transfers seizoen 2015-2016

• tuutsje
  • tuutsje's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: transfers seizoen 2015-2016

16 Jun 2015 06:24
Sven Braken (22) verlaat MVV en zet zijn voetballoopbaan voort bij Almere City.
Zaakwaarnemer Harmjan Schulperoord bevestigde maandagavond dat de overgang van de speler zo goed als rond is. "Er moeten nog een paar kleine zaken geregeld worden. Maar ik verwacht geen problemen meer." Ook MVV-directeur Frans Erens is overtuigd van het vertrek van de spits. "We hebben geprobeerd om Sven voor de club te behouden, maar dat is helaas niet gelukt."

Eigen jeugd
Uit de eigen jeugd stromen nu vier spelers door naar de A-selectie van MVV. De tweeling Shermar en Shermaine Martina (19), Zev van Melick (18) en doelman Wouter Pastoor (18), die vorig seizoen ook al als derde keeper werd ingezet, tekenen een amateurcontract.

Ik ben blij dat Braken voor een ander avontuur kiest.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

16 Jun 2015 08:18
Ik vind het jammer. Maar eigenlijk is het vrij simpel: halen we een goede spits die gemakkelijk scoort en de bal kan vasthouden, dan missen we Sven niet. Halen we een halve als vervanger, dan roepen we over een paar maanden allemaal dat MVV Sven had moeten behouden.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
The following user(s) said Thank You: Ivinho

• Ivinho
  • Ivinho's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Alles kwiet, behalve de kluts!

16 Jun 2015 09:40
Met alle respect voor Sven, maar hij is absoluut niet die spits die ons 20 doelpunten in een seizoen gaat geven.
Ik wens hem al het geluk toe bij Almere city, en wie weet ooit weer een terug bij MVV :thumbsup:
Winning isn't everything... It's the only thing!!!

• ouwe rot
  • ouwe rot's Avatar
  • Away
  • Platinum Member
  • Platinum Member

16 Jun 2015 10:51
Ivinho wrote: Met alle respect voor Sven, maar hij is absoluut niet die spits die ons 20 doelpunten in een seizoen gaat geven.
Ik wens hem al het geluk toe bij Almere city, en wie weet ooit weer een terug bij MVV :thumbsup:

Een spits die 20 doelpunten maakt zie ik niet naar Mvv komen.
Of het moet een toevalstreffer zijn.
Triest dat men jeugd zo makkelijk laat weglopen.
Gelukkig dat Kuipers blijf ( ik hoop wel dat hij weer snel op de been is ivb zijn knie operatie)

• Sjappie
  • Sjappie's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

16 Jun 2015 10:55
Ik denk niet dat ze Sven zo makkelijk hebben laten gaan.. Wellicht wil hij zelf een wisseling van omgeving..

Vind het jammer dat ie vertrekt, afgelopen seizoen toch wel gegroeid..

• tuutsje
  • tuutsje's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

16 Jun 2015 11:04
Vier spelers uit de jeugdopleiding van MVV Maastricht sluiten in de voorbereiding aan bij de A-kern. De gebroeders Shermar en Shermaine Martina, Zev van Melick en Wouter Pastoor zullen acte de presence geven op het trainingsveld vanaf maandag 29 juni.

Shermaine en Shermar Martina (beiden 19 jaar) zullen op amateurbasis aansluiten bij de selectie. Shermaine is een middenvelder, Sharmar centrale verdediger. Beiden kwamen reeds eerder uit in oefenwedstrijden met de eerste selectie. Sharmar maakte de laatste thuiswedstrijd van het huidige seizoen tegen FC Den Bosch zijn competitiedebuut.

Zev van Melick, middenvelder (18) en Wouter Pastoor, keeper (18) zijn nog A-gerechtigd. Pastoor zat tijdens het huidige seizoen al enkele malen op de bank, toen Jo Coppens wegens een blessure niet kon keepen.

• Ivinho
  • Ivinho's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

16 Jun 2015 11:33
ouwe rot wrote:
Ivinho wrote: Met alle respect voor Sven, maar hij is absoluut niet die spits die ons 20 doelpunten in een seizoen gaat geven.

Gelukkig dat Kuipers blijf ( ik hoop wel dat hij weer snel op de been is ivb zijn knie operatie)

Waarom zou een spits wat 20 doelpunten kan maken niet naar MVV komen?

Wat ik wil zeggen is dat als MVV bij de eerste 5 wil eindigen dat dit niet gebeurt met een kaliber spits als Braken.

• ouwe rot
  • ouwe rot's Avatar
  • Away
  • Platinum Member
  • Platinum Member

16 Jun 2015 12:05
Ivinho wrote:
ouwe rot wrote:

Wat ik wil zeggen is dat als MVV bij de eerste 5 wil eindigen dat dit niet gebeurt met een kaliber spits als Braken.

De ambitie om bij de eerste 5 te eindigen heeft Mvv nooit uit gesproken .
Lijkt mij ook voorlopig een onmogelijke opgave .
Een spits die 20 doelpunten maakt zoekt het hoger op.

• Ivinho
  • Ivinho's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

16 Jun 2015 12:12
ouwe rot wrote:
Ivinho wrote:
ouwe rot wrote:

De ambitie om bij de eerste 5 te eindigen heeft Mvv nooit uit gesproken .
Lijkt mij ook voorlopig een onmogelijke opgave .
Een spits die 20 doelpunten maakt zoekt het hoger op.

Ik heb ook gezocht voor een baan/functie hogerop maar heb dit ook niet gekregen, uiteindelijk zal ik toch moeten kiezen uit andere mogelijke banen. Dit geld ook voor voetballers.

Enfin... Ik geloof dat een scorende spits voor MVV zeker te vinden is op de voetbalvelden ;)

• mvv supporter
  • mvv supporter's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

16 Jun 2015 12:13
Na het vertrek van Capa is er wel degelijk de visie en doelstelling uitgesproken om 5 jaar later, dus NU mee te doen voor de top 5.
Die uitspraak word door MVV nu niet gedaan, maar de verwachting is wel gemaakt bij de supporters.
3 jaar na die uitspraak ging het beter om daarna weer terug te vallen op het rechter rijtje.
Daarom zouden we graag een spits zien die ons hierbij kan helpen.

Ik geef MVV wel nog de tijd voor het seizoen begint, afgelopen seizoen was duidelijk dat een spits noodzakelijk is.
Ik ga er van uit dat MVV dit ook heeft gezien en hier op reageert.
The following user(s) said Thank You: Ivinho

• La Gazettaa
  • La Gazettaa's Avatar
  • New Member
  • New Member

16 Jun 2015 16:47
Ik denk dat Ospitalieri, Peeters en Vorthoren er sowieso nog bij komen.. Dan heb je een redelijke kern van vorig seizoen. De belangrijkste speler mis je en dat is Smeets. Daar zul je echt een goede vervanger voor moeten halen. De vraag is wie?

Labylle zie ik vanwege zijn reden om naar MVV te komen in de winterstop ook komend seizoen bij MVV..

Daarnaast denk ik dat MVV voor Van Boxtel, Mahmudov, Secerovic moet gaan. Daarnaast is Rowin van Zaanen ook transfervrij.

Ik heb ook geruchten gehoord dat Danny terug zou willen....

Denk dat ze er goed aandoen om nu echt specifiek naar posities te gaan kijken. De breedte kan altijd nog worden opgevuld met huurlingen van Genk. Zodra hier de schifting bekend is zullen er ook wel weer wat spelers beschikbaar zijn voor MVV.

• Schapendonk
  • Schapendonk's Avatar
  • Banned
  • Banned

16 Jun 2015 17:01 - 16 Jun 2015 17:02
Ik zag de naam Jerry van Ewijk voorbij komen van de Graafschap. Met zijn 18 goals inderdaad niet verkeerd voor MVV. Als Bryan Smeets richting daar vertrekt, neem ik aan dat MVV daar in zekere zin toch contact mee heeft gehad (met de Graafschap). Dat vergemakkelijkt dan toch ook om over een speler als Jerry van Ewijk te praten. Of is deze speler weer onhaalbaar.
Last edit: 16 Jun 2015 17:02 by Schapendonk.

• DeMestreechteneer
  • DeMestreechteneer's Avatar
  • Visitor
  • Visitor

16 Jun 2015 17:31
Jerry van Ewijk heeft aan het begin van het seizoen aangegeven een stap hogerop te willen.
Ik weet niet of er heel veel belangstelling is voor deze speler en of hij MVV als een stap hogerop ziet.
Maarja.. niet geschoten is altijd mis.

• Mie leef Mestreech
  • Mie leef Mestreech's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

16 Jun 2015 17:35 - 16 Jun 2015 17:38
Schapendonk wrote: Ik zag de naam Jerry van Ewijk voorbij komen van de Graafschap. Met zijn 18 goals inderdaad niet verkeerd voor MVV. Als Bryan Smeets richting daar vertrekt, neem ik aan dat MVV daar in zekere zin toch contact mee heeft gehad (met de Graafschap). Dat vergemakkelijkt dan toch ook om over een speler als Jerry van Ewijk te praten. Of is deze speler weer onhaalbaar.

Ik zie van Ewijk ook graag komen, maar clubs als Willem II zouden hem ook willen hebben. Ospitalieri en Peeters hebben een aanbieding op zak. Afwachten wat zij beslissen. Ik hoop dat zij blijven. Van het gerucht van een terugkeer van Danny heb ik vaker gehoord. Van mij mag die wegblijven. Secerovic en Mahmudov zijn van harte welkom. Labylle behouden en eens polsen bij Alexander Bannink van FC Emmen.

Van Boxel gaat voetballen bij de amateurs van FC Lisse.
Last edit: 16 Jun 2015 17:38 by Mie leef Mestreech.

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

16 Jun 2015 18:00
Ron Elsen noemde Mahmudov letterlijk als voorbeeld van een onhaalbare speler. Of om precies te zijn, we kunnen Mahmudov halen, maar dan is het budget op en komt er verder niemand meer bij.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Time to create page: 0.356 seconds