transfers seizoen 2015-2016

13 jan 2016 12:45
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2311
Voor zover er nog twijfels waren... het is rond:

MVV huurt twee verdedigers van Genk

MVV huurt verdedigers Alessandro Ciranni en Jarne Vrijsen tot het einde van het seizoen van KRC Genk.
De 19-jarige Vrijsen, die op linksback uit de voeten kan, staat bij de Belgisch Limburgse club nog onder contract tot half 2016.

Speelminuten
Bij de club uit Maastricht treft hij zijn ploeggenoot van KRC Genk: Alessandro Ciranni. De eveneens 19-jarige back en aanvoerder van Jong Genk moet in Maastricht speelminuten gaan vergaren. Zijn favoriete positie is rechtsback, maar Ciranni kan ook op links spelen.

Beide spelers doorliepen de volledige jeugdopleiding van KRC Genk. Vorig jaar speelde Vrijsen al vier officiële wedstrijden voor het eerste elftal van de club uit Genk.

Specifiek 'rijpen'
MVV-trainer Ron Elsen is blij met de aanwinsten. Hij hoopt dat het aantrekken van de twee backs vooral voor meer concurrentie gaat zorgen.

www.1limburg.nl/mvv-huurt-twee-verdedige...ntext=latestarticles
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, Jacques

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

13 jan 2016 14:33
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2312

houtengerard schreef : www.1limburg.nl/transfer-khalouta-naar-f...st?context=section-2

Ron, probeer het eens. Die jongen kan voetballen. (Vrees alleen dat Fortuna en MVV dezelfde portemonnee hebben.)

Fortuna heeft een portemonnee maar daar is ook alles mee gezegd. Als je hem op zijn kop zet rolt er met wat geluk een stuivertje uit ;) .
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

13 jan 2016 14:52
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2313
Dat is dan ongeveer, pin me hier niet op vast, 4 cent meer dan MVV. Ik kan er één cent naast zitten. :lachen:

Ik hoef Khalouta overigens niet zo nodig bij MVV te zien, we hebben voldoende spitsen en andere posities hebben dringender versterking nodig. Ik vond het ook altijd een beetje een "seriespits", die scoorde vijf keer in drie wedstrijden en dan maandenlang helemaal niet meer.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

14 jan 2016 06:13 14 jan 2016 06:14 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2314
Vandaag in DDL dat de 27 jarige bart biemans(045) direct naar mvv mag,hij komt niet meer voor in de plannen van de trainer.
Of dat ook gebeurd is nog niet zeker,hij kan ook naar helmond sport maar zelf weet hij het nog niet welke keus hij moet maken.
Ook de 21 jarige daryl werker staat eventueel in beeld bij mvv, deze centrale verdediger mag alleen maar verhuurd worden en mvv is zeer geïnteresseerd bevestigde gister al de trainer van 045.

....

14 jan 2016 06:30
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2315

opadiehard schreef : Vandaag in DDL dat de 27 jarige bart biemans(045) direct naar mvv mag,hij komt niet meer voor in de plannen van de trainer.
Of dat ook gebeurd is nog niet zeker,hij kan ook naar helmond sport maar zelf weet hij het nog niet welke keus hij moet maken.
Ook de 21 jarige daryl werker staat eventueel in beeld bij mvv, deze centrale verdediger mag alleen maar verhuurd worden en mvv is zeer geïnteresseerd bevestigde gister al de trainer van 045.

Als je zijn zwart geel verleden wegcijfert,lijkt me dit absoluut een aanwinst.

14 jan 2016 07:10
Mariaberg mestreech
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2316
Iech zik laot mer kaome heer kump wel vaan 045 mer kin wel good veur routine zörrege en achterin de jonkies good op hun plaots zitte..Bartje kom maar lekker na maastricht met je ex collega Ricardo ippel samenwerken..

14 jan 2016 08:47
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2317
Kunnen we die betalen? Lijkt me toch dat hij een lekker salaris opstrijkt normaal. Misschien dat Roda hem z'n contract afkoopt. Ze hebben weer een beetje geld daar, dus het zou me niks verbazen.

14 jan 2016 09:37
Bung
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2318
ving Biemans zeker een aanwinst veur de selectie! mer omdat r zoelang al bij roda zit, en volgens mich een geel zwart hart heet hoof r van miech neet te komen. dit is neet te vergelieken met een Werker of Palacios die nog amper een wedstrijd bie die Gelb Schwarzen hubbe gespeeld.

Boete dat iech het lever neet hub, zal Biemans auch wel genog vange, weit neet of dat wel betaalbaar is veur mvv. Wellicht zal r*da zelf nog met betalen aan zun loon es r noa mvv kump.

Loate ver t essebeleef neet hoape dat r kump!

14 jan 2016 09:56
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2319
Yes, we gaan weer op de Calimero-tour. Lees je eerste zin nog eens beste Bung. Dat is de enige vereiste aan een nieuwe speler voor onze club. Geel-zwart hart bij Biemans? Onzin, net als iedereen een broodvoetballer, die de club waar hij op dat moment speelt in zijn hart sluit. Dus laote veer veural hope tot heer wel kump!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, opadiehard, Peter Pan

14 jan 2016 10:12
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2320
Verbaast me echt de positiviteit over het aantrekken van Bart Biemans. Zie in hem toch juist het exponent van de degradaties van de clubs waar hij basisspeler was gedurende dat seizoen. Bij Willem II en Aken-Noord dus. Altijd van die ongelukkige momenten en foutjes. Eigen goals, domme overtredingen waarmee hij een strafschop weggeeft. Nee, van mij hoeft die niet te komen. Denk ook niet dat hij ook al is hij 27 het type is die de lijnen uitzet en coachend een aanwinst is. Dan zie ik eigenlijk nog liever Werker komen, daar hoor ik van die kant meer positieve verhalen over. Denk overigens na het vertrek van Bjelica en de bijbehorende 100.000 transfersom hij eerder naar Helmond Sport gaat.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Peter Pan, Bung, Sjuulke

14 jan 2016 11:05
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2321
Wat iech neet zoe good begriep: D'r loupe zat talente/ervare speulers. Veurwat moot M.V.V. toch zoe opvallend dèks in dee nsb-vijver vèsse??
De volgende gebruiker (s) zei dank u Bung

14 jan 2016 11:11
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2322
Volgens mij wonen er al heel veel spelers van die stink moffen in Maastricht omdat niemand achter de wah wah linie wil wonen. Deze spelers zullen relatief een stuk minder vragen dan spelers die een groot stuk moeten reizen of zelfs moeten verhuizen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

14 jan 2016 11:18
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2323
Anarchos is me voor. Als er al een ervaren speler tegen een klein loon vanuit de randstad voor MVV wilt komen spelen, dan zal hij op zijn minst woonruimte van MVV verwachten. Dat kost weer extra geld. Spelers die al in de buurt wonen, hebben dat niet nodig. Bovendien zullen spelers liever niet verhuizen dus iemand die nu binnen 75 km van Maastricht woont, zal als alle andere zaken gelijk blijven, liever naar MVV dan naar Telstar komen. Maar andersom zal een jongen uit de buurt van Amsterdam als alle andere zaken gelijk blijven, liever bij Telstar gaan ballen dan bij ons.

Wellicht nog extra: Het kan dat de scouts zo'n jongen als Werker misschien wat beter kennen omdat ze hem in de jeugd altijd zijn tegengekomen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

14 jan 2016 11:49
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2324
Roda huurlingen :daag: :daag: :thumbsdown:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Bung

14 jan 2016 12:17
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #2325

RedWhiteArmy schreef : Roda huurlingen :daag: :daag: :thumbsdown:

Genk huurlingen :daag: :daag: :thumbsdown:

Als een speler een aanwinst is voor MVV dan mogen ze komen van welke club ze ook afkomen.
Werker is ook een aanwinst, en als je voor half jaartje kan huren kost het MVV ook amper iets.
Biemans qua ervaring is het een goede, mits hij niet teveel kost mag hij ook komen.
En als hij meer dan een gemiddelde MVV vraagt kun je beter op zoek gaan naar een ander.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Frank Salemans, Och jeh, Iech mats mvv

Tijd voor maken pagina: 0.337 seconden