnen en mogen niet meer speculeren met spelers die we niet kunnen betalen. Net als uw huishoudboekje een limiet heeft, heeft MVV dat ook. Hierdoor kunnen we niet meer uitgeven dan we hopen binnen te krijgen. Geen gemakkelijke klus omdat 80% van de kosten vastgelegd moet worden voordat het seizoen begint en de inkomsten pas binnen komen gedurende het seizoen. Toch zijn we vol vertrouwen dat MVV, ook komend seizoen, zijn mannetje zal staan in de Geusselt en daarbuiten.

Paul Rinkens
Voorzitter MVV Maastricht

• dreekemvvke
  • dreekemvvke's Avatar
  • Banned
  • Banned

29 Jul 2014 19:08
voor mij heel duidelijk je kunt niet uitgeven wat je niet heb ,en inderdaad dat geld voor heel veel clubs maar ik zie het wel goed komen met mvv.bedank voor de mededeling mijnheer Rinkens .

Time to create page: 0.354 seconds