transfers seizoen 2015-2016

03 feb 2016 19:29
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2416
Jacques of het nou waar is of niet zij spelen wel in de eredivisie en wij niet ik wis niet dat je zo,n hekel heb aan Roda ,hadden wij maar zo een meneer in Maastricht dan zouden wij net de dingen doen die Roda ook doet maar het is makkelijk om alles bij een ander neer te leggen als bij ons zelf.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 feb 2016 21:46 03 feb 2016 21:48 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2417
....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 feb 2016 22:30
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2418
Zo, er waait duidelijk een nieuwe wind in het oosten, en dat is niet alleen te merken aan de nieuwe gezichten in de selectie. Ook de propagandamachine heeft een opfrisbeurt gehad en lijkt een stuk subtieler geworden. De arrogante, agressieve houding van voorheen is tijdelijk opgeschort. In plaats daarvan hebben we tegenwoordig schijnbaar een fidele, vriendelijke buur die ontzettend begaan is met het wel en wee van omringende clubs. Helpen met de jeugdopleiding, zogenaamd goedkoop spelers lenen. Hoe nobel. 1Limburg maakt er een mooi artikeltje van en voilá. Langzaam maar zeker wordt een valse illusie geconstrueerd van de barmhartige Samaritaan uit het oosten die toch zo graag de twee voornaamste concurrenten wil helpen. Totdat de aap uit de mouw komt, en duidelijk zal worden dat Roda maar 1 belang heeft: MVV en/of Fortuna laten verdwijnen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Anna D.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 feb 2016 10:21
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2419

dreekemvvke schreef : Jacques of het nou waar is of niet zij spelen wel in de eredivisie en wij niet ik wis niet dat je zo,n hekel heb aan Roda ,hadden wij maar zo een meneer in Maastricht dan zouden wij net de dingen doen die Roda ook doet maar het is makkelijk om alles bij een ander neer te leggen als bij ons zelf.


Dreeke we zijn het op voetbalgebied vaak eens, maar over Roda zeker niet. Ik snap het ook best van jou uit, je hebt daar gespeeld en er werken bij die club ongetwijfeld veel aardige mensen die helemaal niet bezig zijn met MVV de nek omdraaien. Dat wil ik niet ontkennen.

En ja, hadden wij maar een Schrouff. Ik ben daar best jaloers op, dat geef ik eerlijk toe. En ja, best kans dat wij dan heel paternalistisch spelers zouden uitlenen aan de "kleine" buren en er bij zeggen dat we het beste met ze voor hebben. Maar we zouden het niet menen. Want Dreeke, vergis je niet. Schrouff is een zakenman die zijn geld het liefst ooit terug wil. Of op zijn minst er geen geld meer bij hoeft te leggen. Die club probeert dat al jaren te bereiken door de limburg-kaart te trekken. Ze proberen heel direct supporters en sponsors uit onder andere "onze" regio weg te kapen. Voor een Schrouff zou het gunstiger zijn als wij niet meer bestonden of in ieder geval klein en arm blijven. Dat gelul van het beste voorhebben met het limburgse voetbal, kom nou toch. Schrouff is niet achterlijk.

Is dit wat genuanceerder, begrijp je nu wat wij bedoelen?

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 feb 2016 12:26
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2420
Jacques ik geloof je op je woord maar ik vind het te gek voor woorden dat er een stad als Maastricht met zo een uitstraling naar de rest van Nederland geen mensen te vinden zijn die MVV niet uit Jupiler League kunnen trekken binnen een paar jaar.alle zakkenvullers zijn bij MVV verdwenen dus in mij ogen kunnen er best een paar geldschieters inspringen ik heb het geld jammer genoeg niet maar ik zou het zo doen .want ik ben MVV supporte met het hart op de goede plek en ja ik ben wel eens fel naar sommige mensen ,maar dat is meestal zo weer over want voor MVV willen we allemaal het beste toch.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 feb 2016 20:21 04 feb 2016 20:22 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2384
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2421
Dan moet je maar eens op mvvtv kijken naar een van de items,die met eric meijer.
Daarin zegt hij gewoon heel klaar dat iedereen(maastrichtenaar) voor mvv is maar als het er werkelijk om moet gaan de maastrichtenaar toch altijd denkt,,ut kump wel good,,en verder gaat met zijn dagelijkse.
Er zijn geen grotere geldschieters en ook de kleinere haken af,dat is realiteit.
Niet voor niks loopt de juup elk jaar weer een giga verlies op,en dat is ook realiteit...gr opa ;)


Ps oja gaan we nu niet heel erg on topic?(ik ook)...

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 feb 2016 23:47
Fabrice
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 251
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2422

Jacques schreef : Het is puur zoals Houten zegt enerzijds ruimte op hun begroting vrijmaken, en anderzijds goede sier maken naar de "neutrale" voetbalfan


Uiteindelijk bepaalt onze club of er een speler van 045 binnengehaald wordt.
:thinking:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2016 00:35
UsMvvKe
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 69
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2423
Ja opa iech geluif neet mie in sprookjes,
Diech wel daan.

Groerjes

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2016 08:55
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2424
Ik geloof er wel in er hoef maar een slimme en gulle Maastrichtenaar het licht te zien en zicht inkoopt dan spelen wij binnen 2jaar weer waar we thuis horen geloof mij maar
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 feb 2016 21:18
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2384
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2425

dreekemvvke schreef : Ik geloof er wel in er hoef maar een slimme en gulle Maastrichtenaar het licht te zien en zicht inkoopt dan spelen wij binnen 2jaar weer waar we thuis horen geloof mij maar



Dat gulle hoop ik maar een slimme? hahahahah(sorrie)....gr opa ;)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 feb 2016 15:40
Badjakker
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 248
Meer
De volgende gebruiker (s) zei dank u Peter Pan

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 feb 2016 16:22
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2427

Badjakker schreef : www.tvl.be/nieuws/guido-brepoels-zou-graag-mvv-trainen-24484

Jaren geleden was ik al voorstander van Guido Brepoels en ik zie hem nog altijd heel graag komen.
Echt iemand met een hart voor de club en niet iemand die het alleen voor het geld doet.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 feb 2016 21:44
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2428
Zo iemand hebben we nodig iemand die met plezier voor de groep staat en niet denkt van o hier verdien ik me geld mee.
En omdat hij zo graag hierheen komt om te trainen zal hij niet veel salaris vragen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 feb 2016 21:57
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2384
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2429
Niet veel is wat wij hebben of beter niks :oops: ...gr opa ;)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 feb 2016 01:01
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 694
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2430

mvv4ever schreef : Zo iemand hebben we nodig iemand die met plezier voor de groep staat en niet denkt van o hier verdien ik me geld mee.
En omdat hij zo graag hierheen komt om te trainen zal hij niet veel salaris vragen.


Elke trainer doet het omdat hij feeling heeft met het vak. Die laatste opmerking slaat helemaal nergens op. Zo een man gaat echt niet voor een klein contractje MVV trainen. Ook voor hem is het zijn broodwinning. Hij mag dan misschien wel een bepaald gevoel hebben bij een club, maar dat wil niet zeggen dat hij hier voor een appel en een ei komt werken. Dit is weer een gevalletje Hans Kraay Jr. Toen hij enkele jaren geleden bij het toen nog hele kleine VI aangaf graag nog een keer bij MVV te willen werken riep ook iedereen dat MVV hem moest halen. Ineens was hij de nieuwe van Gaal. Laten we nu niet weer met zijn allen te hard van stapel lopen, puur omdat een (bekendere) trainer op TV geroepen heeft dat hij MVV in principe een mooie club vind. Laten we die energie steken in de trainers en spelers die daadwerkelijk in het roodwit gehuld zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.412 seconden