transfers seizoen 2015-2016

11 feb 2016 22:06
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2431

Audiowaste schreef :

Badjakker schreef : www.tvl.be/nieuws/guido-brepoels-zou-graag-mvv-trainen-24484

Jaren geleden was ik al voorstander van Guido Brepoels en ik zie hem nog altijd heel graag komen.
Echt iemand met een hart voor de club en niet iemand die het alleen voor het geld doet.



Ik zie hem waarschijnlijk morgen ,op benesoccer in lanaken,zal hem wat proberen te paaien hahahahah....gr opa ;)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 feb 2016 20:19
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2432
Vandaag live op de benesoccer geweest,mooi evenement tien trainers 80 kids.
Maar om niet off topic te gaan iets anders,ik hoorde daar het verhaal betreffende ramon voorn.
Als volgt hij zou hier een contract tekenen en het zou mvv geen geld kosten omdat fortuna hem moest door betalen!
Op vrijdag gaan beide partijen uit elkaar om er maandags op terug te komen en de contracten te ondertekenen.
Heel raar krijgt op maandag een sms dat het niet door gaat en mvv afziet van hem....dit op aangeven van een advies van BERT VAN MARWIJK?
Schiet mij maar lek,ik dacht de relatie voorn/van marwijk wel snor zat,dus niet vind dit een heel apart gegeven.
Je barst van het jong talent met de nadruk op jong,maar het geen we missen is een stuk routine achterin met voorn had je dat zeker binnen gehaald!
Nu moet je wachten op bijv kuipers die volgens mij dit seizoen niet terug komt of kwakkelend(ik hoop het niet echt).
Maar afsluitend om niet blijven te vertellen wat iedereen al weet is nl routine het geen wat we giga missen,misschien in de winterstop of ervoor al opgelost had kunnen zijn...gr opa ;)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 feb 2016 22:26
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3822
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2433
Tsja Opa. Ik heb van beide kanten, maar van beide kanten indirect, verhalen hierover gehoord. Vanuit de hoek-Voorn het verhaal dat hij zou tekenen en echt heel weinig geld zou krijgen. Dat hoefde ook niet, want Ramon en Coockie hebben een zwak voor MVV. Ik stond er nogal van te kijken dat hij in augustus niet aansloot, eigenlijk. Vervolgens vanuit het kamp-MVV dat Ramon toch echt te veel geld zou vragen. Bij allebei via-via gehoord, niet van direct betrokkenen. Dus wat er nou waar is? Geen idee. Voetbal blijft een raar en akelig wereldje.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 feb 2016 22:51
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2434
Algemeen bekend dat na de laatste samenwerking tussen Coocky en Bert bij Oranje ze niet meer als vrienden uit elkaar zijn gegaan. Enige dat ik hier over heb gehoord uit de mond van voorzitter Kersten dat MVV bij het behalen van de volgende ronde van de KNVB beker hem had kunnen betalen. Echter werd dat dus een blamage tegen Capelle.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 feb 2016 23:13
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 907
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2435

Anna D. schreef : Algemeen bekend dat na de laatste samenwerking tussen Coocky en Bert bij Oranje ze niet meer als vrienden uit elkaar zijn gegaan. Enige dat ik hier over heb gehoord uit de mond van voorzitter Kersten dat MVV bij het behalen van de volgende ronde van de KNVB beker hem had kunnen betalen. Echter werd dat dus een blamage tegen Capelle.

Anna D is goed geinformeerd. Gezellig in de bus ?

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 feb 2016 23:16
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2436

Roei baank schreef : Anna D is goed geinformeerd. Gezellig in de bus ?


Heb gewoon grote oren. Het pils van InBev uit Breda smaakt toch wel goed.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 feb 2016 18:48 13 feb 2016 19:05 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2437
Heb het al eens op het supporterskaffee gezegd....van Marwijk consulteren is even onzinnig als destijds toen Michels gevraagd werd om MVV door te lichten en te adviseren....kwatsj op zien Mestreechs gezag ;)

Als je niks te makken hebt, dan is dit soort advies / raad geven overbodig en hetzelfde als gelul van een dronken aardbei.
Niets tegen Bert en dan ga ik nog niet eens inhoudelijk in over speler, relevantie met diens vader en noem maar op !

Kwalijker vind ik dat je door dit soort mensen te consulteren, je jezelf als bestuur een brevet van onvermogen opspeld....
en je eigen integriteit "im Frage" stelt... :blink:

Want geef je immers dan niet aan, dat je twijfelt aan de integriteit van je huidige technische mensen aan het roer....?
Alsof Hennie Bastiaans en Ron Elzen zelf niet goed genoeg weten of in staat zijn te beoordelen wat, hoe en wie ....?
Met daarnaast nog een Meijer en Dusseldorp (kijkend naar hun C.V).....?
Met grote namen pronken lijkt op daadkracht, maar is eerder oppervlakkig en zet geen zoden aan de dijk ...
als je dit niet kunt substantieren, opvolgen met een uitvoering....
daarvoor is echter poen nodig...money makes the world go round !
Dan vraag ik me af wat dit voor een bestuur is...maar dat is een andere discussie, die in een andere rubriek thuis hoort.


Back on topic...Voorn zou idd van toegevoegde waarde kunnen zijn ( in een soort Daemen rol), maar blindstaren moeten we als fans ons hier ook niet op.
Roeien met de riemen die we hebben en als het effe kan een oude rot die wil afbouwen in de verdediging en het middenveld zien binnen te halen.
Die dan rust in de linie kan krijgen en de jonkies kan coachen en als verlengstuk van ron, erik en wum in het veld kan dienen...


@RB: supporter of MVV is an act defiance... :P
De volgende gebruiker (s) zei dank u UsMvvKe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 feb 2016 10:08
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 907
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2438
@RB: supporter of MVV is an act defiance...

Maar stel eens dat deze mensen zelf hun hulp aanbieden en dat de technische staf dit zeer prettig vindt ?

Weer een bewijs hoe belangrijk een heldere communicatie is in deze tijd. Soit

We moeten het besef krijgen dat het gevaar niet om elke hoek loert maar dat er ook wel eens een schone opportuniteit is te bewonderen.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sandro, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 feb 2016 18:16 15 feb 2016 18:17 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2439

Roei baank schreef : @RB: supporter of MVV is an act defiance...



Maar stel eens dat deze mensen zelf hun hulp aanbieden en dat de technische staf dit zeer prettig vindt ?

Weer een bewijs hoe belangrijk een heldere communicatie is in deze tijd. Soit

We moeten het besef krijgen dat het gevaar niet om elke hoek loert maar dat er ook wel eens een schone opportuniteit is te bewonderen.


Klopt 100 % Jeunhomme ! :thumbsup:

Blijft het feit, dat namen noemen, geen tot weinig relevantie heeft als je niets te besteden hebt...
En eventueel verkeerde verwachtingen wekt....in onze warme maar oh zo broze hartjes.....
Dan zou ik het eerder graag zien dat men gaat netwerken en bijvoorbeeld Bert van W ( of de Witte of bijv. Jeffrey van As die vanavond ook aanwezig is....) inzet om meer sponsoren over de streep te krijgen, maar soit...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 feb 2016 23:19
Greun graas
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 122
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2440
Zaterdag gaan kijken bij esperanza naar Guido Brepoels. In deze man zit tenminste wel een beetje leven. Hij gaf na de wedstrijd ook aan dat hij graag mvv zou willen coachen. Beter dan die tuut wuif die er nu staat...
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u UsMvvKe, opadiehard, Peter Pan

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.356 seconden